-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #17581 üzenetére
Annyival jobban megy a chipelt fiestád, hogy kell a kompresszor a BMW-re?!
Mondjuk nem tudom, hogy 130 km/óráig milyen szituációban nem elég a 230 paci. Gondolom az kocsi szanaszét van merevítve, a 6 dugattyús fék nem melegíti rendesen a tárcsákat, és már nagyon kijön, hogy hiába van minden súly kiszedve a kocsiból a többiek még a kanyarok után kicsit jobban kilőnek az egyenesben a pályán.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #17589 üzenetére
Ha már beírod, akkor talán hozzá is lehet szólni....
Én is m3-at akartam emlegetni, ha már kevés a 330. Egyénileg nem lesz olyan-pláne egy használt m3 árából, mint amit a gyáriak reszeltek... A fék milyen erősítést kapott? Mo-n egy ferrari is max 130-at mehet, csak a némely német autópályán lehet közúton gyorsabban közlekedni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #17592 üzenetére
Miért korszerűtlenebb az M3-as fékrendszere?(nem olvastam végig a cikket, azt látom, hogy gyorsan elmelegszik. De ugye ez csak pályán igaz, közúton úgyse tudsz olyan helyzetet teremteni) Mennyi volt a fékrendszer cseréje?(gyári M3-as tárcsa+betét is egy vagyon, pont tegnap kértem árajánlatot... )
Továbbá milyen költségekre gondolsz, ami többlet?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #17594 üzenetére
Így érthető. Mert azt én is hallottam, hogy gyorsan elfogynak. Hátsó gumi eszegetés is attól függ, mennyire taposod. Ha mindig állat módra indulsz, persze, hogy elfogynak. SMG -re egyébként is panaszkodnak, plusz Te is írtad nem régen, hogy egy hulladék. De van manual váltós is. Amit még megtudtam, hogy a 2003.09 előttiekben a csapágyat cserélni kell elég gyakran, ami nem két fillér. E fölött már nincs rá szükség, lecserélték normálisra. Továbbá nincs bennük hidrotőke, hanem lapkás a szelephézag állítása. Ezt azt hiszem 25k km-enként állíttatni kell. Ennyi volt az S54 plussza az M54-hez képest.
A magasabb egyéb költségek alatt mire gondolsz? Kuplung(használattól függ ez is), olaj drágább bele(10k km-enként cserélni kell), gyertyák(szerintem nem gáz). Mi is van még?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #17605 üzenetére
Megoldás a magyar rendszám. Persze regadót ki kell fizetni, de itthon nem is annyi a biztosítás.
A zsebbenyúlós alatt mit értesz/értenek? Mondjuk egy adott éves futásteljesítmény mellett mekkora költségekkel kell számolni átlagosan?dragonfx: Nem kell mindig taposni, az úgy nem poén. Néha racelgetni normális keretek között OK, de állandóan nem poén. Jó érzés, ha az autóban amiben ülsz tudod, hogy rengeteg tartalék van.
Egyébként van. Nissan 350Z, Skyline, (300ZX). Aztán ott az S60R, vagy a Saab 93 Aero, Mazda 6 MPS... Utcsó 3, és az első 3 más kat. de kb. ugyan az a teljesítmény.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz Highend55 #17605 üzenetére
az elozo kerdesre a valasz:
- miben nyomod: mit melozol
- kocsi bmw - ezt megvalaszoltak a kommentek.erre az temara visszaterve: igen, sajnos a biztositas meg a jarulekos koltsegek az egyeduli visszatarto erok a rendes M-es gep vasarlasatol. pl en esetemben azert is nincs M-es jel a vason, mert durvan £2500-tol indul csak a biztositas eves szinten 1 osszegben, haviban meg tudjuk, hogy rajon a +25%kamat. raadasul az elso ev mindig kedvezmenyes, masodik evben ez meg dragabb :-D
sajna mivel ezek az M-es joszagok elegge ki vannak hegyezve, igy az elettartamuk is 3x kevesebb itt-ott, kovetkezik az alkatresz meg a rendes szerelo kerdes .... jo szerelot talalni lehetetlen, aki jo az pedig min £80fontos oraberert dolgozik, vannak kiadasok.anno mikor kijottem en is elterveztem az M-es korszakomat ... meg nem mondtam le rola, de durvan zsebbenyulos a tema, nem a kocsira akarok keresni. aztan lehetne trukkozni a renszammal, de minek, 1x megfognak kocsi ugrik, ejjel meg hagyd kint kulfoldi renszammal a kocsit az utcan, utaljak a bevandorlokat, foleg a bmw-s kelet europaiakat.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Highend55 #17906 üzenetére
egybe van ez, ne recseg, épp azért mondtam. Ma meg 2 hónap után (akkor tették fel az új papucsokat) megnéztem a nyomást, mert jobbra húzott néha a kocsi, főleg ha ült valaki mellettem aki száz kilót meghaladta. hát, 4 gumira 4 féle nyomás jutott szintre fújtam, így már jobb.
másik hogy hazafele elkezdett a balra index 2x sebességgel működni (csak az és csak balra indexkor). aztán mire hazaértem megjavult.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #17907 üzenetére
Nem akarom napi szinten használni. Évi 6-7k km a maximum, de lehet még azzal is sokat mondok. És ebbe benne van az évi 1 autós hazaút. De eszem ágában sincs M-es BMW-t, sőt, BMW-t venni se. Tegnap délután volt kis időm, elmentem a helyi kereskedőhöz, mert van nála egy szép S60... Most még nem veszem meg, mert nem tudnám hazavinni regisztráltatni. Valszeg nyárig várnom kell a váltással.
dragonfx: Nem tudom mi lesz a jövőben, de most úgy néz ki sikerült egy jó helyet találnom. Ha sikerül itt maradnom, és esetleg feljebb lépnem, akkor remélhetőleg nem kell ezzel foglalkoznom. Ha nem, akkor tovább keresgélek.
Az meg nem igaz, hogy nem lehet kint félrerakni, mikor a fizud 5/6-oda megmarad, és még csak spórolnod sem kell. A 'lengyel csóka' is megveszi valamiből azt a BMW-t...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Highend55 #19959 üzenetére
Nem tudom hogy ide a bkv de biztos. De ja, gagyi! Egy astran meg golfon meg ki tudja mint vannak es szoktam latni ilyen utolagos kor helyzetjelzoket oda(se) valok nem gyarilag kor lampas bmw-re!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
8th
addikt
válasz Highend55 #20314 üzenetére
"Ezek kiiktatasa tulajdonkeppen a tobbiek tudatos mergezese."
És ennyi. Felesleges tovább szaporítani a szót.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #20314 üzenetére
Nem találom gyengének. Miért, Te a sajátodat gyengének találtad? Tudtommal Te is hozzányúltál már, nem is kicsit. Valszeg nekem is ugyan az lesz a végső célom. Fékeket is szeretnék pakolni rá, optikailag egy AC Schnitzer pack is jól jönne.(valszeg a chip helyett most ez ugrik előre.) Kicsit használom így, utána úgysem bírom ki. Maximum járok DPF pucolásra... Mert nem akarom leszedetni. Tök jó, hogy legalább nem bűzölög az autó hátulja, tök semleges szaga van.
És ha már megemlítetted, a hangja pedig a kezdetektől kezdve nem tetszik, pedig nem kerreg, nagyon szépen, egyenletesen duruzsol még a D5-höz képest is. De hallani, hogy nem benzinnel megy, és rohadtul nem vagyok hozzászokva. Hát még amikor kicsit engedd el a hajamat van, és 4000 körül forog. Én meg csak várom a hangorkánt,fülorgazmust, de nem jön. Néha inkább bekapcsolom a hifit, mert irritál... Ugyan ez az automata váltó. Rühellem, hiányzik a kuplung, és zavar, hogy a saját autómon egy mesterkélt agy dönti el, hogy mikor milyen fokozatban kell haladni. Ráadásul a manuál mod is korlátozott, állandóan felülbírál. Audiban nem zavart, itt nagyon.
De majd hozzászokok mindenhez.Egyébként a másik oldalról imádom, valszeg soha többet nem lesz benzines autóm. Imádom, hogy bármely fordulatról ugrik, és nincs késlekedés, nem kell erőt gyűjtenie. Ezért nem értem, mit kapcsolgat állandóan vissza a hülye automata egy erősebb gázra. Szvsz felesleges pörgetni, 3000 alatt is bőven elég mindenre... Fogyit már nem is mondom, szemtelenül kevés. Egy darabig kételkedtem a Lepke által linkelt és beírt adatokban, de balga voltam. És ez még arra is rátesz egy lapáttal. Gondolom részben az aero, részben a súly, részben az újabb motor miatt.
Amióta megvan(hétfőn lesz 3 hét), mentem vele 1200 mérföldet. Csak tudnám hogy jött össze ennyi, szvsz észre se vettem...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #23414 üzenetére
Az a legfelelmetesebb, hogy ott a futofelulet szabalyosan lejott a gumi szelerol. Ahol rendben van, ott par centivel kijjebb van a szele. Szerintem anyaghiba...
Ellenben nagy talalmany az RFT. 90-nel csak egy pukkanas, DSC lampa egyszer felvillant(pont gyorsitottam), es annyi. Eloszor azt neztem, ki kapott mellettem defektet. Utana alltam felre. Majd csak azutan irta ki a comp, hogy defekt.Mind1, rendeltem 4 gumit, mennek az RFT-k a fenebe, mert egyebkent nagyon utalom oket. Megjon, szepen elgurulok a gumishoz, aztan futomu allitas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz Highend55 #23438 üzenetére
Jelenleg is automatát használok és nem szívesen mennék vissza kézire. Sose volt semmi bajom a váltóval, ettől függetlenül picit szerencsének is erzem h 14 eves auto, 5 eve nalam van es nem volt probléma.
Ennek ellenere picit fosok automatát venni ilyen 1000 fontos kategóriában.
BMW001 mester, mit mondasz? Érdemes nézni gumtreen és auto traderen ilyen árban bimmereket? £800-1000.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #23570 üzenetére
Jah. Elkaptunk egy koraibb vonatot, utana meg vegig jo volt. Nemethez sok turelmet, katasztrofa ami ott van. Nem szamoltam, hany epitkezest hagytunk el, de idegesito volt, hogy mikorra mar megszoknad, hogy 200 folott mesz, egybol jon a 120,100,80 tabla. Szoval ha teheted, ejszakara tervezd azt a szakaszt.
M1-en kaptam egy fotosorozatot, kirakhatjak emlekbe, hulye gyokerek[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #28156 üzenetére
Az szep. Akkor ennyit arrol, hogy meddig birja az a regi automata, es mennyire ajanlott abban gondolkozni.(ez a BMW-re nezve nagy szegyen....) A manualis valtoval mar mindjart mas, most mar csak paraznod sem kell miatta, meg talan meg furgebb is lett.
Turbot is felujitattad?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #28161 üzenetére
Akkor majd lehet megkereslek ez ugyben, mert engem is erdekelne egy ilyen. Ha nem is epittetem at, de felujitani mindegyiket nem arthat. Mennyi idobe tellett?
Apud egy varazslo egyebkent. Nem is ertem, hogy a lokostul hogy fert oda.
Kegyetlenul mehet a gep az atalakitas utan. Turbolyuk? Azt olvasom sok helyen, hogy nagy cooler -el, es hybrid turboval megno kicsit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #28163 üzenetére
Most kerdezek egy nonszensz dolgot. Fofyasztasod hogy alajul ezzel a setuppal? Ismerosom 535D-jere is kerult 1db hybrid turbo, meg nagyobb cooler, meg ehhez modositva lett a remap is. Neki ez tempos vezetesi stilus mellett +2l, es folotte, normal hasznalatban viszont csak + 0.5-1l kozott.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #28267 üzenetére
& C.Brigante: Szerintem O a Dextron 3 ATF gondolt... Marmint hogy az nem valo bele, leven arra a hsz-edre valaszolt.
mod: lemertem a megmaradt hatso gumi profilmelyseget, mert elgondolkoztam rajta, hogy csak veszek egy masik hasznaltat hatulra a kov. szezonra e melle, igy akkor utana mar az elsokkel egyutt tudom cserelni, es talan visszaterek a gyari merethez is. Sokkolo 3-3.5mm -en all... Szoval ez cseres lenne egyebkent is. Az elsoket meg lemerem, de szerintem azok meg boven jok. Lehet meghirdetem oket, aztan tavasszal veszek egy full garniturat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- RAM topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Dacia topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen