-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
válasz
benceman00 #63454 üzenetére
Kösz.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz
hoby36 #63457 üzenetére
B variáció. Ez egy kicsit kiterjedtbb felújítás. Mellesleg Egüék is innen szerzik be a felújító készletet, de abban csak gyűrű és csapszeg van.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz
hoby36 #63459 üzenetére
Például attól, hogy a fenékszelep milyen állapotban van. Mert, ha csak magasabb fordulaton esik a nyomás, akkor valószíynűleg csak kopott a gyűrű. Viszont, ha alacsony fordulaton sem jó és/vagy álló helyzetben hamar elengedi a nyomást, akkor gond van a fenékszeleppel is.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz
Levmen #63461 üzenetére
Nekem nem minden olyan dolgot produkált a Jetforce, mint neked az NRG. A hibajelenségek szemszögéből tekintve minden egyezik, mivel a rendszer is ugyanaz.
Nekem csinált olyanokat, hogy egy helyben állva alapjáraton brümmögve az alapjárata baromira ingadozott. Ha fél percnél tovább pöfögtettem alapjáraton, akkor megjelent nekem is, hogy néha egy jó nagyot "fújt" a kipufogón, mintha a kipufogóban gyulladt volna be a benzin. Ilyenkor néha le is állt. Néha - főleg full gázon - olyan volt, mintha levettem volna a gyújtást. Ilyenkor, ha alapra engedtem a gázt és újra ráhúztam, ment tovább rendesen.A fenti jelenségek mindegyike megszűnt, mikor kicseréltem az üzemanyag nyomástartó szelepet. Ellenkező vonalon a kompresszor is okozhatna ilyet, ha csökken a légnyomás.
Egyébként nekem mindig beindult. Kivéve a gyűrűtörés után, de az más tészta.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Levmen
tag
válasz
mumtaz #63462 üzenetére
Köszönöm a kielégítő választ. Szó szerint ezeket csinálja nekem is. Szóval azt mondod, hogy kezdésnek érdemes cserélni egy üzemanyag nyomástartó szelepet? Ha kompresszor baja lenne, attól még néha be kéne neki röffenni nem? Vagy biztonsági okokból be sem indul? Tudnál linkelni a szelepről, hogy milyet kellene keressek?
Üdv.: Levente
-
mumtaz
senior tag
válasz
Levmen #63463 üzenetére
Ha egyáltalán nem indul be, akkor azért előbb le kéne ellenőrizni pár dolgot, mielőtt még kicseréled a fél motort. Pl, hogy van-e befecskendezés, mekkora a kompresszornyomás, vagy az üzemanyag nyomás. Van-e egyáltalán szikra, mert az is lehet, hogy egy egyszerű gyertyacsere is megoldja a problémát, stb...
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Levmen
tag
válasz
mumtaz #63464 üzenetére
Természetesen el fogom vinni egy szerelőhöz amint tud fogadni, csak jó kicsit a témába rázódni, hogy mik lehetnek a hibák. Gyertya zsír új benne, szikrát ad. Régi gyertyát vissza raktam hátha az új elszállt, de nem az volt a baja. Viszont a gyertyának nem kéne kicsit úgy mond "taknyosnak" lennie? Mert korom fekete és száraz.
Üdv.: Levente
-
mumtaz
senior tag
válasz
Levmen #63465 üzenetére
Most egyáltalán nem lehet beindítani?
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
-
mumtaz
senior tag
válasz
Levmen #63469 üzenetére
Az injektoron van rajta. Az injektorház oldalán (alján) egy kör alakú fekete műanyag "csésze" van, amit 3 csavar tart a helyén. Ebben van a nyomástartó. Viszont, ha nem kap üzemanyagot, akkor simán lehet az AC pumpa is hibás, vagy lehet dugulás is.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Sziasztok topik lakók, kinéztem magamnak kettő robogót, egy motovell crogen city t4-et és egy crogen 4t ezekkel van valakinek tapasztalata? Igazán Megköszönném.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Pete55555
addikt
válasz
Luck Dragon #63471 üzenetére
Annál még egy kempinggel is jobban jársz. Olcsóbb, kevesebbszer hagy az út szélén, és akkor is könnyebb tolni.
...Szeretem leracsniztatni...
-
-
-
hoby36
senior tag
válasz
Luck Dragon #63474 üzenetére
Nekem évekig volt Motowell Yoyo 4t.Nem sok erő van benne,de sosem volt semmi baja.
A logikában semmi sem véletlen!
-
norbert1998
veterán
Hali!
