-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pibácsi
senior tag
válasz
dzsi23
#82948
üzenetére
Egyébként így valahogy. Azzal kezdi, hogy "Package updates" A Track pakages alatti rész hasonlít az általad küldötthöz: az elsőnél - ez az ominózus - azt írja, hogy "outh for delivery", a másiknál - az új rendelés - azt írja "In tranzit".
Hát akkor az is valahol egy félretájékoztatás esetleg.Ü. Pibácsi.
-
pibácsi
senior tag
Mivel két tételem is van rendelve, az egyiknél ott van a szám, de ennél, amit mégegyszer küldek nem kaptam új tracking number-t, csak az elsőnél, ami most jön "először". Csak az e-mailban jelezték, hogy két tételt adtak fel és ott van a két kép a szállításról, meg a megnevezés is. Ü.Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Szép napot kívánok!
Van egy gondom és segítséget kérnék.
Van egy rendelésem az Alin és egy hete meg is jött, visszaigazoltam és nyugtázták is. Most viszont jelezték, hogy úton van a csomagom, de az az érdekes, hogy ugyanazt az eszközt küldték el mégegyszer, amit én már megkaptam és nyugtáztam. Nem a legolcsóbb kategória. Még nem érkezett meg, de ilyenkor mit lehet tenni?
Nem kell átvenni, de akkor valakinek lehet, hogy jól jön visszaúton, vagy vegyem át (mivel a futár a szomszédomnak is átadhatja, az viszont semmit nem tud az egészről) és ezután lehet, hogy mégegyszer kiszámlázzák? A visszaküldés - ha ez jön később szóba - nekem drága lenne. Amúgy meg nincs is szükségem még egy ilyen eszközre.(ha itt is tartom, legfeljebb eladom: szinte hallom a választ).
Várom a válaszotokat. Ez már úton van.
Üdvözlettel: Pibácsi -
pibácsi
senior tag
A vásárlásnál 1 db. az összeg, de kettőnek az ára szerepel totálnak.
Írtam a szállítónak, hogy rosszúl számláztak, ráadásúl le is vonták azonnal, most várom a választ, mit lépnek. A cencel már nem is jelenik meg, ha fizetve van, ott tudtam volna törölni is a tételt (közben rájöttem, már máskor ezt itt megtettem, ki lehetett választani a törlés lehetőségét úgy, hogy nincs szükségem rá:-klikk). Itt most meg kell várni a kereskedő reakcióját. Jan.4-ig van idő.(neki).
Ahogy az este megnyomtam a Cancel-t egy törlendő tételnél (NEM A KETTŐSNÉL) elkezdett egy időszámláló lefele ketyegni a rendelés oldalon a tétel sorban. Ez nem tudom, mire jó? Ha lejár, fizetés hiánya miatt törlik a tételt? -
pibácsi
senior tag
Most lett még egy gondom. Hogyan lehet törölni a rendelést? Egy darabot rendeltem egy árúból, 1 db-ot írt a rendeléshez, de kettőnek az árát vonta le, ill. dupla árat vont le. Zonnal "cencel", de nem vette figyelembe.Rűadásúl most elfogadta a kártyámat is azonnal.
Mit tudok ilyenkor csinálni??? 3.000.- Ft helyett 6.000.-Ft.Ü: Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Sajnos beleszaladtam egy fizetési nehézségbe. Vásároltam az Alin és VISA kártyával szeretnék fizetni, de nem engedi. A CIB-nél vagyok, beadom a kártyámat ahogy szoktam, de még kér valami biztonsági részt. Sehogy sem sikerűl. Ezzel a kártyával már sokszor vásároltam pl. a mult hónapban is és nem volt semmi kifogás. Mi a baj? Évek óta "kártyázok" és még ilyen nem volt. Azt írja, hogy menjek be a bankomba, dehát máshol meg tuom használni? Nem kér semmi mást. Erre való a VISA, nem?
Segítsetek!!!
Üdv: Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Most rákerestem az Aliexpress "Choice" szállításra. Ez elviekben - ahogy le van írva - gyorsabbá teszi az árú szállítását, hamarabb megkapom. Már pár hete kaptam egy ilyen tételt, tényleg hamar jött és símán lehetett rendelni. Most viszont, hogy beakadt ezzel a "Collected by courier"-el valahogy csalódott vagyok. A leírásban nem ez szerepelt. Megértettem " V/ Topikgazda" válaszát, úgyhogy várok, csak nem értem hogy akkor hol gyorsult fel a rendelés. Még csak vissza sem jelezték, hogy fogadják. Az Ali igen, mert elfogadta a pénzem, de a szállító nem. Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Kérdezném, hogy mit jelent az, hogy "Collected by courier". A fordítást ismerem, de ilyen még nem volt nálam. Most két tételemnél is kiírta. Nem történik semmi. Nincs az, hogy "Awaiting delivery". és ezzel együtt Track jelzés sincs. Egyáltalán vették a rendelésem az üzletbe?
A rendeléseim között ott van, de vissza szokták jelezni, hogy feldolgozás alatt. Oda van írva az is, hogy "Choice" és az üzlet neve, de még ilyen jelzésem sem volt. -
pibácsi
senior tag
Köszi a választ. A cencel order már máskor működött, a pénzt is vissza adták idővel, dehát most nem látok ilyet sehol. Hát akkor várok, meglátom, mi lesz. Ha leszállítják, akkor így jártam, nem nagy összeg (4.000.-Ft), de akkor is a pénz az pénz.
Írtam az üzenőn az üzletnek, várom a választ, idővel az is megjön. -
pibácsi
senior tag
Kérné a segítséget. Tegnap este rendeltem egy tételt, de szeretném lemondani, stornózni, de a rendelési oldalon telálható "deleted orders"funkcióval nem lehet törölni, nem csinál semmit. Még az van kiírva: Collected by courier. Hogyan tudom stornózni. Két tétel van rajta, de csak az egyiket szeretném. Ha másként nem megy, akkor mind a kettőt és a másikat majd később ujra rendelem. Volt már korábban, hogy sztornóztam, de azt fogadta és vissza is küldte a pénzt.
Előre is köszönöm a választ. -
pibácsi
senior tag
Kérdezem, hogy mostanában az Ali tracking nem ad "vonalas" nyomkövetést, ahol mutatja, hol tart az árú, vagy csak én nem találom? A szöveges megvan. A Global Express Tracking-on van egy ilyen nyomkövető, de az nem annyira részletes. Van, néha, hogy az Ali is bead ilyet, mint régen.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
"V/ Topikgazda"
Elnézést kérek Tőled a kavarásért: megfejtődött a rendelés. A feleségem rendelt az e-Bay-ról és az én fiókomat alkalmazta. Erről megfeledkeztem, csak az Alira gondoltam. Stimmel a rendelési szám. Az árút feladták és azt kell befizetnem.
Köszönöm a segítséget és az együttműködést.
Szintén köszönöm "cof veterán"-nak a tanácsát.
Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
márc.04-én egyet, de annak nem az a száma és az összegek is alacsonyabbak, egy másikat meg most 11-én. Annak sem az a száma és az összeg is alacsonyabb és free. Ha összevonom sem jó. Ezek mind ECSCCA-val kezdődnek. Megpróbálom azt, amit adtál. Most látom, hogy már ezt is próbáltam. Hát akkor marad a zsákbamacska és megtudom, mit kapok. Hong-Kong-ból indították. Így is próbálkoztam.
Nem jön össze, de sebaj. Így is köszi eddig is a segítségedet.Üdv. Pibácsi.
-
pibácsi
senior tag
RD030422909HK, ez a postai küldeményazonosító. Az adataim stimmelnek.Arra gondoltam, hogy már az elején kínában adtak meg rossz címet az árúhoz. Természetesen letöltöttem a dokumentumot, ellenőríztem a z adataimat is. (párszor kaptam már ilyet).
Azok jók. Valami csak nincs rendben. Nem az 550.-Ft, mert azt befizetem, csak lehet, hogy másé a csomag. -
pibácsi
senior tag
Bajban vagyok. Kaptam ma egy Vám-Postai befizetésról értesítést: 550.-Ft. Eddig nem is figyeltem, hogy már ezt is felemelték 400.-Ft-ról. Párszor már fizettem. De a lényeg, hogy a megadott track számot sehogy nem tudom beazonosítani. Ilyen számon rendelésem nem fut, viszont azt is tudom, hogy az eredetieket többször is átkeresztelik. Hogyan lehetne megtudni - mielőtt befizetek - hogy mit takar a rendelési szám. Így egy zsákbamacska, bár eddig is az volt, de valahogy ki lehetett silabizálni.
Az útvonal végig követhető, tehát nem csalásról van szó, de nem lehet beazonosítani sem a betű-szám alapján, sem az összeg alapján, hogy mit fogok megkapni pár hét után, mivel a befizetést követően még eltelik kis idő, míg kihozzák. Az is lehet, hogy nem az én rendelésem, csak összekeverték a nevemet és más csomagjához csatolták.Az is érdekes, hogy elég magas a szállítási kltsg, viszont én általában free szállítással rendelek. (mondjuk, ki van fizetve). Az én hátralévő rendeléseim ( 3 db.) még nem aktuálisak érkezni.
Kérném szives segítségeteket, mert már az összes track keresőt végig hajtottam, hátha megadja valamelyik az eredeti számot.
Előre is köszi. Üdv. Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Most tapasztalom, hogy a "Tracking" megjelenítés megváltozott, nincs az állomások kijelzésével a felső részben a kijelző-csík, ami hasznos volt. A Tracking szám alapján próbálok több helyen is keresni, de nem sok sikerrel. Talán a "Postal Ninja" ad némi felvilágosítást.Ez most ideiglenes, vagy így marad, hogy csak az idöbeni felsorolás marad, ami eddig is volt?Jobb volt az előző megoldás.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Gondban vagyok. Belépve az Aliba - amit fogad rendesen - elkezdek keresni. Amikor az oldal aljára érek és lapozok a második oldalra, akkor azt nem adja be, hanem az alatta lévő "Premium sponsored items" oldalra ugrik. Ha visszaírom a kereső sorba azt amit kerestem, akkor kiírja, hogy nincs ilyen oldal (holott előtte kiadta). Sajnos ezt nem tudom kikerűlni, vissza kell menjek az első oldalhoz a kereséssel, de egyszrűen mindíg ezt a sponzolált oldalcsíkot adja be. Hogyan lehet ezt kikapcsolni, mert nagyon nyomúl. Csak akkor induljon, amikor ráklikkelek. És nem tudom kikerűlni sehogyan, már teljesen kikészít.Régebben ez nem volt. Kérném a segítségeteket. Mit tegyek?
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Sajnos két napja nem tudokn belépni az XP-Mozilla keresőmmel egyik ITcafe-ra sem. Mindíg azt adja ki, hogy az oldal nem biztonságos, holott eddig évekig működött. Most is egy másik géppel Win7-el léptem be nehezen.
Mi lehet a gond? Elnézést kérek, de nem olyan választ várok, hogy telepítsem át a gépet Win7-re. Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Így már értem, tehát mivel automatikus, így nekem csak akkor van dolgom, ha találnak valamit, amit igazolnom kell. Ez viszont alacsonyabb összegnél nem valószínű. Pl. vettem egy órát 28 $ volt. Nem jött semmi, tehát nincs vele gondom. Biztos függ még attól is, hogy mely termékek esnek vámolás alá, függetlenűl az értéktől.
Ha lassan is, de tisztúl a kép. Köszi. Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Köszi a tájékoztatást. Átolvastam én azt a részt, de nem volt világos, mert nekem eléggé összetett volt. Én úgy gondoltam, hog 150 EU-ig abszolút békénhagynak és csak utána jön a VÁM-olás.Dehát ez ennél bonyolultabb, így nem lehet tehát tudni, mikor lesz esetleg vámolás. Lehet, hogy 75 EU-nál is pl? Vagy 38 EU-nál is. Ez kitől függ? Tőlem? Ha bejelentem vámolásra, mert én azt akarom, akkor levámolják?
Így azután még most is kavarognak a gondolataim.
Ettől függetlenűl köszönöm, hogy foglalkozol velem.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Kérdezem, mert még nem volt szükségem rá: a vámolást kérni kell, és nekem kell benyujtani a kérelmet vagy automatikusan kiértesítenek? Mi van, ha direktbe futár hozza? Az összeghatárt - 150 euró - figyelembe kell persze venni és csak e fölött kell vámot érvényesíteni, bár a leírásban ez alatti összegről is szó van. Vagy ez az egyénre van bízva, hogy alatta esetleg kéri-e?
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
V/ Topikgazda. Kérdeznélek, hogy amikor megrendelem az árút és napokig csak a "Top Ship" jelenik meg, akkor mi a teendő. Természetesen befizettem és le is emelte a számlámról az összeget.
Írtam az üzletnek az üzenőn, hogy várom a szállítást, de nem válaszol. Persze egyelőre várok. Várnám válaszod.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Vásároltam egy automata órát és sajnos baja van, mert rapszódikusan megáll és ha megrázom csak akkor indúl, pedig rendesen fel is húzom, ahogy előírták. Azóta levelezek az eladóval, de nem indítottam disputát, kímélni akartam az eladót. Sajnos már lejárt a beérkezéstől számított 15 nap és az eladóval nem tudok megegyezni, hogy adja vissza a pénzem, vagy legalább a felét. Nem is volt olcsó (mihez képest). A disputát az Ali már nem fogadja, az órát viszont nem lehet használni. Mit lehet még itt csinálni. Max. nyelni egy nagyot? Vagy van valami megoldás az Ali részéről?
Az eladó abszulút hajthatatlan. Az óra selejt egyértelműen.
Várnám segítő válaszotokat.Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Vásároltam az Aliról egy aut.mechanikus órát 03.18-án ami meg is érkezett 03.28-án (elég gyorsan). Már az első pár napban is volt hibajelenség, gondoltam, hogy én nem csinálok valamit jól, de jeleztem is az eladónak. Ők megnyugtattak és a használathoz adtak infókat. Viszont már eltelt 30 nap és többször tapasztaltam, hogy pár órás használat után hirtelen(ugrik) késik 6-8 percet, amit sokáihg meg is tart. Azután megint ugrik valamennyit. Így teljesen megbízhatatlan. Megreklamáltam, de nem jön válasz. Mit tudok tenni? Disputa már gondolom, nem lehetséges.
Vagy ez van, és tegyem el emlékbe, bár nem volt a legolcsóbb.
Várom segítő válaszotokat. Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
válasz
pibácsi
#66224
üzenetére
Megvan! Méghozzá a korábban is alkalmazott és általad is ajánlott UPC-t alkalmazva úgy, hogy egyenként beraktam a gyanús track számokat és az egyiknél - SY15047058359 - kiadta a "váltó" track számot, azaz a keresett számot és megvan az árú. Így most "fordítva ültem fel a lóra", visszafelé kerestettem. Kicsit macerásabb, de a harmadiknál kiadta, legközelebb is így fogom alkalmazni.
Köszi a segítséget. bejött. Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Nézegettem már több keresőn a multkor is kb. két hete, befizettem és hát ezután zsákbamacska. De ma megjött, így mostmár tudom, mit fizettem be. Megpróbálkozom mégegyszer azokkal (bár volt már köztük amit néztem) amiket megadtál, az egyiken tudom, hogy megad egy másik számot is is. Hát, fizetek és várok. Nyolc tétel van most aminek jönnie kellene, hát jön a várakozás "izgalma" .
Köszi a választ. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Már többször előjött nekem ez a dolog: a postai befizetésnél (400.-Ft) a megadott track számot nem lehet beazonosítani a rendelt tételemhez, mivel az ott megadotthoz képest menetközben megváltoztatták. Egyszerűen nem tudom sehogyan sem beazonosítani, melyik árút fizetem be. Most is ezzel kínlódok. Hogyan lehet ezt beazonosítani? Pl. megvan az eredeti - ezután megvan a track oldalon megadott és errefel kihoznak egy harmadikat, amit be kell fizetni, de az alapján nem tudom visszakeresni az árúmat.
Kérném a segítségeteket. Megadom a befizetendő számot és kérdezem, hogy mi lehet az eredeti track szám? UU487946453CN
Köszönöm előre is, ha sikerűl megválaszolni.
Üdv. Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Jeleztem, hogy a "piros pontos" track bejelöléseim le lettek zárva "closed" 03.03-án azzal, hogy 3-20 napon belűl visszakapom a pénzem. A tegnapi nappal visszautalták mindkét tételt. A még meglévő 2 db. pirospontosra nem jött zárás egyelőre, de ezek szerint rendben megy a visszautalás.
Csak tájékoztatásúl írom le. Üdv. Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Köszi az igazítást, hát az enyém csak pár 10 doll. Mondjuk így is elmaradt az előzetes, no nem baj. A nagyobb baj az, hogy a csomag amit kaptam sérült volt, mivel folyékony gyógynövényes spray volt benne, de kifolyt a fele és elázott minden a zacskóban. Megreklamáltam, kíváncsi vagyok a válaszra visszaadják-e a pénzt, vagy küldenek másikat.
Ha nem, akkor disputa.Ü. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Ma kihozott a postás egy rendelésemet, viszont kért 800.-Ft-ot a VÁM miatt. Kifizettem, de furcsállottam, hogy előzetesen nem küldtek 400.-Ft-os VÁM linket. Hogy van ez? Nem kötelező az előzetes e-mail kérés? Én már többször fizettem a 400-at, de még 800-at nem kaptam. Megnéztem a levelezésem, de előzetesen nem jött semmi: Nem lehet ezt megreklamálni? Nem rettenetes a 400.-Ft, csak az eljárás furcsa kicsit. Találkoztatok már ilyennel?
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Kérdésem lenne: már a második árúmat vétozza meg az Ali. Azt írja, hogy az én pénzem biztonsága érdekében megszüntette a rendelésem az eladó által megadott érvénytelen követési szám miatt." Closed" és az üzlettel szemben eljár. A pénzemet visszakapom 3-20 napon belűl. Mi történt itt? A track oldalon piros pont volt látható. Korábban kérdeztem is itt. Még van két ilyen piros pontos trac-om, kíváncsi vagyok azt mikor zárja le. De miért van ez? Ilyet még nem tapasztaltam az évek során. Viszont nekem kellenének ezek a cikkek. Mit kellene tennem? Ujra rendelni - de lehet, hogy várok egy fél hónapot és ugyanígy járok, nem beszélve, hogy a max 20 napos visszatérítés elég hosszú.
Kérném a segítő válaszotokat. Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
válasz
dethroner
#65350
üzenetére
Ilyet már én is kaptam francia telefonról. Elküldtem a DHL-nek és nagyon köszönte. Külön van nekik egy oldaluk, ahol ezeket jelenteni lehet. Van egy leírás is, ahol azt írják, hogy nem kell megnyitni, azonnal ki kell törölni (ha lehet). Én belenéztem az egyikbe és ott az volt, hogy fizessek 6.590 Ft-ot és megkapom a csomagom. Persze. Hál istennek, nem vártam semmi csomagot, így nem ugrottam. Azóta már jött másik is, úgy látszik benne vagyok listába.
Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Olvasom az előzőekben, hogy "Időközben valahol kapott mindkét csomag ECSCCA-t, így megúsztam a postai fizetést". Ez mit jelent?
Azt, hogy ami ilyen track számra váltott, az bekerűl az EU-ba és nem kezeli a posta? Nekem több is van ilyen és még várom őket.(mondjuk kis összegűek). És ami nem ilye pl. LS, SYAE kezdésű stb.az postai fizetős?
Várnék választ. Köszi előre is.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
válasz
Jarod1
#65215
üzenetére
Rendes az ALI, mert reklamáltam - disputa - és már el is fogadta, visszadja a pénzemet. No nem a kereskedő, az nem csinál ilyet.
Ez nem úgymond "bedőlés" volt, mivel direkt csináltam, hogy lássam, mire képes. Szét fogom szedni és megnézem, mi van benne. Lehet, hogy egy síma pár megás mikro kártya, az talán belefér, de a kijövő jelet megmanipulálták.
Köszi a hozzászólásod.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Az írásommal nem az Aliexpresst akartam megbántani. Sajnos, vannak árúk, amik nem érik meg a pénzt. Kisérletképpen rendeltem. Az Ali nagyon rendes, mert ő fizeti vissza a pénzemet.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Tanulság képpen írom:
pár dollárért próbára rendeltem Aliexpressről 2TB-os pendrivot 2 szállítótól. Gyanús volt a 2TB, mert nemigen láttam még ilyen normál fizikai méretben nagy kapacitással ennyire olcsón, de kíváncsi voltam, mit mutatnak a tesztek. 1-2TB-ost hirdet a Kingston, de azok elég nagyok méretben (7cmx3cmx2cm)
A formattálás után bejelentkezik 2TB-osnak (érdekes).De nem csalódtam, pár MB-ot tudnak csak írni és olvasni is, azt is összevisza kihagyásokkal. Kuka lett a vége. Az egyik pár mérés után zárlatos is lett. Megreklamáltam a mérési eredményekkel és a disputa ma eldőlt, visszakapom a pénzem.
Isten ments ilyet rendelni.Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Köszi a válaszodat, hasznos lesz. Persze a magyar posta hozza, eddig is így volt, de nem tudtam meg az eredeti számot. Most megnéztem az oldalon, amit adtál, viszont ebben az esetben itt azt írja, hogy nem tudja megadni, mert a feladó nem adott meg adatot. Hát így megálltam, várom a "zsákbamacskát". Az ár alapján nagyjából beazonosítottam.
Köszi a tanácsot, a jövőben biztos hasznát tudom venni.
Ü. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Kaptam egy vámos befizetést, amit ki is fizettem - 399.-Ft. Viszont a megadott küldeményazonosító számot nem tudom az általam rendelt termékekhez hozzárandelni, így nem tudom beazonosítani mit fogok megkapni, az árából saccolom. Az eredeti track számot nyilván valahol átírják, máskor is volt már ilyen és akkor sem tudtam meg csak akkor,, amikor megkaptam az árút.
Hogyan lehet ezt beazonosítani az eredeti számmal? Próbáltam a track keresőkkel, mert valamelyik a régit is feltünteti, de nem jött össze. Meg kell várnom, amíg Vecsés kiadja és a postás kihozza?Ü. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Sajnos sikerűlt egy árút kétszer megrendelni, amiből az egyiket azonnal töröltem, viszont ennek az árát azonnal levonták a kártyámról. A másikat hagytam megrendelve. A törlést elfogadta, vissza is igazolta (Your order 816216837756.... is closed ), de a pénzt még nem adta vissza. Mennyi az az idő, amíg visszautalja? Nem kell valahol még kérni a visszautalást? Így ez az árú most a duplájába kerűlt, sajna elbénáztam.
Mit kell tennem?
Üdv. Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Kérdésem lenne. Az utóbbi időben kénytelen voltam „Disputa”-t indítani három esetben is. Ebből egyet már visszafizettek, kettő most van folyamatban. Volt már korábban is és eddig mindig az Ali fizette ki, viszont a kereskedők is próbálkoztak csekély összegekkel kérve, hogy álljak el a disputától. Az a kérdésem, hogy miért félnek úgy a folyamat elindításától? Van valami retorzió a számukra, ha Ali fizet.? Volt már olyan is, hogy visszaléptem, mert a kereskedő rendes volt és viszafizetett. Mondjuk ott az van, hogy általában PayPal-ra utalnak, az Ali viszont a VISA számlámra. Ez utóbbi a jobb. A PayPal-nál a százalék levonás kérdéses.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Igen, írtad a mobil aplikációt, én viszont a tabletemen próbálkoztam bevinni. Most töltöttem le a mobilra és végigvezetve sikerűlt bevinnem a kártyát egy kis ügyeskedéssel. OK. Köszönöm. Most a rendelésnél elfogadja és kijelzi. Ha voiszont új kártyaként akarok fizetni, mert úgy szoktam meg, akkor továbbra is az előző kártyát adja, de így legalább tudok fizetni. (Érdekes, hogy a laptopnál az AVG böngészőben megnyitva továbbra is elfogadja új kártyának a mostanit).
Köszi szépen, egy kicsit értetlenkedtem, elnézést, de megoldódott.Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Köszi a választ. Megpróbálkozom. Beléptem. Valahogyan a kártyára vonatkozó dolgokat nem sikerúlt símán megtalálnom. Lehet, hogy át kell néznem az összes funkciót.Vagy marad az, hogy az AVG-vel veszek valami egyszerűt és ott rögzítem a kártya adataimat (save), és azután már bent lesz és ezen a másikon is meg kell, hogy jelenjen.
Köszi mégegyszer. Üdv. Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Köszi a választ, megpróbálom. Az jutott még eszembe, hogy igazad lehet abban, hogy eltárolta a régi adatokat, mivel most a napokban csináltam egy rendszer visszaállítást, mert muszáj volt és az egy jól bevált mentés volt, ott minden működik rendesen. Csakhogy ez a mentés 2021.08.24-i Paragon mentés. Ezt alkalmazom és évek óta jól működik. Viszont akkor még az előző kártyámat használtam, mert azt csak november táján frissítették. Az a kérdésem, hogy hol tudom megnézni a Googleban, hogy hol van eltárolva, mert vszínű ez a gond. Elérhető egy frissítés is a Firefox-hoz, bár, ha tárolva vannak adatok, akkor ahhoz nem nyúl. A laptopomon AVG browse működik és ott valamikor szeptemberben vásároltam ezzel az új kártyával az Alin. A régit ő nem ismerte. E miatt ő az újat símán bevette. Ott az AVG-nél nem mentettem el a kártya adatokat, nem szoktam, pedig akkor lehet, hogy tudná. Itt a Googléban nem tudok menteni, mert nem működik.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Valami nem OK. az Aliexpress fizetésemnél.
Korábban ugyanazon a gépen – évek óta – nem volt bajom, de most ahogy beadom a kártyámat és a hönap/naphoz érek nem hajlandó bevenni, elszürkül a kép és kiadja a régi dátumot, ami az előző kártyámon volt - és nem lehet vele mit kezdeni. és a régi kártyámnak a dátumát adja be, holott már tavaly frissült és azóta használom. Az érdekesség az, hogy a laptopomon ugyanazt az Ali oldalt megnyitva és a kiválasztott árút fizetni akarom, akkor minden további nélkül elgfogadja a mostani kártyámat a mostani „valid thru”-val. Mit tudok ezzel csinálni. Hogyan tudom a mostani kártyámat tudatni vele ezen az asztali gépemen. Rosszúl hozza össze a kártyámhoz tartozó adatokat. Most kénytelen vagyok az asztali gép helyett a laptopot használni. (de a nagyhoz vagyok szokva).
Várnám a segítségeteket.
Üdv. Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Korábbi rendelésemre kaptam egy kis csomag LED lámpát sokára, de kivártam. Sajnos nem azt küldték, amit rendeltem, hanem kisebb teljesítményűt. Leigazoltam, hogy megérkezett, de viszont éltem a disputa – reklamálás lehetőséggel. Az üzlet nem fogadta el, de Ali kifizette. Erre olvasom az Ali üzenetekben az üzlet reagálását, miszerint fekete listára tett. Hát ez nagyszerű, igazam van, de ez a vége. Remélem, csak az üzletre vonatkazik és nem az Ali piactérre? Ma is rendeltem, és érdekesen az összesített rendelésnél a kártyámat nem vette be, egyenként kellett a rendeléseknél a külön kérésre befizetni. Ott bevette. Azt hittem, a fekete lista miatt van baj.
Hát csak ennyi a történet okulásként.
Üdv. Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Eddig én mindíg a netes VISA kártyával fizettem, nem volt gond. Ilyen postai befizetést valamikor tavaly fizettem és akkor símán elfogadta a VISA kártyámat. Általában ingyen száálítást kapok. Volt már olyan weboldal, ahol fizetéskor küldtek egy sms kódot, amit be kellett írni. Most nem jött semmi, a síma VISA számbeadást nem fogadja. Postai számlaszámot nem adnak meg, hogy símán átutalással egyenlítsek. Marad az, hogy nem az enyém a küldemény és a postástól nem veszem át. Itthon ugyanazt megkapom ugyanazért az árért, csak aszállítási kltséget - kb.1.600.-Ft - ot akartam megspórolni. Nem jött össze. Ezek az itthoni szállítási kltségek is elszálltak: egy síma boritékban küldhető dologra is kb.1.600.- Ft-ot számolnak.
Az ész megáll.
Üdv. Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Köszi, itt valami hiba van, mivel nekem nem jön SMS, a tokennél sem kell jóváhagyni. Várom a választ a SymplePay-tól, de nem kapkodják el. Ha meghozza a postás utánvéttel - 800 FT. - egyszerűen nem veszem át, nem olyan fontos árút rendeltem. Gondolom, ilyenkor csak vissza küldik a feladónak. Nekem nem kerűl pénzembe. Sajnos ezt érik el a SymplePay-el. Persze, ha kell az árú, az más, de akkor sem tudok mást csinálni.
Ü. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Az a baj sajnos, hogy nem is fogadja a kifizetésemet, visszautasítja a leírt szöveggel. Beiktatja ezt a SymplePay módot és ezt nem lehet kikerűlni. Az viszont nem működik rendesen. Már írtam nekik, de még nem válaszoltak. Viszont találtam egyik árúnál S00nkezdetút, akkor az lesz az. Az Arab Emrátuson keresztűl küldik és az fizetős, ami Belgiumon jön keresztűl, az soha nem fizetős. Biztos van oka, hogy nem mindet Belgiumon keresztűl küldik.
Köszi a választ. -
pibácsi
senior tag
Megérkezett egy csomagom "UA418019459AE" azonosító számmal, amire a posta kéri a 400.-Ft-ot, viszont nem tudom kártyával kifizetni, mert símán nem fogadja be, mivel közbeiktaták a SymplePay dolgot. Oda beregisztráltam, mivel kellett, de így sem tudom kifizetni, mindíg beadja, hogy 'Authorizációs hiba miatt sikertelen tranzakció". Mi nem stimmel neki? Már egy órája szenvedek. Azelőtt símán beadtam a VISA kártyámat és meg volt oldva. Ez még egy akadály, hogy az ember rábólintson a 800.- Ft-os kiszállításra? Hogyan lehet ezt símán kifizetni?
Ráadásúl nem tudom beazonosítani, mit kaptam, mert ez a track szám nem szerepel az eredeti rendeléseimen. Három tételt is várok, de ez egyiken sem szerepel. Hol lehet ezt beazonosítani, átváltani az eredetire?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Egy érdekes adalék, (és örülök), hogy a laptopomon Win7 van, amire tudok csatlakozni Wifivel is. Ha vezetéket alkalmazok, akkor nem jó az Ali, ha viszont Wifit, akkor már megy minden normálisan, ugyan az, mint az Androidnál, tehát a Telekomos modemnél kell keresni a bajt, a vezetékes kimeneteken letilt, a Wifin nem tilt. Meg fogom nézni, bár nem tudom mit tapasztalok, van-e külön tűzfal mindegyiknek. Ez mostmár biztosnak tűnik. Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Ezt még tényleg nem próbáltam, erről nem is tudtam, de most beléptem: CTRL+SHIFT+P. Még nem használtam, gondolom a felső sorba ugyanúgy kell behozni az oldalt, ill. símán behívni. Ezt megtettem az Alival most, előtte a reklámfogót kiiktattam, de semmi változás.Most is bent vagyok, a kártyás fizetést is ugyanúgy nem engedi.
Köszönöm a segítséget, feladtam!Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Próbáltam már a javasoltakat: teljesen kikapcsoltam a reklámblokkolót, próbáltam csökkentett keresővel is - ahol nincsennek bővítmények sem. A privát ablak az ugyanaz, mint a csökkentett mód gondolom.
A tegnapi nap és az éjszaka folyamán sok mindent kipróbáltam.
A gép bizt. ment. visszaállítását is jan. hóra, dehát attól nemsokat reméltem, mert az csak a gépet befolyásolja.
Érdekes ez az Androidos jelenség továbbra is.
Köszi a segítséget és hogy ennyit foglalkoztok velem.
Üdv. Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Kisérleteztem az éjjel fél kettőig. Az eredmény semmi. Sok variációt próbálgattam, viszont rájöttem még valamire: a kosár tartalmát megjeleníti, de már kiszámlázni nem engedi, bead egy csökkentett tájékoztató oldalt. Mellékelem. Eszembe jutott, hogy a mult héten, amikor már új kártyám volt és azzal fizettem, először beadott egy sötétített oldalt egy ablakkal, amit el kellett fogadni és csak utána engedte beírni a kártya adatokat. Kérte a mentést, de én nem mentettem. Ettől függetlenűl kiszámlázta. Ugyanezt megismételte egy következő rendelésemkor, majd egy harmadiknál is. Én nem mentetem egyszer sem.
Itt lehetett a baj, és úgy gondolta , hogy idegen akar próbálkozni és letiltotta további próbálkozást a fiókomban. Ez lehet.Továbbra is érdekes, hogy csak a Windows esetében.
Most azt csináltam, hogy megkeresem a nagy gépen az árút, mert ott könnyebb, beteszem a kosárba és a telefonomról megnyitom és beadom a kártyát, ott fizetek. Kicsit kerülő, de így megoldható, amíg rá nem jövök valamire.
Köszönöm a válaszokat Neked, a Topikgazdának, COF-nak
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Kipróbáltam az előbb leírtakat, most is csökkentettbe vagyok. Töröltem az előzményeket és úgy indítottam Alit. Nem jó. Még azt a számla mentést egy apró rendeléssel megpróbálom. Azután feladom. Nálam van a baj, de minden gépemen, amin Windows van ugyanaz? Az Androidnál nincs? Ott nem érdekes, hogy a kártya mentve van vagy nincs? Alinál nincs probléma, itt van valami nálam, amire nem tudok rájönni. A bejövő Telekom kábelmodem net tűzfala sem blokkol, mert akkor az Androidot is kifogná. Próbáltam más böngészőt is feltenni - Crome több változat, meg Comodo Dragon stb.de egyik sem viszi. Valahol a Windowsnál van a kutya elásva. De egyik napról a másikra?
Érthetetlen. 2018 óta ment baj nélkül.Ugyanezzel a blokkolóval, tűzfal beállításal. Ráadásúl a többi gépen mások vannak.
Egyelőre befejezem a nyomozást. Ráment a mai napom.
Köszi a segítségeteket. Üdv Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Itt van az oldal - üresen. Tovább nyomoztam és érdekes dolog jött elő. A mobil telefonomon megkerestem az Ait és érdekes módon ott hozza az "orders" oldalt. A teló persze Androidos, az összes gépem Windows. Van egy másik TV-playerem, ami szintén Androidos és ott beléptem és símán hozza az "orders" oldalt. A NET mindegyiknél egy helyről jön.Mindegyik Firefox-Google böngésző.
Dehát mi változott hétfő(tegnap) óta? Vagy az utólsó rendelésem óta - kb. egy hete.

No meg ez az Androidos variáció. A Windowsom is több féle. XP, W7, W10.
Pibácsi. -
pibácsi
senior tag
Normál regisztrációm volt azon az oldalon, ahol végigvezettek hogyan kell beregisztráni. Volt egy ilyen link megadva, ahol segítettek. Azokat a lépéseket végig csináltam. Most megpróbálom a mobilon keresztűl, bár jut eszembe, hogy ugyanarról a bejövő netről wifizek, hátha ott a tűzfal beleszól. Vagy ami még eszembe jutott: most cserélték a NET kártyámat és azzal vásároltam már három tételt (a másik lejárt) és nem engedtem menteni a fizetéskor, az előző mentve volt, bár nem engedtem neki, hogy automatikusan alkalmazza. Most viszont nem mentettem el. Megpróbálok valami kis értéket rendelni úgy, hogy bejelölöm a kártyamentést.
Az "orders" részt ott nyitom meg a jobb oldalon, ahol be kell jelentkezni és ott vannak alatta a lehetőségek, de akár a felső sorban is nyithatom, ill. az "orders"-t bárhonnan nyithatom üres. Egyedűl ez sz Eva dolog működik, dehát ott meg kevés az infó.
Most írtam az Ali szervíznek, van egy megadott e-mail, dehát természetesen a postamester kifogta, hogy tele van a postaláda.
Ezt a fizetési kártya rögzítést még megpróbálom.
Köszi szépen a tanácsokat. Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Sajnos nem járok sikerrel. Töröltem és szoktam is rendszeresen a sütiket és a gyorsítótárat is törölni. Amit adtál linket azt használom már 2018 óta és eddig nem volt gond. Van három sz.gépem is XP, W7 és W10, ráadásúl más böngészőkkel és ott bejelentkezve sem hozza be az" orders" oldalt csak üresen. Vissza tudnám állítni a gépemet egy korábbi időpontra a bizt. mentéssel, de úgy gondolom, hogy nem géphiba.Az Ali összes funkcióját kinyitogattam és mind működik, csak ez nem. Érdekes, hogy az Eva-n keresztűl, ha az "order not receiwed" funkciót megnyitom, akkor ott beadja az összes rendelést - a korábbiakat is, de csak kis ablakban.
Ha a kosarat megnyitom, akkor tudok rendelni is, de már a rendelési odalt, ahol ez megjelenne nem adja be. Amit küldtek legutóbb Track értesítőt pl. azt megnyitja. De ha ugyanabban az értesítőben a rendelési számra klikkelek, azt már nem.
Már az e-mailomat is leellenőríztettem, mert van egy ilyan lehetőség az Aliban: kiküld egy bekérőt és vissza kell igazolni, hogy jó az e-mailom.
Így se, jó. Mit tudnék kezdeni? Írni kellene az Ali servicenek talán, hogy nézzenek utána. Új fiókot meg nem akarok nyitni, hiszen elveszne a 2018 óta folytatott összes adatok. Az nem lehet, hogy valami ok miatt engem letiltott a rendelési adatokról, (bár lehet, hogy nem csak engem akart), csak a vásárlást engedélyezi? De miért csak az "orders" oldalt?
Kérném a segítségeteket, ha van valami ötletetek.
Ez elég nagy gond most nekem!
Üdvözlettel: Pibácsi -
pibácsi
senior tag
A mai nappal tapasztalom, hogy belépve az Alira nem adja be az "Orders" - rendelések oldalát, nem tudom megnézni a rendeléseimet. A fejléc, az oldalsó dolgok ott vannak, de a közepe üres akármit csinálok. Minden más rész működik amit megnyitok. Másnál is jelentkezik ez? Már többször kikapcsoltam a Firefoxot, töröltem a sütiket, majd ismételt nyitáskor elfogadtam. Mi lehet a gond? Már a gépet is kikapcsoltam egyszer.
Várnám a segítségeteket. Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
A mai napon mégis kiváltottam a 800.-FT-os postai csomagomat. Érdekes módon az egyik Alitól rendelt árúm volt benne, amit kb.egy hónapja rendeltem. Eddig mindíg kaptam a 400.-Ft-os befizetési felszólítást és érdekes módon most felszólítás nélkül rátették a 800.-Ft-ot. Ezért nem tudtam elképzelni, mi lehet a csomag. A követési számok sehogy sem stimmeltek. Az most is érthetetlen, hogy miért nem 400.-Ft. A csomag Azerbajdzsánon - Baku - keresztűl jött. Biztos e miatt.
Köszönöm a hozzászólásokat. Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Még annyi adalék, hogy a feladó: Tiger Line Post LLC. hátha ez segít valamit.
-
pibácsi
senior tag
Ez a követési szám, amin megjött az árú: amiről írtam: UH715163684BE, hogy 65 gr. Nem lehet beazonosítani a korábbi rendeléseimmel. Viszont, csak akkor tudom meg, ha kifizetem a 800.-Ft-ot. Ez az az árú, amit szinte hetente jeleztek - Ship24 - , hogy holnap hozza a futár. Dehát ez nem a futár, hanem a posta. Volt korábbamn egy kollega, aki szintén kapott ilyen jelzést, lehet, hogy most ő is megkapja 800.-Ft-ért a 2 gr.-os csomagját. Nem tudom, mi ez, talán valami pénzgyüjtés a posta részéről. Meglátom, csak úgy tudom meg, ha kifizetem a 800.- Ft-ot. Ráadásúl a végére akarok járni. De ha posta, akkor az szokott küldeni Vám-értesítést 400.- Ft-ról. Volt már ilyenem pár, tudom. Lehet, hogy az "Aliexpress" szórakozik, mert amiről írtam korábban, ott volt egy próba rendelésem, de azóta sem jött meg. Na, de erről többet nem beszélek.
Üdv. Pibácsi.Üdv. Pibácsi.
-
pibácsi
senior tag
Bocsi, hogy van ez? Nem kaptam értesítést, hogy 800.-Ft-ért átvehetem a csomagomat, de előzetesen nem kaptam értesítést, hogy fizessem be a 400.- Ft. postasarcot. Jó nem? Azon kívűl most nyomozom, hogy egyáltalán mi van a zacskóban, mert azt nem lehet kideríteni. Korábban kaptam egy értesítést 400.-Ft-ról, amit be is fizettem, de az meg nem jön meg. Mi történik itt? A posta szeretne keresni? Úgy tűnik. A megadott ,követési számon a kínai nem jegyez árút.
Valami nagyon nem stimmel. Dec. 11-ig kell kifizetnem, de nem teszem.
nem veszem át az árút, mert az értéke így már nem éri meg. Gondolom a kínai kereskedők is elgondolkodnak, hogy sok magyarba kúldött árú visszamegy a magyar posta jóvoltából.
Nincs megoldva ez az ingyenszállítási kérdés. Szerintem.Üdv. Pibácsi.
-
pibácsi
senior tag
Összehasonlítottam az általad adott követési számmal ezen a Ship24-en az adatokat az én követési számommal megjelentekkel. Teljesen megegyeznek a dátum szerinti bejegyzések, még az időpontok is azonosak. Kivétel egy - az indító október 31 vasárnap. Nálad 10.12, nálam 14.15. Persze a címek és a súly nem egyeznek.
Nem tudom, mi akar ez lenni. Írod a kábszert, de ott minek a követési szám, hisz visszakereshető. Kizárt. Meghát, azután, ha esetleg az lenne és átveszem, akkor mivan tovább?
Na, ne szaladjunk ennyire előre. Majd holnap már okosabbak leszünk. Vagy nem. -
pibácsi
senior tag
Kaptam egy érdekes e-mailt,melyben közlik, hogy egy csomagom már a futárnál van és érkezni fog, és a megadott oldalon tudom megnézni, hol tart. Az érdekes az, hogy én nem rendeltem semmit, és ha felmegyek az oldalra, akkor az adatok közt van, hogy a küldemény súlya 65 gr. Mi akar ez lenni? találkoztatok már ilyennel? Mellékelek egy kis képet és megadom a linket is. https://www.ship24.com/?utm_source=Contact&utm_medium=email&utm_campaign=Ship24
Nem valami kóbor, beugratós dolog? Bár nem annak tűnik, de csomagot nem várok. Ezt okt.31-el indították és azóta van adat nov.1-2-3-4-el is, hogy hol tart.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Köszi a választ, várok. Nem tudom hova tenni, mivel még a napján a potai keresőben benne volt és úgy, hogy a kézbesítőnél van. Viszont nem rendeltem Alitól ilyen kis értékűt. Mostanában Aliról van jelezve két árúm, de már vagy három hete és azt jelzi, hogy itt van az elosztóban. Azóta csend.
Hát akkor várok. Erre is, arra is. Köszi mégegyszer. -
pibácsi
senior tag
Segítséget szeretnék kérni. Kaptam egy sms-t, hogy érkezett csomagom, fizessek be 439.-FT-ot. Beléptem, beazonosítottam a HF-el és befizettem. Erre a vámigazoláson szerepel, hogy a csomagom Vanuatu-ból érkezett, pedig azt hittem, valamelyik Alis csomagom jött meg. Ez 399.-+ 40 Ft-ÁFA-t takar. A csomagot azóta sem láttam (ez valami 150.-Ft-os), de az igazoláson az nem szerepel, hogy a befizetést követően a posta kézbesíti a csomagot. (miért nem szerepel?). Mi akar ez lenni? Valami Vanuatu kalóz dolog? Mondjuk nem sok, de akkor is. A megadott küldemény azonosítóval utólag nem lehet a küldeményt a magyar postán beazonosítani. (UA403018960VU). Nyilván, ahogy kifizettem, kézbesítettnek nyilvánítja. De nem jött semmi! Megkaptam a vámolási számlát is rendesen.
Van ilyen tapasztalatotok?
Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Ezt mint érdeksséget próbáltam ki, először és utóljára. Öszehasonlítottam pár tételt és tényleg drágábbak, mint a "mi" Alinkon.
Amúgy már 2018 óta rendelgetek, de csak saját használatra (már sok rendelésem van azóta), de gondoltam, ezt is megnézem. Nem leszek hűtlen.Megfogadom a jótanácsot.Nem is emlegetem többet.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Most próbáltam először rendelni az Aliexpress.hu-ról. Be is regisztráltam. Sajna, nem jó a tapasztalatom, mivel számláról kéri az átutalást. Én átutaltam, a számlámról le is vették, de a fiókomban még mindíg azt jelzi, hogy nem érkezett meg az átutalt összeg és nem történik semmi, nem szállítanak. Azóta több levelet is írtam, azt jelezték, hogy fogadták, de válasz nincs, pedig azt írják, hogy válaszolnak. Vagy lemondhatok a pénzemről?
Van-e valamelyikőtöknek erről tapasztalata? Várnám válaszotokat.
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Igen, mert az eredeti rendelésem ezen a norvég oldalon nem szemüveg volt, hanem Monopod Fényképező állvány 22.42 Euró, amit vissza is igazolt - 8.300 Ft. Ki is fizettem akkor. Megadott egy track számot - LZ996447287CN - és vártam 1.5 hónapot és erre küldte a kínai ezt a szemüveget. Így azután nem tudom az eredeti értéket, mert nem ezt rendeltem. Megpróbáltam beazonosítani a tipust, ismernem kellene a feladó üzletet, de nem jön össze sehogy csak a város.A track követőkön is csak a város van megjelölve. Erre jön az ÁFA kavarás.
Szép dolgok ezek.
Most egyezkedek a norvéggal, hogy küldje vissza a pénzt, vagy küldje az eredeti árút. Erre még itt van az ÁFA vacakolás is.
Úgyhogy jól megkeveredett. Kiváncsi vagyok, mi jön ki belőle. Persze most szombat van, majd talán hétfőn megy tovább a dolog.
Köszi, hogy foglalkozol velem. -
pibácsi
senior tag
Összérték (Küldemény érték + nemzetközi szállítási díj) 4.495._Ft + ÁFA 1.214.-Ft + Postai szolg.díj 399.-Ft. Ez utóbbi kettőt fizettem ki itt a postán. Mindösszesen: 6.108.-Ft. Én a konkrét küldemény értéket nem tudom beazonosítani, így ezért a 10 USD-t vettem figyelembe. Ott érdekes a dolog, hogy egy norvég cégen keresztűl rendeltem, de végül is a kínaiaknál kötött ki, így viszont nem tudom, hogy benne van-e az IOSS-be, tehát csak feltételezem, hogy az ÁFA rajta van, mivel, ha igaz a 10 USD, akkor ez lehetséges ls, erre rátették a 27%-ot és így jött ki a 4.495 Ft. alapnak.
Kicsit kacifántos. -
pibácsi
senior tag
válasz
#04441088
#55228
üzenetére
Igaz és átolvastam, csak eléggé bonyolult visszakérni. (mondjuk a Nyilatkozat automatikus postai vámkezelésű küldeményhez résznél állandóan a Kasperszki letöltése jön be). Érdekes, hogy kifizettetni nem olyan bonyolult. Viszont nem tudom megcsinálni, hogy nem veszem át, amíg nem tudon, mi van a csomagban, vagy azt tették-e bele, amit rendeltem. Ördögi kör. Vszínű. hogy nyelni kell, ha nem nagy az összeg,
Üdv. Pibácsi -
pibácsi
senior tag
Igaz, hogy nem az Aliról, de megérkezett Kínából egy csomagom, egy napszemüveg. 10 USD van a zacskón. Ezt 4.495 FT-ba állapították meg a VÁM-nál, de miért ennyi....? Talán 354x10 + ÁFA. Viszont itthon, amikor kiváltottam a 399.-Ft mellett ki kellett fizetnem az ÁFA-t is a 4.495 Ft-ra. - 1.214.-Ft-ot. Szerintem itt ez kétszer lett rászámolva. Hol lehet ezt megreklamálni? Vagy buktam? Sőt, lehet, hogy háromszor, mivel a kínai is rátette már egyszer. Vagy nem mindegyik kínai üzlet teszi rá az ÁFA-t? Ha ráteszi, akkor így két AFA-t is vissza kellene kapnom. Hogy van ez?
Várnám válaszotokat, mit tudok tenni?
(Ráadásúl nem is ezt rendeltem,. így be sem tudom azonosítani, a megadott track szám tévesen kerűlt a nevemre, de mivel kibontottam, nem tudom már "nem átvettnek" tekinteni).Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
A segítségedet szeretném kérni "V". Egy norvég oldalról rendeltem árút, de a megadott Track szám alapján ők is kínából szállítják az árút - Guangzhou városból. A megadott Track szám:
LZ996447287CN. Ez alapján keresem az árút, úgyanúgy, ahogy az Alit szoktam és valahogy aug.17-én megakadt, és még mindíg kínát jelzi, pedig már 30 nap is letelt. Viszont a 17/Track-nál van egy sor: "
Feladás - Gyorsítótárazás ideje: 2021-08-30 11:36:15 (GMT+02:00)".
Ebben kérném a segítségedet, hogy ez mit jelent. Akkor most hol lehet az árú.
Nyilván, ha nem tudsz vele foglalkozni, mert nem alis a kérdés, azt is elfogadom.
Előre is köszönöm.Üdv. Pibácsi
-
pibácsi
senior tag
Igen, ezt már én is tapasztaltam, de sztem a kisablakos jobb volt, mert ott konkrétan láttad, mennyi ÁFA-t számol rá egyenként. Itt most nem tudom, mivel a jobb oldali összesítőben, ha lenyitom a VAT-nál szereplő kérdőjelet, akkor tudom meg az összesre vonatkozó ÁFA (VAT)-ot. Egyenként csak akkor, ha külön-külön lekérdezem.Hát meg kell szokni, de jól eldugták. Nyilván azt is tudják, hogy én magyar vagyok és itt mennyi az ÁFA. Más országokra ezen árúcikkek árai - amik az árúknál szerepelnek - így már nem jók. Ha én szlovákiában élek, és onnan van fiókom, akkor más árakat kell, hogy megadjon. Ezért írom, hogy talán jobb volt a kisablakos módszar, m ert az az árú alapárát nem változtatta meg. Ez az Alinak is macerásabb, de ez legyen az ő dolguk.
Üdv. Pibácsi
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Jura Impressa F70 Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- DeLonghi Magnifica Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Apple iPhone 15 PRO MAX 256 GB White Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Thinkpad X1 Extreme 2nd 15.6" FHD IPS i7-9850H GTX 1650 32GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- Xbox One S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- MSI Katana GF76 - 17.3"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 Ti - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- 0% THM 6 havi részlet beszámítás! 5060Ti/5070/5070Ti/5080/5090 videokártyák készletről KAMATMENTESEN
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

