Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Raymond #29371 üzenetére

    Sejtettem, hogy volt már, de nem akartam több százat visszaolvasni, amíg megtalálom. :D

    Amúgy azt nem értem, hogy miért kell egyáltalán streamelni a Questre. Kell egy HDMI csatlakozó és ha van jel, akkor be se kapcsolna a standallone mód. A mobil CPU csak a pozíciókövetést végezné, a HDMI-ről érkező jelet meg egy az egyben küldené a display-re.

    A Quest 1-nél még piac szegmentáció szempontból érthető volt, mert fontos volt, hogy beinduljon Questre a natív szoftver fejlesztés, így a kiadók kénytelenek voltak a mobil cpu-ra optimalizálni, ha nem akartak kimaradni a platformból, míg ha az első naptól PC-re köthető a cucc, akkor nem vergődtek volna a portoláson.

    Amióta viszont a streamelés kb. megoldott, már nem üzleti, hanem technológiai kérdés, hogyan lehet a legjobb minőséget kihozni a PC-re kapcsolódáskor, innentől meg nem látom értelmét, hogy miért kell a jelet ki- és betömöríteni, ha egyszer úgyis kábelen megy az egész.
    Gondolom ennek inkább a mobil cpu oldalon lehetnek technikai korlátai, hogy valami feldolgozáson át kell esnie a jelnek, és a h265 decoder már bent van a cpu-ban, a tömörítetlen videostreamet meg nem bírná szuflával.
    A Quest 2-ben viszont már találhatnának megoldást a problémára, mert egy igazi all-in-one hmd-vel durván megtolhatnák a piacot: a mobil mód lehetne a kapudrog, majd a usert lehetne különböző akciókkal a PC-s VR felé csalogatni.

Új hozzászólás Aktív témák