-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brenor
aktív tag
Utánaolvastam többen írják, hogy az első részben tényleg pocsék pc-n az irányítás billentyűzettel, még dsfix-el se a legjobb, de a második részben sokkal jobb. Inkább a második részbe kezdek bele. Milyen kassztal és buildel érdemes tolni a második részt kezdő szinten? Melee és dexteritys karakterre gondoltam vagy akár strengtheses is lehet, sorcerer, cleric féle távolsági kasztok annyira nem vonzanak.
Készítsem a nyugtatókat? -
Brenor
aktív tag
Na jól van ez a játék egy borzalom tényleg irányítatlanan az egész. Na meg az inventory rendszere egy vicc, két fegyverem volt a kezemben, erre az a hülye elrakta az egyiket és nem vette elő többet, pedig beállítottam, hogy két fegyvere legyen. Most nem azért, de egy 2014-s játéknál ez nevetséges. Meg nem voltak képesek játék közben a billentyűzeti gombokat odatenni? Ennyire megterhelő lett volna nekik? Szánalmas ez az egész, inkább folytatom tovább a witchert az legalább tényleg egy mestermunka lett.
-
Brenor
aktív tag
Az első, második részben a strenghtre mennyi a hard cap? Még csak a 3. résszel játszottam és ott 66 volt. Az első második részben is 66 a hard cap?
-
Brenor
aktív tag
A másik kérdésem az lenne, hogy lehet későbbre hagyni a pursuadert? Ha igen merre fele menjek? Kifog rajtam az a boss.
-
Brenor
aktív tag
Hogy tudok elmenni heide tower felé?
-
Brenor
aktív tag
Én nagyon szerettem a dark souls 1. és a 3. részét, bloodbornert oda voltam, de ez a 2. rész hajtépően idegesítő lett. Miyazaki nélkül szerintem nem dark souls a dark souls. Elmondom mik a problémáim vele. A harcrendszer előző részhez képest visszaesés volt, túlságosan lassú emiatt idegesítőbb is. A stamina rendszer az katasztrofális, úgy merül a zöld csík, hogy az valami elképesztő. Nagypapa tempóban issza az estust, lifegem szerintem nem illik bele, nem kellett volna beletenni. A fegyver pluszolásnál alig érzek változást, ugyanez van a gyűrűkkel is, hiába van poise ringem, mintha rajtam se lenne, semmi változást nem érzek. Ellenfelek nagyon szemetek csomószor támadnak hátba, rengeteg ellenfél jön rám egyszerre. Rohadtul unfair, hogy amikor átmegyek a füstkapon akkor is tudnak sebezni, iron keep bossrunja valami elképesztően undorító volt. A platform részek egyik soulsborne játékoknak se voltak az erősségei, de itt még annál is rosszabb lett. Na és a pursuer... Jellemző a souls játékokra az, hogy már az elején beraknaknak nehezebb ellenfeleket, mint az első részben black knight, harmadik részben crystal lizard és a katanás csávó, bloodborneban az executioner, ezzel nincs gond, nem kell megölni őket, később is visszalehet menni oda, de itt bossként raktak be ilyet és azt hittem, hogy már az elején lekell győzni, rengeteget halltam majd később tudtam meg, hogy más fele is lehet menni, aztán később legyőztem, ráadásul a nem boss pursuerek is roppant idegesítőek, nem értem miért kellett egy csomót belerakniuk. Szeretem a fair kihívást, ezért szerettem a többi soulsborne játékot, de ez inkább idegesítő, mint fair kihívás. Ezt a játékot, mintha nem a fromsoftware fejlesztette volna, dark souls klónnak tűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...