Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    őstag

    válasz Pikari #96164 üzenetére

    De ha megnezed, pont ezt a Strike Eaglet, ez pont sokkal szebb C64-en, plane a hangja is sokkal jobb. A PC nem volt jo jatekplatform, amig nem volt Adlib es VGA. Az, hogy a CGA-nal nem te valogatod ossze a szineket, hiaba hasznalt a jatek 8 bites gepen is csak 4 szint, azokat jol megvalasztva sokkal szebb lett a dolog. Persze, lehetett racing the beamet tolni, de mig a tobbi home computeren, a fix hardver miatt, ez konstans mukodott, de PC-n ezek nagyresze rogton mattot kapott, ha egy IBM CGA klonkartyaval kerult kapcsolatba. Hiaba jott az EGA 64 szines palettaval, amibol 16-ot szabadon valogathattal, mivel ehhez kellett volna a specko monitor, igy nagyon keves helyen talalkozhatsz szep EGA grafikaval. Az F1GP pl pont nem PC-s jatek, Amigara jott eloszor, majd kapott PC-s portot.

    Szerk: Egyszeruen, a PC-nek kellett az, hogy izombol, trukkozesek nelkul megoldja, amihez mas platformokon volt HW. PC-n a hardverpark vegtelen sokszinusege miatt, semmivel sem lehetett trukkozni, az alap dolgokra kellett loni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák