-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #50767 üzenetére
Nem szar lámpa csak simán LCI.... a sima xenon LCI-be sima izzót raktak a LED-es lámpa már más.... Mondjuk ha tönkremegy nem mind1,hogy egy LED-es modult kell venned 80K-ért vagy egy izzót foglalattal 10K-ért....
Egy ilyen művelet ~ 1,5M de ugye itt van pár olyan tétel amit alap esetben nem kellene cserélni és rohadt drága... Pl klíma kompresszor és a hozzá tartozó szárítószűrő+ töltés / vízhűtő / Főtengely szíjtárcsa ( Gyakorlatilag a legdrágább szíjtárcsa ezen a típuson van ) összes görgő szíj stb....
100E Km-nél olyan sok dolgot talán nem kell cserélni.... Hűtőkazetta takarítás szívósor ellenőrzés EGR takarítás váltó olaj csere / diffi olaj csere ilyesmi. Ezen a motoron 200E Km után voltak esedékesek ezek a dolgok: [link]
N52B25-öt nem ajánlom. Probléma szokott lenne a hengerfej olajjáratokkal és nem is egy erős motor. a B30 a legjobb / legkevésbé nyűgösebb motor. Erős könnyen kihozható még belőle plusz teljesítmény Az N53B30 is hasonlóan jó mint az N52B30 de mivel közvetlen befecskendezéses ezért annyival komplikáltabb a dolog,hogy hengerfej szívójáratot kell takarítani minden ~100E Km után. Illetve nyűgösebbek lehetnek a nagynyomású injektorok / nagynyomású pumpa. Egyébként ez is egy jó / erős motor és szintén könnyen kihozható belőle még egy kis plusz. Ha megfelelően karban van tartva jó az N53 is.
Ezek a személyes tapasztalatok ( és nem csak nekem hanem más ismerősöknek / szerelőknek stb ) ...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Drago1
tag
válasz Highend55 #53069 üzenetére
Ugyan azok az anyagok csak más az elrendezés, ugyan az a M-es kormány f1 váltó, ugyan az a digit óra csoport, ugyan az a váltó kar, idrive vezérlő, LCD kijelző, kilincs, alumínium dekorok betétek, bőr ülés stb puha műszerfal vagy akár bőr műszerfal, csak f10 Ben tágasabb más a hatás f30 nál felszereltség függő a beltér, mondjuk ez igaz f10 nél is a fapad abból is szörnyű.
F10 nem maradt annyi ideig újdonság a szemnek mint az E széria 5 ös külső, nem sikerült akkora maradandónak inkább óvatosnak ez nem jelenti azt hogy nem szép. -
Chrys_
addikt
válasz Highend55 #53068 üzenetére
Nem rossz. Az enyémen 18" szürke ATS EVO van télre ^^. A nyári 19" Styling 453
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #53563 üzenetére
1M mai napig jó
Teljes vezérlés cseréje
Hűtőkazetta takarítása
Klímahűtő cseréje
Turbó felújítása
Teljes váltóolaj cseréje + első szimering cseréje
Szívósor takarítása
Összes hajtóműolaj cseréje illetve összes folyadék
Komplett első fék cseréje
Hátsó betétek cseréje
Első lengőkarok cseréje
EGR szoftveres kiírása
Start / Stop kikapcsolása
Olajszűrőház tömítések cseréje / egyéb műanyag csövek cseréje
Szíj / feszítő elem cseréje[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #53722 üzenetére
Persze. Arrol szol, hogy nem tudjak vezetni az autoikat csak egyesbe nagy huszarok kanyarba meg sehol semmi... Ezert megyek el kanyarba / tolom oket.... Egyenesbe termesztesen elmentek nem errol szol a tortenet. En tisztaban vagyok ezekkel. Csupan annyi, hogy hiba van valakinek papiron hiper szuper autoja azt tudni is kell vezetni.... Es ezzel megint csak nem azt akarom mondani, hogy en vagyok a vilag legjobb soforje csupan annyit, hogy nem vallottam szegyent a 35D vel mert kanyarba is tudok autozni nem csak egyesbe nyomni a gazt... Mellesleg a Continental nem Kinai. De igen kepzeld az E39 en a kinai gumival rohadt jol lehetett autozni meg ha te le is nezed 😉 Es igen rengetegen nem merik / nem tudjak vezetni az autoikat csak penz van rengeteg. Termeszetesen van olyan is aki tudja vezetni nem azt mondom de rengeteg olyan autossal talalkozok aki nagy versenyzo de egy szaros kanyart nem bir bevenni hiba a jo futomu / fek. Masreszt nem veletlen van megcsinalva a kocsim alatt a futomu. Nem piaci ta rugok meg gatlok vannak alatta.. Egyedileg csinalja a katona a gatloimat melle eibach sport rugokkal sokkal sokkal stabilabb az auto es sokkal jobban is birja a kanyarokat meg az aktiv kormany dinamic drive se viccnek van... Szoval igen en be is merek menni a kanyarba es nem is esek le. Es az e39 is megvolt epitve futomure fekre toronymerevito stb. Azzal is lehetett kanyarodni megallni... 🙄😊
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #54258 üzenetére
1M se igazán maradt le Ezt az M2-őt szoktam látni a dragy-ba szerintem.
Én ma összeakadtam egy Kia Stinger 3,3 Twin-Turbo V6 -al lámpáknál lemaradt állóból mindig de gurulóból mögöttem nem igen maradt le. Lehet a szélárnyék is segített de jól ment.Utána jött egy X4 M40i az is lemard az összes lámpánál állóból legalább egy 2 autóra és menetbe is inkább maradt le. De vigyorgott át az ember tetszett neki mutatott át,hogy fasza Elvileg a Kia is meg a M40i is 4,9 a 0-100. Múlthéten meg jött egy M4 bent volt racelogic durrog csattog az se volt gyári meg valami sport motor lámpától 3-an indulva kb 80-ig egyet mentünk utána elment az M4 meg a motor persze.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Anaren91
senior tag
válasz Highend55 #55400 üzenetére
Hat és fél évig voltam együtt a barátnőmmel, ebből 4 évet együtt is éltünk, majd megcsalt egy közös csaj barátunk pasijával.... mégse lettem öngyilkos mert ahogy írták már előttem is, csaj lesz másik, de életed cask egy van. Részvétem, de tényleg ostoba volt.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #55683 üzenetére
Fasza
Megnövel intercooler jobb a hatásfoka. Alacsonyabban tartja a töltőlevegőt kevésbé melegszik el.
Még múltkor lett módosítva a szoftveren kicsit. most már kezd úgy menni ahogyan kellene de még mindig nem olyan.
80-120 3s
100-150 4s
100-200 11s ( 9,5-10s között kell tudnia gyári turbóval )A többi adatot nem kell nézni mert menet közben indítottam a mérést nem 0-ról
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #55693 üzenetére
Köszi Igazából tudna és fog is többet tudni. Én külön kérésemre lett rommá írva... Mondtam adj neki még nyomást még üzemanyagot nem számít. Ő mondta de úgy nem lesz jó de megcsinálta. Na úgy nem lett jó most csak kértem vegyen vissza az üzemanyagból mert láthatóan sokat kapott egyből 11-et tudja és a turbóból is visszaviszem a normális üzemi tartományra. 2,4-es nyomásnál a gyári turbót nem igen kellene feljebb venni de én mondtam írjuk feljebb én meg akarom nézni. Na az meg azért sok mert hiába emelsz nyomást nincs a megfelelő tartományba ahol a turbó jól dolgozik. Úgy,hogy vissza iratom oda amit persze ő alapból mondott de én nem hagytam magam. 11-el kb 380LE körül van gyári turbóval megfelelő beállítással 410-20Le között kell tudnia azzal pedig tudnia kell ( amúgy tudja is a ~10s-et ) Ezek konkrét tények ezeknél az autóknál. SAT 6HP28 nagyon gyorsat vált a súly még viszonylag nincs elszállva ~ 1700-50kg az is számít,hogy le is van ültetve a kerék is ideális erre a körbe 245 R18 ( rajtnál elbírná azért a nagyobbat is de így is jót rajtolok szerintem ) ~9s körül pedig a nagy turbó hibrid változatával simán el lehet jutni azzal ~450Le környékét tud a gyári befecskendezőkkel. Én a gyári turbóval 10s-et szeretnék elérni majd később jöhet a hibrid turbó. A 9-9,5-et valóban a hibrid turbóval kell tudni de a 10s- eleje azért elérhető a gyárival
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #55907 üzenetére
Ez így ebben a formában nem igaz... Rengeteg DPF es gyári kocsiból olyan penetras ótvar szag jön ahogy állok mellette / mögötte... Ez a fust dolog meg nevetséges... Azert mert látod az rossz de ha nem látod a füstöt az már fasza és jó... Az, hogy a papíron X mértékben szennyező motorok jelentősen több szennyező anyagot nyomnak ki az le van szarva... Meg hogy olyan kicsi részecskéktavoznak ami szépen vemegy a szervezetébe sejt szintén nem. Problema a nagy köröm szemcsés korommal van a baj amit látsz.... A"lathatatlan" részecskék sokkal sokkal nagyobb probléma hosszútávon... Főleg, hogy egyik autó se teljesíti a gyári értéket csak a legujabb autók.... Hagyják az alszentkedest...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #55957 üzenetére
Egy kipuról küldtél 2 képet... A féktárcsánál / nyeregnél meg alvázszám alapján meg tudom nézni a gyári programba ( nem a netes szarokba mert azok f@szságokat mutatnak ) ,hogy mi van rajta és mivel egyezik meg. A gyári programba látom alvázszám szerint,hogy mivel volt konkrétan szerelve az adott autó és csak azt mutatja.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz Highend55 #55977 üzenetére
Mióta felfedeztem az enyémnél a szivárgást, azóta szinte csak ehhez hasonló írásokba futok bele:
”I just took my 2013 528xi with just 28K miles in for a vehicle check and oil change. I received a call from my SA indicating that there is a bad seal or seals in the rear differential and they will be replacing them. Fortunately, it is covered under warranty. Has anyone else at this issue? Is this unusual on a fairly new car with low miles? ”Úgy látszik szerencse is kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Highend55 #56003 üzenetére
Nem erőtlen,de 25d és 30d között nem éreztem nagy különbséget. Ok,mentünk 5 km-t. Nem fostam le a bokám,nah. Előzéskor azzal sem mertem belemenni a neccesbe. Lehetett érezni hogy nem úgy ugrik,mint egy erős autó. Súly. Ez a baj velük.
Tesla úgy belepréselt az ülésbe,hogy hangom elakadt. Egy 30d hol van ettől? Mint Makó Jeruzsálemtől.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BeZol
őstag
válasz Highend55 #56753 üzenetére
Igen, haverom ott lakik, a fotózáshoz kértem a segítségét anno
Totál ki van feszülve, hogy parkolóhelyhiány van, mikor hazaér melóból , legutóbb meg úgy rááltak reggel (mert magánterület és ingyenes a parkolás, de körbe mindenhol máshol fizetős, a sok csicska irodista meg reggel képes járó motorral fél órát várni, h a lakók épp elmenjenek és beálljanak a helyére), hogy egy kisebb autót pakoltak 4en át, hogy kiférjen.
Most jön majd a java, a héten végre elvégezte a földhivatal a dolgát fél-1 év után, ergo a hitelesek is felvehetik a hitelt és most aztán tényleg nem lesz majd eztkövetően ott nyugalom (elvileg elég sok lakás üres, parkolóház is pang), újra pörög a beköltözés és méginkább nem lesz parkolóhely.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs