Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz fenergie84 #66987 üzenetére

    Mardjunk annyiban hogy te az AliExpress eldóvak vagy szerződéses viszonyban, amíg nem kapod kézhez a neked küldött csomagot az addig a feladó tulajdona, neki van joga reklamálni a szállítóval. Akkor van gond ha az nem egy cég, mert még a postai küldemények is több szállítón, logisztikán mennek keresztül ezért alakult ki hogy az akinek átadta a feladó annál lehet reklamálni aztán ő a csatornáin mjad tesz lépéseket. Az hogy a címzett reklamál a kyínai csomagfelvételi helyen, a logisztikai központban, a nemzeközi csomagközpontban, az ottani vámon majd szállító eszközt üzemeltető cégnél a szállítási késések, feldolgozási idők hosszúsága miatt , no az nem létezik. Simán elhajtják az illetőt hiszen nincs szerződéses kapcsolatuk vele. Ezért az aki nem ér rá marhasásgokkal foglakozmni nem is reklamál.
    Ezután majd a fogadó országban a beérkezés sorrendjében elvégzendő folyamatokra is iagza a fenti, ha lassú a szállítás, ha lassú bármely feldolgozási tevékenység, te még mindig nem vagy jogilag abban a helkyzetben hogy bárkinél is reklamálj (kivéve az eladó, azt mindig nyaggathatod, bár a szállítási folyamatra nem igazán van ráhatása miután átadta a csomagot a szállítónak), nem sürgetheted őket hogy gyorsabban dolgozzanak. Nem fogja őket érdekelni, mert nem feléd kell elszámolniuk.
    Teljesen értelmetlen írogatni, fenyegetni őket.
    Csak egy kérdés, 2021 április előtt is rendeltél már az AliExpressről és akkor is írtál a különbőző cégeknek, a Postának ha még a 45. napon sem érkezett meg a 60 napra "ígért" csomag? Most ha a 15 munkanapos igéretű csomag a 14. napon nincs még kézbesítve akkor meg reklamálsz? A 16. napon is csak az eladó felé reklamálhatsz, nem a szállítást végző cégek közül valamelyiknél.
    Aztán mi van ha a te küldeményed nem is ezen a cégen keresztül lesz beérkeztetve?

Új hozzászólás Aktív témák