Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #52222 üzenetére

    Majd gondolom adnak ki patch-et rá. Olyan sokat ezzel az NVIDIA nem tud tenni, mert nem tudják befolyásolni a program oldalán kezelt VRAM-ot. Ez csak az alkalmazás reszortja DirectX 12-ben. Ha nem jól csinálja, akkor csak az alkalmazás oldalán javítható.

    Ahogy elnéztem tegnap nem ez az egyetlen hiba a Godfallban. Még az első rajzolás előtt van egy rakás cache flush GeForce-on, aminek az ég világon semmi értelme. Valami bug a kódban. Érdekes, hogy Radeonon ez nincs. Tehát lesz itt munka ezzel. Így még ugye teljesítmény is ragadt a GeForce-ban, hiszen a cache flush nem ingyenes.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák