Új hozzászólás Aktív témák

  • Soká

    senior tag

    válasz szaszlaci #14274 üzenetére

    Az üzleti részét Neked kell tudnod, én már talán hangot adtam a kétségeimnek, de én alapból szkeptikus tudok lenni, tehát ez nem számít. :)
    A linkjeidből látszik, hogy sokan vannak, akik a sorozatgyártott holmik árnyékában próbálnak labdába rúgni. Amiket mutattál most nem jellemzem, de nagyjából ugyanazokkal a megjelenési problémákkal küzdenek, mint amit Nálad is szóvá tettem, legfeljebb előrébb járnak, nagyobb a kínálatuk.
    Én továbbra is úgy gondolom, hogy a kitörési pont az lehetne, ha az összkép profizmust sugallna, ugyanakkor nekem, mint iparművésznek, mégiscsak fontosabb a látvány, a "körítés", mint az átlagembernek. A magam tapasztalata mégiscsak az, hogy a belbecs és a külcsín nem elválasztható egymástól, az a szerencsés, ha a kettő együtt jár.
    Más kategória, de nézd meg a Bodor audió vagy az Etalon honlapját. Mondhatod persze, hogy más kategória, hiszen hétszámjegyű árakon mozognak a termékeik, (és még így is is lehetnek hiányosságaik...) de az összkép alapján nem a sufnituning jut az ember eszébe, noha ők is dobozról dobozra építkeznek, nem hinném, hogy komoly raktárkészlettel rendelkeznek. Bodorék például egy építészt vontak be a tervezésbe, aki formát adott a mindenféle megjelenésüknek és tök mindegy, hogy most nekem vagy másnak tetszik-e az a formavilág, amit létrehoztak, de legalább meg van csinálva profi módon. Nem tudom, érthető-e mire gondolok?
    Egy-két évig ezzel a fotóval reklámozták a holmijaikat. Egy ilyen fotó elkészítése k. sok pénz. De abban az értelemben tökéletesen megcélozza a vevőkört, hogy akinek hasonló környezete van otthon (vagy hasonlóra vágyik és van pénze), az megengedhet magának ilyen audio rendszert.

    Vissza a földre:
    megcsináltál valamit, most próbáld eladni :) Majd meglátjuk, pontosabban meglátod, hogy mire jutsz vele. Az szinte biztos, hogy az első bevételeket vissza kell forgatni a rendszerbe és a meglévő hiányosságokat kiküszöbölni. A dolog úgyis azon múlik, hogy van-e szemed (füled)és érzéked ahhoz, hogy felismerd a hiányosságokat és javíts rajtuk. Ez a legnehezebb. Mert én vagy más hiába mondom, ha Te nem látod.

    A fotókról:
    - szerintem jobb egy fokkal, hogy eltüntetted a zavaró hátteret. (Most látom a feketét közben átcserélted szürkére :) így is jó.
    - ez a "hármasoltárkép" kicsit suta, a jobb oldalit akár meg is tükrözhetnéd, hogy ne nézzen ki a képből
    - nem nagyon logikus, hogy a középső miért nagyobb kicsivel a szélsőknél, stb.

    Nem csak egy járható út van termékfotó esetében, de azért az egyik alapeset az lenne, ha fehér háttérben minimális vetett árnyékkal is megfotóznád a dobozt. Fontos lenne, hogy teleobjektív állásban fotózz, mert úgy a perspektívából eredő összetartásokat könnyen tudnád korrigálni. (nézd meg, a képeiden nem függőlegesek a dobozok oldalfalai, mert a nagylátó miatt jelentős a rövidülés. (kisebb hibákat utólag is lehet korrigálni PS-ban)
    A különböző látószögek keverése egymás mellett nem biztos, hogy szerencsés, lényeg, hogy vagy egyezzenek, vagy nagyon különbözzenek. Szóval, ha egymás mellé teszel fotókat, akkor az egyik nyugodtan lehet egy egészalakos vékony állókép és mellette egymás alatt 3-4 négyzetalakú közeli részletfotó. De azt is megteheted, hogy ugyanabból az állásból szépen körbefotózod a dobozt és összevarázsolod a képeket, mintha 6-8 doboz állna egymás mellett a valóságban (sorolás)
    Miután nagyon megtévesztő lehet egy ilyen doboz valós aránya, szerencsés lenne olyan fotó is, ahol van mellett valami, aminek a méretét mindenki ismerheti. De ne olyan sután, mint az a cowboyos valami, amiről nem tudom eldönteni, hogy családi gyufa vagy fényképalbum vagy micsoda? Ennél még az is jobb (és témába vágóbb) ha ráteszel egy CD tokot. (de ne egy írhatót :)

    De engem a szöveg zavar a legjobban, ami azért nehéz ügy, mert Te meg nyilván legjobb tudásod szerint fogalmaztad meg...

Új hozzászólás Aktív témák