-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tknof1871
őstag
.avi kiterjesztésű fájlokba. De majd megpróbálom a VLC playert, most már késő van nekem. Ilyen lehetséges, hogy jönnek a videók egymás után és a Potplayer lejátsza; következőt is, harmadikat is lejátsza, aztán puff a negyediket nem tudja lejátszani a Potplayer a VLC meg le tudja játszani mindet?
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Fall-N
veterán
válasz tknof1871 #28352 üzenetére
Hát sajnos ezekben elég régi és rossz minőségű kis optika fér el. Szoftveresen sem nagy eresztések sajnos, így nem sokat ér ez a funkció bennük. Javulás sem várható a jövőben szűkös hely miatt. Sajnos az akksinak kell a hely, így nem fér be normális kamera.
Én ezért is vettem Amazfit Bipet. Ebben van transzreflektív LCD, így nagyon sokáig bírja az akksi. Kamera nekem nem kell, inkább az értesítés és a GPS ami kellett, illetve az, hogy ne kelljen állandóan tölteni az órát. Meg persze hogy lehessen a számlapokat cserélni.
-
Csiguuusz
kezdő
Helló,
megeszem a kalapom. Előzmény [link]
Két hete esett meg, hogy rossz csomagot kaptam, 2 dispute, eredmény full refund. Tegnap bedobott a postás egy értesítőt, nézem a tracking számot, gyanús és nagyon ismerős. Folyamatban lévő csomagom nincs most ilyen TN-nel. Bevillant, hogy na a végén még megjön az eredeti csomag is???!
Ha átvettem a postán és tényleg az a cucc, amit rendeltem, írjak az eladónak, hogy kifizetném neki? Mert már refundolták a pénzt vissza, meg is kaptam már egy hete. Viszont nincs PayPal-om, kíváncsi leszek mit mond, hogyan tudom kifizetni neki a terméket, mivel mégis megjött.
Járt már valaki így? Totál meglepődtem. -
Topikgazda
válasz Csiguuusz #28355 üzenetére
Igen, írni szoktam az eladónak, hogy megjött szeretném kifizetni. 3 lehetőség jöhet szóba.
1. nagylelkű és azt írja hogy kösz, de rendben vagyunk.
2. Megegyezünk abba, hogy megveszem újból, de ő nem küldi el és én 1 hét múlva leigazolom hogy megérkezett.
3.a) Ha van PayPal fiókja akkor elküldöm neki a pénzt. 3.b) Nekem nincs PayPal fiók, de neki van, akkor küld egy PayPal pénzbekérőt amit bankkártyával a PayPal rendszerén keresztül kifizetek.Az alap koncepcióm az, hogy a posták vagy egyéb szállító késedelme nem az ő hibája, még a vételárat is visszakaptam, akkor miért szívassam azzal, hogy ingyen kapok tőle árút.
De van aki úgy gondolja, hogy megérdemli miért nem rugdosta a postát, hogy gyorsabban szállítson. Véleményem:[ Szerkesztve ]
-
World-Soft
senior tag
válasz World-Soft #28334 üzenetére
Hiába töltöttem fel új dolgokat amiket kértek, és írtam további dolgokat, most már 4 napja semmi nem történik.
Az Aliexpress mintha már nem nézne a vitára, és egyszerűen 10-én le fogják zárni.Mit nem csinálok jól? Mit kéne tennem, hogy ismét megnézze egy ügyintéző, mert ez így értelmetlen.
A kereskedőm egy valótlan állítással az egyik terméknél beetette az Aliexpresses ügyintézőt (a másik terméket elbíráló ügyintézőt nem tudta), és ezért bukok ~10USD-t egy olyan terméken aminél azért elismerte az Aliexpress is hogy durván varráshibás.Közben más kereskedőtől rákérdeztem a termék méretre. Érdekes a többség tudja miről van szó, akkor is ha egy méretet írnak ők is az oldalukon, és nem jönnek olyannal mint az én kereskedőm, aki beetette az Aliexpresses ügyintézőt, hogy használjam a terméken nem létező csatokat a termék méretének beállításához.
Mit tudok tenni, hogy valami történjen is az ügyben, és ne csak azt várjam, hogy lejárjon a vita ideje.
(a kereskedőnek közben írtam hogy a varráshibás kicsi terméket küldje újra, de ű csak a termék visszaküldése után lenne erre továbbra is hajlandó)Segítségeteket előre is köszönöm.
-
Csiguuusz
kezdő
Ja, nálam nem a szállítás gyorsaságával volt gond, hanem rossz csomagra nyomták rá az én cimkémet, ergo valaki más csomagját kaptam meg. Amúgy sem szokásom rögtön rohanni dispute-ot nyitni, inkább a protection time-ot szoktam kérni, hogy hosszabbítsák meg.
Köszönöm a segítséget, intézem az eladóval, természetes, hogy kifizetem neki. -
atus72
senior tag
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki rendelte már Ali-ról dierkt DHL szállítást kérve?
Ami kicsit zavar, hogy a szállítási opcioknál az van hogy 9-18 nap ami szerintem nagyon sok DHL esetében.
Megírná valaki hogy ténylegesen mennyi idő alatt ért ide a csomagja DHL-el?
Köszi -
Wasp91
aktív tag
Sziasztok.
Mikor lesznek következőleg nagy akciók? Mint a black friday, karácsony stb.Enyésszen minden rút kötöttség korlátozás, szabály életterem ne szűkítse ócska, poros morál
-
World-Soft
senior tag
válasz World-Soft #28357 üzenetére
Na megoldódott a dolog.
Ma az Aliexpress újra értékelte azokat amiket felettem 4 nap utána, és a rendelés másik felénél is elfogadták a hibás teljesítést. Így mind a két termék árát és a szállítási költséget is visszatérítik. -
Fall-N
veterán
Mostanában mennyi idő átlag egy Yanwen csomag? Ahogy látom fejlődött a script és a kamu tracking hihetőbb. Mostmár nem az a bizonyos LF721 járat hozza a csomagot.
[ Szerkesztve ]
-
kiborg
aktív tag
Ma megpróbáltam megint.
We can't process your order at this time due to potential security reasons. All payments made (except fees and charges made to third parties) will be returned to your account. Please double check if any suspicious activity has occurred and try to place the order again.Ezzel az üzenettel megint lezárta a tranzakciót. Mi a franc van? Még mindig nem tudok vásárolni. Kuponom is van, azt is mondta Éva(az idióta chatbot), hogy próbáljam meg kupon nélkül... de pont az lenne a lényeg, hogy azt is elhasználjam....
Ésszel él az ember - mondá a kannibál!
-
vandor01
őstag
mostanaban futottam bel hogy.... regelt kuldemenyert kulon fizetek és nem hasznalom a free opciot amihez nincs nyomkovetes inkabb perkalok csak kovetheto legyen.... na most kaptam ilyen TN-t LB584002143BE aztan LB585089755BE na ezeket nagyon nem latja semmi se posta se 17xxx se trackitonline.... vagy az ALI-n lathato mozgas vagy meg itt megtalaltam : [link] a legutobb 6eurot perkaltam egy ilyenért azt ez kurvara nem egy posta TN... csak vmi Ali-maki standard shiping.... nem korrekt ez igy! valahol nem is lehet pl Kinai TN-t kerni! csak ezt a fost!....
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
kiborg
aktív tag
Validity period: 03 Mar,2019 23:14:30 PST ~ 10 Mar,2019 23:14:30 PST
Can be used on: all items in AliExpress
Coupon Name: Welcomeback_User_Coupon_Feb_R1_4_1
Restrictions: non-refundable
Coupon status: Valid NowHa jól nézem bármire érvényesnek kellene lennie, nem?
Ésszel él az ember - mondá a kannibál!
-
kiborg
aktív tag
Your order of US $5.00 or more
US $4.00 OffEz a kupon felirata.
4$-t elenged, ha 5$-nál többért rendelek.Nem?
22$-os cuccot rendelmék.
A kupont ő rakja be és pipálja ki automatikusan.(mármint az ali felülete, nem én kényszerítem,hogy használja)[ Szerkesztve ]
Ésszel él az ember - mondá a kannibál!
-
domojko
senior tag
válasz domojko #28347 üzenetére
Na ezt most már végképp nem értem!
Ezt kérdeztem tegnap előtt:
Hi! What are the conditions for resending or refunding? Regards
Ezt a választ kaptam ma:
Dear customer,
Thanks for your message and buying.
Really sorry for this delay ,but we will try our best to do the shipping ASAP.
Best regards.Tény hogy kissé hiányos az angol tudasom, konkrétan google fordítóval kommunikálok.
De ezt az üzenetet nem tudom hova rakni.
Vagy csak hülyének néznek? -
-
Dr. Romano
veterán
Olyan problémám lenne hogy van egy régi Alis accom amibe most próbálnék újra belépni. Azonban belépés után azt írja hogy "We have noticed an unusual activity in your account."
Ezután "Reopen Your AccountPlease select the method of verification"Most itt meg kell adjak egy telefonszámot amire sms-ben küldene egy azonosító kódot. A gond az hogy soha nem érkezik meg pedig már két számmal is próbáltam.
Próbáltam jelszóemlékeztető/modosítással, tehát új jelszóval is ugyanide jutok.Hogy tudnék belépni?
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Slyer
senior tag
Sziasztok!
Feb 26-án rendeltem egy füles állványt aliról, és tegnap a track17 bedobott egy olyan állapotot, hogy
"Magyarország, a vámárú-nyilatkozat, kérjük, forduljon a vám-közvetítő a részletekért."negyed órája meg egy olyat, hogy: "Magyarország, a vámügyintéés befejezése"
A cucc 8 dollár a szállítással, szóval nincs gáz nem? Innentől mire lehet számítani szerintetek, mennyi idő alatt jön meg Bp-re?
Köszönöm!
-
Topikgazda
válasz Dr. Romano #28379 üzenetére
Ahol beírod a mobilszámot előtt ott a +36 szöveg? Ha nincs akkor esetleg ne a +36-al kezd, hanem 0036 vagy 36 és azután a mobilszám legyen írva. A regisztrációnál megadott telefonszámot is írtad már? Azt amit a
Account Settings, My Profile menü Account Settings alatt a Edit Setting-re kattintva és az Edit member profile résznél lett beírva?
Én ott a 0036-os ország kódot írtam.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Az letezik, hogy a februar 27. -en rendelt alaplap tegnap elott(7. -en) megerkezett? Jah, es se vamot nem kellett fizetni, se afat. Pedig volt vamvizsgalat alatt, ra lett nyomva, hogy vammentes.
Mondjuk a shop rendes volt, mert 15 -ot irt ra erteknek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mtbsrác
senior tag
Üdv!
Van egy ilyen állapotu rendelésem amit nemrégen dobott cancelledre a rendszer!
Shipment cancelled
2019-03-08 19:00:25
Waiting for pick up
2019-02-24 19:31:58
De még 46 nap van hátra a megérkezésig amikor is reklamálhatok. Vagy ilyenkor lehet vmit tenni? Eladó semmit se reagált a dologra. 30dodó a kormány ára azt nem szeretném elveszteni. Mielőtt lejárt a 10nap várakozás 1 nappal előtte "indította" útnak úgymondván, már akkor írtam neki hogy mivan de arra de méltóztatott válaszolni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #28385 üzenetére
Ha az eladó nem reagál a megkeresésedre 3 munkanap után sem, hogy akkor most milyen új nyomkövetési számmal küldte el vagy mikor fogja újból elindítani, akkor lehet dispute.
A Logistics tracking problem és mivel nincs információ a nyomkövetésben a Cancel-en kívül a No tracking information. A Purchase Protection is running out, but package is still in transit nem jó.Nem mindig eladói hiba, az ottani vám is visszafordíthatja, megsérülhet a csomagolás és a szállító is visszaküldheti a feladónak.
-
Flashy
veterán
válasz Mtbsrác #28385 üzenetére
nézd meg az eladó termékeit, esetleg pár termék véleményeit, nem tűntek-e el termékek, nem kezdtek-e el szaporodni a negatív értékelések. ha igen, akkor az átverés gyanús, ilyenkor az ali nem is vár hanem visszautalja a pénzt, néha az eladós vita fázis ki is marad. ha nincsenek gyanús jelek (az utolsó pillanatban "feladás" kicsit az), akkor először üzenet neki, várj elég sokat, hogy ne rajtad múljon, aztán mehet a reklamáció.
még valami: ha jól emlékszem a weboldalra, ez a shipment cancelled ez nem az order státusza hanem a nyomkövetésé (a csomagküldő szolgáltatás szöveges visszajelzése, ez nem automatikusan a megrendelés megszakítása), megrendelte a nyomkövető számot, aztán nem adta fel. ha a rendelés továbbra is fut, akkor LEHET, hogy arra játszik, hogy nem figyelsz, végigvárod a 60 napot, elfeledkezel róla, aztán túl késő lesz. esetleg ha a végén rákérdezel, húzza az időt a +15 nap lejártáig.[ Szerkesztve ]
-
Mtbsrác
senior tag
Most válaszolt és ezt az üzenetet kaptam hogy ""Hello, my friend, the order has been cancelled due to logistics reasons, we will consult the logistics provider for you, thank you"". Tehát vissza lett küldve. Csak azt nem tudom ilyenkot mi a teendő.
Amúgy az eladó Ő lenne!
A követési szám pedig ez: RX452692815CN
V/:
ezt nemértem amit itt írsz:
A Logistics tracking problem és mivel nincs információ a nyomkövetésben a Cancel-en kívül a No tracking information. A Purchase Protection is running out, but package is still in transit nem jó. -
Topikgazda
válasz Mtbsrác #28389 üzenetére
Ha azt választod amire irtam hogy ne, arra legtöbbször az a vàlasz, hogy várd meg amig letelik az idő (60) nap és azután kapod meg a pénzt. Ha nem akarja, vagy ne tudja ujraküldeni minek várni rá?
Mit tegyél? Kérdezz rá hogy akkor elküldi vagy törli a vásárlást. Irták a szállitás törlés még nem az. Shipment cancel az kevés. -
Tav-Csoves
őstag
Sziasztok, érdeklődnék, hogy ez a wifi hálózatomhoz csatlakozik?
Vagyis párosítás után, ha mondjuk nem vagyok otthon, de távolról, - ddns, vagy vpn - is fel-le tudom kapcsolni?köszönöm szépen a válaszokat!
-
Flashy
veterán
válasz Tav-Csoves #28392 üzenetére
igen, amúgy a képen is írja. de a gyári firmware-hez általában telefonos app jár, azzal kapcsolhatod kintről, értelemszerűen valami accountot hozol létre és egy távoli szerverrel kommunikál a cucc. általában lehet rájuk saját firmware-t tenni, amivel tényleg saját weboldala lehet, meg egyéb helyi megoldások a külföldi szerver kihagyásával. (azért mondom az általábant mert PONT ilyenem nincs, de több másfajta hasonló van). érdemes megnézni a képek között azt, amelyiken az ember két ujja közé photoshopolták a méretarány teljes figyelmen kívül hagyásával
-
ArGa
csendes tag
Sziasztok!
Rendeltem az Aliról egy telefon akist- tegnap meg is jött, de 2 éve gyártották és feltöltés után max 3 órát bír!
Mi a helyes megoldás?
Kérjem vissza a pénzt? -
pibácsi
senior tag
Olyan problémám lenne, hogy sajnos az AliExpresről rendelt árú nem érkezett meg, pedig a szállítás azt jelezte, hogy megérkezett a célba. A rendelés feladása óta 50 nap telt el. Febr. 26-án jelezték, hogy a célországba megérkezett és a szálítást lezárták. (finis). Írtam Diputát többször is, de semmi válasz nem jön.
Ilyenkor mit kellene tenni. Nem akarnak válaszolni. A rendelésemet bezzeg azonnal visszaigazolják. Az Ali ügyfélszolgálat viszont nem fogad leveleket csak különböző kérdéseket tesz fel, de azok nem jók nekem. Oda nem tudom leírni a panaszomat.
Mit tegyek, várnám a segítségeteket. Sokat rendeltem már tőlük, de eddig még nem volt bajom velük. A Wish-nél már volt hasonló, de azoknál az ügyfeles azonnal válaszolt és visszautalták a pénzt egy napon belűl.Üdv. Pibácsi
-
Flashy
veterán
vagy veszel belőle még 15-öt és akkor két napig bírja. mert mi más ötleted lenne még? indíts vitát fotóval, próbálj a telefonon valami screenshotot csinálni arról hogy feltöltve 3 órája és most meg csak pár százalék, aztán meglátod mi lesz. a bizonyíték mindig a legnehezebb mert ráfoghatnák hogy szándékosan merítetted vagy manipuláltad a képet, de engem még nem vádoltak ilyennel, mondjuk valós is volt minden fotóm. a legrosszabb eset hogy semmi és buktad a pénzt, mit lehet veszteni? lehet hogy már az eladó igazat ad, lehet hogy az aliexpress a végén. van hogy az eladók nem szándékosan csinálják, ő csak megfogott egyet a sokból és küldte. próbáld meg!
-
Topikgazda
válasz pibácsi #28395 üzenetére
Annyi gond van, hogy egy vásárlásra egy dispute indítható, annak van egy folyamata, azt kell végig vinni. Vannak benne határidők, mozzanatok azokra az eladónak és neked is reagálni kell.
Az Összefoglalóban a 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás résznél le vannak írva az információk, ha azt átnézed akkor kiderülhet hogy épp hol tarthatsz és annak függvényében lehet kitalálni hogy milyen lehetőségeid vannak. -
pibácsi
senior tag
Köszi a válaszodat.
Annyi történt a sokadik levelemre, hogy ma válaszolt az üzlet és sajnálkozik, hogy szállítás közben elveszett az árú és kérte, hogy indítsam el a disputát , amelyben visszakérem a pénzemet. Felmentem az oldalra és megnyitottam a disputa lehetőséget és ott több kérdésre is válaszoltam, ami után elindúlt a folyamat. Remélem beindúlt valami. A folyamatábra szerint erre 4 napja van az üzletnek, ha nem intézkedik, akkor az AliE. fog intézkedni, gyakorlatilag a folyamatábrán ez márc.16. Mostmár csak várnom kell. Hamarabb is indíthattam volna, de vártam valami választ. Az Alinál nem volt még visszakérésem, nem tudtam, hogyan megy ez. A Wish-nél volt már, az egyszerűbb. Ott az ügyfélszolgálatnak kellett leírnom a bajomat és intézkedtek. Egy napon belűl visszajött a pénz. Itt bonyolultabb. Az ügyfélszolgálat elég nehézkes és csak különféle kérdések alapján lehetne valamit elérni sokára.Üdv. Pibácsi
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- Futás, futópályák
- Posta, csomagküldés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Path of Exile (ARPG)
- Asztalos klub
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest