-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Mit gondolsz A GPU Vram használat átlag kiolvasása ebben jól működik?
Elég frankón összerakták, nagyon tetszik.
A CPU-m eléggé beszakad a 3080 12 GB alatt, úgy látszik tudnék nyerni még pár FPS százalékot egy erősebb CPU val, kb 10 % körül.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Alogonomus #62495 üzenetére
Nem teszteredményekről van szó , te sem erről hadováltál feljebb, hanem arról, hogy ha ugyan azona gépen ezzel a szoftverrel jelzed ki az eredményt vagy a másikkal akkor is ugyan az jön ki.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Alogonomus #62497 üzenetére
Hát persze.
idézet tőled :
"Ez inkább csak az aktuális fejezete az inteles "nem jól mértek, mérjetek inkább a mi eszközünkkel" próbálkozásnak. Az Intel az érintett terméke fejlesztése helyett megint a tesztelési módszerek irányából próbálja előnyösebb helyzetbe hozni magát, mint azt tette már többször a CPU-k esetén."
Ezt még Göncz Árpi bácsi sem értelmezné másként és Pumba is pontosan úgy értelmezte ,ahogy én .
Tehát érdekelne hogy csinálja ezt az Intel.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Szomorú.
Nincs arra valami összehasonlító teszt ilyesmi,hogy mennyi az eltérés a valós és az ilyen overlay programok altal jelzett között?
Csinált ilyesmit már valaki?"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz arabus #62506 üzenetére
Miért azon lenne csak ilyen minőség?
Max a sebesség kompromisszumos, 1440P-n 50-60 FPS között tud egy 4070 1440P-n DLSS Quality módban. 3,5 DLSS állítólag gyorsabb a 3.0 hoz képest. Minden kártyán megy, egy 3090 is jó hozzá.
A kártyák árai nem jók az biztos ,de szerintem itt már csoda nem lesz.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
félisten
Mondjuk javíts ki de a DLSS 3.5 simán futhatna RX 7000 és Intel arc szérián, mert azok is már tartalmaznak tensor számításokhoz hardvereket... Sőt akár többet is mint egy belépő Turing. ( 2060)
Amúgy a Turing vs RDNA1 azért csúnyán elment a szolgáltatások terén.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Most kifejezetten a Ray Reconstruction ra célzok, amit úgy írtak meg hogy a tensor
hardvert terhelje, Ez így ebben a formában is mehetne a konkurens kártyákon is és nem compute unitot terhelné ha már ott a célhardver."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
"Az FSR2 már a kezdetek óta tartalmaz opcionális maszkolást, így etethető többféle extra adattal a mozgásvektorok és a képkockapufferek mellett. Szóval ezek a képességek már az első verzió óta benne vannak, csak a fejlesztőknek kell az adatokkal megetetni a felskálázót.
Minden meglátszik az FSR -nél csak ez nem amit leírsz hogy akár csak hasonló megoldás már régóta benne van mint amit most a DLSS 3.5 kínál még a saját támogatású játékokban sem.
Megint utol kell érni az AMD-t?[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Az extra adat mit jelent és a "Ray Reconstruction" miért nem fedi egymást?
"csak ha azokat elkezdik használni, akkor onnantól kezdve nehéz minden felskálázást egyszerre támogatni, és csak FSR lesz a játékban."
Hogyne, ezért van a saját támogatású kizárólag FSR-t használó játékokban, mint pl RE4 szarabb minőség mint az utólag belehackelt DLSS nél?
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
jah gondoltam hogy ez lesz minden Nvidia fejlesztési hírnél ezt csinálod.
oh az Amd ezt már rég tudja csak nem marketingelik... tehát az AMD nem használta ki semmire az extra adatokat még a saját támogatású játékaiban sem. míg Nvidia kihasználta a Raytracing effektek javítására.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Gondoltam hogy a fejlesztők tudják kihasználni.
én az AMD ről beszélek hogy a saját támogatású játékaikban miért nem használtak ki ezt a lehetőséget a fejlesztők akiknek fizetnek és nincs benne semmiféle más konkurens eljárás.
Láttam az Alan Wake trailerben hogy nem csak arra jó.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Nem értetted meg a kérdést/ felvetést? Saját támogatású játék, amiben letiltja hogy más eljárás legyen benne, mert ezt teszi. Ott miért ne követelhetné meg hogy használják ki az eljárásuk maximális tudását, ha azt megköveteli hogy ne legyen benne XeSS meg DLSS?
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
AMD szponzorált játékról beszélünk, ahol fizetnek érte hogy egy eljárás belekerüljön vagy hogy kizárólag az kerüljön bele.
Vagy hogy egy játék 12,6 GB Vramot kérjen ugye szinten Resident evil, ezelőtt x éve, és kizárólagosságot követelnek, mint a Starfield meg a Resident Evil 4 de a saját eljárásuk megvalósításába nem szólhatnak bele?
Mikor H.U. szerint ez úgy működik, hogy oda küldenek 2 -3 embert az AMD től és segítenek a fejlesztésben?[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Ne nézzük egymást madárnak, ezt engedd is el. AMD korlátozza más felskálázási technológiák beépítését a saját támogatású játékaiba.
Ezt már sok nagy oldal és portál kifejtette Amd a semmilyen válaszával pedig maga is beismerte.
Starfield-be a megjelenés napján benne lesz a DLSS és az XeSS egy modder által.
Ott vannak a fejlesztőik és nem javítanak az FSR minőségén mikor ezek szerint tudnának ez meg rájuk szégyen, és tovább növelik az emberekbe a "gagyi" érzést ezzel kapcsolatban. Nem lehet ehhez mit hozzáfűzni, Nvidia jól csinálja.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz paprobert #62559 üzenetére
Elolvastam az FSR csatolt dokumentumait de nekem ebből az nem jön le, hogy valós idejű denoiserként, iletve az helyett/ mellett lehet használni az FSR maszkolását viszont a vékony hálók és vonalak megfelelő megjelenítésére igen ,a mi viszont rohadt jó dolog lehetne.
Alan Wake demója erre is rámutat, ami eddig amúgy erős hiányosság volt a DLSS nél, ( és FSR nél is , érdekes módon az XeSS-nél ahogy néztem a tesztet annyira ez nem volt jellemző)főleg egy-egy villanyvezeték tudott viccesen kinézni, ezt most szépen megoldja a 3,5 meg ezek szerint az FSR 2.0 is tudná, még sem erőltetik.
Itt látható, 30 másodperctől: [link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz TESCO-Zsömle #62566 üzenetére
Intelt nem mellőzik szerintem. Elég sok Nvidia támogatott játékban van XeSS Nvidia nem korlátozza.,. Nem jelent meg az utóbbi időkben úgy nvidia támogatott cím A kategóriában, amiben csak DLSS van.
Intel belépett az Nvidia streamline-ba ez szerintem garantálja egyelőre a két cég általi nyílt lehetőségek meghagyását.
Ezt a képet meg az utóbbi idők szponzorált játékairól meg csak úgy itt hagyom igaz inkább VS és XeSS nincs benne...
Úgy néz ki Amd egyedül a Sony játékainál nem tudja elérni a DLSS és XeSS kizárását.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Hát persze. AMD nem blokkol semmit pusztán véletlenek összejátéka..
Abu by AMD.
Ajánlom a reddit bejegyzést ahol leírták, hogy a DLSS versenyelőnyt nyújt a kompetitív játékmódban az nvidia kártyatulajoknak ezért egyforma feltételek nyújtása miatt döntöttek az FSR támogatása mellett .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
A lóláb aza mit csinálsz . Te is egy olyen AMD szponzorált játék vagy átvitt értelemben aki nem támogatja a DLSS-t.
Pusztítod nem átlagos halandóként a fórumot, hogy kizárólag a piros oldalon focizol és te nem nyalod be a marketinget, miközben azt terjeszted?
A DLSS csak Nvidia RTX kártyákon megy.
Olyan felskálázást akartak és gondolom/ szerintem így mentek bele a szponzoráció elfogadásába, ami minden kártyán egyforma minőséggel és sebeséggel működik. Nem probléma ez, főleg nem úgy ha Nvidia szponzorált címről van szó mert más magyarázat erre nincs és nem is lehet.
Csak hát ha nincs érved az az érved hogy hülyének állítod be a másikat.Jól elterelted a témát arról hogy 27 Amd szponzorált címből 5 ben van DLSS abból 4 a Sony játéka. Míg a 25 Nvidia által támogatott játékban 21 ben van FSR 2. No problemo természetesen ez véletlen és ott lóg ki a lóláb hogy az OW2 be olyan felskálázást akart a Blizzard ami minden kártyán( régi-új) egyforma minőséggel és sebeséggel fut. Természetesen ez nem érv, az bullshit.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Hát persze egy 35 millió dolláros éves összedíjazású, 800 ligával rendelkező kompetitív versenysport játéknál sokkalta a karbantartási költséget a Blizzard, úgy hogy az Nvidia szponzorálta a játékot.
Számomra reálisabb, aza magyarázat hogy a szponzoráció miatt elkerüljenek bármiféle problémát azért döntöttek egy olyan eljárás mellet ami mindenkinek egyforma feltételt biztosít a ligákon és a versenyeken.
Ez az ő döntésük, mindegy mennyire van realitása.
Amúgy versenysportban magas szinten senki nem játszik High beállítással sőt a 720P sem ritka extra low grafikán fullos gépekkel. viszont nem ritka a 240- 360 Hz frissités és az ehhez passzoló FPS szám...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz paprobert #62580 üzenetére
Én inkább arra hajlok hogy nem lehet úgy használni, ahogy a DLSS3.5 funkcióját .
Teljesen logikátlan az hogy nem akarják beletenni a szponzorált címekbe sem, főleg hogy nem igényel extra hardvert sem. Gondold végig. Szerinted ez lehetséges ?
Szerintem a kiindulási magyarázat is már sántít.
A 3.5 is vissza fele kompatibilis, egyszerűen a nem támogatott funkciók nem aktívak.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Te most miről beszélsz ? Tudsz még mutatni más szponzorált címet amiben a szponzorációt nyújtó cég felskálázó eljárása nem támogatott? Kérlek mutass egyet ezen kívül.
Ez nem szabad akarat, hanem két üzleti partner megegyezése. Blizzard ezt kötötte ki a szponzoráció elfogadása fejében a fenti magyarázattal állítólag, Nvidiának meg így is megérte mert hatalmas marketing értéke van még az NV reflexnek és az RTX kártyák mellé járó bundle csomagnak is.
Ugyan ez van az RTX vagy Nvidia logóval a játékok elején, hogy egy csomó játékban nincs benne, hiába van benne DLSS mert megegyeznek, hogy nem teszik rá.
AMD meg azt kötötte ki támogatása fejében, hogy nem lehet benne más felskálázó eljárás az övén kívül, se XeSS se DLSS.
Ezt hivatalos közleményben sem tagadta és kommentálta a HU és a a GN megkeresésére sem. Valamiért az Nvidia szponzorált játékokban még a "szar" XeSS re is jut kapacitás elég sok címben és támogatás a maga töredék piacrészében a fejlesztőktől. és elég sok nem támogatott játékban ( kb 200 ) ott a DLSS és / vagy XeSS szponzoráció nélkül is.
Engedd már el, mert elkeserítő ne legyél ennyire nyíltan elköteleződve és hozd ki még a legszarabb helyzetekből is az AMD-t.
AZ lenne a normális ha ilyen egyszerűen átültethető és átjárható eljárások esetében, mint az FSR / DLSS /XeSS mindenki megkaphatná azt az eljárást ami az ő számára legjobb ,főleg 80 dolláros félkész játékok és 6-700 dolláros alsó középkategóriás kártyák idején.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Ugye most csak viccelsz?
Na jó kiszálltam, nincs ehhez idegrendszerem.Az kár, hogy erre a színvonalra jutottál. Mint írtam te is szponzorált vagy ez most már egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Mielőtt nem lenne egyértelmű, az utolsó komment második felét erre a komenntedre meg úgy általában a pályafutásodra a topikban értettem. Hátha nem értetted meg ezt sem, illetve úgy csinálsz, mintha nem értenéd.