Olvasgattam a neten, és azt találtam, hogy a "folytás(nak hitt kacskaringó és térvariáció)" azért van a 2T kipufogókban, mert ugye az anélkül kiköpne egy csomó üzemanyagot. Mi ezt kivettük a kipufogóból, szétvágtuk és mindent kivettünk belőle, gyakorlatilag egyből megy ki a kipufogógáz és nincs meg ez a yoyo-s effektus, amit a szűk keresztmetszet a dob után okoz, hogy a levegő "ruganyossága" miatt visszalök anyagot e hengerbe. Nálam nagy valószínűséggel ennek már semmi jele nincs meg.
Okozhatja ez, hogy többet eszik, meg hogy gyengébb? Mármint, hogyha nem csináltuk volna meg, erősebb lenne és kevesebbet enne? -
Pete55555
addikt
válasz
norbert1998 #63476 üzenetére
Igen.
(#63474) Luck Dragon
Annyira azért nem vészes, de 280-ért inkább egy használt olasz/japán, esetleg kereskedésből, ahol kapsz rá garit- gyanítom azért veszed újonnan mert ez számítana.
Haveromnak volt Motowell, hiába volt garis, de többet volt szervízben, mint amennyit járt vele. Úgy meg minek motor?...
Az mondjuk 2t volt, de a kisszargyári Jog-om úgy otthagyta, azt hittem elfelejtette meghúzni a gázkart.
Na, a 4t meg ennél is lassabb. Bár legalább kevesebbet eszik, ez mondjuk jó benne.[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
rolcsi099
csendes tag
Lenne egy kérdésem.
Mi lehet a motoromnak ha a blokkon lévő kuplung kart eltolom és 1-es be rakom, megtolom és érezhető hogy nem fog. Olyan mintha nem toltam volna be a kuplungotszerintetek? és ez anyagilag ki bírható hiba?
Rieju mrx 50 motoról van szó -
válasz
norbert1998 #63478 üzenetére
Nem bántásból mondom, de nem értem, hogy amihez gőzötök sincs, annak minek álltok neki egyből "kibelezni"?
A kipufogókban a fojtás egy mezei szűkítés szokott csak lenni jól viszonylag jól hozzáférhető helyen, meg esetleg pluszban még vakcső.Bár mondjuk kb két hete ért egy kis meglepetés engem is, amikor egy Doppler S3R rezonátort raktam fel. Nem csak a szokásos helyen volt benne fojtás, hanem pluszban még a hangtompítóban is. Nem igazán találkoztam még ilyennel. Nem láthattam, mert előre fel volt rá csavarozva a tompító, így az első próbánál vakartam is a fejem, hogy vajon mi a franc lehet.
Ha érdekel valakit, hogy hogyan néz ki egy ilyen tompítóban lévő fojtás akkor rakok fel képeket.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
norbert1998
veterán
válasz
sityupityu #63480 üzenetére
Egyébként, mint kiderült, félig már megbuherálta valaki, csak annyi volt a különbség, hogy az előttünklévő buherálós benthagyott mindent, amit kivágott a kacskaringóból.
Apám javaslatára, a "simsonos időkben még ez jó volt" gondolat alapján történt
Nem visszacsinálhatatlan, mondjuk. Mindössze az okozhat gondot, hogy a hegesztett vasnak más a keménysége, mint az alapjában ottlevő csőnek. Meg hát ugye egy hegesztett cső...
Ezt elkurtuk, röviden és egyszerűenKépeket tehetsz fel
[ Szerkesztve ]
-
rolcsi099
csendes tag
válasz
sityupityu #63481 üzenetére
pontosan ezt akartam írni
csak kicsit ideges vagyok és nem tudok fogalmazni :/
Amúgy ez a gondomcsak nem a kuplung kart húzom be, hanem amihez csatlakozik a kuplung bovden. (sajna a bovden elszakadt )
-
dzso22
senior tag
Nincs valakinek véletlenül "összehasonlító" táblázata Mikuni vs Dellorto fúvóka méretezésről?
Az enyémet égen földön nem találom és már a neten sem találni a táblázatotA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
-
siti
senior tag
válasz
Luck Dragon #63485 üzenetére
olcsó új és jó? Ha valahol hibázni fog a képlet, akkor ne lepődj meg, csak arra gondolj, hogy olcsó volt. Egy új aprilia SR 50 Street majdnem kétszer ennyibe kerül újonnan, mennyivel rosszabb érzés lenne, azt hazatolni, ha leáll
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
thEndeR
tag
Sziasztok!
Robogo vasarlas elott allok, leginkabb a Yamaha Jogokat neztem. Mit kell tudni roluk?
http://www.jofogas.hu/vas/Yamaha_Jog_ZZ_Evolution_gyari_allapot__37900819.htm?first=1
Ezt neztem ki. Valaki linkesitene? Telerol nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
norbert1998 #63482 üzenetére
Találtam egy-két képet amit szerelgetés közben csináltam. Tessék, itt vannak a fojtásról is. Van két kép arról is, amikor még benne volt a dobban. Mint írtam, nem találkoztam még ilyennel. A rezonátorok általában szétszedett állapotban vannak, neked kell a hangtompítót rátenni. De erre gyárilag rá volt szerelve, ezért nem is láthattam elsőre. A szokásos helyen lévő szűkítést rögtön kivettem. Csak utána amikor felraktam nem értettem, hogy mi a francért nem akar menni a motor. Nem is kellet belekezdeni a hangolásba, rögtön éreztem, hogy valami nem stimmel.
Ráadásul nehéz is volt belőle kivenni úgy, hogy közben ne essen szépséghiba rajta.
Két új cső is volt akkor nálam. Az alsó a már említett Doppler S3R, a másik felette egy Tecnigas Next-R. A Doppler egy erős, középkategóriás cső, kb azon a szinten van mint egy Yasuni R. A Tecnigas sem rossz, de nincs azon a szinten mint a Doppler, jóval gyengébb annál. Igaz, egy húszassal olcsóbb is (Doppler kb 60 ezer, Tecnigas 40 ezer). A két csövön azért nem látszódnak a hegesztések, mert mind a kettő krómozott kivitel.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
sityupityu #63489 üzenetére
A technigas-ban is volt/van fojtás gyárilag? Mert nekem is olyan és én nem vettem ki belőle semmit...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
body007 #63490 üzenetére
Hogy a bánatba ne lenne, mindegyikben van. Kötelező beletenni a gyártónak. A csonknál van mindegyiknél a fojtás, teljesen jól látható. Egyedül az említett Doppler-nél találkoztam eddig két fojtással, ezért is írtam itt le.
Fojtással használtad eddig? Csak azért, mert gyakorlatilag használhatatlan így egy rezonátor.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
sityupityu #63491 üzenetére
Nagy nehezen belőttem a gépezetet - megy is mint a mérgezett egér, de azért kiveszem persze (és kezdem előröl a beállítást
) Melyik / milyen csonknál van? Ahol csatlakozik a hengerre? Vagy a hangtompítónál?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz
body007 #63492 üzenetére
Igen, ahol csatlakozik a hengerrel. Mindegyikben itt van a fojtás. A hangtompítónál nem szokott lenni, a Doppler-nál találkoztam én csak ilyennel, hogy két helyen is van fojtás.
Hogy úgy megy mint a mérgezett egér? Fojtással egy rezonátor? Ne haragudj, de ez lehetetlen.
Illetve akkor te nem tudod, hogy hogyan is kéne mennie.
Gondolj bele, fojtással kb a felére le van szűkítve. Végsebességre és gyorsulásra is a kutya seggében van így. Meg egyáltalán, nem is tud úgy működni a rezonátor mint amire tervezték.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
sityupityu #63493 üzenetére
Akkor az enyémben nem volt gyárilag mert nagyon megy így is
De majd este meglássukMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
norbert1998
veterán
válasz
sityupityu #63489 üzenetére
Érdekes. De tényleg megérik ezek a drága kipuffok? Hoznak akkora pluszt? Meg gondolom van ezeknél is jóval drágább... Megéri bárkinek is annyira?
-
válasz
body007 #63494 üzenetére
Arra gondoltam én is, hogy esetleg már nincs a tiedben ha annyira állítod, hogy jól megy.
Viszont 100%, hogy gyárilag volt!
Opciók lehetnek:
--Használtan vetted, és előző tulaj kivette.
--Újonnan vetted, de nem közvetlen raktárról való rendelés volt, hanem már a boltban, készleten volt a cső, és esetleg a boltos eltávolította belőle. Bár nem hallottam még ilyenről, hogy egy boltos kérés nélkül kivette volna magától. Minek bajlódna vele?
Tehát ha nincs benne, akkor azt valaki valamikor eltávolította, de a lényeg, hogy a gyárból egészen biztos, hogy fojtással jönnek ki.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
norbert1998 #63495 üzenetére
Hogy megéri e? Én nagy hódolója vagyok ennek az egész tuning témának, de azt mondom, hogy munkába járós általános motornak egyértelmű, hogy nem éri meg.
Ezt egy hobbiként kell felfogni.
Hogy mennyit tud lökni a motoron egy ilyen cső? A fent szerepelt Tecnigas Next-R már az a kategória, amit felrakva, akár egy gyári ötvenes vashengerrel rendelkező motornál is igen nagy változást lehet okozni. De persze csak megfelelő hangolással. És ugye már egy csőcsere is hozza magával azt, hogy a gyári vario mehet a kukába. Azzal nem lehet rendesen behangolni. És akkor ott vannak még a görgők, a kontrasztrugó, másik kuplungrugók amik a hangoláshoz elengedhetetlenek. Viszont ezen a szinten még nem kell főtengelycsere stb, bírja a gyári cucc. A gyári karbi is elég. Még a 70-es vashengert is elszokták bírni a gyári főtengelyek, de itt azért már jobb lecserélni őket a tartósság érdekében. De ide már kell a 17,5-es karbi.A szintén feljebb szerepelt Doppler már egy komolyabb cső, nagyobbat tud lökni egy gyári motoron is mint a Tecnigas.
Persze attól függetlenül, hogy egy akár egy 50-es vasra is be lehet hangolni ezeket a csöveket, egy 70-es hengerrel működnek igazán jól.
A fent említett Tecnigas és Doppler 50-70-es vashengeren, és gyengébb alu sport hengerekkel működik igazán jól. Komolyabb alu sport, vagy egy alu racing hengerhez már ez is kevés lenne. Azokhoz árban ott kezdődik egy komolyabb cső, hogy 100 ezer. Viszont itt már 20-22 lóerős robogókról beszélünk ha rendesen be vannak lőve. És akkor nem beszéltünk még sem a drága főtengelyről (itt már kötelező), ide már nem elég a 20 ezer forintos variátor és a 30 ezer forintos kuplung sem. Még nagyobb karbi stb.
Tehát a lényeg, hogy itt iszonyat pénzt bele lehet pancsolni ebbe.
Hobbiként kell felfogni, amibe mindenki annyit tesz amennyit tud és gondol. A hobbinál meg ugye meg általában az ember nem számolgatja, hogy mennyit szokott költeni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
norbert1998
veterán
válasz
sityupityu #63497 üzenetére
Így már teljesen értem, ha hobbi
azok arra valók hogy a pénz locsolva legyen beléjük, cserébe örömöt adjon.
Ezért én is úgy döntöttem, adok egy határt, amiért ha elviszik és időhatárt, ami alatt elviszik, a motort, akkor veszek valami am6 blokkos dolgot. Ami nem kínai cpi
Mondjuk igazából csak ismerős ismerősétől hallottam rosszat a márkáról de... Kínai, és másolat...Na mindegy, szóval úgy döntöttem, ha elviszik a mocit, akkor lesz másik, ami a fent említett blokkal megyeget. Tekintve, hogy csak egy b jogsim van, ennyit tudok tenni, a1-et nem akarok még.
A kérdés az lenne, mennyire releváns, hogy 70-es henger szettel valaki lebukjon? Mert ha lebukás van és be is vizsgálják, az rengeteg sok pénzbe és megalaztatasba kerül. Viszont ez csak baleseteknél szokott előfordulni, hogy bevizsgalasra küldik, ritka más helyzetből.Mennyire kell ettől tartani? Nem hiányzik, hogy biztosítási meg köz okirati csalással vadoljanak. Mert ez az.
-
Tothgera30
Ármester
válasz
norbert1998 #63498 üzenetére
Ha a hengeren rajta van a 49ccm-es jelzés akkor nincs gond, és árulnak is így 70ccm-es szetteket (talán Stage6 Street Race, de majd az okosak megmondják). Viszont 70ccm-es, feltűnő feliratú hengerek, főleg vizes gépeken igen könnyen kiszúrhatóak, és persze ha beleset elszenvedője vagy, ez kiderül (mert miért ne), akkor rád húzzák a vizes lepedőt.
#63497 sityupityu: Egy komolyabb variátor sokkal többet számít, meredekebb görgőpálya miatt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
norbert1998
veterán
válasz
Tothgera30 #63499 üzenetére
Mert ha 49 van rá írva és így vagyok a szenvedő? Mert mondjuk azt gondolja a rendőrbá, hogy olyan kedve van, elküldi. Nem is ez a lényeg, a lényeg, hogy 70-es henger 49-es felirattal, elküldi, ugyanúgy van gond, nem?
Meg ez mennyire releváns?
Mert igazából én is rossz helyen járok ilyen téren, mivel 51.5 köbcenti így a motor a henger kopása miatti fúrással, ezen is parádézhatnak, nem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!