-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #69899 üzenetére
Azért csak kijött belőled a megoldás
Egyből ezzel kezded és nincs ez a pávatánc[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #69902 üzenetére
Ok, de egyszerűbb lett volna leírni ennyit
Mondjuk tény, hogy nem teljesen jól fogalmaztam. -
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #69937 üzenetére
Nekem a legdurvább még mindig a szerződés. Nem azt mondja, hogy akkor ennyi forint lesz, x euró árfolyamig hanem...majd azon az áron megkapod amit mi gondolunk majd fél év vagy épp egy év múlva. Ennél kevés aljasabb ügyfélkezelést tudok elképzelni.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #69941 üzenetére
Ez most pontosan mi is? Odaverted vagy mi történt?
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #69972 üzenetére
Egyrészt ez még csak egy 20-30 év múlva esedékes probléma. Szerintem ingyen lesz átvevő rengeteg rá, mert egyrészt egy ideig még elmegy valami energiatárolóban. A másik pedig gyakorlatilag vannak már most rá cégek amik 9x%-át kinyerik az értékes nyersanyagoknak az akkumulátorból.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz windlord #69982 üzenetére
Szerintem nincs teljesen igazad. Egy alapvető dolgot kihagytok. Azt, hogy ezek bizonyos keretek között helyettesíthető termékek.
Ha van egy Toyota ami X pénzbe kerül és van egy BMW ami 1,2X-be kerül akkor kifizeted a 20% felárat. De ha van egy Toyota ami 0,8X és a BMW még mindig 1,2X akkor sokan igenis el fognak gondolkodni, hogy megéri-e nekik az 50% felárat az, hogy kicsivel kényelmeseben utazzanak vagy épp finomabban záródjon az ajtó.Most akkor kisarkítom szándékosan a példát. Ha két autógyártó lenne Tesla 20M, BMW 100M-ért, minden változatlansága mellett, azaz minőség technológia stb. Megérné neked a 80M felárat a BMW? Mert 5-öt igen, de 80-at?
Az egész autó árazás főleg a konkurenciához van mérve. Tehát nem direktbe fogja a BMW árazását változtatni hanem indirekt módon, hogy például a VW-nek árat kell módosítania a Tesla miatt, ami miatt hogy a VW tartsa az X %-ot a VW és Audi között, szépen csökkenti az Audi árait is és meg is érkeztünk oda, hogy a BMW-re is kihat mivel már a közvetlen konkurenciája, az Audi is módosította az árat.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #69991 üzenetére
Mi is BMW vásárlók vagyunk, én biztos. Meg az ide kommentelő emberek nagy része is az.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #69994 üzenetére
Nem hiszem, hogy a növekedés itt a kérdés. Hanem ha meg akarja tartani azt a market share-t vagy mondjuk a 2,5M eladott autószámot már lehet ahhoz is árat kell majd csökkentenie. Nem most, hanem ha kipörög a mostani felhalmozódott rendelés állomány.
De ehhez amúgy semmit nem kéne tennie csak visszaállnia arra profit szintre amin 2 éve volt. Szerintem a Tesla is azt csinálja és ki fogja kényszeríteni a többi gyártóból is, idővel.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #70004 üzenetére
Szerintem a legtöbb embernek, valószínűleg nem csak itt hanem úgy általában Európában nem volt ínyére ez a hatalmas áremelkedés ami autó fronton bekövetkezett. Érdemes megnézni a Tesla Model 3 Performance annyiba kerül mint 2 éve.
"Ha normalizálódik a helyzet a kereslet/kínálat arányaiban, akkor mindenképpen lesz egy profitszint csökkenés. " - azaz kénytelenek lesznek árat csökkenteni ugyanarról beszélünk.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #70021 üzenetére
Hol jár? 300e autót ad el egy évben. Nem hiszem, hogy ez ott lenne bármilyen céljai között is a BMW-nek.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #70026 üzenetére
De teljesen mindegy, mert a Porsche totál más kávéház ha csak egy egyenesre helyezed a három gyártót, Posch, BMW, Tesla akkor a Porsche meg a BMW között sokkal de sokkal nagyobb különbség van mint mondjuk a BMW meg a Tesla között.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #70045 üzenetére
Ha így nézzük, igen igazad van.
-
kardkovacsi
senior tag
Szoktunk itt beszélni autóipari kereslet-kínálatról is. Vicces, hogy jövök haza és a bécsi úti elkerülőn konkrétan van 3 Audi hirdetés, 1 Merci, 1 Toyota, 1 Seat, 1 Volkswagen, 1 KIA ami Duna Autó.
Ismerős Toyotánál díler, mesélte, hogy amikor jó időszak volt, azaz durván egy éve, volt, hogy eladott 27 autót egy hónap alatt, most 5-nek is örül. -
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70056 üzenetére
Árgaranciát én se adnék, szerintem ezt az erős forintot nem sokáig fogják engedni. Nem bírja az ország, főleg nem egy olyan ami alapvetően az olcsó munkaerőre épít.
De ez még ok is lenne, nincs árgarancia de nem az legyen, hogy majd ő kitalálja az árat, hanem az, hogy mondjuk 385 eur.huf-ig garantálja az árat, majd fölötte annyival drágább az autó amennyivel odébb van a forint. 410 jó akkor 6,5%. Ez ellen pedig lehet védekezni vagy ahogy pénzügyi szakzsargonba mondják, le lehet fedezni. Aminek persze van költsége, de döntse el mindenki, hogy akarja-e vagy sem. -
kardkovacsi
senior tag
Mivel közel van az autó csere így X időnként ránézek az aktuális 330e kínálatra. Év elején 1 autó volt (szedán), ami április elejére szépen felkúszott 11-re, jelenleg már 17 készlet autó van és egy-kettőt végignéztem, 10% feletti kedvezmények vannak a listaárhoz képest.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70079 üzenetére
Mi a baj hajlított kijelzővel? Általános trend hogy nagyobbak a kijelzők (egyszerűen több infó fér fel rá és jobban olvasható) így vagy ez a megoldás van, hogy kilóg a kijelző a műszerfalból vagy az ami a Mercinél van, hogy odaállítanak egy tabletet. Nekem a BMW jobban tetszik.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #70096 üzenetére
Csak poén kedvéért. Apámnak volt ilyen a Ladában, hogy termelte az olajat
SZU-ban laktunk gyerekkoromban és ott mivel minden benzinnel ment még a teherautók jelentős része is ezért nagyon sokszor volt benzin hiány (meg mindenféle más is) de gázolaj volt dögivel. A kutasok meg trükköztek vele, hogy elloptak egy kis benyát és dízelt öntöttek a helyére. Onnan tudtad, hogy felgázolajozott benzint kaptál, hogy elkezdett az autóban nőni az olajszint mivel olajlehúzó gyűrű szépen behúzta a gázolaj egy részét a karterba
-
kardkovacsi
senior tag
válasz haddent #70130 üzenetére
"Akkor mi a jobb? Egy 30 éves széttaposott füstölgő borzalmas E39, vagy egy 0 km -es DPF mentes E60? " - tipikus ostoba érvelés. Nyilván akkor az F30-as meg nézzen téged a G20 meg őt és akkor járjon mindenki füstőlő szarokkal.
Még büszke is arra, hogy másoknak kárt okozol az egészségében. Legalább csendben maradnál és lapítanál a hátsó sorban. -
kardkovacsi
senior tag
válasz H.Ezredes #70153 üzenetére
Hiába próbálod mosdatni a dolgokat mert ez akkor is csak mosdatás. Hagyjuk már ezt az óvódás szintet, hogy akkor a Józsika is lopott a boltból hát nekem is szabad.
"Mindenki foglalkozzon a SAJÁT dolgával." - amikor én pofámba veri bele a járdán a nyomorult szarjából a kormot akkor az már nem csak az ő dolga hanem az enyém is. Vezesse be a kipufogóját a szalonjába és szagolgassa, akkor az ő dolga lesz. Amikor kiengedi a környezetbe akkor már a miénk, köztük az enyém is.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70193 üzenetére
Jó jó, de ettől még maga a tartalom teljesen valid. Igen, motorvezérlés programozással talán utána lehet húzni de vannak kétségeim. Mivel nem lineáris az ahogy változik nem elég csak annyi, hogy akkor a légtömegmérőt / 2 és megoldva hanem új program kell. Csak azt meg ki írja meg, ki teszteli le stb. A mindenféle nyikhaj szerelők akik ilyeneket csinálnak pont nem teszik meg, normálisabbja meg remélem ki se köti.
Ehhez, nekem van vizsgát csináló ismerős. Ő konkrétan még a matt lámpát is elküldte, hogy akkor políroztassa fel és hozza vissza az autót, mert így nem engedhetné át a műszakin. Ilyen kéne hogy mindenki legyen, csak sajnos nem. Mondjuk ha bűncselekménynek minősülne a vizsgán való csalás és legalább egy felfüggesztett járna érte nem nagyon csinálnák.
-
kardkovacsi
senior tag
Úgy tűnik az emelőm megadta magát, bizonyos súly felett egyszerűen nem emel és finoman tolja ki magából az olajat. Gondolom valami tömítés elment benne a 4 év alatt.
Szóval kéne vennem egy újat, ami kb. kétszer lenne használva évente 4-4 emelésre. Nyilván nem highend emelőre van igényem, sokkal inkább olyanra ami inkább időben tartós
Ki mit ajánlana vagy nézzek a neten valami olcsót és kész. Pl ezt: [link] -
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70197 üzenetére
Nálam is volt fent, mert nem volt időm, se kedvem cserélni. Ma rászántam magam, szépen kipakoltam a kerekeket, meglazítom a csavart, erre félig felemelte és kész. Kicsit fura is volt, látom szivárog az olaj a munkahenger mellett. Ó, hogy b.szódnál meg
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70209 üzenetére
jofogas és van olcsón felni. Németektől rendgeteg lízinges autókról leszedett felni gumi kombót hoznak be. Én is ott vettem négy éve.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70214 üzenetére
[link] csak így gyorsan rákeresve. Viszont az tény, hogy nagy autó nagy kerék, ezért sokba kerül. Egy sima 3-asra ilyen 200-600 között van téli gumi felnivel, nyilván a 17-es a 200 környéke a 19-es meg a 600. Meg attól is függ mikori rajta a gumi.
-
kardkovacsi
senior tag
-
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #70299 üzenetére
Van amikor felugrik és utána el is tűnik és nem lehet kiolvasni. Én pl. bármikor be tudok veretni egy hűtőfolyadék alacsony kódot Semmi más nem kell mint csak elektromos üzemben menni két kört az ürömi körforgalomban viszonylag tempósabban (úgy hogy előtte sokáig nem ment a benzin motor). Megállsz, újraindít és kiszedi a kódot.
De volt ilyen check engine kódom is 3 éve, ami eltűnt magától és többet nem jött elő. Próbáltam én is a hidden menuben megnézni, de nem volt ott. Szervizben sem látták amikor voltam kötelező szervizen. -
kardkovacsi
senior tag
Voltam ma bent a BMW-ben. Kellett fékfolyadékot cserélni. Rendelési idők. 330e, 10 hónapot mondanak rá, talán megjön hamarabb. Már egyes hármasokat mehíchóban gyártják, jól megnövelve a szállítási határidőket. Nagy kedvezmények nincsenek viszont van árgarancia, pontosabban max 3%-ot nőhet az ár.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70308 üzenetére
Mi mindenre? Az árgarancia? Én úgy értettem, hogy igen. Ez nemrég változott meg.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70310 üzenetére
Itt beszéltük valami furcsaság van a 4-es nem villany változattal, hogy olcsóbb mint a sima hármas. Az okok, meg mindenki szerint más
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70400 üzenetére
Délután 2. Akkor lesz a hivatalos bemutató.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70402 üzenetére
Most volt egy esés a használt autó árakban. Nézegettem fél éve egy 330e még 10-11 között volt annyi idősen mint az enyém, most 9. Az euró árfolyam bekavarhatott.
Szóval van csökkenés csak ritkán -
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #70415 üzenetére
Hát látni kell előben, de kicsit Mercis lett az orra ezzel a síkban eltérő lámpa orr kombinációval.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #70409 üzenetére
Már az első kör végén brummogott, hogy melege van. Utána lejöttek, cseréltek, felmentek és egyből letekerte magát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Nők, nőügyek (18+)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- BestBuy topik
- Parfüm topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bemutatkozott a OnePlus 5
- BMW topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen