-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Vesa
Topikgazda
válasz Lajmund #4729 üzenetére
Az online játokok gépigénye általában alacsonyabb, mint a főleg SP gameplay-re kihegyezett daraboké. Tehát nem érdemes abból kiindulni, de reméljük High beállításon azért vinni fogja a CP-t is egy 1060, 1080p-ben (hivatalosan ezt adták meg). Csodát azért nem kell várni, az igazán ütős látványhoz kell majd egy rendes RTX-es kártya. Más kérdés, hogy sokunkat ez kevéssé érdekel, annál jobban a játékmenet és a lehetőségek.
A tudomány a valóság költészete!
-
félisten
-
gyimger
őstag
válasz Lajmund #6183 üzenetére
Teljesen megértem és jogos is. Remélem, a játékmenet feledteti majd a bosszankodást, csak át ne csapjon "legyünk túl rajta" hangulatba. Akkor most kezdd el olvasni a hír alá összegyűlt 250 kommentet.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz Lajmund #6898 üzenetére
Falloutban is így van, az ellenfél sebzésellenállásától és a sebzésed mértékétől függ, mennyire sikeres a támadás. Nem kimondottan realisztikus, de hát ilyen az RPG műfaj. A Fallout játékokhoz volt rá mod, hogy például a fejlövés halálos legyen.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
bélanéni
őstag
válasz Lajmund #6898 üzenetére
Gondolom agyaltak és dolgoztak rajta pár évet, és csak erre az ultragagyi megoldásra futotta. Azért egy ilyen realtime-first person harcrendszert egy RPG-ben "tökéletesre" és mindenki által hú de élethűre kigyúrni kb egyenlő a lehetetlennel. A játék várhatóan egy mérföldkő lesz, itt-ott még soha nem látott álleejtős megoldásokkal és élménnyel, és a jellege miatt néhol nem tökéletes megoldásokkal. Nehogymár ilyen szarságokon akadjunk fenn. Akár azt is megcsinálhatták volna, hogy amíg alacsony szinten vagy, remeg a célkereszt erősen, hogy érzékeltesse milyen zöldfülű vagy és tuti nem fogod fejbe találni az ellent, és még élethű megoldás is lenne, de kb 1000-ből 999-en kötnének bele (teljesen jogosan). (Egyébként lehet hogy alacsony szinten kicsit jobban is fog mozogni a sniper crosshair )
Egy szó mint száz (nagyon) sokszor az élmény oltárán fel kell áldozni az élethűségből, és ez így teljesen oké.[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
Topikgazda
válasz Lajmund #6898 üzenetére
A szerepjátékok örökös rákfenéje az, hogy valahogy mutatnia kell a fejlődést. Ugyan azzal a karakterrel játszani huzamosan unalmas. A korai szerepjátékoknál ez egészen extrém volt, lásd D&D és AD&D, ahol egy 10. szintű karakternek több, mint 10x annyi életereje lehet, mint egy első szintűnek.
A Cyberpunk 2020 (és általában az Interlock Systemre épülő R. Talsorian Games játékoknál) pont ezt kivédve nincs is dinamikus életerő, a túlélőképességet a páncélzat illetve a mozgékonyság adja meg. Emiatt viszont irgalmatlanul veszélyes dolog a harc, hiszen egy gépkarabély találattól simán padlóra kerülhetsz és pár kör után beledöglesz, ha nem tudod magad összekaparni, vagy nem kapar össze valaki (a Trauma Team lényege szvsz inkább ez volt, hogy ahol a mesélő akarja, ott a játékosok karakterét meg tudja menteni).
Csakhogy ez egy számítógépes szerepjáték, az ebből fakadó problémákkal. Ha Te egy fejlövéssel le tudod teríteni az ellenfelet, akkor téged is illene egyetlen fejlövéssel leteríteni. Ha érdekel, milyen érzés ez, játssz egy kicsit az Armed Assault III.-al - rövid úton rájössz, hogy jobb, ha mindenhol lehajolva, de inkább laposkúszásban közlekedsz, és hatvanszor meggondolod, mikor húzod meg az elsütőbillentyűt. Mert ha nem így teszel, és csak lazán rohangálsz, mint egy Expendables filmben a főhősök, rájössz, hogy pillanatok alatt szitává lőnek.
Élethű? Igen. De élvezetes? Hát a felhasználók oroszlánrészének biztos, hogy nem.
Csak nézd meg akármelyik fegyveres csatát, akár a 2018-as 48 perces videót, akár a 2019-es Deep Dive videót. Ha ez reális lőfegyveres harc lenne, a fikarcnyi esélye nem lenne két embernek tucatnyi ellen szűk térben.
Szóval itt a CDPR egyensúlyoz. Kell egy pozitív játékélmény. Ami miatt a reális fegyver-viselkedést el kell felejteni. Imitálni kell a valós fegyverek viselkedését, de nem leszimulálni azokat...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Lajmund #6934 üzenetére
Teljesen igazad van, egyetértek én is. Én csak azon csodálkozok miért nem ingyen adják ki a játékot ezek után, mi PC-s játékosok megérdemeljük, sőt kutya kötelességük lenne ezt tenni. A konzolosoknak maradhat az árcédula, hisz miattuk nem tudunk még játszani a játékkal. Majd szépen megfizetik, hogy mi PC-s játékosok nem kaphattuk kézhez a beigért játékot.
Üdv. Johnny
-
bélanéni
őstag
válasz Lajmund #6945 üzenetére
Elmennél CDPR fejlesztőnek (miután tanultál 8-10 évet a szakmában nem kis tempóban, és ha van hozzá eszed / tehetséged is), és a 6-8 hétnyi iszonyatos túlórázás után kitalálják a CDPR-nél, hogy még 3-4 hetet rá kell húznod, biztosan egyetértenél azzal, aki ezek után azzal büntet, hogy nem veszi meg és kész, mert büntiben vagy. Ja és eddig mindent lewarezoltál? Gondolom te vagy az első aki picsog ha 2 hiba van egy game-ben vagy valami nem az ízlésednek megfelelő respect. Ezzel kár volt dicsekedni, és ez a 2021-ben már csak warez meg kb ovis szint.
Egyébként a CDPR kizárólag DRM mentes játékokkal foglalkozik, még 1 gramm erőfeszítésedbe sem fog kerülni a warezolás[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Lajmund #6967 üzenetére
Sokszor leirtam már, de szerintem te még utána jöttél a topikba - mi a fenének kell ennyire türelmetlenkedni? Ha valami halálos betegséged van vagy 80-90 év körüli vagy, akkor teljesen megértem (bár szerintem akkor az embernek nagyobb gondjai vannak minthogy tudnak-e Cyberpunkozni...). Én 2012-ben figyeltem fel a játékra és 2013 óta hype overload módban vagyok, egyik csúsztatás sem zavart egy picit sem, sőt inkább nyugtatott, hogy valószinűleg nem egy oltáris bughalmazzal lesz gondunk. Ez egy játék. Elkészül amikor elkészül.
Egyszerűen nem értem ezt a mentalitást. Millió másik fantasztikus játék létezik amivel lehet játszani a megjelenésig, ha esetleg nincs más dolga az embernek. Hisztit levágni azért mert pár hónappal később játszol egy játékkal annyira óvodás kaliberű viselkedés szerintem
1. Változik a játék a csúsztatás ideje alatt? -> Igen, jobb lesz, finomitanak rajta
2. Lemaradsz bármiről ha várni kell még x hónapot? -> Nem, ugyanazt kapod, csak jobb állapotban, lásd első pont.
3. A te életedet befolyásolja a csúsztatás? -> Igen, több szabadidőd lesz a csúszás időtartamában
4. Bármiféle hátrányod keletkezik a csúsztatásból? -> Nem, a forint gyengülését leszámitvaKicsit disztópikusnak érzem az egész hisztit amit Redditen is csinálnak sokan (konkrétan olyan posztot láttam, amiben azt irta valaki, hogy leszedi a cyberpunkos posztereit a falakról a szobájában és az összes rajzát amit készitett elrakja a háza legsötétebb szobájába - nem, nem viccelek ).
/Rant off bocsi
Üdv. Johnny
-
Vesa
Topikgazda
válasz Lajmund #6945 üzenetére
Tökéletesen téves a hozzáállás. Attól, hogy Te valamiben csalódsz -főleg egy csúszás miatt-, még nem leszel jogosult rá, hogy lopj! Ilyen alapon, ha az áruházban megrendelt bútor késik, akkor beérkezéskor csak besétálsz és fizetés nélkül elhozod, mondván, te meg vagy sértődve a késés miatt? Van egy mentalitásod...
A tudomány a valóság költészete!
-
RubbishBin
senior tag
válasz Lajmund #6992 üzenetére
Mivel eddig nem fizettél még soha egy játékért sem, úgy gondolom te meg is érdemelted a karmától.
Szegény meglopott fejlesztők is mindig várták, hogy Lajmund majd most fizet a játékukért. De nem. Na nem baj, majd a leárazásnál. De akkor sem.
Úgy érezték magukat, mint egy nagy gyerek, aki ingyen segít a nagyinak a kertben a nyári szünetben.Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
-
bélanéni
őstag
válasz Lajmund #8738 üzenetére
"Sose értettem miért kell iroasztalnál görnyedni."
Én pl azért, mert amíg én görnyedek, a család nézi a TV-t, másképp nem működik.
Meg nekem fotelből egér+bill az nem tűnik kényelmesebbnek, mint egy normális székből íróasztalon bill+egerezni.Az újabb TV-k alkalmaznak mindenféle képjavító funkciót, pl. van ilyen "cinema" szerű valami is, hogy kisebb képkockaszám esetén is folyamatosabb lesz a kép. A pontos nevét nem tudom, eleve minden gyártó máshogy nevezi. Tehát 30fps egy jobb TV-n szerintem az már nem 30fps, hanem minimum 60. Normál monitoron a 30fps szerintem elég erősen ront az élményen.
[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
Chalez
őstag
válasz Lajmund #8738 üzenetére
Az én TV-m ezt tudja: G-sync 1440p @ 120 Hz 7.0 ms, viszont wireless one kontrollerrel vágok neki, fotelből természetesen. A 4K-t nem fogom erőltetni, nekem fontos a minél útrább grafika
De ha asszonyka TV-t néz, akkor suhanok vissza monitor mögé görnyedni[ Szerkesztve ]
-
Urby66
aktív tag
válasz Lajmund #8738 üzenetére
Nekem is hasonló a setup itthon. 55-ös TV a kanapéról, game módban freesync támogatással.
Szintén csináltam fából egy lapot a billentyű- egérnek. Ennek ellenére én kontrollerrel fogom nyomni, meglátjuk mennyire áll majd kézre az irányítás így. A 5700XT-vel szintén 1440p-t próbálok belőni, úgy hogy 50 alá azért ne essen be az FPS sűrű helyzetben sem. Meglátjuk hogyan bírja majd.
Fitzgerald: Nehéz ezt elmagyarázni, ha angolul játszok, fejben akkor is valahogy magyarul lesz meg a szöveg a szóhasználat, a beszéd fordulatai, és nem feltétlen úgy mint ahogy az valóban hangzik. Ha van felirat akkor az elveszi ezt a szabadságot, és belekényszerít egy keretbe, ezért idegen néha a magyar felirat nekem. Kb. ezt az egészet úgy tudnám magyarázni mint amikor olvasod a könyvet majd megnézed a filmet ami abból készült. valahogy sem a szereplők sem a helyzetek nem úgy néznek ki ahogy a könyv alapján gondoltad. ennek ellenére magyarul kezdem, aztán ha nagyon zavar bármikor lehet váltani.
bélanéni: Ahogyan a kollégák is írják a legtöbb TV esetén ki lehet kapcsolni a képjavító funkciókat így alacsony lesz a lag. Ezt tök egyszerűen a desktopról tudod ellenőrizni ha elkezdesz rángatni egy fehér ablakot. Én nagyon jól érzem mekkora késéssel mozdul meg az egér mozgatása után. Bekapcsolt képjavítókkal olyan "nyúlós" az egész...[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz Lajmund #10579 üzenetére
Olyan sok? Ezt nem gondoltam volna. Eddig boldog tudatlanságban éltem akkor. Mert ugye mennyi játékon rajta van a Denuvo.
Akkor még az is lehet, hogy naggyából még meg is fog felelni a valóságnak a kiadott HW követelmény, így a kicsit gyengébb rendszerrel rendelkezőknek sem kell túlságosan kétségbeesniük.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nagyúr
-
bélanéni
őstag
válasz Lajmund #10922 üzenetére
A problémát abban látom, hogy mindenki általánosságban beszél ezekről az igényekről, és hogy itt kellene tartani. A játékok 95%-a egy 3070-el elmegy 4k@ultra@60fps-el. Csak pont az az 5% nem, ahol erre valóban szükség lenne és óriásit dobna a látványon és az élményen a 4k. Zsozé nagyon jó hasonlattal élt: Minecraftba RTX meg 4k olyan mint amikor egy szarkupacra felteszel egy cimtromkarikát (nem az 500M minecraft rajongót akartam megbántani, de a hasonlat kiváló)
[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
-
bélanéni
őstag
válasz Lajmund #11717 üzenetére
Játékidőm: 2 óra 25 perc. A karaktergeneráláson túl vagyok + a kezdőhelyszínről még nem mozdultam el. Körbenéztem, felvettem 1-2 dolgot, néhány arccal próbáltam szóba elegyedni, a teljes menüt átnéztem (inventory, log, character....) és az enciklopédia közepénél járok, ami szerintem folyamatosan bővülni fog, de már kezdéskor tele van érdekes és hasznos info-kkal. Nem kötelező ezeket olvasni, de mindenképp érdekes, ad az élményhez. Van potenciál a játékban bőven, a kezdő 20nm-es részen belül vagyok, és ahogy nézem a térképet, irtó nagy a város
A hangulat meg..... nem jó dolog az önismétlés, de kegyetlenstuka20: 5700 XT = 1080Ti , sokkal inkább mint 1080; néhol az 1080Ti-nél is 10-20%-al jobb.
[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
birorichard
őstag
válasz Lajmund #12300 üzenetére
Az, hogy az ertelmi melygodor, amit kepviselsz, hozzafer az internethez, az a konkret baj.
#12302Deck: na ja, szerintem mindenki latja, aki meg nem, annak van egy rossz hirem.
Ezt a szerencsetlen forumot meg at kellett volna mar alakitani meghivasos, zart formara mar evekkel ezelott, akkor talan kevesbe hasonlitana egy allatkerti duhongore, mint most, es lehetne ertelmes beszelgeteseket folytatni, nem az ilyen futobolondok szarsagait olvasni, mint ennek a nem is tudom, hogy hivjak, lusta vagyok felgorgetni.[ Szerkesztve ]
-
Silverboy
aktív tag
-
freeknight
őstag
válasz Lajmund #14814 üzenetére
Azért én a pc-sek helyében nem heherésznék ilyen önfeledten, amellett, hogy ez iszonyatos arcvesztés a CDPR-nek, egyéb következményei is lesznek, ami minden játékost érinteni fog. Az egy dolog, hogy egy ennyire ajnározott, ennyire várt játékot letiltson a Sony, mintha kb egy sufni lennének. Nemcsak, hogy példátlan, és több, mint kínos, de ennek komoly pénzügyi vonzata is lesz a kiadónál, és a részvényesek nem fognak örömükben ugrálni, 8 millió előrendeléstől függetlenül.
Most lényegében egy ilyen húzással elestek a bevételeik harmadától, ez mindenképp fájni fog.
Ez érinti majd a pc-seket is. Megnézném, mikor lesz így sztori dlc, vagy akár csak egy lényegi, sok hibát javító patch pc-n. És az biztos, hogy a Sonynál a jövőre nézve is feketelistán maradnak, azért számoltak még pármillió eladott példánnyal PS5-ön is, így ez is veszélybe került.
Főleg azért szomorú ez, mert egy nagyon jó játékról beszélünk, amit jó lett volna még folytatni, de ennek már valószínű búcsút inthetünk, ahogy egy Witcher 4 is veszélybe kerülhet egy ilyen húzás miatt.
Meglátjuk mit hoz a jövő, bár engem személy szerint, mint ps4 előrendelőt csúnyán átvert a CDPR, de Geforce Now-on remekül szórakozok vele, és a legjobbakat kívánom nekik, az biztos, hogy nagyon nehéz dolguk lesz.[ Szerkesztve ]
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Lajmund #14858 üzenetére
Ha .png helyett .jpg formátumot használsz, sokkal kisebb helyen elfér.
Ratrak: De, van. Én eddig kétszer lettem sebezhetetlen (mentésben is benne maradt, ha jól emlékszem) - úgy meg nincs értelme folytatni. Úgyhogy azóta rendszeresen lövöldözök az utcán a járókelőkre, csak hogy ellenőrizzem, minden rendben van-e...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- EDIFIER R1700BTS hangfal új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- HP 850 G3 i7-6600u üzleti laptop 8 GB DDR4 RAM 256 GB SSD 6 órás akkumulátor
- Sata III vezérlő 2 , 4 , 6 port , Sata III + IDE vezérlőkártya, PCI-e riser kártya
- Apple Watch Ultra 49mm + extra szíjak.
- Sata IDE külső belső átalakítók laptophoz vagy asztali géphez, USB Wifi stick
- Samyang 12mm f/2.0 NCS CS fekete objektív
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen