-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tasunkó #7766 üzenetére
Ugyanazt tudom mondani, leírva nagyon szép, csak közben vagy bejön vagy nem. Nekem is sikerült már így, de ha nem gyakorlod orrvérzésig, akkor nem 100%-os taktika, arról meg ne is beszéljünk, hogy közben a másik sem fog popcornt majszolni, legalább kétszer eltalálhat, míg végzel a jobboldalival.
Egy dolog működik 100%-ban, a poison cheese.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tasunkó #7778 üzenetére
Na ja, a Four Kings egy ritka elcseszett koncepció volt (mekkora szerencse, hogy az Elden Ringben vissza is tértek hozzá és ugyanolyan szaros maradt ).
Ornstein és Smough szerintem se vészes, én nagyon élveztem mindig azt a harcot, annak ellenére, hogy a játékmenet egyértelműen nem többszereplős boss harcokhoz van kitalálva.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kai_Rong
senior tag
-
shakuras
csendes újonc
válasz Tasunkó #7945 üzenetére
Minden más csak utánzat, majmolás. Miközben a From tökélyre fejlesztette a receptet az Eldennel!
Jobbat, vagy ami legalább megközelítené, egyhamar senki nem fog alkotni. Ennek dacára meg fogják próbálni sokan, amiből még akár egész jó dolgok is kisülhetnek.
Javítsatok ki ha tévednék[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tasunkó #7982 üzenetére
Valahol ez a DS látvány az Ico-ból meg a Shadow of the Colossus alapokból indulhatott
Inkább a King's Fieldből házon belül. Vagy a King's Field volt Ueda mester ihletője az Icónál meg Colossusnál és utána az ő munkája ihlette tovább a Fromot, ezt már sose tudjuk meg.
De az tuti, hogy egy elég egységes, könnyen azonosítható látványvilága van a From játékoknak már a 90-es évektől.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
FlashBird
tag
válasz Tasunkó #8064 üzenetére
Valahogy ezek a többszöri végigjátszások nem annyira vonzanak, legalábbis nem egyből Elden Ringet-t sem kezdtem újra pedig terveztem, lehet majd DS3-et egy év múlva amikor már elfelejtettem a dolgokat benne hogy meglegyen kicsit megint az újdonság varázsa, na meg más karakterrel.. De 6x végig nyomni egymásután...
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Tasunkó #8091 üzenetére
Nem összehasonlítható a két játék. A Sekiro erősen skill-based, nem tudsz buildelni, mert nincsenek statok, nincsenek szintek. DS2-ben ha elakadsz valahol, tudsz respecelni, hogy valami más megközelítéssel próbálkozz, tudsz pár plusz levelt grindelni, hogy több életed / damage-ed legyen, stb.
A Sekiro nehézségére leginkább azok szoktak panaszkodni, akik a DS háttérrel vágnak neki, és hasonlóra számítanak - azt a mindsetet kell magadévá tenned, hogy a Sekiro nem egy Souls játék, hanem teljesen más, még ha hasonló elemeket is vélsz benne felfedezni. Nekem anno a Sekiro az első "Soulslike" játékaim között volt, előtte csak a Nioh 1-et pörgettem végig. Egy-két bossnál azért nyilván sokszor kellett próbálkozni, hogy győztesen kerüljek ki a csatából, de egyáltalán nem volt vészes, szóval abszolút teljesíthető kevesebb Soulslike tapasztalattal is.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Tasunkó #8157 üzenetére
BB alatt elég jól felhúztam az elején a karaktert, így a mid game egész "könnyű" volt. Csak a végén volt egy DLC boss, ami szét szopatott. Majd meglátom milyen lesz ez a game.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest