-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Pentele
tag
válasz zoltannagy #30444 üzenetére
Az általad linkelt képen ha jól láttam van a jobb oldalon egy Reference ami után egy küldeményazonosítót ír. Azzal szerintem tudod követni nemzetközi szinten is. RV960732930CN Ezt érdemes nézegetni, emiatt ajánlott küldeményként érkezik majd.
-
Topikgazda
válasz Mr.Pentele #30451 üzenetére
Igazad van, nem is figyeltem a másik számot. Az lesz a valódi.
-
zoltannagy
aktív tag
válasz Mr.Pentele #30451 üzenetére
Na azt nem tudtam, hogy ajánlva adták fel, köszönöm!
-
Matthisa
tag
Sziasztok!Rendeltem Ali-n 3M es porvédőmaszkot, sikerült a vámvizsgálat alá helyezni a postának.😏Vki járt már így? Miket kell mellékelni pontosan a kitöltött vámkezelési megbízáshoz?Mert a posta oldalán az ebay-el példálózik.Az alin nem pont úgy van minden!Előre is köszönöm a segítséget!
-
Matthisa
tag
Köszönöm!
-
Gyulu25
tag
Sziasztok! Ha a vámmal kapcsolatban SMS-t küdenek, úgy jön papír alapon postán is a megkeresés? Köszi
-
Topikgazda
válasz Gyulu25 #30457 üzenetére
Igen, de minek várnál rá 4-5 napot, mert ajánlott levéleben elküldik az egyébként letölthető nyomtatványt és mindenképp neked kell kitölteni, semmi új információ amit ne tudnál nincs rajta.
Ha megjön az sms akkor letöltöd és e-mailben visszaküldöd a szükséges dolgokkal, lásd az Összefoglaló vonatkozó részét. Amíg várod a levelet addig akár végig is fut a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ez le lett zárva.
Akkor értékeljük amikor megérkezett, nem amikor feladják.
Nem látok dátumokat és egyebeket, így nem tudom miről van szó.
Ha az értékelést szeretnéd akkor belépés után a My Aliexpress, a baloldali menüben a Manage Feedback, és ha ne értékelted, de még lehet akkor az Orders Awaiting My Feedback résznél ott a vásárlás, ha nincs ott és nincs a Published Feedback-nél sem, akkor rendszerhiba. -
Bacusuz
addikt
Rendeltem régebben egy tételt, ami nem jött meg időben és visszafizettek nekem.
Így megrendeltem újra mert szükségem volt rá, de csak későn szóltak az átvevőhelyen hogy közben megjött az első rendelésem is..
Most írtam nekik, hogy az első rendelésem árát visszafizették de most megérkezett, ezért ne adják föl az új rendelésemet de a pénzt tartsák meg.
Erre az a válasz jött, hogy refoundolták újra.
Nagyobb baj, hogy a chat historyban még az én tegnapi levelemet sem látom, ez mitől lehet?
Ilyenkor mivan?ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
atala
addikt
Ott van, lehet értékelni.
Lehet, hogy véletlenül lezártam?
Nem ma kezdtem, ilyen még nem fordult elő. Mindig akkor értékelek, amikor megjön.
Gondolom csak azt tehetem, hogy várom a megérkezést. ha nem jön meg, akkor meg buktam, mert csak 15 napig lehet refund.
Ilyenkor az eladó simán megteheti, hogy ha még nem adta fel, hogy nem is fogja, úgy sem tudom refundolni.
Na, mindegy, nem nagy érték, csak 1,25 dollár. -
Dr. Romano
veterán
Hmm... melyik a jobb szállítási mód a kettő közül?
Yanwen Economic Air Mail
vagy
Cainiao Super EconomyEz....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Topikgazda
válasz Dr. Romano #30466 üzenetére
Teljesen mindegy, mindkettő lassú. A C betű van előrébb a névsorban.
-
llaszlo
veterán
Egy termékem eléggé sérülten jött. Úgy néz ki, hogy ráléptek.
Az eladó azt írta, hogy írjam össze a sérült alkatrészeket és elküldi. Valóban árul ilyen alkatrészeket. Ezt tegnap este megtettem.
Viszont az Ali folyton értesít, hogy nyomjak rá, hogy a termék megérkezett. Mert ugye a trackingben ez látszik. Tegnap még 39 nap volt a hátralévő idő ma már csak 9 nap van.
Az eladó részéről egyértelmű, hogy több személlyel chatelek, mert az egyik kínai csirkelábakkal ír, amit a fordító fordít a másik pedig angolul. Az angolul író ígérte, hogy elküldi az alkatrészeket a másik pedig azt írta, hogy kérjek refundot.
Mit tudok csinálni? Nekem teljesen megfelelne, hogyha megkapnám a sérült részeket. Jobb is lenne, mint még külön rendelgetni. Ráadásul nincs is ennek az eladónak az oldalán az összes. Kb 85% megtalálható nála. Egyébként biztosan van neki, mert úgy láttam, hogy az általam rendelt terméket is árulja darabonként is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #30469 üzenetére
Röviden írom, amit megkaptál és hibás az megérkezett. Így a rendszer jogosan írogatja, a leigazolást követően fogja a pénzt az AliExpress az eladónak továbbítani.
Ami nem érkezett meg,arról meg nem lehet tudomásod hogy milyen állapotban van. Egyszerű logika.
A szállítási idő védelem a termék kézhezvételével lejár, azután van 15 nap reklamációs időd, de az más dolog már.
A refund a biztosabb.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #30471 üzenetére
Nem egészen erre gondoltam, de úgy van, akkor zárja a rendszer a vásárlást és indul a 15 nap dispute idő.
Ha megérkezik a 14. napon, nem szoktuk végig futtatni a 60 napot.
Azt követően kapja meg az általad kifizetett vételárat az eladó, addig mindent a saját költségére előlegez meg. -
fairi
addikt
válasz Dr. Romano #30466 üzenetére
Nálam most versenyt futnak, start kb egyidőben. 28 nap és még egyik se tűnt fel
-
Topikgazda
válasz llaszlo #30474 üzenetére
Két védelem van:
A szállítási idő védelem, ha az alatt nem kapod meg visszakapod a vételárat
On Time Delivery Guarantee
We want to ensure that your purchase will arrive on time, therefore we provide a guarantee that products will be delivered by a set date.Van a vásárlói védelem, ami a kézhez vételtől számolt 15 nap.
Refund Guarantee
If you didn't receive your product or it is significantly different to the description, we guarantee to refund your payment
Már az eladó is tudja hogy már megkaptad, hiszen ő is látja a nyomkövetést. De akkor indistazs dispute-t amikor jónak látod.
Amíg szállítva van, nem érkezett meg, addig nem tudsz hibás állapot dispute-t nyitni általában. Elebóve be j kell jelölni hogy megérkezett vagy nem?
A vevők felé az az elvárás, hogy amikor megkapja leigazolja, ha akar ad értékelést azonnal, de arra van 30 napja, a vásárlói védelem, refund garancia 15 napja a leigazolástól indul.[ Szerkesztve ]
-
Sumptuous
senior tag
válasz Dr. Romano #30466 üzenetére
A Yanwen nálam sokkal gyorsabb. 10 rendelésből 6 Yanwen 4 pedig Cainiao.
Szinte egy napon rendeltem meg mindet, az összes Yanwen-es megérkezett, de egy Cainiao.-s sincs még itthon.. -
Jofi81
őstag
Rendeltem egy fekete telefontokot 3-án, másnap jött az üzenet, hogy feladták. 8-án írt az eladó, hogy sajnos nincs neki fekete, csak fehér vagy piros, jó lesz-e valamelyik. Rögtön válaszoltam neki, hogy nekem fekete kell és akkor szeretnék refundot, azóta nem jött reakció. Ilyenkor mi a teendő? Nyissak dispute-ot? Tényleg azután írja meg, hogy nem volt fekete, miután feladta? Mire számított? Vagy csak kamuzik?
-
internetezoo
senior tag
Megjött a május 7-én rendelt cucc. (Yanwen posta) A 72.napon. Erre most ráraktak külön Zárpecsétjegyet keletbélyegzővel. Az az érzésem, hogy direkt ekkor hozzák mert az előző is a 70. napon jött meg. A másik cucc már itt van július 5.óta Magyarországon és még nem bírt ide érni...
-
Topikgazda
válasz internetezoo #30482 üzenetére
Tudom hogy hihetetlen, de aYanwen bejegyzés hogy itt lenne az kamu, nem így müködik a Nemzetközi Kicserélő Központ, nincs Yanwenes ember aki itt Mo-on jegyezgetné a nem könyvelt küldeményt.
-
pulutodurumo
őstag
-
Ciccuka
veterán
Az ali-n megújult a Messages rész (olyasmi, mint a chat)? Képet, hogy lehet küldeni?
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
fairi
addikt
válasz internetezoo #30484 üzenetére
Pontosan mit ír? Mind a Cainiao mint a yanwen logisztikai közvetítő ahogy én olvasgatom. rendelést zsákba pakolják, csomagokat szépen elrendezni, reptérre szállítja, és átadják, és onnan nem igazán intéznek semmit.Ő részüket sokszor tényleg elintézik 1 nap leforgása után, de posta nem fogja azonnal szállítani. Magyarországra ért sokszor annyit tesz ő számításuk szerint ha posta azonnal intézkedik akkor akkora kellene ott lenni. Ezt bejegyzik és innentől nem az ő dolguk. Nemzetközi szállitási partnernek már nem kötelessége akkora odaküldeni.
Pl yanwen által kezelt regisztrált postaküldemény tényleg követte a jóslatot. yanwen irt egy jóslatot, utána nemzetközi posta unió pár órás kését mutatva jelezte tényleg odaért a csomagom, rá két nappal kezembe, ajánlott levél volt.
sima levélnél már nem így megy ez. július 5 csak yanwen jóslata, partner vagy tényleg megtette vagy még mindig Kínában pihen, vagy már valaki rég ellopta, elhagyta.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
Ha "Bejövő küldemény átvétele a kicserélőben" státusz után másnap "Bejövő küldemény belföldi továbbküldése" státuszt kap a csomagom, akkor a VÁM-on már átment? Csak mert lassan egy hete nem frissült. Gondoltam hátha azért mert megállították.
köszi
There's a device that I've been using called a whoop.
-
Topikgazda
Esetleg ne a MP oldalát nézd, vagy ezt, vagy pedig ezen az oldalon
Egy hete gond van a Magyar Posta nyomkövetőjével, bár ők nem vették észre, mert máskor hamarabb kijavították.
Ez RP628347383CN az MP szerint még csak elküldve 2019.06.30. | 10:00 Küldemény átadása nemzetközi szállításra Külföldi postai kicserélő üzem pedig itt van, tegnap sikertelen kézbesítés, ma megyek érte.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #30494 üzenetére
Így akkor észerűen le lehet rerndetzni a dolgot. De nem azt az értéket nézzük ahol 4,9-et látsz mert az ezekre vonatkozik:
Item as Described 4.9 (A hirdetés tartalma)
Communication 4.8 (Az eladó kommunikációja)
Shipping Speed 4.9 (A szállítás ideje)Hanem hogy hány % a Positive Feedback arány és a Feedback Received leírások a vásárlóktól.
-
Arcképgyáros
Írtam az egyik eladónak, hogy nem vagyok megelégedve a termékkel amit küldött. Írta, hogy refund-ol de nyissak dispute-ot egyéb okokra hivatkozva. Na itt az a probléma, hogy nem enged dispute-ot nyitni az oldal. Mégis, hogyan tudnám ezt megcsinálni?
-
Topikgazda
válasz -secret- #30496 üzenetére
A vásárlásnak mi a státusza? Ha lezárult attól a dátumtól van 15 nap dispute indításra. Ha azt túllépted akkor annyi volt.
A lépések az Összefoglalóban benne. De ha még időben vagy, akkor a vásárlásnál a View detail-nál jobb szélen dispute, ha elsőre nem a dispute ablak jön elő, akkor lejjebb menve a képernyőn van a következő dispute link, akkor azt választva indítható.
Ha lezárt vásárlás, akkor két kattintásos lesz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Bluetooth hangszórók
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Vírusirtó topic
- Hardcore café
- Egyre több piacra eljut az eredetileg korlátozott Ryzen 5 7600X3D
- Anime filmek és sorozatok
- Wise (ex-TransferWise)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest