-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak rigjeinek, cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz bajaki #30646 üzenetére
"A másik 1 hónapos, 11 hónap garancia van rá, de nincs H váltó" - Továbbra sincs ilyen, mivel 1 év jótállás és párhuzamosan 2 év szavatosság van a műszaki termékekre minimum az EU-ban. Szóval ha 1 hónapos, akkor van rá 11 hónap jótállás és mellette 23 hónap szavatosság
[ Szerkesztve ]
-
bajaki
őstag
válasz tobias88888 #30651 üzenetére
Értem. És ehhez elég a sorozatszám a Logitech-nél, vagy kell számla is?
-
tobias88888
őstag
válasz bajaki #30652 üzenetére
Tudtommal a jótállási jegy számít csak, a számla nem követelhető meg. Viszont ha a jótállási jegy sincs meg, akkor kizárólag a logitech szervizhez fordulhatsz, mert a bolt ahol a termék véve lett nem fogja befogadni és abban sem vagyok biztos hogy elfogadják e igy. Szóval vagy számla ami alapján kérhetsz új jótállási jegyet a bolttól vagy jótállási jegy szükséges
[ Szerkesztve ]
-
bajaki
őstag
válasz tobias88888 #30653 üzenetére
Amazonos számla van hozzá. Az jó?
-
tobias88888
őstag
válasz bajaki #30654 üzenetére
Igen, elvileg a számla elég. Most igy hirtelen ránéztem a weboldalukra hogy milyent állitanak ki, nekem jobb felül hatalmas betűkkel Rechnung felirattal van, az kell (van order details is, az nem az)
Viszont a Magyar logitech szerviz ha jól emlékszem csak magyar termékeket fogad be, a külföldi termékeket valami Fixit cég kezeli. A lényegen sokat nem változtat, itthon is érvényes a garancia, de nem a magyar szerviz az illetékes hanem a gyártó maga.
-
bajaki
őstag
válasz tobias88888 #30655 üzenetére
Az úgy rendben van akkor. Köszönöm a segítséget!
-
paler
aktív tag
Aki komolyabb kormányra váltott, pl. Logitech EX-rő, Momo-ról -> TH 300/550 vagy esetleg valamelyik Fanára, annak érezhetően gyorsultak is a köridejei? Vagy csak a vezetési feelingbe hozott javulást az új kormány/pedál szett? Kéretik a placebó hatást mellőzni a véleményekből ha lehet
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
tobias88888
őstag
Sokszor le lett irva, a precizebb eszközre váltás konzisztenciában mutatkozik meg és nem feltétlen gyorsulásban. Persze ha konzisztensebb vagy gyorsulni is fogsz, mert többször eltalálod majd az apexet és jobb lesz a trail brakinged, de nem ez a fő. A versenyen biztosan rövidebb idő alatt teszel meg ugyan annyi kört, mert kevesebbszer hibázol, pörögsz ki, töröd össze az autót.
A jobb kormány tapasztalatom szerint azonnali eredményt hoz. Pedál esetén van átszokási idő, amig még rosszabb is leszel kicsit és VR-ra is pontosan ez vonatkozik. Thrustmaster pedálok érdemben javulást még konzisztenciában sem hoznak, ott a load cellre (pl CSL Elite) lépés okoz csak komolyabb hatást-
[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
Üdv!
Én felváltva használom a DFGT-t és a TH 300 RS GT Edition-t ugyanazokkal a játékokkal, de nem merném állítani, hogy gyorsabb lennék a drágábbal! Mint sok más ez is megszokás, beállítás kérdése. Papiron a két kormány között és ez a pedálokra is igaz, a felbontásban nagy különbség van, de ez szerintem csak a vezetés feelingjére hat, a köridőkre aligha. A két kormány kialakítása, full fogaskerék vs. full szíj, szintén csak élményjavító, az utóbbi esetben...
Sokan kitűnő eredményeket érnek el kikapcsolt FFB -vel, míg mások a visszacsatolás erejét istenítik és egy kormány megítélésénél ez az első számukra.
A jobb köridőt magadban keresd, mert ez elsősorban tőled függ és nem az eszköztől! -
Amantius
senior tag
Potis pedálról, loadcellesre váltás, nálam egyértelmű javulást hozott a köridőkben.
Én úgy fogalmaznék ezzel kapcsolatban, hogy a hiányzó képességeimet tudtam kicsit kompenzálni a jobb fékkel, a számomra megfelelőbb (nagyobb és masszívabb) kormány mérettel és pozícióval.Nagy gáz, kis szerencse!
-
zsozsa74
őstag
Van egy olyan hatása is a jobb cuccnak, hogy mivel élvezetesebb vele vezetni, többet is fogsz, így többet is gyakorolsz nyilván, a jobb idők, a gyorsasággal egy bizonyos fokig meg ugye a gyakorlástól jönnek.
A jó - load celles - fék szerintem sokat számít, saját tapasztalat alapján merem mondani. Ehhez képest a legalapabb két pedálos TM pedál, ami a TX-emhez volt kb. egy on/off kapcsolóként működött, ami érezhetően szar volt és hátráltatott. Nem lehetett vele finoman semmit sem csinálni, vagy legalábbis én nem tudtam.
Ha a H váltót nézzük ott is számít a jobb cucc. Korábban a TM egyébként jó minőségű váltóját tanulnom kellett, nem tudtam "ösztönből" sebességbe tenni, olyan távol voltak egymástól a fokozatok. A Fanáéval ugyanez azonnal ment, mondhatni, magától ugrott be a megfelelő sebességbe a váltó.
Persze egy MS wireless kormánnyal is lehet jól menni, ha UFÓ vagy, ezt is tapasztaltam...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
frelife
aktív tag
Én most váltottam g920-rol fana csw v2.5+ loadcellre.
Szerintem baromi más érzés! Nem csak a feeling hanem a kormány reakciót ja. Gyorsabban reagál és azonnal, nincs holtjátékom. A pedál meg nem 5-7cm mozog hanem max 2cm,beton kemény. Napok, hetek mig megszokod, na de ha ráérzel...
És aláirom hogy a régiek még dfgtvel vagy g25-tel tolják de a technika igenis számit ahogy a valoságban itt is. Jobbak az érzékelők jobbak az anyag használatok. Ergonomikusak, design se mindegy.
Én nem vagyok profi és féltem bele tenni xxx mennyiségű pénzt de megérte. Tudom hogy jobb vagyok mint voltam, persze sokan megmondták amit pl én most érzek, kell tehetség is de a legfontosabb hogy élvezd, tanulj és rohadt sok kilométert tolj. Én nem hittem el hogy mennyi melo van benne. Attol mert van egy jo kormányod még semmi vagy, gyakorlás, auto setup, kormány setup, a beülő/cockpit helyes és jo beállitása ez mind mind számit. És amikor már nem másodperceket javulsz hanem csak századokat, tizedeket tudsz onnan jön a nagyobb melo. És lehet kvalifikácio de a verseny is számit, egy jobb közegben vagy az élmenőkkel menni, ugyan azt a köridőt tolni pl 20-30-45körön keresztül nehéz. Amugy meg ha csak ugy eljátszogatni kérdezed akkor is fogsz tapasztalni dolgokat hogy miben más miben jobb pl egy fana. Ahogy pl én még nem tudom miben jobb egy DD. Persze tudom de azt ki kell probálni. -
Predator2
addikt
Helló
Thrustmaster TX Racing Wheel Leather Edition kapcsolatban szeretnék véleményeket kérni. (pro-kontra)
Van egy Logitech G29-em. Megérné a váltás?Mennyire megbízható/strapabíró a TX?
Milyen minőséget képvisel?
Van bármilyen negatív tulajdonsága?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Segal
veterán
válasz frelife #30663 üzenetére
Kb ugyanezt tudnám megfogalmazni én is. 1 hete váltottam G29-ről fanatec-re. Most tartok ott hogy tudom hozni a fanatec-el a logitech-es időket mert ez nagyon durván más de már most ki tudom jelenteni hogy minimálisa javulást fog hozni a váltás mert a féket milliószor jobban lehet adagolni mint a logitech esetében. Maga a kormányzás az inkább csak érzetre sokkal jobb szerintem.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
paler
aktív tag
válasz Gigi01 #30661 üzenetére
Logitech Formula Force EX-el. Gondolom ez itt már a gáz kategória
Ha nem hoz azonnali javulást egy jobb kormány/pedál csere, akkor nem erőltetném a dolgot, de ha kijelenthető hogy nem csak a feeling faktorba tesz oda, akkor csak pörgetnem kellene a projektet. Csak most kezdtem a iRacinget, és már volt egy komolyabb beruházásom egy Next Wheel Stand beszerzésével, a következő lépés pedig egy éves előfizetés lenne az iR-re. És utána jó lenne egy kis pihi, mert még egy komplett Fana kormány/pedál szett már kiverné itthon a biztosítékot. Ezért próbálnám magam nyugtatni, hogy ráérek még erre a lépésre, mivel gyorsabbnak úgy sem leszek gyorsabbJBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
frelife
aktív tag
Azt hogy megérné e a csere én nem tudom mert nem ismerem ezeket a kormányokat amid volt amit szereznél. De probáld ki ezzel az iracinget, tegyél bele honapokat és akkor gondolkozz el azon hogy mennyire akarod ezt komolyan. Mert egy fana pl tényleg nagy lépés.
[ Szerkesztve ]
-
Laby
őstag
Alcantara és izzadós kezüeknek ajánlom.
Egyszerű anyaga van, nyilván nem egy verseny Sparco, de kényelmes és elég klassz kesztyű.Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
barcalaci84
őstag
az a kormány csak 200 fokot fordul , ami mindenképp kevés egy szimulátorhoz...
ha nem akarsz sokat költeni akkor vegyél valami használt 900 fokos kormányt és biztos hogy javulni fogsz hamar szerintem...
lehetőségek : használt dfgt vagy t150
vagy ha normálisabb pedál (amitől szintén javulni fogsz vélhetően ) akkor g25 g27 g29 stb...
igazából ez a belépő szint szerintem és ha már IR-be öntöd majd talicskával a pénzt , akkor minimum ennyit érdemes a kormányra költeni...ha csak az időeredmény számít szempontként akkor a logitech g27 feletti kormányokra már nem biztos h érdemes költeni...ott már időeredményben kisebb lesz a javulás vélhetően...
de ott is van szerintem... pl én a fanateccel szerintem relatíve sokat gyorsultam (h a kormánytól vagy az oculustól vagy mindkettőtől azt nehéz objektíven megítélni )
a DD az meg szinte már cheat
[link] -
shteer
titán
mennyi most a reális használt ára egy jól működő szép állapotú CSR Elite Pedals EU pedálnak? 30k körül kb?
..szerintem jónak tűnik
-
koanla
aktív tag
Bár barca kolléga már válaszolt, de a 200(180?) fokos vs. 900(1080) fok kormány között elég nagy akülönbség. Ennek - szerintem! - időben is kell jelentkeznie. Persze csak bizonyos mértékű átszokási idő után. Milyen versenyeket nyomsz?
Ralihoz még annyira nem is feltétlen gáz, de pályaversenyre már inkább korlátozhat a kis kormányszög. Ahogy írod, iR-rel is tervezel, annak a nagy része nem rali(krossz), tehát ott meglehet, tényező lenne. Bár továbbra is azt gondolom, hogy aki gyors, az egy seprű lefűrészelt nyelével is az lesz.
Jó ötlet kipóbálni, de egy-két óra nem biztos, hogy elég lenne rá. Ha valakitől tudsz szerezni egyet egy-két hétre, az lenne az igazi.Bár nem volt kérdés, de azt tudom mondani, hogy az iR különösen az első, és mérsékeltebb mértékben a második évben durva. Utána be lehet állni egy átlag havi 3k körüli árra, de ez kiemelten átlag, mivel inkább megéri hosszabb előfizetési periódust választani a kedvezmények miatt 8tehát mondjuk évi egyszeri nagyobb beruházásra van szükség). BF idején amúgy is előfordult még további kedvezmény is, bár ez bizonytalan. Mint ahogyan az a lehetőség is, amikor 25-30%-os kedvezménnyel tudsz kreditet vásárolni. Mostanában szorítják az árazást, szóval ezekre nincs semmi garancia; kvázi ajándék, ha van. De így számolva, és megfelelő mennyiségű content birtokában (beleszámolva a havi $10-os visszatérítést is, amihez versenyezni kell) viszonylag kevés léből ki lehet hozni. De tény, az első év el tud durvulni.
A magyar ligának szokott lenni kedvezményes előfizetése, meg elvileg egy induló három hónapos periódusra tudnak ingyen is kódot küldeni, de fene tudja, ez mennyire játszik most. A fentiek természetesen e nélkül értendőek. -
-
atomeec
senior tag
válasz Predator2 #30664 üzenetére
Szerintem mindenki megérdemel egy értelmes választ is. A legtöbb hozzászólás valamilyen formában ismétlődik, mindenki leírja a saját véleményét, mikor új kormányt vesz. Ez természetes és jó dolog, ha valaki rákeres az adott hozzászólásokra (már ha kiadja a kereső, mert úgy van megfogalmazva).
Szóval a két kormány között a legnagyobb eltérés a szíj hajtás vs fogas kerekek. Ez mind hangban, mind érzetben jelen van (G27-em volt, TX-et egyszer próbáltam). Ami a TX-nél (és gondolom a többi Thrustmaster szíjas kormánynál is) érezhető, hogy fogazott a szíj. Ezt leírni nem lehet, ki kell próbálni, ha lehet. Nem borzalmas, sőt, gondolom egy idő után fel sem tűnik. TX ugye XBOX kompatibilis (PC-hez veszed?). Biztos van akinek van is és tudna még írni, remélem fog. Azért keress rá itt a topikban miket írtak róla. Ha nem kell rá nagyon sokat pótolnod, szerintem pozitív élmény lehet (garis legyen, mondjuk TX-ről nem olvasni, hogy sok menne tönkre, de sokkal kevesebben is veszik, mint a T300-at).
-
tobias88888
őstag
válasz atomeec #30675 üzenetére
Öhm, te szerintem valamit keversz, a TX az megegyezik a T300-al és szijhajtású, a TMX az ami fogas és szij hajtású együtt. Az hogy a TMX jobb e mint a DFGT nem tudom, de a G29nél gyengébb az biztos.
Amúgy tényleg le lett irva párszor, mindenki ezt kérdezi. Hogy mit érdemes venni az pénz kérdés.
- ha van 800 ezred akkor Direct Drive és heusinkveld ultimate
- ha van 240 ezred akkor 3 pedálos CSL Elite Bundle
- ha van 200 ezred akkor T300 Alcantara és pedált lecserélni egy CSL Elite-re
- ha van 120 ezred akkor T300 Alcantara
- ha van 100 ezred akkor TX/T300
- ha van 80 ezred akkor G29
- ha van 60 ezred akkor DFGT használtan 30 ért[ Szerkesztve ]
-
paler
aktív tag
válasz koanla #30673 üzenetére
(#30658) tobias88888
(#30659) fagy53
(#30660) Amantius
(#30661) Gigi01
(#30662) zsozsa74
(#30663) frelife
(#30671) barcalaci84
Hú srácok köszönöm mindenkinek a pró és kontra véleményét(#30671) barcalaci84
Azt azért elmondanám, hogy ezzel a kormánnyal a 16-i iRacinges futamomat sikerült megnyernem, illetve az eddigi 26 versenyes rövid iR karrierem alatt már sikerült begyűjtenem 2-3 3.helyet is.
Bár az is igaz hogy az utolsó Okayama International Circuit - Short pályán nem sikerült maradandót alkotnom. 1-2 alkalommal tényleg úgy éreztem mintha egyes kanyarokba kevés lenne a kormány fordulási tartománya. De a gyerek (28 éves ) viszont lazán ment 2-3mp-el gyorsabb köröket ezzel a kormánnyal ezen a pályán is. Nem is tudom, lehet hogy csak ez a pálya nem feküdt nekem. Egyébként ezt a kormányt anno 9-10 éve kaptam a páromtól karácsonyra, de nem volt agyonhasználva, és 6-7év pihenő után került újra elő.iRacinghez:
Három hónapos ingyenes kódot nem sikerült ugyan szereznem, de sikerült egy olyan kódhoz hozzájutnom amivel 3 hónap csak 10€, és járt még hozzá egy Mustang is, ami egyébként fizetős lenne. Így 2019 Januárig van most iR előfizetésem, de már várom a BF hátha lesz valami jó kis akció 1 éves előfizetésre. Vagy ha BF nem, akkor esetleg Karácsonyra adnak valamit a Karácsonyfa alá Egyébként elhatároztam hogy egy évig megpróbálok elleni az alapcsomaggal és Mazda kupával, úgy is kell a rutin és a gyakorlás hogy szokjam a versenykörülményeket, versenyszituációkat. Egyébként a Road versenyeket preferálom elsősorban. Persze tervezek kitérőt majd Oval és Rally Cross versenyekre is.Kormány:
Használtan nem szeretnék kormányt vásárolni, de Thrustmaster sem a magas meghibásodási ráta és a gyenge pedálszett miatt sem.
Ha majd úgy döntök hogy fejlesztek, akkor mindenféleképpen csak a Fanatec kormány/pedálszett jöhet képbe, mivel nagyon tetszik a kormánya és a pedálja is. Az egész körítés bejön, olyan minőségi érzése van így a képeken/videókon keresztül is. És én szeretem a minőségi cuccokat, de mielőtt bármit is tennék, le kell tesztelnem magamat hogy hosszútávon is érdekkel-e ez a iRacing vagy sem. Ha igen, akkor szerintem megfogom lépni a fejlesztést, csak idő előtt meg-ne adja magát a Logitech, mert akkor egy nem olcsó kényszerpályára kerülökMég egyszer köszönöm mindenkinek a hozzászólást, és a segítséget
Továbbra is szívesen megnéznék, megtapogatnák és kipróbálnák valahol/valakinél egy Fana szettet[ Szerkesztve ]
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
luigi106
tag
Fanatec V3-as pedál tulajoktól kérdezném, hány darab és milyen színű szivacsot adnak az alapszetthez. Mert sajnos a leírásában ez nem szerepel. És akkor még azt kérdezném, hogy tanácsos-e megvenni a külön szivacs csomagot 30€-ért vagy nem érdemes foglalkozni vele. A tapasztalatotokra vagyok kiváncsi. Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Amantius
senior tag
válasz luigi106 #30678 üzenetére
Sajnos homályosak az emlékeim, valamint a dobozok sincsenek kéznél, de úgy rémlik két szivacs volt benne. Szerintem gyenge. A Brake Performance Kit simán megéri a pénzét, ha veszel V3-ast, akkor azzal együtt vedd. Sokkal keményebb, adagolhatóbb, élvezhetőbb lesz a fék tőle.
Nagy gáz, kis szerencse!
-
zsozsa74
őstag
válasz luigi106 #30678 üzenetére
V3-hoz semmilyen szivacs nem volt. Legalábbis 2015 végén, amikor én vettem. Bár akkor még a szivacsok sem voltak szerintem a Fanánál. Én mondjuk a féket damper kittel használom, így szuper, de emlékeim szerint enélkül sem volt rossz.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Enton
addikt
válasz luigi106 #30678 üzenetére
"Szivacsot" még a weboldaluk sem ír:
What's included
ClubSport Pedals V3
3x Pedal Extensions
3x D-shape pedal plates
1x Strong spring throttle (black)
1x Strong spring clutch (black)
1x RJ12 connection cable (150cm)
1x USB connection cable (180cm)
1x Lithium grease bottle
1x Quick GuideEgy az egyben ezek vannak a bodozban. Ha szeretsz bütykölgetni dolgokat akkor a helyedben el is felejteném a plusz kiadást, az alap kipróbálása után meg rengeteg féle anyagból tudsz megfelelő méretűt belevágni/szabni ha nem lenne elég kemény. Ha nem az a barkácsolós típus vagy akkor rendeld mellé a breakkitet ugy tutibb.
Csak megjegyzésképpen ugye minnél hosszabb távon szeretnél gurulni annál rosszabb lesz a keményebb fék(ala nagy ffb csak kézre).
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Segal
veterán
válasz luigi106 #30678 üzenetére
Gondoltam nézek neked unboxing videót de sajnos nem szedik benne szét a féket így nem tudom megválaszolni. Viszont a szivacs csomagról millió videót találni a neten és én is azt mondom ajánlatos azzal venni.
Viszont akkor én is kiegészíteném a kérdést. A damper kit megéri e az árát? Az ad e valami érezhető pluszt? A szivacsokon felül."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
atomeec
senior tag
válasz tobias88888 #30676 üzenetére
Nem keverem, nem azt írtam hogy "és", hanem, hogy versus (G29 fogaskerék, TX szíjhajtás )
A hozzászólásod mehetne akár összefoglalóba (nem viccelek, komolyan, nagyon ráférne, pont azért, mert sokakat ez a rész érdekelne, esetleg betenném a v2..5 kombót kb 400k-ért)[ Szerkesztve ]
-
luigi106
tag
Hú. Köszi a sok választ. Pontosan a damper kit miatt kérdeztem, mert az lehet hogy jobban megérné az árát ha ugyanazt a hatást érem el vele. Segal neked van olyanod (damper kit)?
[ Szerkesztve ]
-
atomeec
senior tag
válasz luigi106 #30684 üzenetére
v3 inverted-em van, alapból járt hozzá (szerintem le sem lehet venni, mivel nincs hozzá alkatrész, ami azt a részt pótolná. Nekem nem gyere be, azért, mert nyomásnál még oké, de visszafelé sem jön a pedál. Nem értem, amúgy mi értelme van így (fékerőt sem érzi jobban, szóval azt még külön be kell lőni mellé, a brake performance kit biztos, hogy sokkal hasznosabb).
-
Laby
őstag
Szeretnék venni egy bevezető kategóriájú "cockpit"-et.
Most egy Wheel Stand-em van, de nincs semmi súlya, fékezésnél elnyomom még a G25-el is.
A jövőben Fanatec szettet szeretnék hajtani, úgyhogy azzal kompatibilis, és masszívabb cucc kéne.Playseat Challenge tetszik és jókat olvastam róla, de félek hogy nem túl masszív a Fanatec szetthez.
Van esetleg hasonló áron alternatívája ami habár nem összecsukható (nem szükséges nekem), de cserébe masszívabb?
Vagy nem kell becsokizni, jó lesz a challenge?Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Segal
veterán
Felejtsd el ezeket a kész verziókat.
Atesz fórumtársal csináltass egyet. Vannak kész sablonjai de te is bármit változtathatsz."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
koanla
aktív tag
Az alap csomaggal az a baj, hogy jobbára csak a ruki kategória az, amiben plusz tartalom vásárlása nélkül el lehet vitézkedni. Azt meg nagyon sokan nagyon sok helyen megénekelték már, hogy onnan érdemes mihamarabb "kiszabadulni". Az Advanced Mazda széria már nem ruki, ha jól tévedek és bár az autó alap, pályák tekintetében már vásárlásra fog ösztönözni. Ugyanakkor az is igaz, hogy ez a változatosságot is növeli. A lényeg, hogy szerintem egy évet kihúzni akkor lehet, ha
- kibírod a rukiban
- tűröd a monotóniát
- esetleg keveset mégyAmennyire olvasom, ez utóbbi nem adott, szóval szurkolok, hogy a másik kettő tétel igaz legyen Rád
Ha mégsem, akkor érdemes egyszerre kicsit nagyobbat lépni, mivel mennyiségi kedvezményt is ad az iR content vásárlásakor.Más: jól sejtem, hogy anno a Mastersen toltad elég sokat?
-
koanla
aktív tag
Segal kolléga teljesen jól írja, költséghatékonyság, stabilitás szempontjából valóban jó megoldás.
Nekem challenge van (vagy melyik? ) és bizony a LC-es fék hajlítgatja az alsó összekötőt. A kormányt amúgy szerintem kibírná, de a fékre rosszul reagál. persze ha Téged nem zavar, akkor mehet az is. De tény, hogy mire egy ilyet összeraksz (monitor stadn nélkül, de váltótartóval és a hozzá való szőnyeggel 125k körülre jöhet ki kábé), az kábé négy-ötszörös ár az Atesz-féle megoldáshoz képest.
ha picit visszaolvasol, akkor a Simétik megoldását pont nemrég vásárolták ketten is, ha jól tévedek. Eléggé dicsérték, szóval ha "bolti" megoldás kéne mégis, akkor azt is keresd vissza. -
dom1n0
senior tag
-
frelife
aktív tag
Simétek vagy Atesz forumtárs cockpitje.
A g920-at én is elnyomtam. Fanához meg már valoban nagyon kell. Nekem Atesz féle van erősített cockpitt és a féket durván lehet tolni. Erősebb ffbnél meg stabil a base tartó. Néha ugy berezonál amugy mintha az egészben rezgő motor lenne.
-
Laby
őstag
Jól hangzik, akkor megkeresem Ateszt. Kösz skacok!
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
zsozsa74
őstag
válasz luigi106 #30695 üzenetére
Csak, hogy ne legyen olyan egyszerű a döntés! Szerintem a damper kit egy rohadt jó cucc! Enélkül minimális ideig használtam a v3-at, de most már úgy nem is igen akarnám. Kizárolag fék pedálon van szerintem értelme. A gáznál nagyon perverz fíling, hogy keményebb lesz és lassabban jön vissza. Viszont a féknek nagyon tuti hidraulikus érzést kölcsönöz. Ha azt állítjuk, hogy a load cell pontosabbá teszi a fékezést, márpedig szerintem ezt senki nem cáfolná, akkor ez a cucc még egy fokot finomít rajta és a "fékezés érzet" ezzel eléggé ki lett maxolva ebben az árkategóriában. Brake performance kit-et nem használtam, nem tudom összehasonlítani, de a dampert nagyon tudom ajánlani!
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
gyordomo
újonc
Sziasztok!
Nekem egy Fanatec Porsche GT2 kormányom van, sajnos mikor az egyik barátom kipróbálta, olyan vehemensen rángatta a kormányt, hogy azóta kotyog, illetve nem áll vissza magától 0 fokba. Esetleg ismertek valakit aki foglalkozik kormányok javításával?
Köszi! -
atomeec
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó 2 db HomePod 2 gen
- DELL LATITUDE 7390 8th generációs I7-es processzor
- Beszámítás! Acer Predator Z35 UW-QHD 4ms 120Hz monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan állapotban
- BESZÁMÍTÁS! Apple Watch Series 10 GPS + Cellular 46mm okosóra garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest