-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz CPT.Pirk #30652 üzenetére
basszus tényleg
ettől még igaz hogy jövőben már nem lesz papírmaximálisan igazad van én is így vélekedem róla, alap film, abban az időben még tudtak jó filmeket készíteni
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
SaGa59
őstag
válasz CPT.Pirk #32840 üzenetére
Ott kétszer is van olyan amikor beszélni kell valamelyik társaddal, hogy tovább menjen a sztori. Az, hogy bizonyos karakterek nem látszanak, csak a fegyverük, grafikai hiba. Nekem pl a braindance kupi moxa őre szokott eltűnni az ajtól elől, csak a baseball ütője mozog a levegőben.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
looser
addikt
válasz CPT.Pirk #32842 üzenetére
Én tegnap kezdtem el a dlc-t (a földbe gyökerezett a lábam, annyira izgalmasan indul (és ahogy itt egy-egy spoilerbe bekukkantottam, jól is fog folytatódni :-) )
Nálam a Chimera kivégzése után indult be egy elég elcseszett glitch, bug, fogalmam sincs mi, bár lehet, hogy így van kitalálva... Szóval villámgyorsan röpködnek eltűnnek, megjelennek darabok körülötte. Készítettem 3 screenshotot az "esemény"-ről. Radeon 23.12.1 a driver. Most, hogy írtad a fentit, gondoltam én is bedobom. Rákeresve nem látom, hogy másnál is jelentkezett volna ilyesmi. Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
SaGa59
őstag
válasz CPT.Pirk #32842 üzenetére
Bocs, kevertem az alapjáték egyik lehetséges végjátékával.
Úgy rémlik én is tébláboltam ott egy keveset, mire tovább lehetett menni, mert valaki nagyon elcsatangolt közben.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
looser
addikt
válasz CPT.Pirk #32845 üzenetére
Ezt így nehéz elmondani, olyan, mint egy grafikai hiba, szóval egyszercsak megjelenik majd hirtelen eltűnik egy-egy darab a Chimera-ról, mintha vibrálna. Videón azonnal látszódna. Ha odaállsz, ahol felbukkan egy ilyen, annak sincs rád hatása, szóval grafikai bug lesz...
Na most nézelődtem még egy kicsit, mielőtt elküldtem a választ, itt valaki felvette, pontosan ez történt nálam is. Új driver előtt mindig DDU pucolás van, ettől még persze lehet, hogy driver probléma.Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
PuMbA
titán
válasz CPT.Pirk #32874 üzenetére
Konzolokon azért nem maxon van a grafika, több dolog medium-on van A beszúrt videómban less rá 10:35-től, ahol megmutatják a pontos beállítást. A konzolok mindig az optimális beállítást kapják meg, amik a legkevesebb visszalépést jelentik grafikában, de a legtöbbet sebességben. Ezeket a beállításokat PC-re áthozva érhetjük el a legjobb sebesség / kinézet kompromisszumot, ha a gépünk nem a legizmosabb.
Az új patch-ben az FSR3-mon kívül mást nem várok, hiszen bejelentették, hogy a 2.1-gyel vége a Cyberpunk 2077 reszelgetésének, indul a folytatás készítése.
[ Szerkesztve ]
-
Orgi
őstag
válasz CPT.Pirk #33274 üzenetére
Ez érdekes, én pont egyedül ezeket a boss harcokat élveztem igazán csata vonatkozásában, a dlc-ben kb halhatatlannak érzem magam amúgy sima emberek ellen, nincsen kihívás, semmi esélyük, a bossharcoknál van vmi izgalom, pl az eltűnő öngyógyító ninjával elszórakoztam egy darabig, míg rá nem jöttem hogy kb hol kell mindig keresni. Mindez normál nehézségen.
[ Szerkesztve ]
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz CPT.Pirk #33274 üzenetére
Ha valaha lesz PTSD-m a CP-től, akkor az tuti a Dogtown végén lévő robot miatt lesz, amit meg se lehet sebezni, folyamatosan bujkálni kell előle, és semmi sem utal arra, hogy hol tudsz elbújni előle, és hol nem - ráadásul a nehézségi szint se befolyásol semmit. Oké, értettem, hogy ez itt egy ilyen Silent Hill lopakodós horror, de öt perc értés után már léptem volna tovább A külsőről meg annyit, hogy Silverhand is szerintem a hátrányára változott, sokkal rockeresebb volt a hosszú hajjal.
#33275 Orgi
Dogtownban a múzeumban az az orosz fickó készített még ki, sniper plusz láthatatlan plusz begyorsul, tehát üldözöd, majd legfeljebb két lövéssel leszed, és két sebzésed között meggyógyul. Na ott visszavettem legnehezebből, nem érte volna meg két napot eltölteni azzal, hogy kiismerjem az ellene használható stratégiát, a sztori jobban érdekelt. [ Szerkesztve ]
-
-
-
Topikgazda
válasz CPT.Pirk #33296 üzenetére
A játék fejlesztés kvázi leállítása már régen megszünt, a hibajavítások mentek már jó ideje - meg persze az ilyen új featurák beépítése, mint a DLSS 3.5.
Ami a nehézséget illeti...
Oda: Én ezt a harcot találtam 2.1 verzióval még mindig a legnehezebbnek...
Smasher:
A Smasher harc a 2.0 körül revampolva lett, szerintem is erősebb volt régen, de a másik oldalról anno a Redditen azért ment a sírás, mert kiderült, hogy "szokás szerint" csak végigrohantak a játékon, és kvázi alap fegyverekkel, félig kitolt skillekkel ugrottak neki. Szóval szerintem ezért lehetett itt egy nagyobb nerf... Chimera spider tank:
Ez volt elsőre baromi nehéz nekem, de rájöttem, hogy nem megfelelő fegyverekkel veretem. Itt a sörétes, a hangtompítós pisztoly meg a mesterlövész puska lópikulát nem ért. Átspeccelve, jól felhúzott fegyverekkel, folyamatosan mozogva már leküzdhető volt. Cerberus:
Ez az, ami számomra idegölő volt. Eleve kurta ellentmondásos, hogy semmi, de semmi módon nem lehet sebezni. Banyek, én voltam ekkor Night City top-notch solo-ja, erre még a legerősebb mesterlövész puskával se lehet átütni a fémbőrét ennek az izének? Nincsenek gyenge pontjai, mint a szenzorok, amiket kilőve meg lehetne vakítani? Értem, hogy az volt a cél, hogy na, itt lopakodj, de az isten szerelmére, a játék legnagyobb élvezete egészen eddig az volt, hogy nem csak egy megoldás volt egy küldetés teljesítésére. Idáig. Itt zéró, konkrétan zéró alternatíva van. Kerüld el, ismerd ki a járőrözés útvonalát és járd végig a területet a terminálokhoz meg a kulcsokért. Ez nem harc, emiatt nem tekintem oda valónak. 1x megcsináltam, ám ha van valami, amit nem fogok többet meg se próbálha ha elő is veszem a játékot, akkor az a rész lesz... [ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz CPT.Pirk #33301 üzenetére
Chimera tank:
Nekem a Sandevistan jött be, a Vulnerability Scanning perk és a gépkarabély. Egyébként szerintem a Sandevistan + közelharc is bejöhet, mert magas Body-val le lehet tépni a tornyokat róla. Én viszont sose szerettem a közelharcot.. [ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen