Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #56444 üzenetére

    Ez a poszt nekem inkább arra mutat rá, hogy mennyire hülye manapság a média úgy általában, hogy minden pletykát készpénznek hisz. Aztán csodálkozik, hogy a valóság durván messze van. :))

    Nyilván a DG2-512 EU lehet erősebb a 3070-nél, de leginkább 1080p-ben, komoly procilimit mellett, ahol az NV drivere olyan limites, hogy sok DX12 címben a Radeon RX 5600 XT is elveri, holott procilimit nélkül a közelében sincs. Persze majd rámondják, hogy erre az esetre gondoltunk, és nem a csúcsprocis, 4K-s mérésekre. :D

    Az Apple-lel meg az a gond, hogy már az M1 IGP-ke is rohadtul nehezen skálázódik erősebb grafikait terhelés mellett. Mindenki le van nyűgözve a TFLOPS-on, de ha mondjuk Unity-vel ráküldesz egy komolyabb compute shadert, akkor úgy összefossa magát, hogy még az Intel IGP-i is játszva összeveri. Ha magas a regiszternyomás, akkor már nem nagylegény, hanem a "futottak még" mezőnyének versenyzője. Ilyet tudna csinálni az AMD és az NV is, de azért tömik ki a GPU-ikat erőforrásokkal, hogy ne csak tíz éve is elavultnak számító shaderek futhassanak rajta normálisan. Ezzel lemondanak egy csomó ALU beépítéséről, ami amúgy hozhatna nekik 50-70-90 TFLOPS-os elméleti eredményt is, de összességében így is jobb 20-30 TFLOPS-on maradni, mert valójában regiszterek és LDS kell ahhoz, hogy egy 300 wattos GPU-t ne verjen agyon egy komplex programban az Intel belépő IGP-je.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák