Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #54737 üzenetére

    A Microsoft megoldása kétélű fegyver. Megoldja a VRAM-mal kapcsolatos gondot, de az NVIDIA elveszíti vele a traversal unitot. Nem fog működni ez a részegység többet, csak be van építve a semmire. Az AMD és az Intel ilyet eleve nem is épített/épít be, mert a Microsoft új rendszere kiüti a használhatóságát.

    Dedikált hardver amúgy mindegyik modern GPU-ban van, csak némelyik programozhatóságra van tervezve.
    Ugyanaz történik, amikor megjelent a hardveres T&L. Jött rá pár hardver, majd gyorsan jött a shader modell, tehát átment az egész programozhatóba. Az RT-vel is ugyanez van. Átmegy az egész programozhatóba.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák