Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #346 üzenetére

    Nem, mert az extra MUL-t nehéz volt használni. Itt arról van szó, hogy néhány esetben a szuperskalár shader procik SP-i, akkor is dolgozhatnak párhuzamosan, ha a futtatott utasítások függnek egymástól. A régin ez nem volt lehetséges.

    Ha a shder power nagyon ki van használva, akkor buksz vele 5-6%-ot. De ha van szabad kapacitás, akkor nem jelent sokat. Ettől függetlenül, ha interpolátor limites a program pl.: COH, akkor nyersz ezzel a megoldással nem is keveset. A mai motorok annyira eltérőek, hogy ez inkább kedvező. Kevesebb a limit lehetőség.

    Ezek a kártyák családon belül készültek. A HD 5750 HD4850, míg a HD 5770 HD 4870 teljesítményre képes. Az árazás is hasonló lesz. Persze ott van a DX11 előnye, amiből +20-30% elvárható a szebb képminőség mellett (pl.: BattleForge tesztek). Plusz ott a tesszellátor, amit sajna tényleg csak a Dx11-ben fognak használni, hiába van ott a fícsőr a régi karikon. A Dirt 2-ba sok grafikai effektet tesszellátor csinál. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák