Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz paprobert #62576 üzenetére

    Egy eljárás részben azért szokott open source lenni, hogy a fejlesztő védve legyen. Vagyis az eljárás tulajdonosa nem tudja semmilyen módon rákényszeríteni az akaratát a fejlesztőkre, mert akkor is tudja használni az eljárást, ha a tulajdonosa valami olyat kér, ami összeegyeztethetetlen a piaci realítással. Ilyen formában nehéz erre szerződést kötni, mert azt fogja mondani a fejlesztő, hogy nem, és letöltik a kódot a GitHubról.

    #62577 b. : Abból egy csomó cím FSR1-es, és ugye ez fontos szempont, mert azok azért alkalmaznak FSR1-et, mert hiányzik a mozgásvektor, így nem is tudnak alkalmazni temporális felskálázást. De az ilyen tényekkel ne törődj, mert még a véletlenül kompatibilitási problémák lépnek fel a nézeteddel. :D

    A Blizzard pedig inkább azt akarta, hogy ne legyen ennek magas karbantartási költsége. Mert amúgy a játékosok már a low és high grafikában minőség és sebességkülönbséget kapnak, ugyan mit számítana egy alternatív felskálázás itt? Persze sokan beveszik, mert nem néznek utána annak, hogy két eljárás ugyanarra a problémára dupla költség, és hát akarja a fene ezt megfizetni, ha az egyik eljárás fut minden hardveren. A Blizzard persze eladhatja ezt úgy, hogy jót akarnak, de ugye tényleg kilóg a lóláb ott, hogy ha azonos feltételeket akarnak, akkor miért is lehet más effekteket paraméterezni? Ja, hogy más grafikai különbség nem számít? De érdekes... :))

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák