-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brenor
aktív tag
Hogy tudok elmenni heide tower felé?
-
Šolaire
veterán
Igéretes ez a mod a remasteredhez. [link]
“Praise The Sun” \[T]/
-
csucsotke
aktív tag
Sziasztok! A ds1-ben ha befejezem a játékot, és elindul újra, akkor az már automatikusan New game+ lesz, vagy előtte végig kell játszani New gamenak elnevezett karakterrel?
-
#45687808
törölt tag
Hát nem tudom, nekem ez eléggé... semmilyen. https://www.gamestar.hu/hir/a-kisebb-reszletek-utan-mar-a-teljes-elden-ring-trailer-is-kiszivargott-291278.html
-
Mans20
addikt
válasz #45687808 #6914 üzenetére
A vége tetszett, az hasonlít jobban a DS-hez, de a nyitottabb világtól tartok.
Most 302-es szinten végeztem az utolsó bossal, de mi ez a vég?
megidéztem a tűzőrzőt elsötétült a kép és kérdezi, hogy hallom e még a hangját, the end. Most azért lett ez a vég, mert odaadtam neki még régebben a tűzőrző szemeket? , vagy pl a bonfiret megtudtam volna gyújtani, és más befejezést kapok? NG+ ban yuria szálat fogom végigvinni -
#45687808
törölt tag
Ugye az egész befejezés ott indul, hogy megidézed a tűzörzőt. Amikor elkezd magyarázni, és elsötétül a kép, ott van egy nagyon pici pillanat a sötétben, amikor dönthetsz. Ha nem csinálsz semmit, akkor kapod azt a befejezést, amit leírtál. Ha viszont abban a pár másodpercben megnyomod az attack gombot, más befejezést kapsz. -
#45687808
törölt tag
Nem voltál fáradt, nem jelez. Annyi történik, hogy elsötétül a kép, és van kb. 4-5 másodperc, amíg a kamera kifejezetten a karaktered mögött mozdulatlanul áll. Ennyi a jelzés.
No akkor: 4 befejezés van. 1. Yuria féle szál. 2. Az amit Te írtál. 3. Az amit én írtam. 4. Amikor legyőzöd a főellenséget, két lehetőséged van, megnyújtod a tüzet szimplán, vagy megidézed a tűzörzőt. Ha megnyújtod a tüzet az is egy befejezés. Az egyébként szerintem a standard, alap befejezés, már ha a lore-t nézzük. -
Brenor
aktív tag
Én nagyon szerettem a dark souls 1. és a 3. részét, bloodbornert oda voltam, de ez a 2. rész hajtépően idegesítő lett. Miyazaki nélkül szerintem nem dark souls a dark souls. Elmondom mik a problémáim vele. A harcrendszer előző részhez képest visszaesés volt, túlságosan lassú emiatt idegesítőbb is. A stamina rendszer az katasztrofális, úgy merül a zöld csík, hogy az valami elképesztő. Nagypapa tempóban issza az estust, lifegem szerintem nem illik bele, nem kellett volna beletenni. A fegyver pluszolásnál alig érzek változást, ugyanez van a gyűrűkkel is, hiába van poise ringem, mintha rajtam se lenne, semmi változást nem érzek. Ellenfelek nagyon szemetek csomószor támadnak hátba, rengeteg ellenfél jön rám egyszerre. Rohadtul unfair, hogy amikor átmegyek a füstkapon akkor is tudnak sebezni, iron keep bossrunja valami elképesztően undorító volt. A platform részek egyik soulsborne játékoknak se voltak az erősségei, de itt még annál is rosszabb lett. Na és a pursuer... Jellemző a souls játékokra az, hogy már az elején beraknaknak nehezebb ellenfeleket, mint az első részben black knight, harmadik részben crystal lizard és a katanás csávó, bloodborneban az executioner, ezzel nincs gond, nem kell megölni őket, később is visszalehet menni oda, de itt bossként raktak be ilyet és azt hittem, hogy már az elején lekell győzni, rengeteget halltam majd később tudtam meg, hogy más fele is lehet menni, aztán később legyőztem, ráadásul a nem boss pursuerek is roppant idegesítőek, nem értem miért kellett egy csomót belerakniuk. Szeretem a fair kihívást, ezért szerettem a többi soulsborne játékot, de ez inkább idegesítő, mint fair kihívás. Ezt a játékot, mintha nem a fromsoftware fejlesztette volna, dark souls klónnak tűnik.
-
Rony949
őstag
Habár én nagyja részt tudok szórakozni a játékon, de pár dolog engem is aggaszt ennél a játéknál.
Az egyik az, hogy a 'B' csapat nagyon félreértette az első rész felfogását. Ők azt hitték, hogy a játékosok a szüntelen szívatásokat élvezték az 1-ben, ami rohadtul nem igaz. Az első részben voltak nehezebb részek, de ezek sosem a szopatásokról szóltak, hanem a fair play-ről. Ha kitanultad a játék ritmusát, akkor igazság szerint nem nagyon érhet nagy meglepetés a játék végéig. A második részben ez nem működik. Próbálnál tanulni a hibáidból, de aztán a játék behoz egy újabb szívatást, majd egy újabbat, majd még egyet.
Amit már többször leírtam itt, hogy a másik ami nem lenyűgözött le, az a pályadizájn. Nem vártam áll leejtős pályákra, de az első részhez képest ami itt van, az egy röhej. Sosem fogom elfelejteni hogy ebben a világban hol helyezkedik el földrajzilag Iron Keep.
A lassú tempót nem hoznám fel kifejezetten negatívumnak, ez egy koncepciói döntés. Kérded hogy minek a Lifegem. Hát pont ezért, mert az Estus animáció a játék elején nagyon lassú, plusz kevés is van belőle, tutorial után 2 darab ha jól emlékszem. (Illetve a Lifegem még kikacsintás a Grass healing itemekre a Demon's Souls-ból)
Pursuer-el sem értek egyet. A Last Giant-Pursuer váltás kb olyan szintű volt mint az első részben az Asylum Demon-Taurus Demon váltás. Én is megszenvedtem egy kicsit a Pursuer-el, de ugyanígy megszenvedtem a Taurus Demon-al is, szóval ez teljesen fair volt. Pursuer-nél ráadásul ha ügyes voltál, 2-3 hitből meg tudtad ölni.
-
Šolaire
veterán
A 2. Rész ritmusa teljesen más igaz én már úgy megszoktam hogy észre se veszem, és abban igazad van hogy vannak benne indokolatlannak tűnő szivatások pl blue smelter bossrun. Nekem a 3 dlc ami nagyon adja, és zseniális a pályatervezés is ha jól emlékszem itt már Miyazaki vezényelt. A multi itt sokkal gördülékenyebb mint pl az 1-ben azt nagyon jól megálmodták. Nekem minden hibája ellenére (véleményem szerint árnyéka csak az első résznek) bejön a játék a hangulata beszippant és a története is sokkal személyesebb. Ami még nem tetszik az a botrányos fegyókopás és nem csak katanáknál feltünő, repair powder meg ugye alig van hosszabb részeknél nagyon idegesítő. A nagypapa tempót orvosolhatod pakolj az adaptability-ra gyorsabban iszod majd az estust meg gurulásnál is tovább maradsz sebezhetetlen. A pursuer meg nem olyan vészes szerintem simán melléd üt ha úgy mozogsz. Én a feleződő hp csíkkal se foglalkoztam, sok hibája van a játéknal újrahasznosított bossok amik idegesítőek néha de én szeretem most is ezt nyúzom.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
#45687808
törölt tag
Egyébként ha a mechanikáját nézzük, valóban olyan, mintha a mozgásnál, ami ugyan folyamatos, de lelassították volna az időt. Ami viszont tény, hogy a 2. rész (kiegészítőket beleértve) szerintem a legtartalmasabb. Vannak benne nagyon tapló részek, amelyek közül van pár aminek tényleg, de tényleg semmi értelmeSőt NG+on Vendrick kastélyában, a trónteremben két db. Pursuer is jön. A lelkükből se lehet túl értékes fegyvert összerakni, meg az már konkrétan totál a vége), viszont a hangulatuk eszméletlen jó. Szerintem azért látszik a fejlődés. Persze a Dark Souls 3-ban állt össze tényleg minden, aztán jött a Sekiro ami hozzácsapott egy teljesen más de tökéletes harcrendszert, és valószínűleg a DS, BB és Sekiro mechanikákból fog együttesen megszületni az Elden Ring.(pl. az utolsó kiegészítőben a havas rész végén a 2 db cica. [ Szerkesztve ]
-
Mans20
addikt
Vettem egy RX570-et, így már nem szaggat a játék, de berregő hang jön a vga-ból, ha az árnyékot leveszem max-ról kissé halkabb de még így is zavaró, másnál is van ilyen? Dark souls 3-ban van ez.
-
cyberkind
félisten
Dark Souls 3
Sellsword Twinblades és full Havel szett 99-es dexel és vitalityvel kicsit ellentmondásos, de nagyon op, bőven 70% alatt van equip load, gyakorlatilag ezzel Gael is egy könnyed fogócska volt, komolyan mondom, hogy szégyellem magam ezért, brutálisan pofátlan cucc.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
#45687808
törölt tag
válasz cyberkind #6932 üzenetére
Nekem az első rész kimaradt. PC-n akartam tolni, de ott rettenetesen szarul lett megoldva a PC-s port, de erről jó sok fórum is van. A 2. rész viszont nagyon stabil, és nagyon jó is. Én mindig azt szeretem ha egy játékban a lehető legrészletesebben meg tudom alkotni a karakteremet. Nem csak a külsejét, de rengeteg lehetőséget ad a játék, hogy olyan build-el toljad, amilyennel csak akarod. Jó mondjuk Sekiro-ban ez pont nincs így, de az csak minimális akció RPG, inkább előbbi. Természetesen ebben a játékban is strength builddel megyek, viszont itt már az elején eldöntöttem, hogy Odachi lesz a main fegyverem. A kalapácsok itt inkább staminára adnak bónusz sebzést, így kivételesen elvetettem őket. Meg az Odachi itt kifejezetten jobban tetszik.
-
_drk
őstag
Sziasztok
DS2-őt mennyire lehet vakon kitolni? Azaz végigjátszás nézés és/vagy olvasás nélkül?
Eddig átvittem a 3-at és ott még pont eltaláltam az egyensúlyt, de a végére lehet ott is túltoltam, azaz nem sokáig néztem merre lehet menni, mit hagytam ki, inkább egyből néztem gyors szét nézés után mi merre.
Na az DS1 Remaster így kicsit félre is ment, mert az rohadt katyvasz alapból, így végigjátszás követve mentem. Mindig próbáltam én először körbe járni a terepet de a végére mivel mindent felfedeztem olyan OP lettem (Pyro/Dex build a nagy kaszával), hogy nagy kihívást nem is nyújtott. Így mivel tényleg mindent láttam, lehet mégegyszer ki se tolom. Utólag meg lehet inkább szenvedni kellett volna és magamnak rájönni mi merre.Na most a Ds2-őt úgy tervezem, hogy semmit nem olvasok utána, sima STRbuild és max még egyszer végigviszem ha sok minden kimaradt, akár újra is kezdem mert simán van mindegyik részben legalább 2 végigvitel.
Praise the SUN! -
#45687808
törölt tag
válasz Šolaire #6935 üzenetére
Én a Nioh első rész PC-s portjáról írtam. A Dark Souls mindegyik részét végigvittem többször is, sőt még a DS1 alap kiadását is, persze a lehető legszadistább módon: billentyűzet és egérrel, mert akkor még nem volt controllerem. Mit mondjak rá? Nehéz volt. Nagyon. Aztán jött a Remastered, vettem egy controllert, és hasított ám a strength build-es karakterem.
-
#45687808
törölt tag
DS2-ben egészen egyértelmű, hogy merre kell kb. menni. Szerintem nem annyira lineáris, mint a 3. rész, de ha mégis eltévednél az ottani ellenfelek ereje jelezni fogja, hogy menj onnan. Én amikor a központi helyen mindenkivel beszéltem (érdemes az összes beszélgetést meghallgatni, még ha baromi sok is van belőle az elején) nagyjából lehetett tudni merre. Pl. az elején 4 felé lehet menni. Ebből egy kapásból el van zárva, a 2. helyre meg nem tudsz menni, mert meglátod miért. Így marad 2. Itt meg az ellenfelek ereje megmutatja, hogy "kedves aszott élőhalott, sürgősen told el innen a képed"
-
_drk
őstag
OK!
Btw, most a ds3at csapatom Faith, Miracle formában egy Clericcel startolva.
Clericet megbántam, elején semmi értelme nem volt, ugyan úgy a str felé vettem az irányt mint bármelyik harcossal.
De ez mindegy is.
HIGH LORD Volnir után nulláztam egyet azóta próbálgatom mit kellene.
Most öltem meg Dragonslayer Armourt SSS(Sunlight sword) - el, ami jelenleg lvl4es a 2 buffal(lighning blade +a fegyveré egész jó de még nem fasza.
Merre menjek tovább?
Blessed gem-et nem értem! Rohadt kicsi a sebzés.
Lighning gem jó, de buff nélkül most a lothric kard a kisebbik már nagyon gyenge az Sss-hez képest.
Ezzel szemben a Lothric greatsword simán lighning blade buffal megint egész jó, most azon gondolkozok hogy heavy gem és fel húzom a str-em. Lehet nullázok megint és 40str és 30fth-el megcserélem a statot.
Nem látom az erőt a pure faith kardozással, ha nem lehet buffolni, az infuse meg sokkal kevesebbet ad mint a simák.
A sebző miracleből egyelőre csak a bleedes van aminek értelmezhető sebzése van.Jelenleg a statjaim: 30 a vig, 18 AT, 20 end, 18-15 str/dex(legtöbb fegyver használható ezért lőttem be ennyire őket) 45 körüli Fth-el.
Első végig játszásnál éreztem a végén hogy Str build mellé simán beférne más is, ezért próbálkozok a hibriddel. Egyelőre jó pofa, de szerintem inkább a tapasztalatom miatt haladok nem azért mert jó lenne a build.
Jah és nem használok pajzsot mert az....
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Na közben rájöttem, hogy ez a Faith build nagyon nem működik nekem. A matek megvan, rohadt nagy sebzést kitolok, de rengeteget halok. Mindenhol!
Ügye a pontok a Vigorról és Endurance-ról FTH-re mentek, tehát amennyivel többet sebzek, annyival "többet is kapok be"
-A Sebző Miracle-ök rohadtúl nem sebeznek. Láttam, hogy a játék végi miracle van ajánlva ami nagyon jó lehet NG+ban de nem ott vagyok. A többi vicc sebzést tol ki 40 de 50fth-el is.
-A lightning blade-et és a deep protection-t használom buffnak, amit Bossoknál el se tudok nyomni, az még run-nál mondjuk egész jól használható.
-Az SSS a végére elfogyott, de szerencsére sok utána olvasás után rájöttem, hogy az nem is ad varázslásközi védelmet tehát kuka lett.
Jelenleg a Lothric-es Ultra GS Heavygemmel van kezemben, annak a movesetjével is vannak problémáim. Kajak nem egyszer melléütök, pedig a kard bele ment!
EZ a FAITH build kb SL120+ felett működhet, mikor maxon van a másik 2, vitality is nem 10 alatt van, és a plusz pontok mehetnek a FTH-re majd a Buffokra.Játék végi Bossokat szerintem hagyom is, mert látom, hogy semmi esélyem, ilyen 200ból majd egyszer csak meglesz meg elég egy végigjátszásnak.
Most a Lothric tesók megjelölték vagy 30x a sírhelyem, és ha ők ennyire lealáztak, akkor jó lesz az ott nekem, nem látom értelmét ezt a buildet tovább kínozni. -
MageRG
addikt
A faith buildek sok esetben elég harmatosak, mert a mirákülöket nerfelték.
De Lothric Knight GS pont az egyik olyan fegyver, amivel lehet zúzni. A másik a SSS, csak azt is nerfelték.
A Ringed City DLC-ben van egy olyan mirákül ami sokkal jobb, de ha most is gondot okoznak a bossok, akkor vért izzadsz mire megszerzed.A Lothric tesók nem annyira build függőek, inkább rá kell érezni a trükkjére. És persze gyors fegyverrel könnyebb.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
_drk
őstag
Még őket legyűrtem, nem hagyhattam annyiba.
SL100-as Clericből nem tudom mit tudnék még kihozni. Egyébként pont átböngészve az inventorym, megtaláltam a Milwood battle axe-t ami egész jó. Ezzel még elbohóckodok kicsit. De jó tudni hogy nem csak nekem van problémám a build-el.
Viszont ja, a maradék részek, painted world meg ringed city egy jó builddel ami be is van gyakorolva is szenvedős. Na meg ott van még a Nameless King is!Amúgy miután leöltem a Hercegeket, elkezdtem a Ds2őt.
1 estus flusk fél HPval nagyon szórakoztató lesz. -
MageRG
addikt
-
Mans20
addikt
Az erőt meg ügyességet és állóképességet van értelme fejleszteni még? most 60 körül vannak de néha semmi nem nő ha növelem.