-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
pengusz77
senior tag
válasz kobefiam #51833 üzenetére
Nekem is itt tanácsolták a PF830-cat. A hátsó ajtóba meg a csomagtartóba PF820-at raktam, de a 830 tényleg sokkal jobb. Könnyebb vele dolgozni. Azóta már bontottam szét az elejét, egy-két helyen "lefordult" a széle kb. fél centi x 2-3cm, de az csak az én trehányságomnak köszönhető. Szerintem ez nem olvad le, az csak a bádogos bitumeneknél lehetséges (de az ugye nem ide való). Nekem nincs hőlégfúvóm, hajszárítóval puhítottam kicsit, de az is elég volt
-
alienpapa
senior tag
válasz kobefiam #52315 üzenetére
Akkor szerintem a Pioneer lesz a nyerő. Olcsóbb is 5 ezerrel, és ebben a topikban is ezt ajánlották. Azért tekingettem a Kenwood felé is, mert az egyik hifis oldal szakértője szerint annak egyértelműen szebb hangja van.
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
PiciPeti
őstag
válasz kobefiam #54418 üzenetére
Igen, E12, 5 ajtós.
Nekem 2nm ment fel, az ajtó kívül-belül telibe, + kárpit is telibe, szóval elég lesz annyi.
Az alsó-hátsó szerelőnyílást, és a belső kilincs bowdenjénél érdemes lezárni egy-egy méretre alakított alu lemezzel, és arra szigetelni, hogy ne lobogjon a szigetelés.Gonolatébresztő: Picasa
A hangszórót úgy emeld ki, hogy a lehető legközelebb legyen a rácshoz, nagyon mélyen ül gyárilag.
Sok sikert! -
kacsa7
őstag
válasz kobefiam #55276 üzenetére
Zenei irány függvénye a dolog. Alpine-nak jó az alja eléggé, viszont hidegebb hangzásvilág. Elektronikus vonalra jó, hangszeresre szerintem nem túl érzelemközlő. Ha vegyesfelvágottra kell, aminek jó minden tartománya, meleg hangú és dögös az alja, akkor Soundstream Reference széria, de az meg ritka mint a fehér holló. Ezekhez viszonyítva pl a PG MS/MPS-nek is kevésbé dögös az alja. Rokit nem volt szerencsém próbálni saját rendszerben, de még az lehet hasonlóan jó lenti tartományban.
-
kacsa7
őstag
-
nagyúr
-
kacsa7
őstag
válasz kobefiam #55293 üzenetére
Az erősítő másik felén ott van mindkét csatorna párhoz az "Input mode" kapcsoló. Rakd őket L(MONO)-ra és a fehér aljzatokba (L) dugd az RCA-t. Így nem kell Y-al barmolni. Bridge-nél a hangszórókat a szélső 2 terminálba csatlakoztatod. Írja a csatik felett, hogyan van polaritás helyesen.
#55296-ban ahogy írod az jó, csak a felső RCA a fehérbe menjen.Egyébként hidalásnál valóban romlik a hangminőség és esik a damping, mivel ilyenkor az erősítőnek olyan, mint ha 2ohm-ban menne, nem 4ben. Van az a rendszer, amiben ezt kihallani, van ahol abszolút nem.
[ Szerkesztve ]
-
PiciPeti
őstag
válasz kobefiam #55437 üzenetére
Inkább itt válaszolok, így talán rátalál aki keresi majd később.
Szóval úgy érdemes csinálni, ha már lent a kárpit, hogy az ajtóból bedugsz a gumi kábel átvezetőbe egy behúzó szálat (hegesztő pótanyag pálca, erősebb drót, stb, ami hajlékony, de azért vezethető is).
Az A oszlop tövében keresd meg ahol kimegy a gyári korbács, van egy kis felhajtható ajtócska a szigetelésen, azt hajtsd félre, akkor könnyebben betalál a drót. Ha már kint a drót, szigszalaggal rögzíted rá a kábelt, és egyben áthúzod.
Ja és közben rohadtul örülsz, hogy Toyotáék nem szivatnak ajtóátvezető csatlakozóval, és egyéb agyrémekkel...
-
opeter70
senior tag
válasz kobefiam #55497 üzenetére
Magasat mindenképpen a hozzátartozó váltóval együtt vegyél! Ha már mindenképpen vegyes szettet akarsz, akkor nagyon fontos, hogy legalább ezek illeszkedjenek egymáshoz.
És ez még mindig nem garancia arra, hogy jól fognak együtt szólni a mélyközéppel.Én azt mondom, hogy ha teheted, vedd meg hozzá a gyári váltót és magasat!
-
PiciPeti
őstag
válasz kobefiam #55503 üzenetére
Ha tervben van az időkorr, akkor inkább az aktív vágás felé indulnék a helyedben én is.
Pio 580BT-t újonnan is korrekt áron meg lehet venni, tud mindent, hangja is jó, és nem kell szenvedned a passzív alaktrészek illesztésével.
Árban nincs nagy különbség, de minőségben, és élményben ég és föld lesz.
-
PiciPeti
őstag
válasz kobefiam #55505 üzenetére
Ahogy mondod.
Azért jobb így, mert nem párba tartozó hangszórókat is össze tudsz lőni, Mint esetedben a Rainbow-t, az MB-vel. Passzív váltónál simán lehet, sőt valószínű, hogy vagy lyuk lesz a frekimenetben, vagy kiemelés mert ugye az impedanciája változik a hangszórónak a frekvencia függvényében, tehát amelyik váltó a hozzá párosított mélyközéppel mondjuk 2500Hz-nél vág, az nálad lehet 3000felett, de lehet már 2000nél megvágja.
Aktív vágással meg ott, és úgy vágod ahogy az adott hangszórónak, és az autó akkusztikájának megfelel.
-
nagyúr
-
kacsa7
őstag
válasz kobefiam #55581 üzenetére
Milyen erősítő?Ha régebbi, akkor púpos vagy meghalt kondi pl okozhat ilyet, de kismillió oka lehet. Nézz bele.
Közben megtaláltam. Régi Alpine-oknál azért előfordul, hogy ráfér egy kis felújítás. Viszont ezeket még érdemes rendbe rakni. Kicsi pénzből megoldja egy szaki.[ Szerkesztve ]
-
kobefiam
csendes tag
válasz kobefiam #55533 üzenetére
Sziasztok!
Tegnap sikerült az erősítőt tekergetni-csavargatni, minden kábelt ki és becsatlakoztatni újra, csatornákat cserélgetni, és megszűnt a 2 oldal hangerőbeli különbsége... Nem tudom mi volt végül a baj, de valószínű velem volt valami... A hangváltónak amúgy semmi baja nincs, okos következtetés volt tőlem
A recsegő hangnak is meglett az oka. A bevezető szál ért bele a membránba mikor nagyobb hangerőre lett véve és az ahogy csapódott adta ki a hangot. Mivel a membrán alu, ezért elég hangos volt. Kicsit oldalra ki lett görbítve és így jó lett. [netes kép]
-
B-enji
tag
válasz kobefiam #56561 üzenetére
Ha kicsit megy az angol, itt szépen elmagyarázzák ábrákkal mellékelve, elméletben hogyan alakulnak a fázisviszonyok különböző helyzetben elhelyezett mélyládák esetén. További hasznos alap dolgokat a ground zero technikai leírásában is találsz.
-
rhonin
senior tag
válasz kobefiam #60135 üzenetére
Ez a terv, hogy normális legyen, de nem egyszerű a történet így, hogy nincs szaki...
G.Zs.: Tehát lényegében az ajtónál mindkét oldalon csati van amit meg kell fúrni, hogy kiférjen rajta a kábel de amúgy gond nélkül átfér.
Látom megint az a helyzet, hogy nem is akart rá időt szánni a szaki... pedig meg lehet csinálni... -
istvan170
aktív tag
válasz kobefiam #60165 üzenetére
Igen, ilyenre. Mondjuk az árától nyeltem egyet. Illetve fennakadtam a 6 mappát kezel mondaton. Az a baj, hogy bármennyire is jó, maga a gyári cucc a kocsiban annyira gyengén muzsikál, hogy értelmetlennek tűnik. Főleg annak fényében, hogy néhány hónap múlva tervezek egy komolyabb cuccot bele, aminek kezdőpontja valami ilyesmi lenne.
-
istvan170
aktív tag
válasz kobefiam #60167 üzenetére
OK, de akkor mit tegyek bele? Semelyik ilyen androidos cucc nem ajánlott? Nyilván kapna egy rendes erősítőt, meg hangszórókat. Szeretnék waze-t futtatni, meg spotify-t hallgatni. Júniustól megszűnik a roaming, a mai mobilnetes csomagok mellett mindenképp ezekben az online programokban látom a jövőt. A gyári bt. kihangosítót, meg a kormánygombokat is kezeli, ahogy a youtube videókban látom.
Az előző autómban sd kártyáról ment a flac, egy középkategóriás erősítővel és egy komponens szettel nekem bőven elég volt. Most viszont itt a dupla dines lehetőség, nem akasztanék már navit, telefont a szélvédőre. Sok ilyesmi car system van már a piacon, csak elő lehet csalogatni valamelyikből normális hangot.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia