-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sinisi
senior tag
válasz pulutodurumo #16850 üzenetére
Akkor megnyugszok és legátolom a paranoiámat, (de azért biztos ami biztos, kitörlöm a sütiket)
[ Szerkesztve ]
-
quicky98
csendes tag
Új A meg nem kapott maláj postás ures visszakuldott csomagos dispute vége ( ez eleg hulyen hangzott)
Az lett a sztori vege ,hogy megvaltoztattam mindent ,es semmi mast nem irtam be csak annyit ,hogy a 60nap lejart + a disputeval egyutt 80 nap es nem kaptam meg semmit.Tn-rol kepet csatoltam,meg megmagyaraztam,hogy nem en kuldtem vissza .
Ma nezem : Dispute finished - Refund Only
(Bocsanat az ekezetek hianya miatt) -
Sinisi
senior tag
Igen, azt én irtam mert nekem úgy tűnt (amíg meg nem kaptam az infót), hogy nagyon hasonló a jelneség, csak azzal a különbséggel, hogy így még az ember beleegyezését sem kell feltétlen kérniük. Mert ha úgy látják, hogy mit böngészek az adott ip-ről, hogy nem vagyok bejelentkezve akkor tudnak célírányosan reklámokat, termékeket megjeleníteni számomra. Nem akarok mert off lenne, de tudnék ilyen magyar áruházra példát hozni. Nem kell belépni, csak böngészni az oldalán és amiket az ember megnéz ahhoz hasonló kis reklám popup-ok jelennek meg más oldalak böngészése közben (gondolom össze vannak kötve ezzel a webáruházzal ezek az oldalak...)
-
nincsnév007
őstag
sziasztok, szeretném kérdezni, hogy mit jelent az hogy "Awaiting Shipment"? Erre kb meddig kell várni?
-
Topikgazda
válasz nincsnév007 #16858 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nincsnév007 #16860 üzenetére
Majdnem soknak tartottam, mert 6-7 nap szokott lenni, viszont akkor, akitől vásároltál az is megkezdte az újévi mulatságot. Február 6 lesz a valószínű postázási nap.
-
1amarr
tag
válasz nincsnév007 #16860 üzenetére
Minden eladó feltünteti a termék lapján, hogy mennyi időt szán Processing time-ként a postázásra. Ez nem szokott egyébként ilyen sok lenni, csak most új évi ünnepség miatt munkaszünet van, és ezt is belekalkulálta az eladód. (A munkaszünet idejét megtalálod pár oldallal visszább.)
Szerk.: és meg is lett válaszolva előttem közben
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
válasz nincsnév007 #16860 üzenetére
Nekem sem jött össze minden rendelésnél az, hogy szorgosan minden rendelésem feladják még az ünneplés előtt. Van egy bolt ahonnan több terméket is rendeltem és remaining: 14 days 22 hours 32 minutes-t ír a feladásig... Szóval ennek a megérkeztére (sóhaj) van esély, hogy még (sokat) kell várnom...
[ Szerkesztve ]
-
nincsnév007
őstag
Akkor jó köszönöm a válaszokat, csak kíváncsi voltam hogy az mit jelent.
-
1amarr
tag
Nem hiszem el, hogy ennyire kifogtam egyébként... Semmi tiltott nincs a csomagomban, az eladó már egyszer sikertelenül feladta, aztán felajánlotta, hogy újra feladja, de az sem mutat normális aktivitást. RS367705019CN track-chinapost.com szerint még el sem hagyta Kínát. Ünnepség után elkezdek reklamálni.
-
vasi89
addikt
Van egy ilyen NL post küldeményem de természetesen kínából jön. Jól sejtem hogy ez már csak a kínai újév után indul útnak? Igaz már a múlt héten átvették de azóta semmi mozgás.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz Criminal017 #16871 üzenetére
Jah ebben az esetben ezt jelenti? Abban a tudatban voltam, hogy ez azt takarja, átvették de még nem indult el.
-
Flashget
félisten
válasz Sinisi #16869 üzenetére
12.16.-i rendelések ami egy teszt is volt az egyik TN számos a másik anélküli. Heteket vert a TN számosra a nem követhető csomag.
Ma váltott belföldi feldolgozásra továbbítva a követés.
Ha visszafejtetted volna ahogy magamnak válaszolgattam eljutsz ide és a megközelítő dátumhoz. 12.18.[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
Kérnék mindenkit, hogy mivel a csak szállítással kapcsolatos dolgokat tartalmazó hozzászólás nem egészen a topik alaptémája, az legyen már off, ha itt kerül bejegyzésre.
Inkább ebbe a topikba tartozik. Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni az alábbiakban:
Rendeltem egy lámpát egy (nem csak az Aliexpress-en) jó hírnévvel rendelkező eladótól, ami a héten meg is érkezett. Van egy hibája, ami miatt nem működik teljes kőrűen (valószínűleg a vezérlő áramkört kell csak kicserélni, amit amúgy is megtettem volna egy másik lámpáéra). Tegnapelőtt írtam neki első körben üzenetet, viszont:
A boltra kiírta, hogy január 11-től február 15-ig zárva van (most a termékek is le vannak szedve, én még előtte rendeltem)
8 nap van még hátra a védelem lejártáig (Még nem nyomtam se arra, hogy megérkezett az áru, se a Dispute-ra)Biztos meg lehet beszélni vele dolgot (de az szeretném, hogy ő ajánljon előbb megoldást), megértem, hogy nekik most van az éves szabadságuk, viszont az időkből sem szeretnék kicsúszni.
Az időzítésben segítsetek kérlek, hogy ha nem válaszol az üzenetre, akkor mit tegyek?
Nyomjak rá most, hogy megérkezett az árú, és 15 napon belül (amikor még mindig nem lesz vége a szabadságának), nyomjak dispute-t?
Ne nyomjak a megérkezésre, viszont nyomjak dispute-t most? Vagy csak a védelem lejárta előtt? -
Faterkam
addikt
Sziasztok!
Tapasztaltabbak tanácsát kérném!
Nov. 11-én rendeltem egy csomagot (kb. 30$) a kedves elad dec. 26.-án feladta. A csomag státusza célországba elküldve, ma kaptam e-mailt, hogy a vevővédelem kifutott. A rendelésem 4 nap múlva zárva lesz! Az eladónak már 2x írtam, hogy mi is van, válasz semmi! :/ Ilyenkor mit lehet tenni?"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Faterkam
addikt
A védelem növelését az eladótól kell kérni? (mert eddig sem válaszolt a 2 kérdésemre) a vitát milyen címen? mik a lehetőségeim? Még sohasem vitáztam :/
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
#16729600
törölt tag
Elkezdték ezt az "Item ready for international transport" státuszokat nyomatni a sárga reptereken, ami után kell még vagy 2 hét mire el is küldik a csomagokat. Valahogy egyre szarabb kezd lenni a logisztikájuk, ahelyett, hogy fejlődnének kicsit. Ali monggyooon le a picsáb@ már, de tényleg.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz Sinisi #16884 üzenetére
Nem, mindkettő jóval a hepaj kitörése előtt lett rendelve [link] Arról nem is beszélve, hogy a beígért ünnepek előtti ePacket csomim még az elektronikus fasorban se tűnt fel. Írtam is az ügyben egy kedves levélkét a csajszinak, de valamiért se a 'crap, se a 'shit jelző nem jött be neki.
-
do3om
addikt
Már régebben kérdeztem de akkor is elbasztam:
Hogy van amikor kapok engedményt amit privátba beszéltünk meg?
Megrendeltem megint a kiírt áron, aztán töröltem, most megint megrendelem (add to card), és Buy from this seller aztán ? Confirm & Pay már nem de hol jelzem az kért árat?Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Sinisi
senior tag
Még nem csináltam ilyet de a place order után még nem kell egyből fizetni, tehát én azt próbálnám meg, hogy amikor ahhoz a részhez érek, hogy adjam meg a kártyá adatait, vagy ha el van mentve a kártya akkor a fizetés megerősítésre kattintás előtt megszakítanám a folyamatot. Pl. bezárnám az ablakot.
-
do3om
addikt
válasz Sinisi #16892 üzenetére
Confirm & Pay
Ez van már csak, de most ezzel már megveszem nem?
(már ott az elmentett cím meg kártyaadat)Leave a message for this seller:
Van egy ilyen ablak de itt csak beírhatom és azután kapja ha rányomtam a fenti gombra.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
VinoRosso
veterán
Sziasztok,
valami ünnep van most Kínában ? Egy vásárlásom 3 napja már awaiting shipment állapotban van, a másik meg 1 napja, az eladók meg nem válaszolnak. Eddig max fél nap alatt postára adtak mindent.
-
GeryPc
senior tag
helo
Futott már bele vki olyanba hogy a termék sajnos nem működött megfelelően, nyitottam egy disputot, ugye az eladó ilyenkor kéri hogy küld vissza a terméket hogyha nem vagy megelégedve, ezzel nincs is semmi gondom .
Rá kellett nyomnom arra is hogy elfogadom hogy csak akkor téríti vissza az áru értékét ha visszaküldöm.Miután erre rányomtam termék mellett az jelent meg hogy dispute finished
Alatta az van hogy your refund in progress, ha fölé megyek a kurzorral akkor azt írja hogy dispute still in process, no refund information...Többszörös a gond mert, közben már a csomag visszaérkezett kínába viszont a kézbesítés sikertelen volt.
Mivel egy 200E ft-os dologról van szó, nem kifejezetten vagyok boldog.
Dispute Survey-t már kitöltöttem erre sem jött semmi reakció ali-tól.
Van vkinek vmi ötlete hogy mit lehetne csinálni? Nem szeretnék ennyi pénzt elbukni.
köszi
Ha fontos inkább telefonon keress! tel:70/530 4958 (h-p-ig 10-18 között) | http://www.gerypc.hu
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest