Új hozzászólás Aktív témák

  • Osynho

    addikt

    válasz Lusu #77481 üzenetére

    Köszönöm a választ!

    Igen, bonyolult a helyzet a fejegységgel kapcsolatban. Eleve, egy kormány adapter, amivel a tolató szenzotok és egyéb dolgok működnek, kb 40 ezerbe kerül. Emellé jön a műszerfal összképe, stb, tehát ezt a kört kihagyom, egyelőre marad a gyári.

    Az ülések alá típusspecifikus 20-as sub-ot tennék, ezek nagyon laposak, 100W rms kürölre írják őket és 30-40-hz-re az alját, ami nyilván kamu ilyen kis helyen. Az ajtóba egy 10-es szett menne átalakító gyűrűvel (3 csavaros a gyári), esetleg egy 13-ast megpróbálok befaragni, ez sem lehetetlen, ha kisebb a beépítési mélység.

    Van hely a csomagtartó alatt, oda tenném az erősítőt. Lehetne ide egyedi subot is tenni, de az újabb kör szívás, nagyon nehéz erre jó szakembert találni. Illetve mivel ilyen kicsi az első szett, szinte biztos, hogy nem tudom összehozni a hangot úgy, hogy ne legyen benne luk.

    A mostani elkpzelés, hogy beépíteném a hangszórókat és a gyári fejről a hangszóró kimenetet közvetlenül az erősítőbe vezetném, vagy ha nincs magas jelszintű bemenet, akkor jelszint átalakítóval oldanám meg. Ezzel kapcsolatban felmerült bennem, hogy ilyen megoldásnál a HPF, LPF ugyanúgy működik az erősítőknél? Tehát, ha átalakító nélkül kapja a magas jelet az erősítő, akkor ugyanúgy tudja vágni a frekvenciákat, mintha RCA-ról kapná? Pl Egy Jbl GTO 75.4-et nézek most.

Új hozzászólás Aktív témák