-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
senior tag
Mint írtam, én is biztosan ránézek még a jövőben. Csak most a DS3-ER-LotF trió után ez harmatgyenge kezdés volt. (Azt már nem is említettem, hogy Majulában valami törpemalac trió tagjaiba többet kellett csapkodnom, hogy megfeküdjenek, mint a nagy páncélos lovagokba.
)
Egyébként olyan szinten nem spoilereztemmagamnak előre, hogy nem tudom, jó felé indultam-e el a hubból, de azt hiszem, nem is láttam más utat, csak azt.
-
Gothmog
senior tag
Köszi a választ!
Másodikra már nem volt gondom a vízipacival, csak elsőre meglepődtem kicsit, mert ez a hitbox még DS1 mércével mérve is (ott is voltak furcsaságok néha) meredeknek tűnt elsőre, s nem tudtam, mennyire lesz általános.
Játszom vele, azután meglátom. Ha nagyon Zuzu Petals élmény, akkor félbehagyom én is, de míg csak bosszant, s amúgy élvezetes a többi része, addig legfeljebb röhögök és bosszankodom felváltva a béna dolgokon. Olvastam róla hideget és meleget egyaránt előzetesen, de ez a rész még hiányzott nekem, és gondoltam, ne maradjon már ki. Pont a múltkor volt Steam akcióban, így be is húztam. Egyébként most már ott tartok, hogy ha látok a Sekirora akciót, azt is meg fogom venni. Amennyire idegennek tűnt korábban még gondolatban is egy parry mechanikára épülő valami, az ER-ben Elemér és Crucible Knight sikerélmények után (amikor a közelmúltban kipróbáltam végül ellenük a parry-zést, és rájöttem, hogy mennyivel egyszerűbbé vált így az élet
), most megjött a kedvem ahhoz is.
-
Gothmog
senior tag
Igen, a villám is kicsit olyan furcsán késleltetett, viszont mégis piszok gyorsan csapódik be. Már nem emlékszem pontosan, pedig alig pár napja küzdöttem meg vele, de nekem arra a részre újfent sikerült gyorsan ráéreznem. Inkább a késleltetett támadásainak az üteme volt az, ami valamiért nem állt a kezemre ezúttal. (Míg a korábbi végigjátszásom idején meg arra valahogy rögtön és automatikusan ráhangolódtam.)
+ Jó tanács Garszának: a pályán található villámsebzést csökkentő gyűrűt pattintsd fel azért magadra. Ártani biztosan nem fog.
-
Gothmog
senior tag
Én annyival kiegészíteném (saját tapasztalatból) a csaj által a videóban elmondottakat, hogy amikor a Nameless King polírozni kezdi a
cerkátfegyverét, hogy a függőlegesen becsapódó villámot ellőjje majd, akkor a videóban ajánlott elfordulás helyett szerintem érdemesebb rárontani (ha alapból elég közel van az ember hozzá), mert még nagyobb fegyverrel is kb. kettőt rá lehet sózni (kisebbel többet), és lesz idő elvetődésre is. Kis szerencsével egyébként meg is lehet térdeltetni, mert a poise-a szerencsére nem túl acélos.
Illetve amikor felemelkedik a levegőbe, és a fegyverét előretartva nekirepül/vágódik az embernek, akkor hátrafelé dodge-olva pont olyan pozícióba lehet kerülni, hogy ott lesz az ember közelében, s ekkor is bele lehet ütni egyet-kettőt. -
Gothmog
senior tag
Majd meglátjuk. ER-ben az utolsó teljes végigjátszásomban (DLC-vel együtt) UGS és ezekkel ekvivalens fegyverek (sebességre értve) vonalon mozogtam, és ott "elmebetegebb" bossok is vannak, amikhez egész jól hozzászoktam akkor, így hátha nem lesz gond majd itt sem. Főleg, hogy nem feltétlenül ragaszkodom majd itt az UGS kategóriához. Lehet, hogy pl. egy heavy infuse-os Exile Greatsword lesz a befutóm, majd kiderül.
Egyébként az eddigi egyetlen DS3 végigjátszásomban végig (a megszerzésétől kezdve) claymore-ral mentem, ami persze messze nem a leglassabb fegyver volt, de azért nem is egy sebességbajnok. S meglepően jól boldogultam vele. (Friede pl. harmadikra lement, Gael másodikra, a Nameless King második fázisa pedig elsőre. Igaz, a Lothric bratyókkal sokáig bajlódtam, Midirt meg ott is hagytam a fenébe anno...)
-
Bad Pritt
félisten
Csináltak tulajdonképp egy update-elt folytatást a chalice dungeon-öknek és eladják jó pénzért.
Csak az a baj, hogy a Nightreignből hiányzik gyakorlatilag minden a Fromsouls formulából: nincs stat alapú, rendes fejlődés, nincs nagyon buildelési lehetőség, jóval egyszerűbb a felfedezés és harc, pörgősebb és célirányosabb az egész játék, nem igazán kedvez az olyan metodikus játékosoknak, mint mondjuk én. Ezzel együtt végül élveztem azt az 5-6 órát, amit beletettem a network testbe, de ez simán lehetne valami random Capcom, Team Ninja vagy PlatinumGames játék is annyira mentes mindentől, ami a Fromnál alapnak vettünk az elmúlt másfél évtizedben.
Plusz egyéni probléma, de napra pontosan rárakták a Lost Soul Aside-ra, az meg számomra egyértelmű, melyik érdemel előrendelést a kettő közül. -
Bad Pritt
félisten
Baromi sok jó ötlet van ebben a játékban, nekem a fáklya nagyon tetszik azzal együtt is, hogy kialszik, ha víz éri, az elementál sebzés összefüggések remek mélységet adnak néhány területnek és bossnak, tetszenek a puzzle-ök meg olyan apróságok, mint pl. a Dragonrider vagy Lost Sinner arénákban meg tudjuk könnyíteni a dolgunkat.
Ami csak most tűnt fel, hogy a poison működése is egyedi és csak az Elden Ringben működik hasonlóan, hogy ha összedzsuvázod magad akkor folyamatosan megy fel a mérő azután is, hogy kiléptél a mérgező tócsából. -
Bad Pritt
félisten
Igen, ismerem a sztorit, elég látványos, mennyire nem tudták összerakni a pályákat és nem csak az Iron Keepnél. Utolsó harmadába értem a játéknak és ugyanaz az érzésem, mint 10 éve volt, hogy nem érezni organikusnak az egész játékot és emellé a sok apró idegesítő hibája sokat elvesz az élvezeti faktorból, pedig tele van jó ötletekkel. Backlog tisztítás miatt kezdtem bele, elgondolkodtam a platinán, de szerintem egy végigjátszás elég lesz belőle most.
-
Bad Pritt
félisten
Két teória létezik erre: az egyik, hogy leesik jobboldalt a lenti platformról. Kevésbé valószínű, mert ha a játékos nincs a közelében nem igazán aktív. A másik, és ezt produkálták többen, hogy az egyik nagydarab kígyónépséggel egy bug valahogy összekapcsolja a hp-ját és azt megölve meghal a sárkány is.
-
Én is erre tippeltem, ezért megyek egy könnyebb karddal, nem valami vér-baltával.
Weapon calculatorba beraktam a kiválasztottakat, az alapján az Astora > Claymore > Lothric KS a sorrend. Amit nem tudok ilyen egyszerűen számszerűsíteni, hogy a critical, ami pont a Lotrich KS esetén 110, emiatt lehet, hogy nem az a leggyengébb a háromból.
A legjobb imbune pedig a Hollow, és csak aztán a Sharp.
-
Tasunkó
őstag
Az 1/2-ben az volt a problémám hogy végeredményben egy más fegyvert tisztán fel tudtam úgy húzni, hogy a statommal a legnagyobb ütéspontot adta fizikailag. És ezek a tuningok meg a mágia, vagy villámmal alacsonyabb szintre lehetett felhúzni és együtt adtak mondjuk egy másik fegyvernél ugyanannyit, de azt az infuse részt az ütésben vagy belevitték vagy nem, vagy rosszul fordítottam le, de a sima fizikai sebzésre felhúzott fegyver, mintha többet vitt volna le mindig. Talán ha érzékeny a boss valamire, de azt nem tudtam megfigyelni hogy az mennyire számít, ha sokat szenvedtem vele, kiválasztottam egy bevált fizikai fegyverem és kész. De ng + ban is str vagy dexre adtam pontokat, a mágia, hit meg hasonlókra nem igazán.
-
Gothmog
senior tag
Igaz, hogy a videóban a szörnyek támadási "furcsaságai" vannak kiemelve, de lazán kacsolódó élményem: ugyan az Elden Ringben (első soulslike játékom) is voltak furcsa hitboxok (főképpen a karom/tőr jellegű mini reach fegyverek/nagyméretű ellenfelek kombinációjánál), de amikor az ER után nekiültem a DS1R-nek és halberddel a kezemben megérkeztem a Gaping Dragonhoz... hát az az követő percek az agyamba égtek... Mert azért olyat, hogy döfködöd a hatalmas lényt, még a karod is eltűnik könyékig a testében, de valamiért mégsem találod el, én ilyet korábban még sehol sem láttam...
Persze volt olyan, hogy a fejét támadva az egyik támadásom betalált, míg a rögtön azt követő második ütés - ugyanonnan, talán pár pixelnyit mozdulhatott el valamelyik irányba valami - meg már nem.
Megnéznék egyszer egy videót különben ER hitboxokról is, különös tekintettel a rúnamaci (Weeping Peninsula barlangban a boss) grab attackjára, és a DLC tarajos sül - viziló hibrid bossának a grab attackjára. (Ezeknél konkrétan megtörtént velem, hogy kb. méter távolságból "teleportálódtam" az ölelésbe/pofájába az animáció egy bizonyos pontján. Pl. összecsukódó szájtól odébb állsz, de amikor emeli vissza a pofáját, már benne vagy, míg a macinál az összeölelő karokon kívül, attól oldalra állsz, de amikor felegyenesedik, már a karjai között vonaglasz.)
-
JSaN
addikt
és Phoen|x, Koszonom.
Lautrecet kiszabaditottam meg korabban de azt mondja nem segit most majd kesobb.
Solaire-t nem probaltam gondolom kell a humanty, akkor nyomok el. Titanie shardom van nem hasznaltam semmire el.
A videoban is sok hasznos dolog van. De latszik az illeto kisujjaban van az egez DS.
Este meg nezem ezekkel a dolgokkal. -
Weareus
addikt
Mikor platkóztam és beközölte egy ismerősöm, hogy Nameless-t Ng++-ban is le kell hozni egy gyűrű miatt, ehhh. Mondanám hogy jó érzés volt, de nem...
Btw most a ps3-as verzákkal szemezgetek, (DS1, DS2). Lehet megveszem őket platkózás céljából...
DS2 nekem a legkedvencebb amúgy is... -
Gothmog
senior tag
A hülye villámos támadását ha egyszer tudtam kikerülni.
Ha jól rémlik, ott is az van nagyjából, mint ER Astel esetében (nála a beköszönő lézernyalábbal): az utolsó pillanatban kell elkezdeni dodge-olni, pont amikor ténylegesen elsütné. Ha csak kicsit is gyorsabb vagy/hamarabb kezded a gurulást, akkor már beszívod. (Én kettő darab tippet kaptam anno a Nameless előtt egy ismerőstől. Az egyik ez volt, a másik meg az, hogy a nagy "energiagyűjtős" támadása előtt, ha elég gyors vagy, akkor akár négyet-ötöt is beleverhetsz revans nélkül.)
A lándzsás csapásai nekem nagyon feküdtek: szerintem mindegyiket kidodge-oltam, pont összhangban volt a saját alap dodge-ütememmel.
(Bezzeg a twin prince-nél... Csak ahhoz kellett vagy 5 ráfutás, hogy egyáltalán ráérezzek az első fázisban a nagytesó csapásaira/döféseire. Ott eleinte rendre rossz ütemben próbáltam gurulni és/vagy rossz ütemben támadtam vissza. Azzal a bosszal mindenesetre többet szenvedtem, mint az alapjáték összes többi bossával együttvéve.) -
Gothmog
senior tag
Annyival egészíteném ki, hogy ha lemegy a föld alá, akkor emlékeim szerint rendre az átlósan átellenes sarokban szeret felszínre jönni. Így érdemes azonnal odavágtázni (közben úgyis látja az ember, hogy tényleg ott jön-e fel), és így lesz idő néhány "ingyen ütés" betolására.
-
Gothmog
senior tag
A francokat: egyszerűen annyi van, hogy január eleje óta nem játszottam mással, csak Elden Ring, majd Dark Souls 1 remastered, majd Dark Souls 3, most meg újra Elden Ring. 250+ óra folyamatos játék alatt belerázódik azért az ember
De nem fekszik ám mindegyik ellenfél ennyire: az Impaler's Catacombban pl. negyedjére lett csak meg a boss. (A négy kis genyó körülötte rendre kicsinált - nehéz volt öt ellenfélre figyeli egyszerre, és hát pillanatok alatt kivéreztettek a kicsik.) Bloodhound Knight Darriwil pedig harmadik nekifutásra lett csak meg, hiába nem volt gondom előtte DS3-ban a Boreal Outrider Knightokkal. (Darriwil a bekokóztatott/koffeineztetett verziója ezeknek.) Magabiztosan mentem rá, majd úgy megfektetett elsőre, hogy köpni-nyelni nem tudtam. Másodikra már jobban bírtam, de harmadikra éreztem csak rá a dologra.
A Stormhill evergaolba pedig be se mertem még nézni (majd Margit előtt csak), mert olyan jól megy most a játék, kb. 5-6 játékóra óta nem is haltam, és tudom, hogy ott a Crucible Knight felmosná velem a padlót párszor, míg rá nem érzek újra. És nem akartam még elrontani a sikerélményt...
(Bár ezúttal böhöm nagy kétkezes fegyverrel megyek - jelenleg a Grafted Blade Greatsworddal -, lehet, hogy az a bádogdobozt is könnyebben megállítja, mint annak idején a katana, illetve karomfegyver.)
-
Gothmog
senior tag
Siegwardét végigcsináltam, de szerintem ez volt az egyetlen. A többieknél voltak olyanok, amiket vszg. el sem kezdtem (és még csak arról sem tudtam, hogy küldetésük lenne)
Bár nálam a játék - így első végigjátszásra - nem ezekről szólt, így semmi, de semmi hiányérzetem nem támadt attól, hogy kimaradtak. -
Gothmog
senior tag
Köszi, de az eddigi nyolc ráfutásom alatt elég jól kiismertem a támadásait (az ötödik próbálkozásomon le is vittem olyan 15% hp környékére - ha nem marad ki a stagger, meg is ölöm már onnan). Problémám inkább a kamerával van...
De nem nyavalygok, hanem majd rápróbálok néhányszor, hátha szokható a lock on nélküliség is. (Mint írtam, ez a gyenge pontom, ebben vagyok ügyetlen.)Midirt egyelőre utolsónak hagytam így.
Gael elsőre majdnem lement, pedig semmit sem tudtam róla. Ennyi a különbség - nálam! - ha van normális lock, vagy ha harc közben azt kell keresgélnem, hogy merre vagyok én és merre az ellenfél. Bár persze Gael valószínűleg közel sincs annyira durva mint Midir. Sőt, a DS3-ban vszg. semmi sincs annyira durva. Egyedül a Lothric tesók szívattak meg (ők 13. próbálkozásra mentek le), a többiek maximum három halálból megvoltak (többnyire 0 vagy 1 halálból), beleértve a két DLC eddigi bossait. (Szerintem Gael is le fog menni most második, legfeljebb harmadik próbálkozásra.) -
Gothmog
senior tag
Claymoret használok, és 90%-ban fejre ütöttem.
De úgy tudom, hogy adott életerő környékén a megrogyása fegyver poise damagetől függetlenül előjön elvileg. Rapier vagy black knight greatsword - ebből a szempontból lényegtelen.A lock problémára nyilván a nem használat lenne a megoldás, de sajnos úgy megszoktam, hogy nélküle bénázok erősen...
-
Gothmog
senior tag
Meg is lett a claymore, köszi!
Egyből kézreáll, tökéletes, bár érdekes, mert egy kézben tartva (egyelőre) alig sebez kevesebbet, viszont sokkal gyorsabban lehet suhogtatni vele, mint két kézben tartva. (Gyanítom, utóbbi formában azért komolyabb a poise dam, amit kioszt.)
Ami nagyon tetszik még: DS1-ben, ha két marokra fogtad, a heavy attackja elég ergya volt (nagyon kicsi hatótávval kaszált egyet keresztbe), itt viszont már így is előre döf ki messzire (hasonlóan az egykezes heavy attackhoz). Máskülönben ugyanaz a moveset, mint DS1-ben volt. (Leszámítva a weapon skillt, ami valószínűleg brutál poise sebzést osztogathat, de nem hiszem, hogy túl gyakran rákényszerülnék majd a használatára.)
Az első útba akadó Lothric Knight-ot egy lendülettel szét is csaptam vele, még csak meg se kellett torpannom. (A default battle axe is elég szépeket csapott, de ott nem tetszett annyira a move set, és egy Lothric Knightot is két etapban lehetett csak szétcsapni vele (közben kivárva, míg a lovag kombózik egyet, majd amikor "nyílik az ablak", akkor rátolva a következő támadássorozatot.)
De a deep battle axe-os mimic is simán lement vele (tetszik, hogy a lánc állásáról még mindig felismerhető a "trükkös láda"), meg sem tudott ütni. -
Gothmog
senior tag
Köszi!
Iudex Gundyr azért első próbálkozásra lecsapott, amikor már csak kb. 1 cm-es hp csíkja volt. Amikor átalakult, akkor kicsit hátrébb húzódtam, hogy lássam, mit tud, vesztemre pont a lépcsőre visszafelé, és onnantól folyamatosan ott kellett lébecolnom, míg a kamera megnem ölt
(A szűk helyen gyakorlatilag nem láttam semmit, mert mindent betakart a boss teste. Így persze, pont akkor akartam estust kortyintani, amikor valamivel - azt sem láttam, mivel - megütött.)
Másodikra már figyeltem, hogy a tágasabb aréna részen maradjak, és úgy easy peasy volt a koma. (Azért lovag formában egyszer-kétszer elkaszált a szálfegyverével, mert ennyire rövid idő alatt még nem tapasztaltam ki, hogy mikor üt duplát némi rövid intermezzóval.)A játék amúgy gyönyörű: a havas hegyes háttér mintha valami festmény lenne; a zene/hangatások tökéletesek; a harcok tempója is szerintem pont nagyon eltalált. (Oké, ez még a tutorial hely volt, de azért érzékelni, hogy milyen az ütemezés/tempó.)
Egyetlen negatívum eddig: azért az ugrásnak itt sem sikerült (még) normális dedikált gombot adni. (Ez a left stick benyomása sprint közben eléggé "szuboptimális").
Jó pont, hogy ránézésre - ellentétben a DS1-gyel - itt már kovács is lesz a hubban, úgyhogy nem kell talán annyit ide-oda utazgatni, ha akar valamit az ember.
-
Gothmog
senior tag
Persze, végignéztem az induló karaktertípusokat, és láttam, hogy a lovagnál elég egyenletes a str/dex eloszlás, nem is rossz értékekkel, de ez egy szubjektív dolog nálam: nem szimpatikus most valamiért. Ne kérdezd, nem tudom megmagyarázni.
Warrior lesz egyébként. (Mercenarynál bejött amit gondoltam: dual wieldben négyféle támadás, négy gombon - számomra zavaró változatosság
Pedig a gyorsasága és pörgőssége nagyon tetszik. Vele egyébként csak fele hp-ra tudtam lefaragni a jégkristályos gyíkot mielőtt az lecsapott volna. Igaz, a warrior kibírt két pofont állva még éppen), a mercenary a másodiknál már feküdt.)
Azután majd eldöntöm, hogy tiszta str vagy inkább quality irányba vigyem-e el a warriort. De szerintem valami nem ultranagy kétkezes kard lesz majd a megoldás most is; olyan, ami azért nem is tetű lassú, és használható/kellően verzatilis a move setje. Kb. mint a Claymore volt a DS1-ben. (Talán itt is claymore lesz... majd meglátom. Kicsit olvasgatok, hogy ne totál vakon menjek bele, de csak pár alapdologra szűrve, mert azért nem is akarom szétspoilerezni magam előtt a játékot, hogy maradjon meg a felfedezés élménye is.)Apropó, itt is megvan az str és dex 40 körüli soft cap, illetve ha két kézre fogom a fegyvert, akkor másfélszeres str szorzó van-e itt is, és így 27-28 fölötti erő ilyenkor már csak csekély mértékben emeli a scalinges értéket?
-
-
_drk
addikt
De ugye az csak +3. Nagyobbat fel se vett.
A középső terület után még chatedral volt játszható, de ott is olyan erőszak volt hogy fájt nézni.
Meg a Bossok is túl vannak tolva egy kicsit szerintem.
Ez tényleg a nagyon hardcore játékosoknak lett kitalálva, vagy csak a demo ilyen. -
_drk
addikt
Streamet néztem belőle, de nekem az jött le hogy nem nagyon van meg a balansz, vagy alapból egy rohadt nehéz játékot akartak csinálni.
Hardcore csávó is megkínlódott vele, későbbi Bossok is alig adnak soul-t. Jó pár területet bejárva is csak sima smithing stone volt.
Nekem már ez a lehetetlen kategória. -
Tasunkó
őstag
Nehéz nem volt, de tényleg utálatos. Mindenhez beöltözködök, nem szoktam tangeszban nyomulni, mert olyan valószerűtlenné teszi a játékot. Ehhez is van a gardróbban a fekete boszorkányos szoknya, meg tűzálló fekete páncél, jó nagy pajzzsal. Döcögősebb úgy, de random 2-20 próbálkozás között egyszer bejön hogy még a szakadékbaugrást sem rontom el, aztán annyi.
-
Bad Pritt
félisten
Nekem az istentelen szűkös helyet kell mindig újra megszoknom, mikor visszatérek. Mindenhol max kétember széles folyosók, utak és ösvények, sokszor tele ellenséggel, lelökdösnek, megdobálnak, legurulsz magadtól, aztán ahol meg van hely (Anor Londo) ott meg féltucat ellenség lófrál az egész pályán.
-
ThySoul
senior tag
-
Bad Pritt
félisten
Jahm, ha valami rezisztens a tűzre akkor élből a sebzés kétharmada elveszett teljesen. Mondjuk ilyenből csak két és fél van az egész játékban, Old Demon King, Nameless King első fázis, Soul of Cinder, de az nem segít, hogy pont az utolsó boss ilyen.
Mondjuk legalább a black flame varázslatok használtak, NG+ végén azokkal be tudtam aprítani pár próba után. -
Weareus
addikt
Én mindig party-ban vagyok haverokkal, ha játszom ps5-ön.
Van egy komoly souls veterán ismerősöm köztük, aki minden fromos játékot minden platformon is platkózott.
"Megengedtem" neki, hogy újra telepítse a ds-eket, ds1-ben kidobott ezt-azt. (Ment volna egyedül is, csak a farmolós részek eléggé uncsik...)Majd ds3-ban is... megengedem.
Lehet, megkérem, ne xarozzunk, gyűrűkkel, ezzel-azzal, dobja ki rögtön a platkót és kész.
A ds2-ben ez nem megy.
Valami olyasmit mondott, hogy a csillagok együttállása mellett szűz lányok hónalj-izzadtságát kell áldozni oltárnál ahhoz, hogy ds2-ben coopolni lehessen.
Soul memory-tól elkezdve minden marhaságot számol, és ha nincs közeli egyezés nem fog összerakni ismerőssel sehogy sem.Azt mondta, ismerősök közötti coop-mókára ott akkor van esély, ha mindkét player friss telepítéssel-karakterrel nyomja...
Ez is érdekes.(Bezzeg a player-invader jön ha kell, ha nem...)
-
Weareus
addikt
Értem.
Hát nekem sem ment le elsőre, sőt még vissza van, ami azt illeti.
Csak most éppen ügyeletben vagyok...
(Tükörrel visszaveri a varázslataimat, mobokat idéz, etc.).
De annyira nem vészes, le fog menni.Kérdés: többen emlegették a DS2 kapcsán a Vanilla verziót.
Én néztem, sehol nem kapni ilyet.
Aztán rákerestem külföldi topikokban és valami olyasmi jött le, hogy a Vanilla verzió az lényegében a DS2 első, dlc nélküli (és még nem patchelt) (lemezes) kiadása. (Amiben jó pár apróság másképp van/volt)
Lehet erről tudni valamit, hogy tényleg így van-e? -
Beretvás
veterán
Ér amúgy valamit? Ez a dragon stone- os alak?
Másik meg hogy látom le is lehet nyilazni a köcsög namelesst, bár tegnap épp nem sikerült, de sajnos csak legócskább nyílvesszőim voltak. Ma még gyúrok a nyilvesszőkre meg a bowra kicsit. Hátha de ha nem megy akkor egyenlőre itt hagyom nem akarok bele bolondulni, főleg ha opcionális is..
-
-
Speeedfire
félisten
Néha pont elég ahhoz, hogy én nyerjek a f*szméregetős versenyben, és nulla hp-val életben maradok, ő meg nem
De persze, jogos kinek milyen a játékstílusa.
Phoen|x: Hát, egyes bossoknál a pajzsot is leveszem, mert akkorát üt, hogy nulla stamina marad. Akkor meg már tök mindegy. Bossoknál néha azt nézem milyen elementál védelmet adnak. De nekem is a fat roll elkerülése a lényeg. Van, hogy alul csupasz vagyok, sapkának meg éppen valami van, hogy ne legyek kopasz. -
-
NomAd_82
aktív tag
Nagyon állat ez a game.
Az utolsó boss-nál voltam. Lord of cinder. Egy magyar pali végigjátszása alapján mentem és mindent követtem, figyeltem, amit ő csinált, csak azt nem mondta, hogy ha a segédeket behívom korábban a bossokhoz, akkor a final-nál nem marad segítő, így egyedül kellett bemennem. Online segítő sem volt senki.
Egész játékot szinte ember használat nélkül nyomtam végig. Na ennél a trógernél az első napon 3 óra kellett és 34 ember, hogy NE tudjam megölni. Erre elkönyveltem, hogy egyedül nem fog menni, feladom, mert segítő nélkül nem megy.
Eltelt egy hét, tegnap este 23:00-kor bementem, felpattintottam 2 sört és kinyírtam de közben izzadt a kezem, csúszott a kontroller, mert kevés csíkja volt de tudtam, hogy így lehet a legkönnyebben elbukni egy csatát. Ééééééés meglett. Én akkorát ordítottam éjjel... Ember csak azért kell, hogy az élet csíkom több legyen és lássam az online játékosokat is vagy van másik funkciója.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3372
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- PS Plus előfizetések
- Új monitor állvány- elegáns megoldás a dupla A/4-es papírcsomag helyett - csak össze lett szerelve
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest