Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz tboldi #12984 üzenetére
Na azt a dinamikus lóf@szt nem is minősítem. Sem a sok... Nem nem kezdem el. Ha neked jó és szereted használd egészséggel
Meg a kurva szoftveresen lockolták az ÜVEG HÁTLAPOT hogy azt se tudd otthon vagy szervizbe cserélni csak náluk WTFFF rohadjanak meg pénzt nem látnak tőlem az 10000% soha soha SOHAAA.Szeretem őket naVideóban ott lesz a belógó fos akár mit csinálsz. Adtak neki funkciókat az kb mint a halom fosra nyomtak egy kis tejszín habot, rátettek egy cseresznyét és jó étvágyat kívántak hozzá.
Mindegy, ha valakinek megfelel, komolyan nincs vele gondom. Használd, szeresd, nekem nem jön be. Nagyon nem. De hát ezer a választék, lehet eltérő véleménye az embereknek tisztelve a másikat
Note 9-el úgy érzem megvettem az utolsó mohikánt. Van Qc és wireless, valós zoom kamera nagyon jó képpel, nincs szétcseszve a kijelező, van toll, jack, írisz felismerés. Egyedül a kijelző alatti új-lenyomat olvasó hiányzik néha. De az igazi vicc, Linus Tech Tips, Linus keze alatt átmegy minden flagship. És a legújabb videóban is látszott hogy a Note 9-et húzza elő a zsebéből hogy bele próbálja a Pixel 8-at.
Vagy most voltunk Skóciában: Ment a BT zene a telefonról, miközben navigáltam osztott képernyőn, miközben wifi hotspot is volt a kocsiba és az asszony dolgozott laptopról, csajok hátul filmeztek rajta. Jött hívás fogadtam kormányról, mindenkinek ment tovább minden, navi is mert 10 sec után háttérbe rakja a hívást. Mind ezt reccenés, hiba, bármilyen akadás vagy probléma nélkül. Szóval bírja a strapát rendesen. Hozzá se kellett nyúlnom hogy lekezelje mind ezt hibátlanul. Ezt még tudom kombinálni Android autóval vagy csak wireless töltéssel. Az egyetlen gondom vele ami kicsit zavar hogy rég nem jött Android fő verzió, (majd 6 éves) és az Android autó nem megy rendesen a Macan-ban. De a többibe igen. Akinek újabb telója van annak megy. Ez az egyetlen valós indokom hogy néha ránézzek a kínálatra. Amiből most a Redmi note 13 Pro vagy Pro+-ot venném. Már csak az áruk miatt illetve elég kellemes a bekonfigurált kigyomlált 12 pro is. Meg hogy kiszakadjak ebből a Samsung / apple világból. Note 9 előtt csak HTC-m volt de ők meg lehúzták magukat a retyón. Pedig de szerettem a full fém sztereó telefonjaikat. Megmaradhatott volna ez a vonal a full üveg helyett, legalább lenne opció hogy választani lehessen.
-
FeRRaR1
őstag
válasz tboldi #12989 üzenetére
HTC desire volt az első androidos telóm majd 3 évig. Kapott mindent. Root, S-off, cwm, tavaly vettem hozzá egy akksit meg tettem fel a legfrissebb 3.0 romot. Még működik szépen Kellett egy sim beaktiválásához. Imádtam, az optical scrollt, a szabadságot, annak idején főztem saját romot, saját akksi kijelzéssel, töltés animációval... persze egyetemen volt rá időm. Azóta sokkal jobbak a gyári romok, meg roottal buksz funkciókat, nfc payment, bank appok stb... De akkoriba volt olyan appom rajta amivel konkrétan bele tudtál hallgatni mások wifi jelébe, és loggolta mit látogattak, mit csináltak, lelőhettem a netet egész wifi hálókon vagy csak kiválasztott ip-ket. Biztos full legális volt
A sony meg BB retek volt androidon, a HTC romja álom volt akkoriba. Gyors, letisztult, stabil jobbá tett ahol kell. Ahogy a mostani félig bloatware samu rom is egész jó ha 6 év alatt nem törtem fel
kelly416
De volt választásod akkoriba hogy üveg, fém vagy műanyagot akarsz. És ez az egyik dolog amit a legjobban utálok ha elveszik a választás lehetőségét valahol. Szoftveresen, hardveresen vagy mindkettő.
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
válasz tboldi #13116 üzenetére
nekem is szúrta a szemem, amire reagáltál:”a szívó motorokat. Nagy köbcentinek nincsen párja. Ott teljesen lineáris a gázpedál”
ez lehet így, de nem feltétlenül van így
nyilván régi full mechanikus, elektro nélküliekben -es mert akkoriban evvel nem jatszottak - inkabb van így
de ma, elektro korban, ahol ECU-ba 1 ( a sok közül) bemenet a pedálállás és a kimenet hogy mi legyen erre, az “kalkulált”; ott motorfajtától független, ~bármilyen motornál bármilyen közel vagy távol lehetne a lineáristól, rengeteg szürő, “karakterisztika”, függvények (x1, x2, x3…x20 -ra mi legyen Y) vannak ma
-
FeRRaR1
őstag
válasz tboldi #13148 üzenetére
Porsche ahogy állítom feszesebb lesz a futómű, töltve tartja a turbót, kinyitja a kiput, feljebb tekeri az ECU-t, feszesebbre veszi a motor és váltó tartó bakokat, agresszívabb kipörgésgátlóra vált és sokkal kevésbé szól bele. Ehhez hozzá jön a gázpedál, váltó programozás, de nem lesz ideges / idegesítő.
Illetve olvastam is idén egy nyilatkozatot. Porsche fejlesztő mondta hogy nekik ez nem elég, még nagyobb különbséget akarnak ha tekered a Sport Chrono-t. Még észrevehetőbb, még sportosabb legyen. Amibe nehéz belegondolni, de aztán elég ránézni az új GT3 RS-re hogy tudd komolyan gondolják
Na ehhez képest valahol annyi történik hogy a gézpedál felső 50% tartományába beleteszik a 100% menést és jön a hangszóró motorhang. Vagy csak pedál. Azt is idegesítően. Ront mindenen, esetleg pillanatnyilag átverve az érzékszerveket.
Azért akkor egy határ fo$ a Volvo új "T6" 4 hengeres kínai motorja. Turbo lag és turbo delay. Ha lenyomod grand canyon mire megindul, ha elveszed nem engedi el a nyomást, ha nem még elhasználja. Így szálltam bele majdnem az előttem lévőbe egy körforgalomba. Éljen a szabályozás. Nem megy, nem megy, jobban megy mint akartam, nem veszi el hiába vettem én el. Imádom amikor bemegy a számítógépbe egy adat halmaz és majd az eldönti mi is legyen. Jeeeee. Érdekes hogy a Porsche el tudja engedni a töltő nyomást mint ha egy régi szívóról venném el a gázt.
Mindegy, értem mit kötözködtök, de ti is értitek amit mondani akarok ezzel.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #13167 üzenetére
Ezt meg most kell megvenni, rendbe vagni es mire kesz lesz, mehetsz is vele OT-ra Elkezdtem en is ilyesmi vonalon nezelodni, hogy felrakom az Audit es ha valaki elviszi egy nekem szimpatikus osszegert, akkor veszek valami OT-s/ OT kozeli gepet, ami alkalmasabb csaladi kruzolasra.
-
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #13188 üzenetére
Na, ez elvenné a kedvedet tőle, főleg a T-spark. Nem gyártottak túl sokat belőle és nem is volt kelendő különösebben, ezért az utángyártó ipart nem érte meg felhúzni rá, nagyon kint volt a megtérülési pont...
Alkatrész nincsen (kopó-fogyó nem ér!), ha van akkor vagyonok.De szépnek szép, már kezdetektől fogva így véltem, Fiat logóval dettó. De számomra az igazi Alfa az 55-ös meg a 156-159, imádom a futóművét, az agilis motorját, de olyan mint egy bikinimodell, egy körre szivesen elvinném, de állandóra nem kellene.
"Java Mustang drága kincs, jó ha van, de jobb ha nincs..." és a Java Mustang helyére bármilyen olasz/francia/német autómárka és típus behelyettesíthető.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz tboldi #13188 üzenetére
Az 1,2, 1,4 F.I.R.E, 1,4 t-jet és 1,6 multi jet megbízható motorok, az alkatrészek is olcsók.
Amúgy régebben is sokszor a nem megfelelő karbantartás, rossz minőségű üzemanyagok okozták a gondokat.
Meg nem értettek hozza a szerelők, egyszerűbb volt szidni, hogy sz@r olasz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Alusky
aktív tag
válasz tboldi #13343 üzenetére
Nekem egy normális 3 literes V6 dízel kéne, ilyet csak a Merci csinál az utolsó Sprinterben, viszont ahhoz adnak hosszú tengelytávos bódét, 4x4-et és régi olajos automataváltót is. Azért ezek elég menő dolgok furgonban és már előzni is lehet 170 lóerővel. Mondjuk 3-4 Master árába kerül. És biztosan nem pár tízezerből csinálható meg mikor árkon-bokron átmegyek vele.
[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
-
Richard!
addikt
válasz tboldi #13899 üzenetére
Tegnap egész délelőtt a városodban voltam, de nem jutott eszembe elvinni...Ám ha gagyi, akkor belehelyezem egy szelektív hulladékgyűjtő edénybe
Qru: A "gücs"-ből következtetve ez valami türkish edisön lehetEladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #13904 üzenetére
Edukacios cellal elkezdtem hallgatni a “2023 legjobb 100 dala” listat Apple Musicon es hat engedje meg, hogy aztakurva
Kezdem boomernek erezni magam, de ezt a sok random generalt, autotune-os, tartalomtalan szar rapet… es ezek a nagy sztarok, hat kritikan aluli… flexelnek a semmire es nagyon jol megelnek belole, ez kell a sok elbutitott, felszines egybitesnek, eszik. Mert meg ahhoz is tanulatlanok, hogy ugyanezt a szart angolul hallgassak, az n+1-ik lil nobodytol…
Ja es nem a mufajjal van am a bajom, hanem azzal, amikor nincs benne se zenei, se szovegbeli tartalom.
Egy jo AC/DC is johet, de ha mar current, akkor legyen mondjuk Kaleo.
na ez meg az offosban is offos, elnezest kivanok -
Alusky
aktív tag
válasz tboldi #13908 üzenetére
Nem akartam túlbonyolítani úgyhogy visszatöröltem, de én is pont az Azahriahot meg a Krúbit említettem, mint olyan előadó aki tényleg mutat valamit. Krúbinak frappánsak a szövegei, nem az a fos rap a kurvákról, lóvéról meg a kokóról, meg a fúhdehnagynyhomorban nőttünk fel tesó, mert anyám már nem törölte ki a seggem 10 évesen szintű rap zenék.
Azinak inkább a hangja jó (azért nem kiemelkedő, de a sok fahangú gyökér mellett egyértelműen éneklésnek számít) meg frappánsak a zenén belüli ritmusváltások, meg úgy az egész gyerek temperamentumos, dinamikus, jól csinálja. Ez se új dolog, de jól ráérzett. Vagy az aki mögötte van és mondja neki mit csináljon.Azit a klotyós jelenete óta nem csipázom, azzal egy Berki szintjére süllyesztette magát felnőtt emberek körében, csak a 20 év alattiak tudják az ilyet értékelni. Ettől függetlenül amelyik száma jó azt meghallgatom. Meg azt se értem a Desh mi a francért van mellette, mert ő aztán tényleg egy tipikus alja szintet éppen megütő rapper foshalom, csak az Azahriah felkarolta, amúgy senki nem ismerné, a süllyesztőben kéne lennie a többi mellett. A sok húszévesnek bejött ez az erőltetett félig angol, cigánybrit akcentussal modoroskodott szar a fűről pofázva. Nincs olyan száma amiben ne a blázról, a bongról, a weedről énekelne. Majdhogynem mondata nincs amiben ne lenne, ez két számig érdekes, utána már fárasztó.
Papa című számot nagyon sajnálom, az Azi része az marha jó lett, csak ez a gyökér ne énekelt volna bele, valaki csinálhatna már egy remixet belőle amin nincs rajta.
Vagy ott van Majka aki igaz nem mai darab, de a gettószar zenét mégis megoldotta úgy, hogy ne a másodlagos szégyenérzet kapja el az embert, hanem simán hallgatható, a sok mai hasonló kategóriájú kulával ellentétben, ő is ráérzett valamire. Az egyiket hívják művésznek, a másikakat meg ismert embernek akik zajonganak.Meg még lehetne sorolni naphosszat és nem érni a végére, mert a 90%-át nem is ismerjük. Szóval azért vannak jó előadók, de azok is inkább pop/mainstream és időszakos jellegűek, nem olyan mint egy Thunderstruck ami 100 év múlva is kőbe lesz vésve, vagy egy Nothing else matters, Eye of the tiger vagy hogy fiatalosabbat említsek Smells like teen spirit.
Igaz nem egy műfaj, de itt nem is az a lényeg, hanem melyik az amit következő nyáron már elfelejtesz, meg melyik az amit évtizedek után is meghallgatsz.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Alusky
aktív tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #14357 üzenetére
Áh, a túrbó tengelye hamarabb robban el, minthogy átégjen a lemeztömítés, azt majd jól beszívja, veri szét a töltőlevegőhűtőt, ami viszi magával a klímahűtőt (mivel egy egység), a szívóoldali szelepeket, dugókat és kifelémenetben a kipufogó oldalit, a turbó másik felét meg a részecskeszűrőt.
Ökröt vezessen az ilyen, ne autót... Annyiszor elmondom hogy az átlag magyar autósnak egy wartburg bőven jó lenne, íme egy újabb ékes példa.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Alusky
aktív tag
válasz tboldi #14719 üzenetére
Én ugyanígy vagyok, nem különösebben van kedvem 150 fölött menni, országúton meg inkább csak 110, de a kanyaroktól rövid szakaszokon is meg tudjam előzni a sok mazsolát aki vánszorog ahhoz meg kellene a lóerő. Ha egész évben csak annyi autó lenne az utakon, mint pl. most is szezonon kívül, akkor 60 lóerő is elég volna nekem, a többi autós miatt kell a 260. Csak olyan dobozost még nem találtak ki.
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
-
kelly416
veterán
válasz tboldi #14955 üzenetére
Én kb. ugyanezt vettem kékben emagról vagy valami hasonló oldalról egy éve. Tök jó, az én 100-105 kilómmal jól el van, bár ülő állapotban nem sokat használom, annyira nem vagyok alacsony.
De egyébként kerékcseréhez, fékjavításhoz úgy használom, engem prímán kiszolgál.
Ehhez meg van 3 év garid, ha megmiháylik, vissza viszed és kapod a zsetont kézbe. -
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ford topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi 12 új készülék, teljesen hibátlan
- iPhone 13 Mini Starligt 128GB Független Garancia+Biztositás Fix ár
- KERESEK Noctua / másféle halk 40 mm x 20 mm ventillátort.
- DELL PRECISION 5820 workstation , 950W táp , NVME flexbay , I7-9700-nál erősebb - HETI AKCIO :)
- Új bontatlan 32GB DDR4 gyári sodimm ram modulok! 2666Mhz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen