-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45687808
törölt tag
válasz
nem_tom #7132 üzenetére
A Crown of the Sunken King opcionális része annyira nem vészes, ott egyszer kiismered az utat, nagyjából gond nélkül, és elég gyorsan oda lehet érni a főellenséghez, aki szintén nem olyan vészes, úgy se, hogy hárman vannak. Én pl. elcsaltam őket egy sziklához, és körbe-körbe futkároztunk. Előbb Havel páncélos fiatalurat csaptam le, majd utána Alva páncélos komát, végül az íjászt. A sárkány az nyomorult egyszerűen.
Az tény, hogy a legjobb (és szerintem legnehezebb) főellenségek a Crown of the Old Iron King-ben vannak. Ha ezután viszed a havas részt, akkor az szerintem könnyebb.
Viszont: Egy picike jelzés azoknak, akik nem játszották még a 2. rész kiegészítőit: Az Old iron King és ivory King DLC-kben lesz egy invader. Készüljetek fel rá, hogy a világ legtaplóbb és bicskanyitogatóbb karaktere. Valami elképesztően nagy k****g troll az az invader. Ráadásul az Ivory King-ben jól meg is szopat, ha nem figyelsz!
-
#45687808
törölt tag
Igen ez a gyógyító pyromancy vagy inkább miracle elég gázos PVP-ben, az alabárd mondjuk engem annyira nem zavar. Az idegbetegen rohangáló nyomorultak is eléggé idegesítőek. Azt viszont végpképp nem értem, hogy a varázslók miért használhatnak bár limitáltan is de Ashen Estus Flaskot a DS3-ban arénában?! Ez azért elég nagy buziság.
-
#45687808
törölt tag
Igazából mindegyikben elég kemények, csak megfelelően build-el és felszereléssel kell használni. Bármelyik részben PVP-ben engem két osztály készít ki: varázslók és a katanás kisfiúk/kislányok. Meg amikor rájönnek, hogy nehéz fegyverrel nem tudnak velem mit kezdeni, és átvált bökőre.
-
#45687808
törölt tag
válasz
nem_tom #7072 üzenetére
Nem vagyok HC játékos, csupán én így szeretek játszani, az én meglátásom szerint ekkor nagyon komolyan ki vagyok szolgáltatva nem csak az ellenségnek, hanem a környezetnek is. Egy DS szintű játékban meg kifejezetten szeretem, ha kiszolgáltatott helyzetből indulunk, és végig fenntartja ezt a játék.
Nálam az a lényeg, hogy: van nálam egy darab fegyver. És pont. Nincs más (jó, ruha, de az lószart nem véd, gyűrűk amik méginkább nem). Dodge van, amivel kénytelen vagyok még spórolni is, hiszen ha állandóan gurulok, vetődök -> nem fogok tudni ütni, mert nem lesz stamina. A rosszabb eset: tudok még ütni, viszont nincs stamina, azonnál kontrázik az ellenség (netán boss), és végem, mivel nincs defense bónusz.
Azért a varázslatok nagyon komolyak. Boss-oknál az a baj viszont, hogy elementál sebzést ki kell tapasztalni, hogy mire allergiás, mire ellenállóbb. Fizikai sebzést NAGYJÁBÓL mindegyik boss ugyanúgy viseli. Kisebb nagyobb eltérésekkel, de nem akkorával, mintha mondjuk tűzre valaki totál ellenálló, de varázslatra meg baromi érzékeny. PVP-ben, meg sima enemy-k ellen viszont piszok hatásosak.
Hosszabb távon jött velem a külföldi kolléga, kb. 6-7 boss-t vertünk le, és szerencsére felfogtuk mindketten azt, hogy miben jó a másik karaktere, és miben kell óvatosabbnak lenni. Na például szűk helyen ő ment előre. Dagadtak ellen (stone knight pl.) viszont azonnal váltottunk.
-
#45687808
törölt tag
válasz
BOBAKILL #7070 üzenetére
Ezt mondjuk nem tudtam, hogy a Humanity növeli a sebzést az első részben. Mondjuk ettől még továbbra se tartom indokoltnak az élet zabálást.. bár.. ha azt nézzük, hogy viszont szűk helyeken zseniálisan használható, meg alacsony helyeken, hiszen alig akad be valamibe. Na. Great Club. Kiütlek vele az univerzumból is. Egy baj van: Szűk, vagy alacsony helyen katanával úgy szétvágsz (meg ugye gyors is), hogy ennyire marad időm ->
. Ráadásul a nehéz fegyverek konkrétan mindenbe beleakadnak. The Depths erre a legjobb hely. Azért ölt meg a kutya, mert... nem tudtam ütni. Persze dodge és onnan a földbe ütök, akkor eltalálom. Ha nincs hely, nincs dodge se..
-
-
#45687808
törölt tag
válasz
nem_tom #7063 üzenetére
Én gyűrűből se használok semmit, ami véd. DS2-ben használtak:
- Chloranthy Ring (stamina regenerálását gyorsítja)
- Ring of Blades (növeli a fizikai sebzést)
- Stone Ring (csökkenti az ellenség poise-át)
- Ring of the Dead (Hollow formában is ember alakot ad. Szépnek kell lennie a karakteremnek) - tehát ennek a gyűrűnek.. semmi értelme.
Azért más mint a Dexterity build, mert Dexterity-s fegyverekkel nem telik el másfél óra, mire ütök.
Kísérletezgetni, én nagyon ritkán szoktam. Ettől még természetesen megnézek alaposan mindenféle cuccot és fegyvert, de olyan, hogy egy adott fegyver vagy cucc miatt más build-et építenék, ilyen még nem volt. De egyébként megértem azokat is, akik folyamatosan változtatnak. Embere válogatja, illetve játékstílus függő.
Múltkor mentem NG+++ban DS1 Remastered-ben egy Dex-es társsal. Az viszont elég jól sült el, mondjuk nyilván sokat számít, hogy a srác se futkosott mint egy kretén. Elég jól együttműködtünk.
-
#45687808
törölt tag
válasz
nem_tom #7061 üzenetére
Itt ütközik ki egyébként, hogy baromi lassan ütök. King's Ultra Greatsworddel megyek, illetve Smelter Hammer (ha Great Hammer kell). Na most ezek bármelyike úgy üt, hogy közbe egy Katanával felszerelt kisfiú olyan szinten vágna szét... az megint más kérdés, hogy ha ezek egyikével eltalálok valakit, akkor azt egy másik univerzumba is átütöm. Már ha eltalálom. A Lost Sinner esetében is fennáll a "ha eltalálom", mert állandóan elugrál.
Természetesen a build-en nem változtatok, és már forralom is a terveket, hogy az Elden Ring-ben is bizony a lehető legormótlanabb fegyverrel megyek, hogy még véletlenül se lássak semmit a képernyőből (Smelter Hammer, vagy Smough's Great Gammer).
Az alapvető koncepcióm minden Souls játékban, hogy:
- Legyen egy szép női karakter
- Legyen egy szép ruházat (maximum light armor)
- Legyen egy darab, de ultra nagy fegyver, ami minden esetben Great Hammer
- Üssek akkorát, hogy 8 univerzummal odébb sem áll meg az ellenségNa most, ez így baromi nehéz, mert:
- Lassan ütök. NAGYON lassan
- Sokat sebeznek rajtam, mert nem véd semmi
- Sok esetben a képernyő közepe (pont a lényeg) is el van takarva a fegyvertől
- Egyetlen ütésem is zabálja a staminát, tehát be kell osztani mikor ütök kettőt, mert ugye dodge-olni kell, mint a veszedelemHogy miért jó ez? Mert nehezebb a játék. Nekem ez a fajta strength build jött be, mindegyik Dark Souls-t, és Bloodborne-t is így vittem végig. Szóval ez csak az én elmebajom.
-
#45687808
törölt tag
válasz
BOBAKILL #7033 üzenetére
Pedig ahogy Cyberkind kolléga írta, George papa szerint a DS folytatása, de majd meglátjuk. A trailerekből azért van bőven utalás vissza a régi világra. Egy biztos: Tuti be fogok szarni valamitől. Egyetlen horror játékba nem szartam még be annyira, mint amikor a DS-ben rámesett a takony a plafonról. Ja, de.. 2004-ben, amikor a Half Life 2-ben felszívott a plafonra valami... aztán felnéztem a plafonra, és beleeresztettem egy tárat a lightosabb gépkarabélyból. Aztán rájöttem, hogy EGYETLEN ütés a pajszerrel és kidöglik a barnacle (így hívják a dögöt).
-
#45687808
törölt tag
válasz
cyberkind #7031 üzenetére
Én még akár azt is el tudom képzelni, hogy ugyanaz a világ, csak sok-sok évvel a DS3 eseményei után. A jelenlegi sztori szerint van valami Marika The Eternal, aki uralkodik/uralkodott, és az Elden Ring darabjait, neki az ivadékai (demigod-ok) birtokolják. Ezek valamiféle rúnák. Gondolom ezeket kell majd összegyűjteni. Igazából ez így nem sokban különbözik a DS-ben a lelkektől.
Vagy még ha különbözik is, azért valami hasonlóságot látni lehet. Bárhogyis, a trailer alapján nagyon komoly bossok lesznek benne. És nagyon élvezetes lesz mindegyiknek elkenni a pofáját egy great hammerrel.
-
#45687808
törölt tag
válasz
chungee #7025 üzenetére
Szia!
Én úgy emlékszem, hogy mindhárom lélek esetében először +10-re fel kell fejleszteni 3 kardot. Quelaag esetében gondolom szamuráj kardot. A +10-es szint után tudod őket használni (modify weapon a kovácsok egyikénél). Legalábbis én így emlékszem, nekem Smough-s great hammer-t lehetett +10-es Great Club-ról fejleszteni, csak én nem fejlesztettem ki, mert a Great Club sokkal erősebb.
-
#45687808
törölt tag
válasz
chungee #7015 üzenetére
Az ember a fegyverek továbbfejlesztésére kell. Alap fegyvert +5-re tudod fejleszteni. Ha kap Large Ember-t, akkor +10-ig tudod fejleszteni, de ahhoz meg már large titanite shard kell. Ahol megtaláltad a Large Embert, utána lesz majd egy terület Blighttown.. alatt. Ott baromi sok large titanite shard-ot lehet farmolni.
-
#45687808
törölt tag
Egyébként az biztos, hogy co-op-ba lehet tolni, ha jól láttam akár 4-en is összeállhatunk. Még akár azt is megcsinálhatjuk, hogy itt páran összeállunk és úgy toljuk végig. Miután persze végigtoltuk egyszer, hiszen az ilyen játékokat magányosan kell először kitolni.
-
#45687808
törölt tag
Az nekem csak jó, mert... GIGA KALAPÁCS!
Egyébként szerintem sok helyszín hasonló lesz, mint a nagy elődben. És ami a legfontosabb: megint lesznek undorító bogarak. Tehát akkor biztos, hogy megint el fogja játszani a From Software, hogy a fejemre essen valami, szóval megint mehetek az ilyen helyeken kommandózva, lealázva az összes ország összes különleges alakulatát.
-
#45687808
törölt tag
válasz
#45687808 #7001 üzenetére
Közbe itt már találgatok bakker.. édes Istenem, már most visszatérnek a DS gondolatok. A szokásos: "Ezek közül melyik boss, milyen erősek, az a giga teremtmény a haranggal a közepén opcionális pályához lesz? Vagy boss az is?" stb.
A trailerből a látottak alapján én kb. 10 bosst számoltam eddig.
-
#45687808
törölt tag
Érdekesség, gondoltam megosztom veletek. Ha ez ebben a formában fog kinézni.. és most már vannak róla játékmenet videók, és elég valószínű, hogy tényleg így fog kinézni, ez elég komoly játék lesz. Hát ha ez a 6 emelet ház magas boss benne lesz, én összefosom magam.
Trailer:
Játékmenet videók:
[link] -
#45687808
törölt tag
"Itt a Bloodborne-t nem szeretitek?" Ezt a kérdést most nem igazán értem. A miértet nem értem. Én speciel hogy a viharba ne szeretném, sőt, szigorúan magán vélemény: a Dark Souls 3 mellett a Bloodborne konkrétan a játéktörténelem legjobbja. Kétszer toltam végig anno PS4-en, és nagyon bízom benne, hogy PC-re is ellátogat. Ha így fog történni, én biztos, hogy rongyosra fogom játszani.
-
#45687808
törölt tag
Kis érdekesség, gondoltam megosztom. "Sötét Pinokkió-történetet mesél el a soulslike stílusú Lies of P"
-
#45687808
törölt tag
válasz
Rony949 #6970 üzenetére
Igen, elég sok jel utal rá, hogy Manus az. Az viszont nem derül ki, hogy a Furtive Pigmy-vel mi történt. Kinyírták? Szimplán eltűnt? Ha a Lore-t nézzük, az emberek (Ringed Knight armor leírás alapján) harcoltak Gwyn oldalán a háborúban a sárkányok ellen. Lehet, hogy akkor még a Furtive Pigmy is csak egy egyszerű ember volt a sok közül? Az más kérdés, hogy utána mivé változott.
-
#45687808
törölt tag
Ez is kérdéses, hogy a Furtive Pigmy-vel mi történt?! Gwyn ölte meg, vagy szimplán eltűnt?! Az átok kérdése is érdekes. Mondjuk abban az esetben lehet arra következtetni, hogy: 1. Gwyn okozta az egészet, azzal, hogy ő volt az első aki a First Flame-et újragyújtotta, tehát az elmúlás, a természet ciklusát felülírta önös érdekből. 2. Azzal, hogy a Lord Soul-okat megszerezték, azzal kezdődött el az egész.
"A DS1-ben az volt a benyomásom hogy igazából egy követ fújnak, és mindkét oldalt (Gwyn-ét, a tűz korát, és a sötétséget, amikor az emberek uralkodnának) átverik."
Ebben igazából lehet valami, mert Primordial Serpentként Frampt nem tudja, hogy ha újragyújtod, azzal igazából csak az időt húzod.
Ha megnézzük a világ is érdekes. Ahogy haladunk a részekben, egyre kevesebb, illetve komorabb színnel találkozunk.
Szerintem a 3. részben már olyan gyenge a First Flame, hogy 5 Lord of Cinder kell, ahhoz, hogy táplálják, szóval szerintem a 3. rész legvégén az alap ending-ben mégegyszer lehet újragyújtani, és utána hacsak nem vagy Prince of Persia féle herceg, és nem rukkolsz elő valami megoldással, akkor tényleg jön az End. -
#45687808
törölt tag
Számomra a nyitott kérdés az, hogy mégis ki a francok ezek a Primordial Serpent-ek. Nem a nevükre gondolok, hanem, hogy konkrétan mik/kik ezek, mi a Lore-juk? Meg ha jól emlékszem a Ringed Knight armor set-nél, vagy nem is tudom hol írták, hogy az emberek harcoltak ugyanúgy a háborúban a sárkányok ellen. Ez oké. De az első részben, amikor mondja a narrátor, hogy "Then, from the Dark, They came..." Kik ezek? Most akkor az emberek már léteztek a Furtive Pigmy előtt? Nekem totál az szűrődik le, hogy a sárkányokkal párhuzamosan létezett egy világ a lent, a sárkányok födlje alatt, vagy nem is tudom... nyilván Nito, Izalith boszorkánya és Gwyn csak 3 személy, ők nem egy faj.. Csupán ennyit nem értek.
-
#45687808
törölt tag
-
#45687808
törölt tag
DS2-ben egészen egyértelmű, hogy merre kell kb. menni. Szerintem nem annyira lineáris, mint a 3. rész, de ha mégis eltévednél az ottani ellenfelek ereje jelezni fogja, hogy menj onnan. Én amikor a központi helyen mindenkivel beszéltem (érdemes az összes beszélgetést meghallgatni, még ha baromi sok is van belőle az elején) nagyjából lehetett tudni merre. Pl. az elején 4 felé lehet menni. Ebből egy kapásból el van zárva, a 2. helyre meg nem tudsz menni, mert meglátod miért. Így marad 2. Itt meg az ellenfelek ereje megmutatja, hogy "kedves aszott élőhalott, sürgősen told el innen a képed"
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6935 üzenetére
Én a Nioh első rész PC-s portjáról írtam. A Dark Souls mindegyik részét végigvittem többször is, sőt még a DS1 alap kiadását is, persze a lehető legszadistább módon: billentyűzet és egérrel, mert akkor még nem volt controllerem. Mit mondjak rá? Nehéz volt. Nagyon. Aztán jött a Remastered, vettem egy controllert, és hasított ám a strength build-es karakterem.
-
#45687808
törölt tag
válasz
cyberkind #6932 üzenetére
Nekem az első rész kimaradt. PC-n akartam tolni, de ott rettenetesen szarul lett megoldva a PC-s port, de erről jó sok fórum is van. A 2. rész viszont nagyon stabil, és nagyon jó is. Én mindig azt szeretem ha egy játékban a lehető legrészletesebben meg tudom alkotni a karakteremet. Nem csak a külsejét, de rengeteg lehetőséget ad a játék, hogy olyan build-el toljad, amilyennel csak akarod. Jó mondjuk Sekiro-ban ez pont nincs így, de az csak minimális akció RPG, inkább előbbi. Természetesen ebben a játékban is strength builddel megyek, viszont itt már az elején eldöntöttem, hogy Odachi lesz a main fegyverem. A kalapácsok itt inkább staminára adnak bónusz sebzést, így kivételesen elvetettem őket. Meg az Odachi itt kifejezetten jobban tetszik.
-
#45687808
törölt tag
Egyébként ha a mechanikáját nézzük, valóban olyan, mintha a mozgásnál, ami ugyan folyamatos, de lelassították volna az időt. Ami viszont tény, hogy a 2. rész (kiegészítőket beleértve) szerintem a legtartalmasabb. Vannak benne nagyon tapló részek, amelyek közül van pár aminek tényleg, de tényleg semmi értelmeSőt NG+on Vendrick kastélyában, a trónteremben két db. Pursuer is jön. A lelkükből se lehet túl értékes fegyvert összerakni, meg az már konkrétan totál a vége), viszont a hangulatuk eszméletlen jó. Szerintem azért látszik a fejlődés. Persze a Dark Souls 3-ban állt össze tényleg minden, aztán jött a Sekiro ami hozzácsapott egy teljesen más de tökéletes harcrendszert, és valószínűleg a DS, BB és Sekiro mechanikákból fog együttesen megszületni az Elden Ring.(pl. az utolsó kiegészítőben a havas rész végén a 2 db cica. -
#45687808
törölt tag
Nem voltál fáradt, nem jelez. Annyi történik, hogy elsötétül a kép, és van kb. 4-5 másodperc, amíg a kamera kifejezetten a karaktered mögött mozdulatlanul áll. Ennyi a jelzés.
No akkor: 4 befejezés van. 1. Yuria féle szál. 2. Az amit Te írtál. 3. Az amit én írtam. 4. Amikor legyőzöd a főellenséget, két lehetőséged van, megnyújtod a tüzet szimplán, vagy megidézed a tűzörzőt. Ha megnyújtod a tüzet az is egy befejezés. Az egyébként szerintem a standard, alap befejezés, már ha a lore-t nézzük. -
#45687808
törölt tag
Ugye az egész befejezés ott indul, hogy megidézed a tűzörzőt. Amikor elkezd magyarázni, és elsötétül a kép, ott van egy nagyon pici pillanat a sötétben, amikor dönthetsz. Ha nem csinálsz semmit, akkor kapod azt a befejezést, amit leírtál. Ha viszont abban a pár másodpercben megnyomod az attack gombot, más befejezést kapsz. -
#45687808
törölt tag
Hát nem tudom, nekem ez eléggé... semmilyen. https://www.gamestar.hu/hir/a-kisebb-reszletek-utan-mar-a-teljes-elden-ring-trailer-is-kiszivargott-291278.html
-
#45687808
törölt tag
Én a 2. részben 96-ra gyúrtam fel az erőt. Ad is + bónuszt a King's Ultra Greatsword-re még 96-os értéken is. Első részben kb. 70-es erőm van, ott a Great Clubbot cipelem, 70 is még ad + bónuszt. Szóval 1. részben szerintem kb 70, 2. részben meg a csillagos egek. Mondjuk a 2. részben van szerintem egyrészt a legtöbb fegyver, másrészt ott kapsz olyannnyira sok lehetőséget a build feijesztésre... már a játék eleje felé találhatsz egy titanite slab-et. Szinte minden 2. fegyver maxra húzva S vagy A attribútumokkal ad bónuszt.
-
#45687808
törölt tag
Én simán el tudom képzelni, hogy mondjuk vannak olyan elmebeteg játékosok, hogy lealázod szószerint (tehát meg se tud ütni pl.) és idegességében kihúzza a netet.
Ezt azért mondom, mert igen sokat PVP-zek, és pont ilyen eseteknél fordul nálam elő, hogy "hopp, eltűnt" mecs over.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Marcus88 #6876 üzenetére
A Sekiro k**va jó!
Nagyon szokatlan lesz a korábbi játékokhoz képest. Hogy nehezebb-e... a franc se tudja. Igen és nem. Vannak nagyon komoly főellenségek, és jóva monotonabb(nak hat), mint a korábbi címek. De itt az egész harcrendszernek a mechanikája és lényege teljesen más, mint a DS/BB-ben. Itt nem az a lényeg, hogy lassan legyepáld az életét az ellenségnek, de majd meglátod. Kezdj neki, első végigjátszásra úgyse találsz meg minden boss-t. Én most megyek neki 3 vagy negyedszerre.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Marcus88 #6858 üzenetére
Én amondó vagyok, hogy egyedül menj neki. Én sosem idéztem be senkit. Úgy a legnagyobb élmény szerintem, még akkor is tömény sz**ás. Nem olyan bonyolult leütni a sárkányt, ha érdekel a taktikám megosztom veled. Demon Prince-el, Pontiff faterrel és Névtelen őfelségével jóval többet szívtam. Mondjuk ehhez hozzátartozik az is, hogy az első Dark Souls játék nekem a 3. rész volt.
-
#45687808
törölt tag
Igen, mert szét is nyirbálta a lelkét. Kapott belőle a Four Kings, Seath, meg ha jól emlékszem a 4 lovag is, meg fel is áldozta magát, hiszen újra gyújtotta a lángot. De Gwyn esetében Estust használni a világ legnagyobb tudománya és kihívása. Ha az aréna túlsó végén van, akkor is azonnal odaugrik, repül hozzád és megüt. Ilyet még nem láttam.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6838 üzenetére
Viszont azért elég nagy marhaság is.
Big Hat Logant amikor a falhoz szorította, nem ütötte többször. Ha még kettőt lesózott volna neki, meghalt volna azonnal. A többiek meg bénán védekeznek.
De amúgy ezek a gombák tényleg ilyen kemények.
Emlékszem amikor legelőször toltam, hát mondom mik ezek a kis gombák, terrorizálom őket. Elkezdtem ütni őket keményen, erre egyszer csak így ->Egy... giga gomba bakker, ami ráadásul mozog is.
Hát mondom olyan lassú, mint a fene csak nem lehet olyan erős. Kb. olyan lehet mint a paróka, takony szerű izék a pincében, hogy semmit nem ér. Aha... olyat lekevert. Azóta azt a pofont pihenem. -
#45687808
törölt tag
válasz
Coccolino_O #6836 üzenetére
Sekiro elsőre nagyon szokatlan, de nagyon jó, 3x végigvittem már.
Februárban jön elvileg a Nioh 2 PC-re, arra leszek még kíváncsi.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6833 üzenetére
Addig a pontig könnyebb, amíg kezedbe nem veszel valami baromi lomha fegyvert, amivel lemegy a nap és az éjszaka is, mire ütsz egy darabot (pl. az általam favorizált King's Ultra Greatsword) é leveszed a páncélod és átváltod ruhára.
Jó, ez csak az én hülyeségem, de szép kell, hogy legyen női karakterem.
Meg rá vagyok így kényszerülve, hogy megfelelően dodge-oljak. Lehet én emlékszem rosszul, de Aldiához nem kell külön semmi. A Scholar of the First Sin egy bónusz főellensége. Mindig amikor előbukkan bonfire-öknél, beszélni kell vele, de külön questline-ja nincs.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Coccolino_O #6824 üzenetére
Nem csak az első résszel, szerintem még évekig baromi nagy forgalom lesz mind a 3 résznél. Még ha kijön az Elden Ring akkor is. Szerintem a 2010-es évek legmeghatározóbb játéka a Dark Souls. Hatalmas kultusza lett a játéknak. Közbe persze próbálkoznak mások is, de azért egy The Surge, meg Mortal Shell.. nyeh. A Nioh mondjuk jó lett.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Coccolino_O #6817 üzenetére
Arra viszont vigyázni kell, hogy Nito-nál, van két óriás csontváz is, ha elkezdesz futkározni a boss arénában. Én mindig úgy csináltam, hogy odaérek arénába, és az elején megállok, megvárom míg idetolja őnagyságát és ott elintézem. Így a 2 óriás csonti nem jön oda.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Coccolino_O #6814 üzenetére
Ha valóban kiütötted az összes nekromantát, úgy emlékszem, hogy utána nem élednek újra. Még a főellenségnél a Tomb Of The Giants végén viszont nem árt a Divine fegyver. Lesz 1-2 csontváz, ami újra fog ott éledni.
-
#45687808
törölt tag
Elden Ring infómorzsa.
-
#45687808
törölt tag
válasz
odinkain #6785 üzenetére
Én a cicákkal rengeteget szívtam. Ugye nálam az van, hogy egy szép ruha és egy fél képernyőt elfoglaló nehéz fegyver -> 0 védelem, oltári nagy, de nagyon lassú ütés. Mondjuk én így akartam végigtolni. Én minden DS-t, BB-t, és az Elden Ringet is így fogom végigtolni. Ancient Dragonnal mit szeretnél? Dex-re épp annyit teszek, hogy amennyit szükséges, tehát, hogy tudjam használni. Meg ha mondjuk E-vel ad bónuszt dex-re, akkor nagyon max 20-ra felhúzom. Mivel a King's Ultra Greatsword S-el ad bónuszt erőre, az viszont 97-en van.
Mellette Vigor meg Endurance 50-50. Másra nem rakok. Vitality amiatt nem kell, mert szép ruha van rajtam (black witch set, a veil-el és nem a kalappal. Ennek annyi előnye van, hogy átok ellen totál védve vagyok... mondjuk más ellen nem, kb. 2 ütésre levág bárki NG+on) és csak a nehézfegyvert kell elbírni. Ez egy totál strength build, csak a dodge-ra és az ütésemre hagyatkozhatok. Így szép játszani nekem.
Ha elkezded gyepálni, és nem megy, szóljál, és segítek.A 3 kiegészítőnek semmi köze az Ancient Dragonhoz. Ezek az elveszett koronákról szólnak. Mindegyik korona után mondd valamit Vendrick, a végén meg (nem mondom el). Ancient Dragon egy főellenség. Alapvetően nem támad meg, ha te nem támadod őt. De előre szólok: Borzalmasan nagyöt üt. Mondjuk sok támadása nincs de nagyot üt.
Hú, ez a NG+ amúgy DS2 Scholar of the First Sin-ben nagyon tapló. Mondjuk sokat nem toltam, de azóta a Lost Sinnerrel szenvedek.
-
#45687808
törölt tag
válasz
odinkain #6778 üzenetére
Az a baj, hogy ha rohangálsz, követnek ám, lerázni őket nem tudod, mert gyorsak. Ha egyszerre kettő jön, akkor kb. borítékolható a halál. Az általam leírt verzióban kb. 3-4 szarvassal találkozol. Miután kiütötted a főellenséget és elköltötted a lelkeket, érdemes visszanézni, és körüljárni a helyszínt. De itt is ugyanaz érvényes, hogy ha hóvihar van, egy helyben állni. Ezzel kb. 85%-ban minimalizálod, hogy egyszerre 2 vesse rád magát. És mint írtam, érdemes nehéz fegyverrel menni.
-
#45687808
törölt tag
válasz
odinkain #6773 üzenetére
Leírom egyébként, hogy mit kell csinálni, ha mégis kedved lesz végigtolni: Ahogy a területre érsz, látod, hogy hóvihar tombol. A hóvihar viszont időnként eláll, így látni is fogsz. Amit csinálni kell: - Ahogy leérsz a területre, állj egy helyben, ne csinálj semmit. Ha eláll a vihar, balra van egy ilyen szobrokból álló rom, oda fuss el. Ha még nem tomol a hóvihar akkor is állj ott meg. Várd meg, hogy újra feltámadjon, majd ismét elálljon. - Ahogy elállt ismét, megpillantasz egy újabb romot, azonnal fuss odáig. Ha odaértél, megállsz, hóvihar végét megvárod, és megismétled ezt újra. - Ezt a műveletet 3-4x kell eljátszani. - A 4. romnál egy fagyott lovag (pajzsos enemy) fog várni hordók mögött, azt üssed szét. - Ezután már nem lesz rom. Csak egy mélyedést fogsz találni egy ösvénnyel. Azon értelemszerűen végigsétálsz, és boss time. - A boss 2 cicából áll (mint Aava, csak feketék és ketten vannak). Ugyanazok a támadásaik. Először egy fog támadni, viszont ha az élete kb. 30%-nál van, akkor jön a másik is. Itt még van kis időd arra, hogy lecsapd az elsőt véglegesen. - A 2. cica 20%-os életnél elugrik a fenébe, és elkezdi tölteni az életerejét. Ezt én úgy szoktam megoldani, hogy nekifutásból ráb***ok egy akkorát, hogy kiszálljon a játéktérből. - Egyebek mellett a tűzre és a vágó (slash) fegyverekre, ahogy megfigyeltem allergiásak, én legelőször a Gyrm Greataxe-el kalapáltam el őket. Megjegyzések (FONTOS): Lesz olyan, hogy 2 rom között nem lesz elég időd a normális látási viszonyok között futni. Ha két rom között feltámad a hóvihar, állj meg egy helyben. Ilyenkor kb. egy (ritkább esetben majd mégegy) szarvas jön. Én King's Ultragreatsworddel 2-3 ütésre leverem őket, szóval itt szerintem nehézfegyvert érdemes használni, ami Strike-ol (és mellette az ellenség poise csökkentő gyűrűje is jó). A romokban (nem romok körül) nem lesznek ilyen szarvasok. A 3. romnál ha jól emlékszem lesz egy Pharros kő. Azt nyomd be, a medencébe gyógyító vizet ad, beleállsz és totál felgyógyít (bármikor visszajöhetsz ide). -
#45687808
törölt tag
válasz
odinkain #6773 üzenetére
Ez egy teljesen opcionális rész. Mondjuk őszintén megmondom, túl sok jó cuccot se lehet itt szerezni. A végén van egy főellenség, de szerintem azokból a lelkekből se lehet túl érdekes cuccot összerakni. Bár valahol ugye itt már minek?! Ez a Dark Souls 2 utolsó kiegészítője, innen már nincs tovább, legalábbis ha kronológiailag vesszük.
Ugyanez van a többi kiegészítőjében is. Mindenhol van egy opcionális, borzasztóan tapló rész, aminek a végén van egy elég tapló főellenség is. Mondjuk a másik két kiegészítőben legalább lehet szerezni értelmes cuccokat, meg a lelkekből is össze lehet rakni jó dolgokat.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6770 üzenetére
Ez nagyon jó.
Remélem az Elden Ring-ben is lesznek hasonló szivatások. És pont ezért is varázslatos a játék. Folyamatos feszültség az invaderek, csapdák, trükkök miatt. Ilyen egy játékban sincs...
Hát eltelnek lassan a 2010-es évek, még pár nap van hátra, és belépünk egy új évtizedben, ahol már nem lesz Dark Souls.
De más még lehet, januárban vagy februárban jön máris PC-re a Nioh 2.
Addig is minden kedves fórumtársnak Boldog karácsonyt kívánok! De a Mimicry-ket azért üssétek szét, ha kell.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6761 üzenetére
Szerintem az a 3 nyomi a legkönnyebb a 3 DLC 3 opcionális bossa közül. Még az oda vezető út se olyan marha vészes, legalábbis a többihez képest. Amikor legelőször vittem végig a DLC-ket, Shulva maradt utoljára. Éreztem is, hogy valami nem stimmel. Csodálatos hely, de szerintem könnyebb, mint a másik 2 DLC. Egyedül a sárkány lehet problémás, de ott meg a tábortűz konkrétan 3 centire van.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Tothg86 #6753 üzenetére
Megmondom mit gondolok: Great Hammer! Bár King's Ultra Greatsword, de strike-ol, szóval, bőven idesorolható. Meg semmilyen formában nem néz úgy ki, mint egy bökő. Én ezzel csapatom, lemegy a nap mire ütök vele, de ha ütök.. Egyébként még ami baromi jó, az a Gyrm Greataxe, az a másodlagos fegyverem. Jól van, nem rábeszélni akarlak ám, csak kicsit trollkodtam.
Nem rossz fegyver, itt van, hogy milyen statokra ad bónuszt. [link]
De szerintem NG+ előtt vidd végig a DLC-ket, lesz ott még egy rakás új cucc. -
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6746 üzenetére
Iron Keepnél Armourer Dennis, Fencer Sharron. Ezek olyan szinten idegesítettek Iron Keepben... The Forlorn is baromi sokszor felbukkan. Ha jól emlékszem, te a mágusra gondolsz Aldia házában, nem? Azt egyébként nem is értettem, amikor én kiszabadítottam. Érted, így megyek utána a sárkányok között, és így random beinvadel. Hát mondom, bakker, kiszabadítottam, mi baja van. Ő is elég idegesítő. -
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6744 üzenetére
A 2. rész szerintem tartalom tekintetében a legkomolyabb, és leghosszabb is. Egyébként nem csak bossokhoz. Van néhány iszonyat idegesítő invader, akik elég sokszor bejönnek. Meg egyszerű közkatonákból is vannak.. piros verziók. Az elején is a Forest of the Fallen Giants-ben a 3. tábortűznél ugye van egy invader, aki néha varázsolgat. Áhá. NG+ban van még valaki, egy nagyon kedves karakter páncéljában és igen tapló módon támad meg. De a Great Hammer erejével nem vetekedhetnek.
-
#45687808
törölt tag
-
#45687808
törölt tag
Ha jól emlékszem a medencénél elhelyezett kőnek két hatása van. Az egyik szerint víz, ami ha beleállsz folyamatosan gyógyít fel. A másik méreg. Ha jól emlékszem szintén, akkor Iron Keepn-nél, ahol most vagy, ott vizet fog adni. Ha mondjuk 3-4 köved van, érdemes lehet kipróbálni.
Ó lesz még bajod ott ne félj. Utána még több.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6715 üzenetére
Aidrhcnak igazából csak egy támadása van, ami furcsa. Ez a varázsnyilak. Egyszer elgurulok és ennyi. Máskor meg ha elgurulok, és utána körbesprintelem háromszor, akkor is tovább követ.. Ezen kívül viszont túl sok vészes támadása nincs. De nem lesz akkora arcom már, ha szembekerülök vele, ne félj.
Egyébként pont azt néztem így vértócsák és megjegyzések alapján, igen komoly létszám tolhatja még mindegyik részt.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6713 üzenetére
Igen, ez a főellenség sokkal később jön. De a lényeg, hogy meglett.
Lesznek nála bőven komolyabb bossok.
Szívok rendesen. A Crystal Sage, és Pontiff Sulyvahn elég komoly volt. Most Anor Londo-ban vagyok, és Aldrich jön. Abba bele se merem gondolni, hogy a DLC főellenségei milyen kemény menet lesznek. -
#45687808
törölt tag
Én szeretem ezt a területet. Egyébként igen, itt nincs főellenség. Viszont ha az összes fáklyát meggyújtod, jön egy behatoló, aki ad egy nagyon csinos ruhát.
Én azóta azt használom, mert bár semmit nem véd (bár van egy nagyon jó tulajdonsága -> átkot konkrétan hatástalanítja az egyik fejfedő, mert kettő van), de kiemeli karakterem alakját.
-
#45687808
törölt tag
Én most a DS2-ben szenvedek emelt nehézségi szinten a Lost Sinner-el. Ráadásul ezen a szinten betrollkodik mellé még két tűz varázsló is.. csak, hogy ne érezzem egyedül magam a Lost Sinner-el. De majd megkapja a magáét a King's Ultra Greatsworddel.
Új hozzászólás Aktív témák
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Ripjaws V 4000MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI X370 R5 2600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 970 4GB Zalman Z9 Neo FSP 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Motorola Moto G32 / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest