Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz -Solt- #32466 üzenetére

    A PCVR-al az a baj, hogy mint platform teljesen kiszámíthatatlan.
    Az egész VR forradalom a 900-as szériával indult, amikor még bevett gyakorlat volt, hogy az idei csúcs VGA jövőre széles tömegeknek is megfizethető lesz, mert közben kijön az új generáció, ami lenyomja az árakat.
    Így a VR teljesítmény igényét az akkori top 980Ti-re lőtték be, mert - gondolták - az ára egy éven belül úgyis megfeleződik, a HMD meg mehet egy jobb monitor áráért.
    Ez volt a terv legalábbis.
    Ehelyett jöttek a bányászok és a kereskedők még az elfekvőben lévő készleteket is aranyáron vesztegették, a 2000-es széria meg dupla áron adott +30% teljesítmény, míg az 1000-es sorozat ára még emelkedett is. Közben gyakorlatilag megszűnt a VGA piacon a verseny, így az NV ahelyett, hogy a csúcsteljesítményen javított volna, MHz-eket reszelgetve, alibitermékekkel töltögette ki a piaci réseket.

    Tegyük hozzá, hogy a PC piacon nem az éppen aktuálisan kapható konfig ár / teljesítménye számít, hanem a nagy átlagé. Hiába jön most ki az nvidia jó videókártyákkal jó áron, attól még a következő 5 évben 2060-nál jobb VGA-ja csak a játékosok max. 20-25%-ának lesz.

    Így teljesen érthető, hogy a Facebook függeteleníteni akarja a VR sorsát a PC piactól.
    Megnéztem, hogy a 6 éves unokaöcséim mivel játszanak a legszívesebben:
    - Recroom
    - Robo Recall
    - Beat Saber
    - Echo VR
    - Space Pirate Trainer
    A többi játékot is meg-meg nézegetik, de ezek azok, amikhez rendszeresen visszatérnek. Akkor meg mire fel tolna a Facebook milliárdokat a csúcs grafikába?

Új hozzászólás Aktív témák