GamersNexus es Hu is feltette a kerdest a két cégnek,hogy blokkolják e konkurens eljárást.Nvidia egyérteműen kinyilatkozta,hogy nem."NVIDIA does not and will not block, restrict, discourage, or hinder developers from implementing competitor technologies in any way. We provide the support and tools for all game developers to easily integrate DLSS if they choose and even created NVIDIA Streamline to make it easier for game developers to add competitive technologies to their games.
— Keita Iida, vice president of developer relations, NVIDIA
AMD:
Ezutan HU is rakerdezett es nem adtak valaszt.
Pedig egy egyszerű nem elég,ha nem így van egy sajtószóvivőtől.Erről szól HU videója is .[link]
Nekem ez elég bizonyíték,kösz,téged meg felesleges győzködnöm.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
?
A 7800XT nem rossz ,de ez alapján egy 6800XT egy az egyben ami már kapható most is ennyiért.
7700 árpozicionálása érthető, de az is szar , mint a 4060 Ti-nek is.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #62619 üzenetére
Ez volt a 7900XT és XTX nél is de aztán az 7900XT ára lement. Szerintem ez most ilyen óvatos árazás, hogy Nvidia ne nyúljon a 4060 Ti hez ,aztán majd 2 hónap múlva lecsúszik 400 alá.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Fogyasztás :
7800XT (263W) <-> 4070 (on paper 200W, under full load 185W)
7700XT (245W) <-> 4060Ti (160W)[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #62623 üzenetére
Volt arról szó az előadáson hogy az FSR 3 milyen architektúrákat / gyártókat fog támogatni?
Hát igen, ott az 5700XT helye ( is ) lehetne.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz huskydog17 #62630 üzenetére
Nem semmi tehát támogatja az RTX kártyákat is ? A frame gen és a DLAA megfelelőjét is be fogják mutatni.
Ha jól értem akkor mivel nincs Optical Flow hardveres egység ezért szoftveresen oldják meg, ami nem minden esetben képes működni és minőségben elmarad a natív FSR 3 tól , tehát rontja a képminőséget, és gondolom így a Frame gentől is, de cserében több hardvert támogat.
70 FPS minimum ajánlott az FMF-hez.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz hahakocka #62640 üzenetére
Hát azért óvatosan kell ezzel bánni nem véletlenül van az Optical Flow használata ehhez Nvidianal:
" A Radeon fejlesztői kifejezetten felhívják a figyelmet arra, hogy a megfelelően integrált FSR 3 és a Fluid Motion Frame, mint pusztán illesztőprogram-funkció, minőségi szempontból nem hasonlítható össze.
Az FSR 3 mindig jobban fog kinézni, az AMD látható képminőségi hátrányokat jelez a "driver FMF"-nél, bár nem jelentős.
Az FMF inkább arra való, amikor egy játék egyszerűen nem akar zökkenőmentesen futni, és hajlandó a képminőséget teljesítményre cserélni."[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz T.Peter #62650 üzenetére
Köszi megnéztem .
Úgy látszik ők már látták a LoU1 ben. Érdekes, kissé kettős dolgokat írnak, meglátjuk a valós eredményeket :"Az AMD kissé óvatos volt, amikor megmutatták nekünk a TLOUp1 demót, mert még korai volt, és a csak optikai áramlást biztosító megoldás a legtöbb tartalomban nem fog megfelelni az FSR 3 vagy a DLSS 3 minőségének. Ez egy nyilvánvaló korlátokkal rendelkező technológia. Véleményünk szerint ezt felülmúlja az a tény, hogy minden DX11-es vagy DX12-es játékkal működnie kell"
Minél többet használ egy játék az aszinkron számítást, annál kevesebb erőforrás áll rendelkezésre az FSR 3 számára, ami azt jelenti, hogy az interpolált keret létrehozásához szükséges idő hosszabb. Azonban fordítva, minél kevesebb aszinkron számítást használ a játék, annál gyorsabban számítja ki az FSR 3 optikai áramlást. Ez a szoftver alapú megoldás nem csak azt jelenti, hogy az FSR 3 bármelyik gyártó GPU-ján futni fog"Valószínűleg a framegen nem lesz túl acélos megoldás, nagyjából egy szabványos interpoláció, cserébe mindenen szinte működni fog.
Amit nem láttam, hogy a IGP/ APU-k támogatottak?[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Alogonomus #62666 üzenetére
Nem elkerülhetetlen az egyáltalán. Az általad említett játékba szarul van beépítve. Ne egyetlen játéka lapján ítéld meg az eljárást mert van mellett 300, amiben kiválóan teljesít..
Ha meg a framegenről magáról beszélsz az nem egyenlő a DLSS 3.0 val..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #62682 üzenetére
Az nem lehetséges, ,hogy nem alsó szegmens érkezik hanem közép, felső közép?
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz hokuszpk #62694 üzenetére
Volt már olyan infó is hogy nincs igazából hardveres hiba ez csak egy neten, MLiD től elterjed pletyka, aki meg tudjuk hogy fele sem igaz alapon dolgozik.
Nem tudom ez igaz e.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #62702 üzenetére
Szerintem nem zárja ki a 3 cég egymást a GDDR7 nél, vagy mire gondolsz ezzel?
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Lacccca87 #62715 üzenetére
Ebben a játékban mindkettő eljárás elég rosszul lett behozva. DLSS sem valami jó,de az FSR megvalósítása az élvezhetetlen kategória lett. Hamarosan jönnek a patchek. DLSS hez már érkezett driveres javítás, szerintem AMD is sietősen dolgozik rajt , mert tényleg az alap szintet sem üti meg így.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Yutani #62721 üzenetére
Ugyan ez. Innen van a tesztben :[link]
De a PS5 verzió is nagyon rossz lett az alacsony, 720P felbontás miatt, rosszabb mint PC-n a low, az Xbox meg valami 420P felbontásról próbál felskálázni 4 K-ra.
Förtelmes néhol:
A tükröződés is értelmezhetetlen :[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Nem sajnos. Egy giccs halmaz .A lila neon fényekkel akarták eltakarni a katasztrofális hiányosságokat. Nem jó ómen/ bemutatkozás az UE5 számára.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz DudeHUN #62725 üzenetére
Ugyan olyan szellemképes, szemcsés a Quality mód is az FSR nél mozgás közben, egyáltalán nem néz ki jobban. [link]
Szerencsére a DLSS ben már a 2.5.1 óta nincs alap kötelező sharpening [link] hogy ne okozzon artifactokat, neked kell rátolnod ha igényled, személyre szabhatod.
Ettől függetlenül nagyon rosszul működik ez is ebben a játékban.
Xbox S is Xbox. Inkább ne adják ki rá.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Anton azt írja :
""AMD factory has stopped production for a certain GPU," a claim at the specialized forum reads. "By present, shipments from all AIB brands have stopped with inventory being cleared. AMD has stopped production for the Radeon RX 6650 XT, and nearly all brands will have their inventory cleared by the end of September.""
Asus már nem gyárt, kiürült, ők bejelentették tegnap.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz DudeHUN #62738 üzenetére
Az első infót nem tudtam.
Tényleg nem jobb hidd el,még a videó is erről szól, nézd meg a képmozgásánál vagy a víz hullámzásánál, tele van apró szemcsékkel a kép, szellemképes. pont mozgásban a legrosszabb felskálázás beépítés eddig és statikus felüketeken néz ki jobban Ezt nagyon elcseszték a készítők mindkét oldal felé, mind az FSR 2 mind a DLSS ennél sokkal jobb.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Már nem számít!
Változnak az idők...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #62748 üzenetére
Mondjuk a probléma nem a TDP, hanem ez :
Ezt nem én fogalmaztam meg, hanem valaki, aki teszteli már."So 7700 XT on par with 6800.
But it will have less VRAM, lower bandwidth, less cache (48 vs 128MB) and just 5W lower TBP.
6800 still wins gaming at 4K.
7800 XT looks even worse, even weaker than 6800 XT."RX 6800 450 Eurotól van, kb 399 dollár, a 6800 XT pedig 540 Euro, kb 490 dollár.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen