-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz killbull #55310 üzenetére
Mert nincs is. Az AMD csak megosztotta az adatokat.
Ha nem számítjuk az Infinity Cache-t, az új parancsmotort, az NN operációkat, az új geometriai motort, az új ROP blokkot, az új textúrázókat, és az új részegységeket, akkor valóban nem több az RDNA 2 az RDNA-nál egy nagyobb órajelű variánsnál, de ez mindenre ráhúzható, ha az újdonságokat direkt kihagyod.
#55311 killbull : Senki se mondta, hogy normális, ha 32-szálas proci kell, de némelyik játéknak előnye származik belőle.
Leginkább oda kell a sok szál, hogy a tartalmat kikódold. Amíg a DirectStorage be nem jön, addig az ilyen Unreal Engine 5-höz hasonló rendszerek borzasztóan magzabálok lesznek. Nem véletlen, hogy az Epic 12 magot ad meg minimumnak, amin egyáltalán megéri kipróbálni. Egyébként 64 magig skálázódik, 32-48 maggal már egészen jó teljesítményt lehet kapni. Ahogy jön a DirectStorage, illetve optimalizál az Epic, úgy ez csökkenni fog. Mire érkeznek az első UE5-ös játékok, addigra 2022-t írunk, és jövőre az AMD nem is tervez nyolc magnál kevesebbet az 5 nm-es procijaikba. Tehát a 8 mag lehet, hogy ma még sok, de jövő év végén már budget lesz.#55312 b. : Egyáltalán nem fos a G-Sync, csak mivel nem raknak mögé pénzt, így nem is fejlesztik a hardvert. Az ne várd, hogy amibe nem invesztálsz, az fejlődni fog.
Nem értem, hogy mi bajod volt a linkelt hsz-szel. Szerintem jó poén volt. Lehet mérgelődni, hogy a bányászlimit ellenére sem vehették 3080 Ti-t, vagy poénként felfogni, hogy szart sem ért a korlátozás.
#55313 Raymond : Akik nagyítóval nézik a kijelzőt, azoknak se a DLSS, se az FSR nem jó. Ezek képminőséget csökkentenek, illetve képet torzítanak a jobb sebesség érdekében. Nagyon konyhanyelven fogalmazva olyan részleteket hazudnak be, amelyek másképp mutatnának natív képszámítással.
Az NVIDIA és az AMD sem mondta soha azt, hogy ha elkezded nézegetni a pixelek szintjén a különbséget, akkor ne látnál. Azt kínálják, hogy a kijelző előtt ülve, úgy normális 60-70 cm-es távolságból, a gigantikus csata hevében ezt nem veszed észre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- HMD Skyline - jó szerelés
- Windows 10
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Szólánc.
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen