-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Šolaire
veterán
válasz #45687808 #6248 üzenetére
Az igazság az, hogy nagyon kicsi a forgalom mindhárom souls totyikba sajnos, szándékosan nem szóltam előtte se max linkeltem az adott rész topikját, hogy van ilyen is, ezért mivel csak félig off pl a 2. Részről a diskurzus én úgy gondolom az a pár hsz elfér.
Pár hete gondolkodtam lehetne esetleg egyesíteni a három rész topikját összefoglalóval együtt.
Kigondolom és felvetem a moderátoroknak, kb ugyanaz a pár ember beszélget itt és ha jön valaki aki új úgyis útbaigazítjuk.[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
Weareus
addikt
Közben elkezdtem az első részt. Rögtön volt egy boss az elején. Valami Asylum Demon. Elsőre elvertem, adott 2000 soult. Remélem, lesznek komolyabb bossok is. Elvitt valami madár asszem Firelink Shrine-ba. Léptem pár szintet. Kérdés: itt nem lehet a bonfireknél utazgatni? Úgy tűnik, egyenlőre nem. Az még kérdés, hogy merre tovább. A 3. résszel megálltam egy kicsit, Yorm után vagyok. Ott is az a baj, hogy gőzöm nincs, merre kellene menni... Egyébként az első rész - bár nincs olyan kidolgozott grafikája - elég hangulatosnak tűnik...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
MageRG
addikt
válasz Weareus #6252 üzenetére
"Elsőre elvertem"
Elsőre, vagy második elsőre? Mert ha az előbbi, akkor emelem kalapom.
A komolyabb bossok később jönnek, egyelőre mindegyik valamilyen szinten egy tutorial.
Egyébként arra mész, amerre kedved tartja (vagy lásd Solaire javaslatát).
Ja, és mindenképp keresd meg a topikgazdát, élmény vele beszélgetni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#45687808
törölt tag
válasz Weareus #6252 üzenetére
A városban két felé lehet menni. Yhorm felé, illetve a Distant Manor bonfire-től ha visszafelé jössz a vízben, jobb oldalt lesz egy alagút. Arra is lehet menni, az vezet újabb bossokhoz meg újabb területre. A leírásodból legalábbis azt gondolom, hogy erre nem mentél. Ha ez megtörtént volna, Yhorm után vissza teleportálnak Lothric-ba.
-
Weareus
addikt
MageRG:
Első elsőre. Karakterválasztásnál a giftre dark firebombot választottam, és gondoltam inkább ezzel dobálom, mint hogy a törött karddal üssem. 4 v. 5 bomba elég is volt.
A 3 részben is továbbjutottam. Pontiff Sulyvahn, de lehet, hogy nem jól írom a nevét. Ő negyedikre lett meg, jó boss.
Šolaire: köszönöm, Mr. Bean969 neked is.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
#45687808
törölt tag
válasz BOBAKILL #6264 üzenetére
Egyébként milyen durva, hogy mekkora kultusz lett ez a játék, bár szerintem nagyrészt ez a 3. résznek köszönhető. Érezhetően könnyebb, mint a többi rész, így nem ijeszti annyira el a játékost, viszont ebben konkrétan tökéletes a harcrendszer és az irányítás (mondom ezt úgy, hogy a 2 és 3. részt is billentyűzet + egérrel játszom. Az 1. résznél a nyilakat nem lehet beállítani mozgásra, ezt csak emiatt játszom Xbox controllerrel).
-
MageRG
addikt
válasz #45687808 #6265 üzenetére
Nem tudom miért mondják annyian, hogy a DaS 3 könnyebb...
Ha az ellenfelek mozgását/támadásait nézzük, akkor egyértelműen nehezebb.
Szerintem nagyon sok olyan mozgásforma van, ami egyértelműen a rutinos DaS 1/ DeS játékost igyekszik megszívatni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#45687808
törölt tag
Nem tudok egyetérteni a leírtakkal. Mondom ezt úgy, hogy én a DS3-al kezdtem az egész sorozatot anno 2016-ban. Az én szempontjaim:
1. DS1 sokkal szűkebb helyeken játszódik, sokkal több ellenfél jön és lehetetlenebb helyekről, sok esetben a pályák felépítésével is meg kell küzdeni (ugye emlékszünk rá, hogy hányszor volt DS1-ben 2 centiméter széles rámpa, amin küzdeni kellett, és vetődni is alig lehetett. (pl. DS3-ban nincsenek ehhez hasonló szívatások)
Természetesen a sebzésük is igen komoly. Ezzel szemben a DS3-ban ha harcos vagy lovaggal kezdesz, elég sok ütést kibírsz, és azért nagyot is ütsz.
2. DS2-ben jóval precízebben kell vetődni, az irány sem mindegy. Komolyabb behatolók vannak, az ellenfelek sebzése szintén jóval nagyobb. Támadásuk sok esetben kiszámíthatatlan: hirtelen támadnak iszonyat gyorsan, vagy nagyon lomhák és azért furcsa a támadások.
3. Az való igaz, hogy a DS1-ben a legkönnyebb az első főellenség, de az is csak azért, mert több mint a fél életerejét levágod egy fejbe ütéssel.
4. DS3-ban szinte a játék elejétől működik a tábortüzek közti utazás. DS2-ben is, csak DS2-ben az egyszerű ellenfelek is igen komolyan lezúznak (pl. Heide Knight, vagy a nagy szarvas mamlaszok, de az egyszerű Hollow Knightok is).
5. DS3-ban sokkal egyértelműbb, hogy merre kell menni, totál random nem kóborolhatsz el, még ha sok lelket elveszítesz, akkor is nagyjából be van lőve, hogy tudj haladni a soron következő helyszínen, míg DS1-ben konkrétan bármerre mehetsz, (pl. megszívathatod magad New Londoban is már az elején, vagy a katakombákban) és DS2-ben is nagyrészt (pl. Heide's Tower of Flame, egy kis életerő növelés és lélek szerzés után -cat ring miatt- a Gutter felé is mehetsz, nem kell oda feltétlenül létra. Én pl. elsőre azt se tudtam, hogy oda létrával le lehet menni, csak leugráltam )Mans20: Nem vagy béna, én is sokat szenvedtem az első főellenséggel. De összességében a 2. rész főellenségei sokkal durvábbat ütnek, és nagyon hirtelen és meglehetősen furcsán mozognak. Meg ugye a 2. részben lemegy a nap mire iszol az Estusból.
[ Szerkesztve ]
-
MageRG
addikt
válasz #45687808 #6269 üzenetére
Oké, de te a pályatervezésről, meg a környezeti veszélyekről beszélsz.
Rajtaütésekkel a DaS 3 is csurig van pakolva.
Viszont maga az ellenfelek... az más tészta.
Rögtön az első főellenség mozgása is kiszámíthatatlan, mert nem látni a fekete takonytól ami kijön belőle.
A tutorial utáni első pályán a lovagok rögtön pofán csapnak, ha megpróbálod a szokásos pajzs fel-megkerülöm-hátbaszúrom taktikát. Az alabárdos muksók hitboxa valami eszméletlen (még hátulra is üt). A fekete takony zombikkal harcolni meg szinte esélytelen (megbolondul a kamera, nem látni semmit).
Később meg van néhány ellenfél (pl. outrider knight), aminél ma sem tudom mi a répát gondoltak. Le lehet győzni skillel, vagy csak piszkoskodással?
Emlékeim szerint a DaS 1 nem csinált ilyeneket, ott kicsit lassabban adagolta a trükköket."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Mans20
addikt
válasz #45687808 #6269 üzenetére
Azt észrevettem , hogy a háromban több a bonfire. Az tetszik, hogy 450 óra játék után is találni új dolgot, azt sem tudtam, hogy a Halflight harcot újra lehet aktiválni ringed cityben. Még Midir van hátra de sehogy sem megy. Mehetnék az utolsó bosshoz de inkább PVP-ben szórakozok.
-
#45687808
törölt tag
Mielőtt nekivágnék, mint írtam DS3-al kezdtem először. Természetesen nem állítom azt, hogy könnyű, hiszen én is sokat szívtam mindenhol, de lényegesebb több segítséget ad, mint a többi rész. Egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz, de akkor nézzük őket:
- DS2-ben a kaszt kiválasztása után, ha visszamész a kezdő területre, ahol azok a fekete patkány/egér, egér/patkány szerű teremtmények szaladgálnak, ha eltalálsz akár egyet is, durván azonnal lezúznak a többiek. Ugye ott van még mellette a nagy mamlasz (nevezzük szarvas elefánt embernek ).
- DS3-ban is rögtön az elején ott a Crystal Lizard, lehet vele szenvedni, de lényegesen kevesebbet.
- "tutorial utáni első pályán a lovagok rögtön pofán csapnak".
Ez pontosan így van a többi részben is: DS2-ben a Hollow Knightok szeletelnek fel elég durván, meg ugye ledobja egy sas a Pursuert is (persze el lehet ott menekülni tőle, de ettől még az elején az szinte legyőzhetetlen).
- Valóban az Outrider Knight egy tapló ellenfél, de ez megint csak egy darab ellenfél típus. Mindegyik játékban van egy ellenség típus legalább, ami szanaszét szívat.
- Főellenségek: DS3-ban egyszerűen kb. szinthez vannak kötve. Nem fogsz kis szinten eljutni egy főellenséghez, mert a közellenségek leszednek, mire oda jutsz, tehát el sem jutsz odáig. Ha a közellenségekkel boldogulsz adott területen, boldogulni fogsz a főellenséggel is. Többi részben is így van, de mint írtam sokkal nagyobbat ütnek (pl. lásd Covetous Demon, Mytha, Executioner's Chariot, Looking Glass Knight). Ezzel szemben DS3-ban ami igazán veszélyes lehet pl. Crystal Sage. Pontiff Sulyvahnt akartam írni, de ott egyszerűen akkora a tér, hogy el tudsz tőle futni, ahogy sok más bossnál is van időd gyógyulni, és átgondolni mit kéne tenni (még az egyik legnehezebb bossnál a Dancernél is).
- Amit még érdemes megjegyezni az a fejlesztés: ha DS2-ben elsiklasz a kovács kulcsának megtalálása felől konkrétan a fegyvereidet se fogod tudni fejleszteni jó ideig. Ez is szerintem fontos szempont. DS1-ben pláne nehezebb a fejlesztés, ott még jóval kevesebb alapanyagot is kapsz a fejlesztéshez (én egy végigjátszás után kb. 2 fegyvert tudtam felfejleszteni, ami sima, tehát nem tűz stb.).[ Szerkesztve ]
-
#45687808
törölt tag
Midirnél szerintem a lerohanás a legjobb taktika, meg én nem lockoltam rá. Mindig az a lényeg, hogy a fejét üsd, és közel legyél hozzá. Ha össze vissza repked, akkor is ha leszáll azonnal oda kell rohanni. Mivel elég sok féle támadása van, nehéz bármilyen taktikát is találni rá, de nekem ez a lerohanás bevált. Ha nem lockolsz rá de közbe nézed mit csinál, a legtöbb támadásától el tudsz vetődni minden gond nélkül. Amikor leszáll, meg egy támadás sorozatot a kezével befejez, mindig lenyugszik pár másodpercre, akkor kell a fejébe párat (gyors fegyvernél 2-3 lassúnál nagyon max 2) ütni.
-
MageRG
addikt
válasz #45687808 #6273 üzenetére
Jó, te az egészet nézed. Én meg sem lepődök ezeken, mert tudom hogy Dark Souls.
Állítólag a patchelés előtti DaS volt nagyon durva: amikor megátkoztak, nem adott SEMMI segítséget. Ráadásul többször is bekaphattad az átkot, és minden ilyen -50% HP-t jelentett.
De azt továbbra is tartom, hogy az ellenfelek nehezebbek. A DaS-ból talán a titanite demon a nehéz, de az is legalább jól telegrafálja a támadásait (csak a hitbox...). Kevés olyan ellenfél van, ami színleli hogy rést nyitott a védelmén, aztán meg orrba vág."Nem fogsz kis szinten eljutni egy főellenséghez, mert a közellenségek leszednek, mire oda jutsz..."
Laughs in SL1."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#45687808
törölt tag
Helyesbítek: normál végigjátszás esetén nem fogsz úgy eljutni a főellenségekhez. Persze végig lehet rohanni, és itt a másik érdekesség: DS1-ben és DS2-ben sokkal kisebb az esélye, hogy eljutsz egy főellenséghez szimplán úgy, hogy átrohansz. Meg lehet oldani, de lényegesen kisebb az esély rá.
Igen én alapvetően az egészet nézem, mert mint írtam egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz. Meg ugye az alapvető kérdés az volt, hogy konkrétan melyik játék a nehezebb. Nem az volt a kérdés, hogy melyik játékban nehezebb az ellent legyűrni.
Az átkozás mondjuk mindhárom játékban elég tapló dolog, szerencsére elég ritkán van.
Egyébként azért a nehézség nem csak abból adódik, hogy az ellenség milyen. Itt azért megjegyzem, hogy a DS3-ban a legkifinomultabb az irányítás, a legjobb animációval rendelkeznek az ellenségek stb. A 2. részben úgy.. folyik minden. Te kb úgy haladsz a karakterrel, hogy siklasz, vetődés elég pindurka utána is gond nélkül agyoncsapnak, meg ott nem létezik kb. a poise. Emlékszem, hogy egy Hollow Knightnál is ha elkezdi a támadását ő azt ha törik ha szakad befejezi, hacsak nem varázsolsz távolról. Első részben vetődés után meg egy pillanatra megállsz (mintha úgy éreznéd magad, hogy "háhh vetődtem de jól esett"), meg ott kicsit darabos minden. -
Šolaire
veterán
Üdv mindenkinek. A két souls topik a 2. és 3. Részé lezárásra került. mostantól csak itt tudtok beszélgetni.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
Weareus
addikt
Akkor a topik címe lehetne esetleg Nagy Dark Souls topik v. valami hasonló...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Šolaire
veterán
Köszönöm az észrevételt mindenkinek.
“Praise The Sun” \[T]/
-
#45687808
törölt tag
Igen ez nekem is gondot szokott okozni, főleg úgy, hogy utána ha hirtelen vetődni kell, arra már nem marad semmi. Én azt szoktam csinálni, hogy odamegyek, pofán ütöm 1-2x, és amikor elkezd a kezével támadni sétálva vetődve (nem rá lockolva) elkezdek hátrálni a pálya közepe felé. Ha máshova átugrik, vagy átszáll akkor kevesebb staminát zabál a rohangálásom.
-
Weareus
addikt
Szóval a 3. részben túl vagyok a könyvtáros részen, ahol meghaltam vagy hányszor. Volt egy Dragonslayer Armour v. valami hasonló nevű boss is a környéken. A játék eddigi legjobb bossa a Dancer mellett szvsz. Mondjuk a harc végére az a spell-meteor valami úgy kellett, mint tanyára a villany, de mindegy is. Fain volt..
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
BOBAKILL
őstag
Hello mindenki! Csináltam egy topikot a Hellpointnak. [link] Akit érdekel itt beszélgethetünk.
-
MageRG
addikt
Na, akkor posztolok ide egy DaS 3 kérdést:
Tegnap bementem a Crystal Sage-hez, és utánam jött egy invader a boss arénába. Ez hogy lehet?
Mondjuk rendes volt, mert megvárta amíg lerendezem a boss-t, és még ajándékot is hagyott."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Weareus
addikt
A Twin Princes-ról jut eszembe, hogy most voltam náluk. Nem nagyon ment... Aztán elmentem a nénihez, ahol újra lehet rendezni a statokat. Leszedtem a sallangot és megpakoltam a vitalityt, hogy a greatshield mellett ne legyek naked, így elsőre lement a bossfight. Nem volt rossz, mondjuk a teleportálgatás úgy kellett, mint tanyára a villany.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
BOBAKILL
őstag
Jópofa: [link]
-
Weareus
addikt
válasz BOBAKILL #6292 üzenetére
Jóóó.
Én tegnap vertem le Sister Friede-t és Father Ariandelt. Unfair bossfight volt, és kb. Tom Cruise-tól A holnap hatáta c. film egyik jelenete jutott eszembe, amikor gyakorolt a robotokkal, mindig meghalt, Emily Blunt pedig csak ezt mondogatta: újra, újra, újra.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
MageRG
addikt
válasz Weareus #6294 üzenetére
Gratula!
Amikor először láttam őket és eljutottam az utolsó meglepihez, akkor kb. ez volt a reakcióm."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Weareus
addikt
Jaja, kellett az utolsó adalék, pörögtem is, mint a chemotoxos légy.
Szerk: a linkelt film nagy kedvenc...
Szerk2.: ma előhalászom az összes tűzvédelmemet, maradt egy-két item a lávában egy másik pályán.
Szerk3.: Friede után érdemes visszamenni a madaras faluba és beszélni az npc-vel, jó kis gift vár...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Kész a farkasos rész. Az utolsó dlc van hátra. Midirrel vajon elidőzök-e annyit, mint a Nameless Kinggel? Érdekes módon ő könnyebben ment, mint Friede...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
#45687808
törölt tag
válasz Weareus #6298 üzenetére
Szerintem a 3. fázis ott a legdurvább. A 2. viszonylag egyszerű, hiszen ott a csajszi elég passzív legalábbis ha a székhez kötözött fiatal urat ütöd. Az 1. fázis kissé szokatlan a néni mozgása miatt. A 3. meg katasztrófa. Főleg nagy kalapáccsal. De aztán csak kifeküdt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Laptop 15,6" -70% i7-10610U 4Mag 32GB 512GB SSD FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia