-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vandit.
addikt
válasz God Vazzeg #2536 üzenetére
Amúgy a kereskedés honlapján 220e km van benne. Ez is érdekes.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2536 üzenetére
Nem, ez a manuális. Na, ez az automata klíma: 2
Asszem 95 -től lehetett rendelni ezekbe a modellekbe is. A csávó elírta, mert nem ért hozzá.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #2592 üzenetére
de annyira le volt rakva a tiéd..az azért feljebbvan jóval..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2634 üzenetére
Ja, anno néztem kompit rá. 1.500.000 Ft
Sejtem a sima turbonak is milyen ára lehet. Meg nem tom, hogy az használna -e neki. Azért ez a motor nem Turbora lett kitalálva, nem vagyok benne biztos, hogy a válto és a kuplung bírná a dolgot. A motorrol nem is beszélve.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2639 üzenetére
God, a túlméretezés az egy dolog. Nekem is 2800 -as mocihoz, gyárilag csak 193 lovat adtak, ami nagyon kevés. De alapból a motor szerintem nem turbora lett tervezve, lehet hogy bírná, de a tartósságát szerintem erősen befolyásolná. A kuplungot meg abszolut cserélni kellene, mert akkora nyomatékot nem bírna el. Egy 540i -n is elég gyakori dolog a kuplungcsere, mert szabályosan eleszi a nyomaték. És azt 8 hengerre tervezték, az enyémet meg alapból csak 6 -ra, és persze a gyári nyomatékra. Biztos lehet kicsit húzni rajta, de nem sokat. Ha túlzásba viszed, akkor havonta kell majd új kuplungot venned.
Szerintem is sokmindent cserélni kellene egy turbosításhoz, mégha maga a motor bírná is. Válto tuti szétesne...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2663 üzenetére
Az a baj, hogy még 1db ilyen 528i -t nem találtam a neten, ami turbos lenne. Jó lenne egyet megnézni, kíváncsi vagyok.
Don't Tread On Me
-
darnellsmith
senior tag
válasz God Vazzeg #2675 üzenetére
na majd meglátom, bár lehet nem kéne meginni mivel csak 1 lesz
Oakley Jawbone Retina burn black iridium eladó!
-
darnellsmith
senior tag
válasz God Vazzeg #2677 üzenetére
csak a red bullokat gyűjtöm
Oakley Jawbone Retina burn black iridium eladó!
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2695 üzenetére
Nem lehet bontottan. Beszerelés után már nincs kiszerelés. Ez az az egyik alkatrésze az autonak, amelyiket nem lehet bontva megvenni. Mondtam, E39.hu -n kérdezősködtem. Ott is azt mondták, ha az a hiba, akkor ez komoly, és nem olcsó. És a szerelési költség is nagyon magas.
Hát, Volvo az benzin turbo, bmw meg diesel turbo. Azért nem mindegy. Menetteljesítményekben elmarad a bömös, a feeling az ami jobb. Álltalában azért vesz az ember bömbit. Pl. az E60 M5 a konkurenseihez képest gyenge. RS6 sokkal ütősebb, sőtt! nagyon megalázta az M5 -öt. A Mercinek is vannak biturboi az AMG szériában.
Nem értem az M5 -öt miért nem adták ki Biturbo változatban... Megmondták, a turbo a jövő.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #2782 üzenetére
Király
Rejtett UP!
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
No-kia
őstag
válasz God Vazzeg #2782 üzenetére
neked mennyibe került évente a kocsi fenntartása?(üzemanyagon kívül) mert én is egy ilyenen gondolkozom
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
- = Zk = -
félisten
válasz God Vazzeg #2793 üzenetére
"megbízható autók nagyon. Csak ajánlani tudom, ár/teljesítmény/élmény arányban mindent visz szerintem"
megengeded h ezt a monológodat a mellemre tetováltassam??
..szent igazságmég igaz nincs BMW-m,de hamarosan belecsapok énis remélhetőleg egy 730d-vel(E38).
egyelőre csak hallás alapján tok tájékozodni,nameg a látás!nézzük meg mien 7es BMW-k cirkálnak az utakon..
éshogy ki az az egyetlen autógyártó cég ,ameik képes egyik pillanatról a másikra átállni a gyártósorával a hidrogén hajtású üzemre 2000ót..igen a BMW!nagy tisztelője vok eme német autómárkának..
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz God Vazzeg #2797 üzenetére
csakis!!
(nameg tudtommal az utso 7es aza 725tds volt az e38as szériábol manuális)
Vandit.ha szabad beleszolnom,én szvsz bmeiket választanám.én mindegyik BMW-t ugyanugy szeretem!az h van kiköpött zsánerem,az más
valamint nekem ez a zsánerrem!ez az álmom![link]
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2832 üzenetére
Nem, a 3-as a legszebb. Főleg coupe -ban,
A rugalmasság azt jelenti, hogy milyen ütemben tudsz kigyorsítani. A kanyarban való viselkedés meg annyi, hogy mennyire gyorsan tudsz a kanyarba bemenni az autoval, és mekkora kanyarsebességet tudsz vele elérni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2834 üzenetére
Kinek a pap, kinek a papné. Bár, én is úgy vagyok vele, hogy az 1 -es BMW mellett az M6 az egyetlen olyan BMW, ami nekem nem nyerte el a tetszésemet.
Don't Tread On Me
-
MADV12
csendes tag
válasz God Vazzeg #2844 üzenetére
nem működik a link
lehet én rontok el valamit.........hogy linkelsz be képet ??[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz God Vazzeg #2844 üzenetére
" Bazze, neked 8-asod van?? Egy képet kérhetnék? "
Igen az van, egy Csi / M-Tech Motorsport egyedi M-divizío által épített
A képpel gondom van ..........nem tudom belinkelni
Amúgy itt már mondta valaki régebben..........messziről jött ember...........ja én is messziről jöttem, egyenesen Sydney-ből és jött az autóm is velem
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #2862 üzenetére
bmwpoweren tuti találsz a 4x100as népszerűbb...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
csudri
őstag
válasz God Vazzeg #2897 üzenetére
Hogyne tudnám, naponta kétszer járok arra.
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #3047 üzenetére
Ezen mindig meghatódom:
" A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus, ami gyorsan fertőz, mámoros "fílinget" és üres pénztárcát hagy maga után :-) "
Mod: Naná, hogy van
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
<NewL>
addikt
válasz God Vazzeg #3047 üzenetére
Na azért a többi is
Egy a baj a bömbikkel,nagyon drágák!Nyáron szemtanuja voltam egy új 530as törésének is,pont engem nyomott le,100al bevett egy Kereszteződést,bele kb 80al egy oszlopba utánna árok. a kocsi totálkár,futómű elment a levesbe,a gyereken hajszálkarc sem volt. (egy 16 éves srác vezette jogsi nélkül,az faterja odadta a délutáni kocsikázás után estére egy körre,meglett az eredménye )
There's an app for that
-
<NewL>
addikt
válasz God Vazzeg #3057 üzenetére
141000 km
Ha kocsit szeretnék venni nem gondolkoznék ilyen öregebben,max 3-4 évest vennék.
amúgy szép
mennyit eszeget?[ Szerkesztve ]
There's an app for that
-
Calogero
addikt
válasz God Vazzeg #3047 üzenetére
BMW az AUTÓ
Így van
Hát egy X3-at vagy X5o-t szívesen kipróbálnék, hogy mit is bír terepen.Egyszer volt afférom egy szájú BMW tulajjal, de megtanulta a leckét..........
Haveri körben ültünk a barátnőmmel, amikor bejött a szórakozóhelyre a srác, dicskedni a verdájával.... közölte hogy bárkit....bármit... bárhol.... lenyom mindenkit.
2-3 éves 3as BMW-je van , csoda szép járgány (BMW csak szép lehet).
Kihívtam egy két fordulós versenyre.1. fordulót ő nyerte fölényesen esélyem sem volt ellene, nem is hajtottam , úgy is tudtam hogy a 2. fordulónál esélytelen a srác
Eljött a 2. forduló, régi honvédségi terület jól felázva. A srác nem sokáig jutott a verdával, az első lábmosónal elült a hátuja. Az élmény kedvérét én végig mentem a pályán, majd vissza gurultam a sráchoz. Ő még mindig tili-toli, de csak lefele ás. Adtam neki egy kis ásót, probálkozzék még egy kicsit. Én addig a párommal eljöttünk étterembe megebédelni, majd visszamentem a srácért, hogy kihúzzam a láposból
Este sajnos a szórakozó helyen kénytelen volt hangosan megállapítani hogy a szuper verdáját legyőzte egy ütött-kopott L200-as
KB így járt ő is csak ő jobban elásta magát: [link]
én öreg kotlám után is sz@r a vezetési élménye egy WW-nek vagy egy Opelnek..
Azért próbáljál ki egy Astra OPC-t, Corsa OPC-t, Vectra OPC, vagy csak egy sima Vectra GTS 3,2V6 gépet is.
Ezekl azért nem olyan rosszak vezetési élménybe, bár hátsó kerek feelinget egyik sem pótolja. -
<NewL>
addikt
-
Calogero
addikt
válasz God Vazzeg #3062 üzenetére
Olyan nekem is volt....
Jogsi megszerzése után BMW 315 E21-al kezdtem. Törötten vettem rutint szerezni jó lesz gondoltam....kb fél év használat után eljött a csere ideje egy hófehér E30 323 személyében. Nagy szerelem volt, életem legjobb autója volt, azóta sem volt jobb. Hó párduc volt a neve De sajnos családi okok miatt kellett a lé, és el kellett adnom...darabokra tört a szívem....
Utána átmenetileg volt egy Calibrám 4X4 nem szerettem, kurva kényelmetlen volt vezetni. Majd jött egy 316I E36, de nem élveztem sokáig a társaságát, szakítás után az Ex nőm tulajdonába került.Utána kellett egy járgány. Ép kereskedőket járkáltam amikor rátaláltam a mostani autómra.
[link]
Nem akartam ilyen nagy dögött venni, de kihagyhatatlan vétel volt.
Az autót jég verte, meg is látszik a kasznin, szélvédő is törött volna benne (de azt vétel után egy sóderes teherautó segítségével kötelezőre kicseréltettem).
2 évesen vettem 12 000 Km-rel. 750 000 Ft-ért.A családban van még egy 1 éves Astra H tűrhetően felszerelve. Az autót párom vette magának, ő is tartja fent, ő rendelt hozzá minden kacatot. [link]
(dragon: na ő az Opel fanatikus nem én, az apósom félre nevelte ) -
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #3127 üzenetére
Persze. Lehet dieselt venni, mert van jó tulaja is. Ha nem huzatgatod, nem lesz baja, nem kell annyit szervizelni. Így nézve megéri, mert jó a fogyija is. Úgy nálam is belefér, hogy szépen nyugisan kocsikázgatok, és már nem úgy ülök autoba, hogy azt várom, mikor padlózhatom végre le.
Ejjj, de azért én is ellent mondok magamnak. Mondjuk egy 323D -t is elfogadnék. 204Le, 400NM, 0-100:6,9s
Sajna ez is csak 4 hengeres, de biztos szeretném.Don't Tread On Me
-
<NewL>
addikt
válasz God Vazzeg #3135 üzenetére
de nem szeretem a benzint
280 a gázolaj,75 ft-ot vissza tudunk igényelni,akkor miért szeressem a benzinest?bmw001 : az felejtő
[ Szerkesztve ]
There's an app for that
-
Eagl3
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #3190 üzenetére
Hogy hívják őket? Mert lehet már volt szerencsém hozzájuk.
Na, azért mondtam, te biztos tudsz valami konkrétabbat mondani.
Amúgy az én véleményem szerint a turbos verda jobb, mint egy sima szívó. A nyomatékcsúcs már alacsony fordulaton jön, és elég széles az a fordulatszám tartomány, amiben nyomatékból autózhatsz. És talán jobban is fogyasztana az auto, akkor ha nem rugdalod.
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #3205 üzenetére
Milyen Attila? Mert eddig egyezik a dolog. A csávónak nem Audi A8 -a volt/van? Előtte asszem 745i -je lehetett. Meg egy 850 -ese.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Boxer001
veterán
válasz God Vazzeg #3312 üzenetére
Igénytelenek vagytok.
Ja várjatok, én se panaszkodhatom, kapaszkodás, felkészülés: nem ültem még Bömösben. Ez azért elég durva...bár lehet jobb is, mert így is szimpatikus a márka, mi lenne, ha még ülnék is benne. Neem, nem szabad, pfujj. -
Vandit.
addikt
válasz God Vazzeg #3318 üzenetére
Jah az nem gond, már ígyis beleszerettem.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #3335 üzenetére
vadkerten ő nyert a 3asok között
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #3443 üzenetére
vegyesben 11??..nem városban???
amugy nekem is ezek mutatóim ..akkor kussolok és ez 15 évvel fiatalabb verda ...lóerő minden kb ugyanaz.csak az ár meg a feeling nem.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
idtec
csendes tag
válasz God Vazzeg #4455 üzenetére
Annyira azért nem kell tapsikolni, a Renault 2 literes dCi-je is 175 lóerős.
-
rootkiller
őstag
válasz God Vazzeg #4455 üzenetére
A VW konszern 2.0 PD TDi-je illetve új 2.0 CR TDi-je is 170le-s, és a PD már legalább 3-4 éves motor. És ne feledjük, hogy az előző generációs Ibiza Cuprában az 1.9 PD TDi 8 szeleppel is tudott 160le-t, és a Golf 4 GTi TDi-ben 150le-t.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz God Vazzeg #4473 üzenetére
Azért hanyagolták, mert nem felelt meg a környezetvédelmi előírásoknak. Mondjuk szerintem a WTCC-s leonba most is PD van, azt mondják rá a srácok, hogy kicsit erősebb, hiába azonos lóerő mint a CR. Amúgy sokan szeretik a PD hangját. Haver pl. odavan a "kettőfeles" V6 PD TDi hangjáért. De én kezdem megutálni a dieselek hangját, szal kell a f*sznak, én a tisztességes, minimum 1.8-as benzineseket szeretem, 1.4-től egyenesen rosszul vagyok.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz God Vazzeg #4510 üzenetére
Az régen volt, és régen minden más volt. Régen a pléh is 2x olyan vastag volt a merciken, nem is horpadt meg jobban is bírta. Azok még jól is néztek ki. De ezek a maiak??? Ugyanmár.
Artengo TR 990 Pro
-
fekeandras
őstag
válasz God Vazzeg #4575 üzenetére
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #4575 üzenetére
fekeandras: Figy, most nem azért, de oda nem széria autókkal állnak ki gyorsulni, ha nem tévedek. VR6 tudna mesélni, mi lesz egy autóval, ha eszetlenül tuningolják, ő ebben otthon van. Mert hogy nem széria motoros volt az az M6, az fix.
dragon: szerintem hanyagol az ültetést, főleg itt Bp. -n nem okos dolog. Téli gummát mikor cserélitek le? Én köv. hétre tervezem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Fonzy_
tag
válasz God Vazzeg #4676 üzenetére
milyen kocsid van? belinkelnéd?
-
SpeedR
őstag
válasz God Vazzeg #4699 üzenetére
1990. márciustól nem gyártottak M20-as motorral E34-et. Vanost 92/9. hóban kaptak az M50-esek. Nagyvese pedig 94/5-től volt az összes modellen, a V8-asokon pedig a kezdetektől fogva.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #4714 üzenetére
"Elnézést hogy a szarommal terhelem a topikot, de nekem ez is CSÚCS "
Már miért lenne szar? Itt a topicban a BMW tulajok autóinak átlag életkora 10 év fölött van. Talán 1 embert tudnék mondani, akinek fiatal autója van. Az enyém is lassan 10 éves "szar" lesz. De azért még szeretem. És egy szép E30 -at szerintem nem kell szégyenleni.
Most fejeztem be a bőrbelső ápolását, megint nagyon jól sikerült. Szép fényes fekete lett, mintha pár éves lenne az autó. Egy helyen van kicsit meggyűrődve a bőr, az anyósülés ajtó felöli, combnál lévő oldaltámasznál. Ezzel lehet valamit kezdeni?SpeedR: Hát nem tudom. Rallyban a WRC -et nem tudják befogni a hátsó kerekesek aszfalton se. 4x4 azért jobban kihúzza az autót a kanyarból, ha a működését nézem, vagy nincs igazam? És van is tapasztalatom a 4x4 -el kapcsolatban máshonnan is. Régen elmentünk ide. Én a Lancer -el mentem, és örök élmény volt, soha nem felejtem el. Ki volt lőve minden, és a 4x4 -el nem lehetett hibázni, vagy kisodródni. Húztál egy kis kézit, majd lepadlóztad, és már ki is hozott a kanyarból. Mentem egy kört utána a bömössel is, de egészen más volt. Nagyon keresztbe akart menni, sokat vesztettem azzal, hogy a hátulja mindig kikandikált.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #4718 üzenetére
Bizony, jön a nyár, és kell rá készülni. Mit csináltatsz rajta?
Én április elejére bejelentettem políroztatni a kocsit, csak aggaszt, hogy elől a motorháztetőn a sok kőfelverődés a polír után még jobban fog látszani. Már sajnos beérett a fényezés kis frissítésre.
Motorháztető fényezése 30k lenne, arra most nem szeretnék költeni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz God Vazzeg #4720 üzenetére
-
SpeedR
őstag
válasz God Vazzeg #4720 üzenetére
Inkább krómoztasd, mint amilyen eredetileg is volt. Esetleg keress egy szép bontottat.
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #4720 üzenetére
Nah, nagy tervek. E30 szépen megcsinálva nagyon cool verda, főleg ahogy speedr is mondja, krómozottan nagyon jól mutatna.
"Ha metál a géped, akkor tudnak ködölni rá, beszéld meg a festővel, nekem is volt fújatva csík alatt a gép, szép lett, nem üt el, összedolgozzák a lakkot szépen."
Ezt kicsit ki tudod nekem fejteni? Mit is tesz ki az, hogy ködölés. Igen, metál, de így reménytelennek látom a dolgot, néhol teljesen elpattogott a festés. Vagy akkor ezek szerint ezt lehet javítani így külön is?! Na, majd rákérdezek.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #4728 üzenetére
na jah csak e36nak lezuzom az alját ott azért súlyospénzekbe fá ám...küszöb, blokk alja, benzinteknő...ezek érnek leghamarabb oda....úgye a lökösön kívül ..drága dolgok nagyon meggondolandó.
16"os felnivel talán talán.
én ezzel mostam most le ajánlom nagyon fain cucc.
amit polírkrémet linkeltél én annak nema paszta hanem a folyékony flakonos kivitelét használtam régebben és tényeg nagyon király.ár teljesítményben biztos az is olyan 1500 környéke."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #4730 üzenetére
hát jah nem rossz ötlet...nekem is a gumikat kéne valami ápolóval a télit amit elrakok meg nyárit is ami felmegy....meg a hűtéscsövek bikakemények.
van ilyne speckó gumiabroncs ápoló vajon az jó lehet a gumicsövekre is avgy azok ugye sokkal vékonybabak lágyabbak más kéne azokra. ...Na igene ttől parázok, fekvőrendőr ...néha olyanokat koppan az egész auto
kartel?..az mi? ... a benzinteknő vagy a blokk alja?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben