-
Fototrend
2021 Résztvevők: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashback
addikt
Sportfactory lukas cipő ügy:
Rendeltem egy cipőt November 25.-én
November 27.-én kézhez kaptam, de lukas volt. Fel sem próbáltam írtam nekik, hívtam őket.
Másnap November 28.-án küldték is a futárt, visszavitte a cipőt és a pénzvisszaigénylő lapot.
December 3.-án érdeklődtem hogy na mi a helyzet. Azt a válszt kaptam hogy a héten visszautalják az összeget.
December 7.-én is írtam egy emailt hogy lesz ebből még valami? Válasz az volt hogy: A visszautalás 14 napon belül megtörténik.
December 12.-én, ma reggel írtam egy emailt hogy a futár már 15napja elvitte a cipőt és a pénzem még sehol.Ki mit tippel? Mikor kapom vissza a pénzem?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
lantra
csendes tag
Honnan kell rendelni,hogy megnézem a csajt? Rendelek valamit,valami mindig kell.
-
Graphics
Jómunkásember
Az extreme digital nem hajlandó cserélni a sérült termékemet.
Kérdés, valaki fordult már ilyenkor békéltető testülethez, mert nem az a 20 ezer forint, amennyibe fájt a mikro, hanem hogy bárki mást átvernek és leráznak ilyen dumával, hogy a sérülés az átvétel után keletkezett...
Bosszantó... Ügyfélszolgálat fel se veszi.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
foxymaci
senior tag
válasz Graphics #31659 üzenetére
Igen volt főzőlappal fél év vita békéltető tárgyalás edigital jogásza szerint a törés nem befolyásolja a főzőlap használatát .... de végül sikerült visszaszerezni a testület által az árát.
Majd az edigital ráverte a futárszolgálatra a futárszolgálat pedig a futárra aki majdnem bőgve kérte el tőlem a papírokat hogy segítsek már neki mert 90 ezer forintot akarnak tőle lefogni.... :/_FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /
-
Graphics
Jómunkásember
válasz foxymaci #31660 üzenetére
Az utolsó vásárlásom volt az edigital-tól szarrágás amit csinálnak...
Most 10 perc után felvette az ügyfélszolgálatos a panaszom PANASZÁT!, és azt mondta küldjek már emailt a sérült termékről... Mintha nem lenne előttük, mármint náluk a törött termékem....
Sejtésem szerint annyi volt, hogy el se szállították a terméket a leadott üzletből, hoztak egy döntést rá és kész...
Na de megyek a megfelelő topicba, ha a panaszkodásomnak se lesz eredménye, akkor még egy békéltető testületes, de őszintén, legszívesebben beb.sznám az üzlet középére, és csináljanak vele amit.....
Nekem konkrétan ez jött... Így ahogy van...
Ez nem a sarkára esett, hanem konkrétan szerintem egy hűtő rá...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
,
addikt
válasz Graphics #31659 üzenetére
Extreme Digital nekem akksi és töltő nélkül küldött ki egy laptopot! Eddig soha nem voltak hajlandóak garancialapot adni semmilyen számítástechnikai termékhez amit rendeltem tőlük, bezzeg most az egyszer kaptam, csakhogy azon meg 0 év garancia szerepel. Ez a cég a legalja kategória szerintem egész Magyarországon!
Az is "korrekt" húzás volt tőlük hogy a 3ezer Ft-ért kiszállított terméket 12ezer Ft-ért szállították vissza elálláskor, tehát a visszaút valami miatt 4-szer annyiba került, mint az ideút! -
hunaqua
addikt
válasz Graphics #31661 üzenetére
Más termék,igaz több milliós, de csak a szállítónál az átvétel alatt rögzített sérülést vagy hiányt akkor tudjuk érvényesíteni, ha távozása előtt dokumentáljuk. Amennyiben ezt távozása után vesszük észre akkor már a mi sarunk. Itt is ez van,sajnos.Talán az Emag már azt is kéri a szállítótól,hogy várja meg akár a kibontást is,mert később már nem térit.Akkor sem ők térítenek,hanem ráverik így a kárt a szállítóra.
[ Szerkesztve ]
SONY 65XE8577----Philips 58PUS8506----TCL 55c635----Onkyo RZ740----Dali Concept 8/6/C/S----HIVI VR8-W----Zgemma H9 Combo----Uclan Ustym 4K Pro----Asus_Tuf-AX5400----Vontar X3 X4----X96 Max+----Tanix_TX3_Max----Tanix W2---Raspberry Pi
-
renatto
őstag
válasz Graphics #31661 üzenetére
Nekem MM hozott csomagot, ami egy daráló volt, de a gyári doboz, benne volt egy nagyobb standard barna kartonban. A küső karton össze volt törgelve. Kibontottuk, de maga a termék gyári doboza sértetlennek tűnt, így átvettük. Mikor este kibontottuk (azért kamerázva) akkor tűnt fel hogy a tetején a műanyagból kitört egy darab. Felhívtam MM-et, és szó nélkül cserélték, vissza kellett küldenem, a posta árát pedig visszautalták.
Szerintem hívt fel a fogyvédet. A békéltető testülettel az a baj, hogy ha nincs kedve a cégnek, nem megy el és ez így ennyi...
[ Szerkesztve ]
KLIPSCH DOLBY ATMOS 5.1.4 - RP-280F - RP-450C - RP-150M - RP-140SA - Monoprice Monolith 12 THX Epson TW9400 4K HDR - Yamaha RX-A2080 - Zidoo Z9X - XBOX SERIES X - ASUS TUF DASH F15
-
Ateszpapa
addikt
Ps4 csoportba meg írták, hogy az Alza üres pókemberes dobozt küldött, nem volt benne a lemez.
Azért ezeket, hogy lehetne bizonyítani, hogy nem volt benne és nem utána lett kivéve. -
Ateszpapa
addikt
válasz raziel01 #31671 üzenetére
Szomorú, hogy már ez kell.
Szerencsésnek érzem magam ezek után, 2 játékot is rendeltem onnan, de bontatlanok.
Videót eszembe nem jutott volna csinálni, de ezeket olvasva sajna lehet, hogy kelleni fog.El tudom képzelni, hogy vettek fel emberkéket a nagy roham miatt aztán azok elkezdték dézsmálni az árukat.
-
salapp
addikt
válasz s7evcsenko #31673 üzenetére
Német amazontól rendeltem egyszer egy mechanikus kávéfőzőt. Sajnos tömítés hibás volt.
Megírtam nekik. Visszautalták az árát. Semmit nem kellett futárnak átadni.Cathrine Tate: -Computer says: nooo!
-
veterán
válasz s7evcsenko #31673 üzenetére
Amazon nagyon korrekt, én is jártam már hasonlóan.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Graphics
Jómunkásember
válasz renatto #31666 üzenetére
Esélyes a fogyasztóvédelmes telefon holnap. Ez bosszantó.
Mondjuk tény, a kínai mentalitáshoz vagyok szokva, ahol bármi gond esetén cserélik, újraküldik, nem kérdeznek, a vevőelégedettség a fontos... Edigin nem...
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
DavidQ
tag
válasz Silent77 #31676 üzenetére
Amazon customer-care tényleg szuper. Nekem is csak jó tapasztalatom van velük. Fél éves BT hangszóró elromlott, írtam nekik (azt hiszem chaten), egy az egyben visszautalták az árát. Egy másik alkalommal reklámos Kindlét vettem kéz alól, szintén chaten el tudtam intézni, hogy kapcsolják ki a reklámokat, hiszen nem olvasok angol/német könyveket, tehát nem én vagyok a célközönség. Kb 10 perces beszélgetés volt az ügyintézővel és kikapcsolták. Akkor havernak volt egy OnePlusa Amazonról, aminek a töltő foglalata hasalt el. Én e-maileztem velük. Beleegyezett az Amazon, hogy helyben megjavíttassa, és kifizették a javítás árát. Számlát se kértek, csak egy összeget, hogy mennyiért történt a javítás. Nagyon korrektek!
Nem minden kínai szirszar szar!
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Graphics #31661 üzenetére
edigis elosztó, milyen érdekes hogy volt egy újracsomagolt is raktáron, meg új is. persze az újat rendeltem, de azért nonszensz hogy richtig a refurbot adják ki, a lyukakban ahol beér a villa, valami barnás kosz van inkább be se dugtam.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
DJGABI
addikt
válasz Graphics #31661 üzenetére
harmadik hónapja ülnek a kompresszorom árán. picit már el is engedtem azt a pénzt. hívtam őket az elején, aztán írtátok hogy amúgy is 2-3 hét mire visszautalják, csak vártam-vártam meg picit meg is feledkeztem róla.... soha többet. azt már nem is mondom hogy "újracsomagolt" címszó alatt valami sz*rrá törött cuccot küldtek ide. arról nem is beszélve hogy az ügyfélszolgálat egy vicc, azt a 3*fél óra várakozó zenét nyilván cégesen hallgattam. 2-3 hetente telefonáltam, e-maileztem is (egyszer már utaláshoz adatokat megadtam, egyszer ők érdeklődtek h hogyan küldtem vissza (nevet, trackinget várt.... mikor ugyanaz a futár vitte aki hozta is), megírtam, válasz nuku), azóta is semmi. nevetséges h 2k18ban megengedhet magának ilyet egy cég. bármelyik cég.
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
salapp
addikt
Ha valaki szeretne jó aktiv stúdió monitorokat, akkor ezek elég BF-áron vannak, patinás német hangszer kereskedőtől.
Tannoy Reveal 502[ Szerkesztve ]
Cathrine Tate: -Computer says: nooo!
-
renatto
őstag
válasz Graphics #31661 üzenetére
Amúgy hungarocell vagy bármi?! Ez nem új lenne?! Csak mert ez gyári csomagolásnak elég hiányos.
[ Szerkesztve ]
KLIPSCH DOLBY ATMOS 5.1.4 - RP-280F - RP-450C - RP-150M - RP-140SA - Monoprice Monolith 12 THX Epson TW9400 4K HDR - Yamaha RX-A2080 - Zidoo Z9X - XBOX SERIES X - ASUS TUF DASH F15
-
HXY
addikt
Emlékeztek, hogy milyen jó volt a Logitech "szerviz" kb. 10 évvel ezelőtt?
Ha nagyon reklámozzátok az Amazon "szervizt", akkor az is a Logitech sorsára fog jutni. -
galervin93
őstag
Hú, olvasom itt a sok negatívumot az Edigitalról. Rendeltünk egy szárítógépet, kezdjek el félni...? Ugye nagygép, így nem dobozolva lesz, de a fentiek után azt hiszem telefonnal a kezemben csomagolom majd kifele...
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
#65537792
törölt tag
válasz galervin93 #31688 üzenetére
Ezek után alap. Video -> név, kitől, mikor és minden fontos info. Ezek után én is mindent így fogok. Durva, hogy miket lehet itt olvasni.
-
torma1981
veterán
Aki rendelt az Emagtól Samsung S8-at arra gyári Samsung garancia van. Magyar nyelvű garanciajegy a dobozában. Ma személyesen bontottunk ki egyet.
-
-
raven12
senior tag
-
vasi89
addikt
Nagyon osztja megint mindenki az edigitalt de ha lesz 1-2 akciójuk esetleg akciós xbox akkor mindenki önként fog ráugrani, sőt előrautalni h aztán lehessen anyázni. Komolyan kell ez nektek? Nyilván nem a Ti hibátok hogy sérült terméket kaptok de az edigital évek óta ilyen, nem szabad tőlük semmit sem venni.
-
hodostamas
addikt
válasz galervin93 #31688 üzenetére
Tőlük rendeltem a 2m-es hűtőt. felhuzta a futár kibontottam gyorsan körbe néztem aztán mehettek. Szerencsére nem volt rajta karc sem.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Graphics #31697 üzenetére
Nos, második emailben is elutasították ..
Az oldalon próbáltam értékelni, de csak a pozitív értékelést teszik ki .. fogyasztóvédelem jobbat nem tudok
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Graphics #31698 üzenetére
Ezek az ediginél nagyon el vannak tévedve. Csak mert NEKIK kellene BIZONYÍTANI azt a tényt, hogy a termék nálad sérült, nem neked. Fordítva ülnek a lövön megint. Ebből sajnos polgári per lesz, és sokára de biztos megkapod majd a pénzed, persze csak ha a végére jársz. Mocskok. Ugyanezt eljátszották már törött tévével is.
The Truth is out there...
-
monchichi20
aktív tag
Újabb infó a Emag hűtőről!
Megkérdeztem a Emagot hogy most mi a rendeléssel mert gyanúsan semmi változás nincsen pedig raktáron van a termék! (A kiszállítás várható időpontja: 2018.12.14 - 2018.12.18)
A válasz a következő Romániából szállítják a hűtőt... ami szerdán esetleg megjön vagy jövőhetén. szóval ha szerencsénk van még karácsony előtt lesz hűtünk...
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- World of Tanks - MMO
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iOS alkalmazások
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest