-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #52453 üzenetére
Te mirol beszelsz?En olyan kategoriajuk autoval jarok csak legalabb ott van minoseg.
Tehat megtehetnem. Csak abba az Indiai minisegu szarba 3 millioert se ulnek bele. A tobbi elektromos bohocsagot meg mar kifejtettem.
De direkt jatszod a struccot meg es nem ismered el mekkora problemak vannak a villanyautokkal.De te miert nem jarsz elektromossal ezt meg mindig nem tudjuk.
Fireblade: hidd el Amerika meg penz ide oda, a sok barom azert vett Teslat mint itthon sokan elektromost. Az ingyen toltesert.
Nalunk nem lett volna ingyentoltes es parkolas a kutya meg nem vette volna. De majd szepen megszunik mindenhol meg az allami tamogatas is meg lehet nezni a most is gyatra eladasok megjobban visszaesnek.Ck. Odairtam a videoja ala mikor azt mondta vegra van Tesla tolto Budapesten. Fot neked miota Budapest? Azt is valahogy megprobalta megmagyarazni.
Jo lehet az ingyen toltesert kocsikazni a Pesti dugoban modjuk Pest kozeperol oda vissza.
Amugy ebbol latszik.
Budapesten ahol a legnagyobb ertelme van az elektromos autonak mar nem lehet tolteni ezt olyanok mondtak akiknek volt mert azt osszes taxis a toltokon log.
Nincs hely normalis mereto eletromos kutak kialakitasara.
Jon majd a villanyoszlopra is lehet stb. Ezek csak teoriak nem latjuk hogy mukodne sot a videon latszik keves lenne[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #52470 üzenetére
Tesla 3. Na az aztan az ipari hulladek.
16 millio van az 20 is es kapsz mubor belsot meg nyitogathatod azt a konzervboboz csomagtartot kezzel.
Annal leprabb autobelsot meg nem lattam pedig volt KispolskimSzerintem tegyuk felre a temat, mi istenitjuk a belsoegesut mert van es szeretjuk, tedd te is ezt az elektromossal majd mikor veszel egy lelakott 15 eves peldanyt!
Szerinted miert vettek es veszik a plug in hybrideket is? A zold rendszamert es vele jaro elonyokert, semmi masert.
A te bohockodasod
Es trollkodasod az semennyire se hiteles ezt itt latja mindeniki mivel a tapasztalatod 0 , ez alapjan erdemben nem tudod cafolni a tenyeket.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz szimi57 #52472 üzenetére
Ezt hívják úgy, hogy életben maradsz. Amit te mutattál az egyenlő a semmivel.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #52472 üzenetére
Azzal zarom temat erdemes elolvasni a Valyi Pista hozzaszolasait a Hulyegyerekandras 3 napos videoja alatt. Leirja a tutit arra is csak a semleges tenyek nelkuli valaszokat tudja tolni ,kb mint te. Azert az a pali kicsit jobban beleleat az autozas mostani es jovobeli helyzetebe.
A lenyege ,hogy sokan oda probaljak eroltetni ezt az elektromos autot ahol semmi keresmivaloja nincs. Mi lesz 10-20 ev mulva kutyat nem erdekli egyelore tullihegett dolog.
Erdekes hivta egy kozos musorba valoszinu nem fog elmenni mivel a tenyekkel foldbe lenne dongolve. -
Ļantos
aktív tag
válasz szimi57 #52731 üzenetére
Mire gondolsz a kenéssel, pl. a vékonyabb jobban kenné? Tömítetlenségnek nem kéne lennie, eléggé fel van újítva annak ellenére, hogy amúgy se volt egy rossz motor, csak lánccserénél levetettem a hengerfejet meg a vezérműtengelyt is ki, nézze át, csapágysorokat újat bele, stb. Most került hozzám nyáron és nem akarom eladni, legyen rendbe
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #52990 üzenetére
En kivancsi lennek, foleg, hogy miert vegyen 1 auto helyett kettot.
Meg miert jarna regi autoval ha jarhat ujjabbal.
Erdekes is mindenki Bmw-vel jar de meg rabeszelni senkit se hallottam a markara ellenben a fikazas es a lebeszeles annal tobbszor hangzik el.
Ennek ellenere rengetegen megelegedessel hasznalnak Bmw-t, itt a topicban kicsit tul van mar tolva ez a minden Bmw szar es milliokat kell majd ra kolteni.[ Szerkesztve ]
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #53251 üzenetére
Szelepek kaptak csak.
Jó kis LCI E65 30D vízhűtője.... Nem győzöm hangsúlyozni mennyire fontos a megfelelő karbantartás...
(#53262) Vincsaba
Nem rossz motor. 20-28i ugyan az.... A szokásos dolgokkal lehet kalkulálni 200E Km környékén vezérlés csere. A lánc nyúlik / nyúlhat a műanyag láncvezető elérik és törik / törhet. 100-150E Km környékén illik a szívójáratokat koksztalanítani 150E Km-nél vízpumpát cserélni hűtőket is 100-150E Km környékén takarítani Olajakat cserlni Váltó , difi , Különböző tömítések ereszthetnek szelepfedél , olajszűrőház, trafókat is illik ~150E km környékén cserélni stb stb stb... Igazából ha kap 5W40-es olajat és 8-10 ezrenként ledobálod és megkapja a megfelelő karbantartásokat amiket írtam akkor nem rossz motor. Könnyen húzható is szóval elég tuning barát.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #53335 üzenetére
Ez a jovo? Hogy 3x tobbe keruljon a toltes mint egy atlag auto tankolasa?
NoZoli: Mert semmivel sincs tobb joguk mint az atlag autosnak, rengetegen nem a kornyezet megovasa hanem spekulacio miatt, ingyentoltes, parkolas miatt vettek zoldrendszamos autot.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #53343 üzenetére
Te tenyleg ennyire naiv vagy? Szerinted ez nincs lejatszva az autogyartok kozott? Az egesz egy jatek.
Elektromos autot muszajbol gyartanak a kvota miatt, kutya nem akar vesztesegesen autot gyartani. Toltes kiepitese is ezert nem halad
Nem tudjak az emberekre ezt igy raeroltetni.Drago1: Na ez pontosan a legkornyezetszennyezobb.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #53398 üzenetére
A nagyobb kúthálózatoknak van internetes oldala és nem a kutakon döntik el mennyi lesz épp a benzin így nem lenne szerintem megoldhatatlan feladat csinálni egy üzemanyagáras részt is csak valakinek mindig aktualizálnia kellene, bár nem tudom az ilyen dolgokat nem lehet-e valahogy automatizálni.
-
elbandi2
tag
válasz szimi57 #53509 üzenetére
Valóban a halmazállapotára gondoltam És úgy volt ilyen híg, hogy csere előtt kb. 15 percet járattam alapjáraton, tehát még messze nem volt üzem meleg. Színe meg korom fekete volt.
Érdekes hogy az első 5k km alatt szinte semmit se fogyasztott belőle, a végére 8k után már 1000-en 1l belement. Valós 180k van a kocsiban, egyharmad város, a többi országút-pálya, kínozva se nagyon volt... Úgy gondolom hogy ez rossz választás volt viszkozitás szempontjából. Most 5W-50 ment bele, tervben van 1-2 pályanap, lesz hosszabb túra nyáron (Grossglockner), Meglátjuk -
MoP_FX 57
őstag
válasz szimi57 #53541 üzenetére
Annyit tudok, hogy az első visszahívás során is Takata került vissza, és az első híresült el a repeszes feature-ről. Most pedig a második visszahívás során már nem Takatára cserélik (ha minden igaz). De cikkszám szerint nem mentem utána, hogy most pontosan melyiknek milyen szuperképessége volt az rendeltetésszerű életmentés helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest