-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Csirekk #30950 üzenetére
Értem én, csak mivel a kínai posta szerint is 21 nap a várható átlagos szállítási idő Magyarországra, én fogom a szaván az eladót. De lényeg az hogy 08.10.-e az a hanyadik volt a 18 munkanapból, mert szállítások esetén nem naptári napot számolunk. 20 nap. Ebből 9 napig vesztegelt a Magyar Postánál kézbesítésre várva, ami egyébként 1-2 nap szokott lenni.
De ha te máshogy gondold, ám legyen, ez alapján járna pénz, ha nem lenne itt, de itt van és késett a 18 napból Magyar Posta hibájából, így biztos hogy az eladót kell megszívatni?
De majd ő is átgondolja és nem fog 18 napot írni, ha 3-4 vásárló él ezzel.
Én várni szoktam, ott a vásárlásnál a számláló, nem foglalkozok azzal hogy annál rövidebbet ír az eladó, ha visszakapom a pénzt és még is megérkezik kifizetem újból. A visszaküldési variációk nem igazán hasznosak.[ Szerkesztve ]
-
Csirekk
csendes tag
21. munkanap volt 10-e. Nem szivatásból ment a dispute, mikor indítottam, azon a számlálón 2 óra volt csak hátra, a nyomkövető szerint 17track-on még Mo.-ba se jutott el. A számláló is 18 naptól számolt vissza. Mivel megjött azóta, nyilván nem kell vissza a pénz, csak érdeklődtem járhat-e, mivel az Ali szerint igen.
[ Szerkesztve ]
-
Csirekk
csendes tag
Feladástól. Az Ali döntése 11-ei, minden 07.20. utáni tracking info tegnap, 13-án frissült. Tegnap kaptam az értesítőt is. Eddig ilyen nem frissülős dolgot nem is láttam még.
Az lehet, hogy esetleg a tegnapi sikertelen kézbesítés után a postán frissítették, hogy sikertelen és ez "kiakasztotta" a hibát, azért került rá minden korábbi dolog? A 10-i sikertelen kézbesítést mondjuk nem értem, ha 13-án kaptam értesítőt. -
Topikgazda
válasz Csirekk #30954 üzenetére
Ha 10-én a postaládádba nem tudja a csomagos kézbesítő betenni az értesítőt, akkor azt a követő munkanapon a gyalog kézbesítő viszi ki és dobja be, hogy ez most kedden történt és nem hétfőn, hát ez van.
De gondolom hamarosan megoldódik "rejtély" mert átveszed a postán. Én reggel 8-ra megyek, mert akkor az első 5 percben át tudom venni, nem kell majd egy órát várni a sorban.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kapagep #30958 üzenetére
Mit hosszabbít meg? Ha lejárt a szállítási védelmi idő (azt tudja növelni amíg az számolja az időt) a 15 nap az fix a dispute-ra, itt az eladó nem tud semmit sem hosszabbítani. 11-ie óta ott a lehetőséged hogy az eladó ajánlatánál a Reject gombra nyomva az AliExpress közbelépjen. Neked kell dönteni.
[ Szerkesztve ]
-
Kapagep
csendes tag
-
Topikgazda
válasz Kapagep #30960 üzenetére
Ha az AliExpress nem ad pénzt akkor tényleg bíznod kellene az eladóban, de ha ő is látja hogy a "hülye" európai nem tudja a kínai szöveget olvasni amikor visszaérkezett hozzá, akkor ugyan miért nem küldte lel újból új címkével, úgy hogy 60 nappal megemelte volna a szállítási védelmet, mert nem akkor kapta meg szerintem, mint amikor te indítottad a dispute-t.
-
vasi89
addikt
Hali,
Erre van bárkinek ötlete, hogy itt mi történhet?
posta csak annyit lát hogy felvétel a feladótól de semmi egyéb bejegyzés.
-
Kapagep
csendes tag
Igen ez elég gyanús. Az alinál meg ilyenkor tényleg nem ember bíráskodik, vagy csak ennyire foggyos lehetett az is. Akkor ha most kivárom hogy lejárjon már csak fellebbezni lehet gondolom. De ha most bezárnám a disputeot akkor akár meg is szivathat eladó, ő megkapja a pénzét én meg semmit. Jól gondolom?
[ Szerkesztve ]
Umityilini
-
Topikgazda
válasz vasi89 #30964 üzenetére
Mivel nem hagyta el Kínát a Magyar Posta sem lát semmit.
Az ottani Kicserélő központban van 13 Aug 2019 13:20 Arrive at sorting center Jinhua, Zhejiang. Majd onnan jön tovább, ha nem lesz gond vele.Mint látod csomagolás vagy egyéb probléma miatt nem engedték ki, visszament, az eladónak újra el kellett küldenie, az ennyi időbe telt
13 Júl 2019 08:10 Returned, remarks: security check returned Jinhua, Zhejiang[ Szerkesztve ]
-
-
Surci1
tag
Sziasztok!
Ismételten egy kis felhomályosításra lenne szükségem.
Aug. 1-én inditottam egy dispute-ot, mivel a szállítást törölte az eladó és válaszolni sem volt hajlandó az aliexpress-en az üzeneteimre. A dispute-on belül sem válaszolt így aug. 04-én a döntés ez lett:
AliExpress' Judgment
Proposal: Refund US $ 29.41
Aug. 04 2019
AliExpress Processing the Proposal
Proposal: Refund US $ 29.41Ha jól értem akkor refund az ali részéről.
Aug. 6-án az ügyben a status: dispute finished-re váltott. Azóta várom a visszatérítést, de semmi. Kellett volna reagálnom rá valamit?
Soha nem volt még ügyem az alin. A kérdés az lenne, hogy nekem van valami teendőm az ügyben vagy várjak még türelmesen. Meddig várjak? Esetleg ha nem érkezik meg a számlámra akkor tudom valahogy jelezni az ali felé a problémát?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Surci1
tag
Most beléptem az e-bankom-ba. A termék vásárlása és fizetése (29,41USD) 06.25én volt. Látok egy visszatérítést 06.25-i dátummal az aliexpress London GB-től 29USD-ről.
Nagyon érdekes, mert soha nem volt visszatérítésem az aliről, viszont ez meg nem a teljes összeg.
Ingyen posta volt a terméknél, így fogalmam sincs mi lehet az oka a különbségnek.
Az e-bankban a visszatéritésnek nem azzal a dátummal kellene szerepelni, amelyik nap visszatéritik?
Ráadásul a számlatörténetben - oszlopos megjelenítésben - a visszatérítés az sorrenben előtte van a fizetésnek. Lehet a K&H rendszere kavarodott meg?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Surci1 #30971 üzenetére
Nem volt valami kupon? A vásárlás financial fülre kattintva látod hogy a fizetésnél mi és hogy volt használva.
De refundként neked a zölddel írt összeg ment vissza, a US $ 29.41 Az Aliexpress nem von le semmit.
Az eredeti vásárlást szokták kiírni, de a könyvelési dátum az aktuális, augusztusi kell hogy legyen.
A K&H esetén sok minden lehetséges.[ Szerkesztve ]
-
Rowan66
tag
Mai fejlemény a feltört fiókkal kapcsolatban:
levontak a bankszámlámról 9tétel árát, vérakozik 3 zárolt összeg, amire nem volt fedezet. Mire hétfőn észrevettem a dolgot, addigra már megterhelték vele a számlámat.
Ma felvették a reklamációmat a bankban, kivizsgálják, nem tudom majd mire jutnak.
A bankos hölgy szerint tegyek rendőrségi feljelentést. (150000Ft-ról van szó).Szerintetek van értelme?Valami reményem még abban van, hogy vissza tudtam vonni a rendeléseket, most fund processing státuszban vannak. Elvileg az eladó vissza kellene hogy utalja ilyenkor a pénzt?
Éppen agyvérzés közeli állapotban vagyok...
Egyébként azt mondták a bankban, hogy rengeteg ilyen ügy van mostanában és mind Aliexpress... -
Rowan66
tag
Egyébként vissza tudják téríteni így, hogy bevonták a bankkártyámat?
-
Topikgazda
válasz Rowan66 #30973 üzenetére
Amit mondtak a bankban hogy sok ilyen ügy van az kamu. Honnan tudná? Az ő ügyfeleiknél fordul elő? Nem a banktól loptak adatokat és azután fizettek? (Nagy takarékos összeolvadásoknál az ügyfelek adataihoz nem fértek idegenek hozzá?)
Csúsztatás. Nem kell rémhíreket terjeszteni.
És állítom továbbra is hogy nem törték fel az AliExpress fiókodat. Az hogy átvegyék a hatalmat ahhoz nem azt kell feltörni.
A Google-t is fel lehet törni.
De még egyszer tisztázzuk milyen címre szóltak a vásárlások? Ha a te címedre, akkor kifogtál egy hülye hackert , mert így haszna nem lesz belőle.Van amelyik bank akkor fizeti vissza a pénzt (ami az új szabályozás szerint egyébként nekik kötelező) ha van rendőrségi feljelentés, ez nem opciós dolog vagy közli egyértelműen az ügyintéző és azt kell csinálni, mert nekik kell az feljelentés, ismeretlen tettes miatt a nyomozás egyébként is felfüggesztésre fog kerülni, de így kizárható hogy te akarnál csalni.
Ha vissza tudtad vonni akkor sem áll, meg a feltörés, azt a hölgyike nem mondta hogy mennyi idő alatt könyvelik ők vissza a pénzt?Gondolom új vásárló vagy az AliExpressen. Itt úgy működik a dolog ha megveszel valamit amíg te nem igazolod le a megérkezést addig az AliExpressnél van a pénz, nem kerül az eladóhoz, pont a vásárlói védelem biztosítása érdekében. Majd ők küldetik vissza.
A vásárlásnál most mit látsz ha a View Detail-ra kattintasz a Status-nál és a Financial fülön?Azt sem mondták a bankodban? Amikor kártyával fizetsz akkor felhatalmazod a bankodat hogy bankszámládról azt az összeget átutalják a kereskedő bankszámlájára.
Ha menet közben meghiúsul akkor a kereskedő bankja nem kéri le a pénzt és azt a saját bankod visszakönyveli, banktól függ hogy ez hány nap neki.
Ha elmegy a kereskedő bankjához az utalt pénz, azután a bankod is visszatudja hívni az adott tételt, van erre kitalálva a Chargeback eljárás.
Ha a kereskedő vissza akarja juttatni a pénzt, mert lemondtad a vásárlást a bankja csak visszautalja arra a bankszámlára amiről küldve volt, a kártya nincs benne a folyamatban.
Még akkor is az ilyen refundnak hívott dolog megtalál, ha lejár, érvénytelen a bankkártya, ha megszűnne az adott banknál a bankszámlád, akkor is kötelesek neked a pénzt eljuttatni, most inkább ebbe nem mennék bele, de gyakorlati példáim vannak ezekre, 8 évig tárolja a bank a dolgaidat.
Aliexpress esetén a normális bankok 3 munkanapon belül lekönyvelik a visszatérítést.
12-én írtad, ha Erste-s vagy OTP-s lennél akkor már látnád a pénzt bejövőként.
Csak egy megjegyzés: nem érhető el a tisztelt bankod felületén a bankkártya ÁSZF, csak az ami májusban lejárt de ott írják hogy ha vétlen vagy akkor teljes összeget térítenek, de szerintem a pénzed már jön visszafelé.[ Szerkesztve ]
-
Rowan66
tag
Hogy kamuztak-e a bankban, ahhoz nem tudok hozzászólni.Egyébként a Takarékról van szó.
Nem tudom, hogy minek nevezzem azt, hogy beléptek a fiókomba, átírták az én email címemet erre:
derfaz.vb@ogarnij.se
A szállítási címet nem írták át, ebből én is arra következtetnék, hogy valami idióta hacker lehetett. Ráadásul az első vásárlásról még kaptam mailt, akkor tűnt fel a dolog, csak utána írta át valószínűleg a mailcímet.
egyébként évek óta rendelek apróságokat, semmi gondom nem volt.Amint írtam, a státusz fund processing,a financial fülön az árat látom, azt hogy credit carddal fizetve és a dátumot. Valami mást kellene?
Miért érzem azt, hogy engem akarsz hülyének beállítani?
-
Rowan66
tag
Annak, hogy a bejelentkezési oldalon nem tudok email címmel és jelszóval belépni, viszont google fiókkal be tudok, gondolom van valami magyarázata. Nem tudom mi az, nem vagyok informatikus, de ha összefutok valami hozzáértővel, meg fogom kérdezni.
-
Topikgazda
válasz Rowan66 #30977 üzenetére
Rosszul érzed. Eszedbe sem jut hogy lehet egy jó akaród aki megakart szívatni. Hangsúlyozod hogy az AliExpress fiókodat feltörték, én csak arra utalok hogy ez nem feltétlenül van így.
A feltörés és a belépési azonosítók birtokában egy fiók felügyeletének az átvétele két különböző dolog.
Te egynek veszed mindkettőt, de az csak egyszerűsítés. A lényegen nem változtat, a bankkártyádat illetéktelen személy használta, nem te hagytad jóvá a fizetési műveleteket, így a bankodnak mindenféle önrész nélkül a pénzt vissza kell adnia.
Itt annyi a különbség hogy az AliExpresstől jön vissza a pénz, a banknak nem lesz vesztesége.Hasonló szituáció mint a tied, tényleg nem fordult elő.
Hülye hacker nincs.
Ez viszont teljesen értelmetlen dolog: bejelentkezési oldalon nem tudok email címmel és jelszóval belépni, viszont google fiókkal be tudok
Ugyanis vagy egyedileg van belépési azonosítód amit valamikor normál regisztrációval csináltál lvagy Google fiók azonosítód van ez két különböző azonosítás, két különböző fiók.
Van a belépési oldal amikor alul a Quick access with valamelyik ikonra kattintok, mondjuk Google akkor meg kell adni hogy milyen gmail azonosító lesz használva és egy új üres fiókot hoz létre ahhoz az azonosítóhoz.
Az hogy a kettő keveredik arra nem igazán van magyarázat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Rowan66 #30978 üzenetére
Nem remény, tény. Csak lehet hogy nálad az 5. nap lesz valami.mert ez a bank nagyon lassú.
De mindentől függetlenül ha belépsz és a felső menüben az Account Settings és ott a Account Settings alatt az Edit Settings-t választod majd a My Personal Information ott a Edit Member Profile ott milyen e-mail cím van? A Google-s kellene hogy legyen.
Ha én ott változtatni akarom nekem sms kódot kell írnom, nem e-mail jóváhagyás van. Ezért nem értem én ezt a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Rowan66 #30982 üzenetére
Amit az előbb írtam Edit Member Profile ott van a jobb szélen a Deactivate Account, kéri az e-mail címet és az okot hogy miért akarod megszüntetni meg hogy a továbbiakban ezt nem akarod használni és 24 óra múlva törlik.
De meg kellene várni hogy a pénzek visszaérjenek. -
qqzs
őstag
válasz Rowan66 #30979 üzenetére
veletlenul nem ugyanaz a email es jelszo ami a google accountode es nem az alit tortek fel hanem a google accountodat vagyis megszereztek a adataid. egyebkent itt erdemes megnezni hogy a email cimedet mar kompromittltak e de megfontosabb hogy a jelszavaid kikerultek e. [link]
nekem is feltortek az ali fiokomat valamikor 2010ben nyitottam kivancsisagbol aztan par ev mulva akartam hasznalni mar nem emlekszem hogy jutottam be de szallitasi cim orosz volt meg valami orosz email volt benne de kartya adat nem volt meg regisztralva es semmi forgalom nem volt rajtaEladó: GTS450
-
őstag
válasz Rowan66 #30977 üzenetére
Ha te is be tudsz lépni, akkor nem tudta átírni a jelszavad. Ez akkor van, ha egy olyan gépről lép be, ahol te korábban beléptél és engedted, hogy elmentse a bejelentkezési adataidat. Azt a gépet használja valaki, hogy belépjen az accountodba, de nem tudja átírni a jelszót, mert ahhoz ténylegesen tudni kell a régit, de nem tudja. Sőt, feltehetően nem is az ő gépe, mert akkor a böngészőből ki tudná nyerni az elmentett jelszót, de az se megy.
Gondold át hol léptél be így.
-
Rowan66
tag
qqzs, azt hiszem Te vagy a nyertes!
Úgy tűnik, hogy a Google fiókomat törték fel.
A google fiókban a másodlagos email címem megegyezik az alis emailemmel. Ha azt beírta, akkor google fiókkal símán be tudott lépni.
Most került a helyére, hogy kaptam egy mailt , hogy idegen eszközről jelentkeztek be a google fiókomba, de nem foglalkoztam vele, nem láttam át ezt az egészet, hogy mit takar.
A linken leellenőriztem a gmailes címemet, nem jelez semmi problémát.A többieknek:
nem használtam alit idegen gépről, főleg nem mentettem jelszót idegen gépre. Kollégám sincs, egyszemélyes vállalkozás vagyok de nem kell, hogy más szivasson, úgy látszik, megszivatom én magamat -
cooi11
senior tag
Sziasztok!
Ha nem érkezik meg az árú,
hogy lehet visszakérni a vételárat?
Az ebay-on egyszerű,
Itt ahogy olvasom kicsit bonyolultabb.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz cooi11 #30990 üzenetére
Itt az egyszerűbb. Segítségül az Összefoglalóban találsz egy összefoglaló leírást és annak a végén egy konkrét leírást a linken. 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás a téma
Mielőtt neki kezdenél mennyi idő van a szállítási védelem zárulásáig, a jelenlegii Magyar Posta viszonyok miatt érdemes várni addig, mert ha letelik akkor még van 15napod indítani.
Érdemes ellenőrizni a nyomkövetést, mert már lehet hogy itt van csak a postán nem kezdte meg a feldolgozást, ilyenkor nem dispute, hanem a szállítási idő védelem növelését kérjük. -
Goose-T
veterán
Szerintetek ez a csomag megérkezik még valaha? Volt már ilyenre példa? 9V-os lítiumos akkuk vannak benne, ezeknek kicsit problémás a szállítása, ha jól sejtem. Repcsire gondolom nem teszik ezeket.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Topikgazda
válasz cooi11 #30992 üzenetére
Szerintem várj még.
A legutóbbi elsőbbségi regisztrált csomagom július 27-én érkezett meg és augusztus 9-én kaptam meg a 14 napból 12-ig az NKK-ban dekkolt, egy másik 7 napig szintén ott volt és csak azután küldték belföldre. Ezek könyvelt küldemények, ha ezek feldolgozása ennyi idő -ez elsődleges a munkafolyamatban- akkor a sima küldemények esetén el tudod képzelni hogy mi lehet. -
Topikgazda
Egy dolog hogy te úgy kaptad, a másik dolog meg az előírás, én azt idéztem. Az általános szabály a maximum 30%, persze nem utasszállító gép és az utas eszközéről van szó.
Ha beleteszik a megfelelő szállítódobozba azt már nem szokták felnyitni és egyesével ellenőrizni. Nem gyulladnának, robbannának fel a repülők ha betartanák.
De nem ez volt a lényeg a hozzászólásomba. Akkor nem részletezem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen