Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz viharhozo #95 üzenetére

    Papíron. Én viszont napi szinten vezetem mindkettőt. Ég és föld a különbség. Arról nem is beszélve, hogy az 1,3 turbódízel 1600 RPM-en kb. pont annyira nyomatékos, mint 3000 RPM-en, vagy akár fölötte, benzinesnél pedig ahogy megy feljebb a fordulatszám, úgy lesz egyre több a nyomaték. Egyszerűen hamar kifogy belőlük a szusz.

    Nem azt mondom, hogy rossz motorok, csak azt, hogy ahhoz képest, ahol technikailag, vagy teljesítmény terén jelenleg állnak, ahhoz képest irdatlanul drágák, és meglehetősen sok kompromisszumot jelentenek. Ár-érték arányban egyszerűen kevés esetben racionális választás egy ilyen.

    Nagyobb dízel megint más kérdés, bár nekem azok sem érnék meg a felárat, nekem a legjobb választás egy átlagosnál éppenhogy nagyobb (1,8 körüli) lökettérfogatú benzines. Bár már régóta szeretném kipróbálni, hogy mit tudnak a kicsi, de turbós benzines motorok: jó lenne kipróbálni egy új 1,6-os, benzines, turbós Astrát pl. :U

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák