Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kai_Rong

    senior tag

    Elden Ring után megjött a kedvem a DS-ekhez, szóval be is izzítottam a Dark Souls Remasteredet a PS4-en. Aranyosan clunky és csúnya a játék, de majd megszokja a szemem. Most jutottam el Undead Parishbe, legnagyobb meglepetésemre eddig alig sikerült párszor meghalni, de lesz ez még rosszabb, úgy érzem :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz gorgo #7727 üzenetére

    Kevered a Demon’s Souls-szal, a Dark Souls 2010 utani :) Es sajnos nem nez ki jol, de a grafikan altalaban nem szoktam nagyon fennakadni, kedvenc jatekom a PS3-as erabol a fertelmesen ocsmany Nier volt.
    nalam eddig a From Software cuccok kozul az etalon a Sekiro, de most eppen a japan tema mellett a dark fantasy is elfer a hangulatomhoz, szoval jo lesz ez a DS :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Most vagtam le Gaping Dragont, eddig eleg bejovos a DaS1. Van azert nehany fajdalompont, amit betudok annak, hogy tizeves a jatek. Az egyik ilyen, hogy a bonfire-ok olykor nagyon messze vannak a boss roomoktol, es amikor tanulja az ember a boss movesettet, akkor nem segit, hogy 1-1,5 percet kell kutyagolni halal utan. Capra Demon kifejezetten idegesito volt, mert muszaj volt utkozben sokat harcolni, annyira szuk utcan kellett vegigmenni, hogy siman gangbangeltek az ellenfelek, ha netan csak szaladni akartal. Remelem, ez a kesobbi reszekkel valtozik. Biztos, hogy a Nioh-Sekiro-ER harmas elkenyelmesitett, ott mar ezzel nem volt gond. Nem kell bonfire mindenhova, a tul sok is idegesito tud lenni, de legalabb a bossroom ele egy elfer :D Kicsit a terkep hianya is faj, Depthsben nagyon sokaig maszkaltam, mire megtalaltam, hova kellene menni.

    Weapon upgrade-nel erdemes valamire figyelni? Az elejen a droppolt titanite shardokat sajnos feleslegesen elkoltottem a kezdo longswordre meg a Knight Shieldre. Most sikerult osszeszedni egy Claymore-t, az is bejovos, csak kicsit sok staminat eszik, az most +4-es. Dexes warriort kezdtem el epiteni, Uchigatana lenne a cel (gondolom, itt is bleedel), de azt nem lattam meg egyik merchantnal se eladasra. Gondolom, hogy sima modon lehet huzni, ez a crystal / lightning / egyeb fejlesztes upgrade materialja gondolom limitaltabb, szoval meg kell gondolni, mire kolt az ember.
    illetve ha jol sejtem, respec nincs, szoval azt is meg kell gondolni, hogy mire pakolok pontokat :D dexes warriornal eddig dexre, endurance-re, vitalityre es strengthre pakoltam. Varazslatokat kevesbe tervezek hasznalni, igy int / attunement nem fokusz. Faithre pakoltam par pontot, valami heales cucchoz gondolom kellhet majd. Barmi hasznos tipp? Van skill cap, ami fole nem erdemes pontot pakolni?

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Kicsit elkalandoztam a kitaposott ösvényről, eltévedtem Darkroot Gardenben, és pikkpakk egy bossroom előtt találtam magam xD Nem volt vészes ez a Moonlight Butterfly, jó volt egy kicsit íjat használni a szokásos melee fightok helyett.

    Illetve teljesen random megtaláltam az Uchigatanát. A merchantnál vásároltam Undead Burgban, aztán megpróbáltam inni az előttem lévő vizesflakonból. Sajnos mindig megfeledkezem arról, hogy a menüben sincs pause, és ahogy leraktam a kontrollert, az R2 benyomódott az ölemben, megcsipkedve a merchantot... Ha már hostile lett, akkor gondoltam, ki kell nyírni. Dobott egy katanát :D Fel is húztam +9-re, egyelőre nagyon bejövős a fegyver, jó a sebzése, a durability-re meg külön figyelek.

    Firelink Shrine-nál az óriás varjúhoz hogy lehet odamenni (gondolom, ő a fast travel opció)? Az Undead Parish liftnél láttam, hogy egy szinttel feljebb ki lehet szállni, ami egy platformra visz, de a platformról nem tudok átugrani a kitüremkedő várfalrészre, mindig leesek a ládákhoz lejjebb... A Firelink Shrine szobornál pedig maximum a varjú alá tudok menni.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz MageRG #7753 üzenetére

    Basszus csak siman dodgerollolni kellett szemben a kituremkedo falresszel xD en hulye meg ugraltam mindenfele szogbol es sose jott ossze. Nem szoktam a lenthagyott szovegeket megnezni mert sok a hazudos, de valaki pont ott hagyott egy szoveget azzal, hogy try rolling, es bejott :D
    Lenyomtam a Stray Demont, aztan ellatogattam Blighttownba (nem volt annyira szar, mint a belepeskor gondoltam, bar ezeket a kopocsoves toxic faembereket aki belerakta a jatekba, annak a jo edesanyjat). Lement a pokboszorkany boss is, aztan veletlenul Darkroot Gardenben kilyukadtam a “gisgutya” bossnal, szoval Sif is lement. Itt azert volt nemi mosoly az arcomon, ez gyakorlatilag full ugyanaz a bosd, mint Liurnia Academyn az Elden Ringben, csak ez legalabb a melee brutal utesei melle nem lovoldozott magic projectile szarokat :D Jott valami sarkanyfej a Firelink Shrine-ba, meg megnyilt Sen’s Fortress, gondolom, az a kovetkezo allomas. Van vagy 100k soulom, nem tudom, mit kezdjek vele. Soul level 49es vagyok, ebbol sztem vagy 6-7 plusz level tuti kijon, ami lehet, hogy jo. A pyromancer botot felhuztam +10re, az is jo cuccnak tunik, es tudnam meg tovabb fejleszteni, bar csak akkor pyrozok inkabb, ha sietek vissza a hullamhoz. Az uchigatanat meg nem tudom tovabb huzni, nincs eleg Large Titanite Shardom, szoval +9nel egyelore megrekedtem.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Úh ez a Sen's Fortress elég idegesítő volt. Ezekben a platform részekben egyik From játék se remekel (na jó, a Sekiro üdítő kivétel), a kamera sokszor vállalhatatlan. Láthatóan nem lógok ki az ajtó keretéből, de mégis eltalál a kőgolyó hitboxa and stuff. Mindegy, elverekedtem magam a végére, az Iron Golemet leolvasztottam némi pyromancyval, szóval most már Anor Londóban vagyok, ami kicsit úgy néz ki, mint az Elden Ring Leyndell Capitalje. A játék továbbra is bejövős, és nem érzem se nehéznek, se nagyon unfairnek, kicsit bánom, hogy anno a PS3 érában ez kimaradt.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz MageRG #7759 üzenetére

    Nekem sokszor a kamera volt a legnagyobb ellenségem. A mozgó pengéknél pl. tökre nem látni, hogy mennyire vagy közel hozzájuk, könnyű beleszaladni egy-egy ütésbe.
    Anor Londónak még csak az elején vagyok, a komment inkább csak annak szólt, hogy tartottam tőle, hogy a játékban tényleg instant halálok lesznek kétpercenként :D Valószínűleg a sok száz óra Nioh, Nioh 2, Sekiro, Elden Ring és Ninja Gaiden segített abban, hogy skillben javuljak, ha az első ilyen játékom lenne, akkor valószínűleg többször pislognék a You Died feliratra. Anor Londóban lesz valami csúnyaság, amitől kellene tartanom? :D

    Anor Londo egyébként inkább a milánói dómra hajaz. Miyazaki láthatóan szereti a túlcsipkézett gótikus épületeket, mert mindenhol ezek köszönnek szembe.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Bad Pritt #7762 üzenetére

    Jól hangzik, a projectile-os ellenfeleket minden ilyen játékban gyűlölöm :DD

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Anor Londóból tegnap valami teljesen más helyre keveredtem el, interaktáltam egy festménnyel. Priscilla volt a boss a végén, talán az első boss volt, akivel szenvedtem, ez a láthatatlanná váló képessége elég idegesítő. Lekaszabolt vagy ötször, mire észrevettem, hogy a lábnyoma ott marad a hóban, szóval lehet látni, hogy hova fog jönni. Az Elden Ringben jókat nevettem azon, hogy a batár nagy nyílvesszők még percekig merednek ki a testedből, szóval out of the box megpróbáltam nyílvesszővel lövöldözni, és láss csodát, a belé fúródott nyílvessző nem válik láthatatlanná :D Onnantól kezdve relatíve könnyű volt trackelni, hogy mit csinál, plusz a fireballt se nagyon szerette.

    Szerintem túl vagyok a hírhedt íjász gerendán is - a 2 szárnyas démon után van egy gerenda, ahol két íjász lövöldöz, de relatíve védve vagy a korlát miatt, aztán oszlop, utána pedig még egy gerenda ahol két íjász lövöldöz, jobbra pedig az egyiket közelharcba is kell kapnod, hogy tovább tudj menni. Kicsit vicces, hogy ilyen siege weapon szintű szigonyokat lövöldöznek abból az íjból :D Kellett egy-két próbálkozás, meg egy szintnyi soul megint ment a levesbe, de most már egy másik bonfire-nél chillelek Solaire-rel.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Bad Pritt #7771 üzenetére

    Miért, ez nem csak annyi, hogy rányomsz az X-re a festmény előtt? Kell hozzá valami quest, amit meg kell csinálni?

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Bad Pritt #7773 üzenetére

    Ja, Undead Asylumba visszamentem már egyszer, ott volt egy bossfight, a weapon upgrade materialért megsütöttem a Black Knightot meg esett valami shield is, és kilootoltam a helyet. Azt hittem, hogy Firelinkben a varjú olyan fast travel, hogy bármelyik szabadtéri meggyújtott bonfire-höz el tudok vele menni, aztán kiderült, hogy csak az Asylumba visz vissza... Kicsit csalódást keltő volt, de hát én voltam naiv, bilibe lóg a kezem, hogy egy 2011-es játékban van fast travel opció. Azóta minden új területet tüzetesen átnézek, hogy legyenek shortcutok.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz MageRG #7775 üzenetére

    Jaja, most már működik az igazi fast travel :D Délután jártam a boss duónál... Eddig ez volt a legundorítóbb bossfight a játékban, ócska unfair szar volt. Első három próbálkozás alkalmával egyikbe se tudtam még csak beleütni sem, mert már a ködfal után egyből belémállította a lándzsáját Ondóstein vagy rámküldte a villámszarját. Bár a kedvencem az volt, amikor közrefogtak, staggerelt az egyik, mire felálltam és véget ért az i-frame, a másik hitboxa is eltalált, stagger megint. Két ilyen után ezzel nehéz mit kezdeni. Végül felvettem Havel armorját, hogy nehezebben legyek staggered, a dagit kivéreztettem az uchigatanával, a másik jómadarat meg előpörköltem pyróval, aztán fast attack / block / fast attack / block looppal sikerült lekeverni.
    Most kicsit úgy érzem, elakadtam :D New Londo Ruinsnál még a játék elején nyitottam valami shortcutot, ott még nem jártam, de OP helyszínnek tűnik, szellemboszorkányokkal találkoztam, de nem sebez rájuk a katana, WTF. Darkroot Gardensben / Basinben megint szétnéztem, de szerintem ez már ki lett pucolva (Sif, Hydra leölve). Az egyik várban találtam egy kövér macskát, de az csak covenantba vett be, questet nem adott. Van még a katakomba, ahol nem jártam, de ott meg a csontvázak újraélednek. Futok még egy kört az eddigi helyszíneken, hátha kimaradt valami.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Ma harcoltam Artoriasszal, fu de jo kis bossfight volt, abszolut kedvenc a jatekban :) Vegre nemegy slowpoke ellenfel, mar mar a Nioht idezte :D Nem ment konnyen, mindig akkor nyirt ki, amikor az elete utolso 5%-a volt hatra, es rosszkor healeltem / nem tudtam leshieldelni valamelyik cuccat. Igazabol a legnagyobb hiba az volt, hogy shielddel mentem. A staminamat igyis ugyis leverte, szoval ugy voltam vele, hogy nem bohockodom, ketkezes katana meg dodgeolas, meg is lett azonnal :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Éééés tegnap este a stáblista is lepörgött :) Nagyon jó élmény volt, és tényleg sajnálom, hogy anno megjelenéskor a Demon's Souls annyira elvette a kedvemet a sorozattól, hogy utána nem is nagyon foglalkoztam vele. Mondjuk az is igaz, hogy így egy valószínűleg jóval smoothabb élmény volt a sok egyéb Soulslike játék után, nem itt kellett megtanulni az alapokat.
    Őszintén, a DLC volt szerintem a játék legjobb része, kár, hogy csak három új nagy terület van benne, és limitált új ellenféltípussal. A bossfightok viszont mindenért kárpótoltak, mindegyik tök jó volt. Manus egy kicsit idegesítő volt ezzel az elkaplak, megharaplak, megszorongatlak, földhöz b.szlak, rádugrok kombó támadásával (fél HP csík / attack), de azért egyszámjegyű próbálkozásból teljesíthető volt. Artorias továbbra is a kedvenc bossom, az összes eddigi Soulslike játékból ezt a harcot élveztem a legjobban.
    Gwyn cserébe nagyon semmilyen volt, bár valószínűleg az volt az oka, hogy nem 100-as szinten, maxolt equipmenttel kellett volna hozzá menni. És még good bro Solaire-t is beidéztem, ha már a questline-ját végigvittem :D
    Cserébe a lord bossfightok nagyon... furcsák voltak. Nito teljesen oké volt, a Four Kings nekem annyira nem volt rossz (egy gearcheck bossnak tűnik), Seathnál már húztam a számat, de Bed of Chaos tette be a kaput. Egyszerűen nem tudtam rájönni, hogy hol lehet megütni, miután a két oldaláról az a szar leesett. Egy órányi próbálkozás után végül videót kellett néznem, aztán fogtam a fejemet, hogy jaa, ez csak ennyi?! :D Ezeket a puzzle bossokat egyik játékban sem szerettem, remélem, ezt az irányt nem erőltetik a későbbi részek.
    Gwyn előtt azért megnéztem, hogy miket hagytam el, meglepően sok mindent sikerült megcsinálni magamtól (az Elden Ringből átragadt ez a "fedezzünk fel mindent is" érzés), de azért nekiülök a következő végigjátszásnak is, ha már ennyire közel a platina.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Bad Pritt #7790 üzenetére

    Ó, vagy úgy. Akkor nem csoda, hogy a játék vége furcsán üres volt. Nagyjából a Tomb of Giantstől kezdve az volt az érzésem, hogy itt kifogyott a csapat a budgetből / időből, össze lettek dobálva az elemek, le lettek rakva az ellenfelek, de ennyi. Izalith ebből a szempontból tényleg a leggyengébb volt, az ellenfeleket is úgy oldották meg, hogy sokat egymás mellé copy-paste-eltek :D
    Gwyn valszeg tényleg ilyen, de 1 parryból és 6 ütésből lement (Solaire is segített valamennyit), szóval nem nagyon volt szerencsém hosszan nála lenni. Lehet, hogy majd NG+ban meg megszívat :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz MageRG #7793 üzenetére

    A Bellowing Dragoncrest Ring nemcsak a sima sorcery-t erősíti, hanem a pyrót is? :o Basszus, ha ezt tudom, akkor megveszem Griggstől :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz MageRG #7795 üzenetére

    Ja, az INT-re én is elkezdtem az elején pakolni statokat, aztán rájöttem, hogy felesleges, ugyanannyit sebzett mindegyik pyro.

    Dark Souls II-ről mi itt az általános vélekedés? A nemzetközi communityben az a fekete bárány, bár nem tudom, mivel érdemelte ezt ki :D A Scholar of the First Sin edition a következő célpont, de nagy a kísértés, hogy skippeljem magam egyből a DS3-ra.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Ez az Ornstein/Smough fight tényleg elmehet a jó édes anyjába. Továbbra is tartom, hogy ez a játék legeslegszarabb bossfightja. És nem, nem fogtok meggyőzni, hogy ez bármilyen módon is fair lenne vagy a játék eddigi logikájára épülne. Az sem érv, hogy ez így lore friendly, pont nem érdekel. Többször haltam már meg itt, mint sima NG-ben, és még csak ez sem opció, hogy elmegyek farmolni még 20 levelt a meglévő 115 mellé, mert semmi értelme nincs, a fegyverem cappelődött, többet nem fogok sebezni, az meg hogy a bossok hogy mozognak, full random. Ráadásul most Ornsteint kellene először megölni, ami még ha meg is történik 5-ből 1 runon, akkor jön szuperpufi, akinek az AoE lightning seggese konkrétan oneshotol, és rohadtul nem lehet belőle kifutni...

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz sp8787 #7807 üzenetére

    Ma reggel persze meglett elsőre, lol :D De ettől függetlenül tényleg utolsó forintos az összes duplabossfight minden Soulslike játékban.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz MageRG #7809 üzenetére

    Benny Hill fogócskáztunk három percen keresztül, mert mindig Smough volt elől, Ornstein hátul, spammelte a villám szarját, a pyro nem őt találta el, közelebb meg nem akart jönni. Ez minden volt, csak nem fun... Az oszlop van amikor segít, van amikor nem, Smough hitboxa átjön az oszlopon is, ha 45 fokban találja el (i.e. ha picit közelebb állsz az oszlop széléhez, akkor talál), Ornstein railing támadása meg simán végigmegy az oszlopon, csak megkerüli az objectet. A villámos cucca ellen jó, az kétségtelen, de nem akarok 60akat sebezni íjjal rájuk és folyamatosan az oszlop mögött bújkálni, mert az örökkévalóságig tartana a fight.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Lement az NG+ is, illetve elverekedtem magam Anor Londóba NG++ módban, hogy meglegyen mindegyik unique fegyver. Sok kihívás nem volt a játékban az Ornstein + Smough duó után, szétszedett mindenkit a dex build pillanatok alatt :) Four Kingsnél konkrétan 20 másodpercet várni kellett, hogy mikor érkezik meg a soron következő király :D

    Elkezdtem a DS2-t, ez egyelőre nagyon más világnak tűnik, mint az első rész volt... Van itt bármi sztori átfedés, vagy ez full self-contained? Tök másnak tűnik a lore is, a színvilágról nem is beszélve. Egyelőre még szokni kell, hogy a health és stamina bár ennyire kicsike :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz sp8787 #7815 üzenetére

    Tervben van mindhárom részt végigvinni, ha már anno kimaradtak. Gép hiányában a legutolsó a Demon's Souls remake lesz, de a mostani sorból a Bloodborne megy majd a végére. Azzal amúgy többet játszottam még a Sekiro előtt, és az tetszett is :)

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Ez a DS2 SotFS azért helyenként kiidegel, tényleg nagyon más, mint az eddig látott részek. Már vagy 5 órát elcsesztem a játékban, de még csak két bosst láttam. A Pursuernél előjött rengeteg frusztráló dolog, pedig egy faék egyszerű bossról van szó. Megtetszett a kovácsnál a rapír, megvettem, thrust damage is fun I guess. Már ha éppen működik, van, hogy full lock-onnal melléüt az ellenfélnél, amikor szemben állok vele, ezt mégis hogy?! :D A Pursuer kombójában, ahol másodikként a pajzsával üt, a pajzs az konkrétan trackel, hiába ugrottam ki akárhányszor a hitboxból, ha a kard eltalált, akkor a pajzs is, hiába vagyok már a boss mögött / mellett. Az Estus Flaskból ivás animációja van vagy 4-5 másodperc, hihetetlenül zavaró, ezt is az adaptability gyorsítja, vagy a Dex, vagy ez alapból ilyen szar és ilyen is marad? Arra már rájöttem, hogy a HP csík rendes szintre hozásához Effigy kell, de egyelőre nem mertem még használni egyet sem az elején, szóval fél élettel YOLO-módban megyek (és annak rendje és módja szerint kelek-fekszek).
    A kedvencem az volt, mikor lépnék be a bosshoz a ködbe, és hátulról úgy megrakott két ellenfél, hogy öröm volt nézni (animáció közben, halottan estem be a bosshoz lol).

    Adaptabilitynél mi a jó szint? Gondolom, érdemes lenne az agility-t 100 körülre húzni, hogy kb. a DS1-es i-frame szintet hozzam. Buildben megint egy jó dexest akarok összehozni, mint a DS1-ben. A rapír tetszik, mellé másodlagosnak meg valami katana, aztán hadd szóljon. Vagy valamilyen STR build jobb lenne ebbe a játékba? Eddig elég gyorsan megy a szintezés, már level 40-es vagyok, pedig még alig pár óra telt csak el.

    Illetve még egy bónusz kérdés: ha belépek a mazochista covenantba, ami NG+ szintűre gyúrja az ellenfeleket, akkor a despawn meg fog szűnni? :D Egy pár helyen már annyiszor leöltem az ellenfeleket, hogy nem spawnolnak vissza, a kérdés, hogy a covenantba belépéssel a már véglegesen kiirtott ellenfelek újra megjelennek-e.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz MageRG #7823 üzenetére

    Köszi. Közben elég jól haladtam, most öltem le a Rottent, előtte megjártam Iron Keepet meg Sinners Lostot. Kövezzetek meg, de nekem a sok clunky mechanika ellenére is bejön a játék :D Tök más mint az első rész volt, de van benne valami sajátos báj. Néha persze anyázok magamban, mikor meghalok két bonfire között és tudom, hogy megint 40 enemy-t kell majd megölni hogy visszajussak a hullámhoz, de valahogy mindig nagy lelkesedéssel ülök le a játék elé. Ez a primary rapír / secondary katana jó választás volt, Chloranthy Ring+1, Old Leo Ring, Ring of Blades+1 és Ring of Binding kombóval nyomom, brutál nagyokat sebzek. Bossok közül egyedül a Pursuert kellett eddig többször próbálni, mindenki más lement elsőre. Illetve nekem nagyon szokatlan, hogy ennyire gyors a level up. Nem farmoltam külön, viszont azt a metódust követem, hogy ha két bonfire közötti rész kipucolása között meghalok (egy-két szintnyi soullal), akkor a visszaszerzés után azonnal teleportolok Majulába és level upolok. 103-as vagyok most, pedig érzésre ez még csak a játék fele. Bár az is igaz, hogy itt több stat van, amire lehet költeni.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Tegnap este a DS2 alapjáték végére értem. Nekem összességében nagyon tetszett a játék, bár lehet, hogy a "kerüld el mindenáron" jellegű tanácsok nagyon alacsonyra vitték az elvárásszintemet :D Az alapjáték bossai meglepően könnyűek voltak, nem tudom, hogy ez a rapír miatt volt-e, de egy-két kivétellel minden elsőre lement, még a final bossok is back-to-back. Farmolni a végére azért már kellett a Soul Spear varázslat miatt, ezt a 30 sunlight medalt egy picit túltolták, mármint persze ha van aktív online meg behívnak bossokhoz segíteni, akkor oké, de volt, hogy fél órákig álltam a boss kapujában, és senki nem nyomott rá a summon signomra... A végén 168-as szinten állt meg a Soul Level counter (de még mindig nem respeceltem! :D)
    Lore-wise nagyon tetszettek a DS1-es kapcsolódások (bár csak a végére kristályosodott ki, hogy mégis melyek ezek), viszont az is látszik, hogy más kreatív csapat dolgozott a játékon, egész más a látványvilág és a hangulat is. A DS3 ahogy hallom sokkal inkább egy homage a DS1 felé, itt inkább a standalone jelleg dominált. Biztos csak behaluzom, de az Elden Ring mintha a DS2 nyomdokain épült volna tovább, picit hasonlít a plot, a színvilág, meg úgy egyébként a hangulat.

    A DLC-kbe most vágok majd csak bele, remélem, tényleg ez a játék legjobb része :) Reddites kommentek alapján a három DLC együtt még olyan jó 15-20 óra, ez a DS1 után komoly előrelépés :D Aztán még egy speedrun és jöhet is a harmadik rész, aztán pedig a Bloodborne.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Lementek a DLC-k is, átb.sztak a Redditen, dehogy volt ez 15-20 óra :D Egyenként olyan 3-4 óra volt, és ebben azért exploration is volt bőven, mindent is összeszedtem. Mondjuk a bossok nagyrésze lement 2-3 próbálkozásra, szóval ott se nagyon ment el az idő.
    Igazatok volt, tényleg a DLC-k voltak a játék legjobb részei.

    A Sunken King DLC fullosan olyan volt, mint valami brutálerős Zelda dungeon ezekkel az obeliskes puzzle-ökkel. Itt volt először olyan igazi "wáó" érzetem, mint a DS1-ben, nagyon ügyesen meg tudták oldani a map összekapcsolását, ez azért az alapjátékban a legtöbb esetben nem jött össze. A bossok is szórakoztatók voltak, de nem volt semmi durvulás. Mondjuk mikor Elana az utolsó 20%-nyi HPjánál már a harmadik szart idézte le, azért nem voltam nagyon boldog, de teljesen kiszáradt Estus Flaskkal sikerült elsőre lehozni. A sárkány is cool volt, olyan volt, mint az alapjátékból az Ancient Dragon, csak szteroidokon, de hát esélye se volt, az Elden Ringben annyi sárkány bossfightot csináltam, hogy a forgatókönyvet már kívülről fújom. Sokat anyáztam a DS1-es double bossfightok miatt, aztán itt sikerült emelni a tétet a hármas bossfight-tal, ráadásul sikerült igazi olcsójánosokat összepakolniuk, egy Havel-klónt, egy Anor Londo sniper archert meg egy "rádnézek és máris bleedelsz" dexmastert :D Szerintem itt töltöttem el a legtöbb időt, fogócskáztunk perceken keresztül, míg végül csak Havel maradt. Nem lennék őszinte, ha azt mondanám, hogy ezt bármikor szívesen játszanám újra :P

    Az Old King is fasza volt, főleg a bossok, Fume Knight feljött Artorias mögé a második helyre a legjobb DS bossfightok sorába. Sir Alonne a.k.a. Sephiroth is bitang hangulatos volt, de ott sajnos a hozzá vezető út jól összefoglalta a DS2 játék alapvető problémáit. Telerakták a pályát idegesítő ellenfelekkel, rohadtul nem lehetett mellettük elfutni, muszáj volt minden egyes alkalommal harcolni velük. Szerintem többször haltam amúgy meg a bosshoz vezető úton, mint magánál a bossnál. De a harc legalább kárpótolt érte, igazi big katana vs big katana összecsapás volt.

    Az Ivory Kingnél szerintem már way overlevelled lettem, a normál meg "teknőshátú" jeges monszták egy ütésből haltak meg, a gólemekbe meg hármat kellett csapni. Mondjuk a hócica boss meg ráébresztett arra, hogy a 35-ös vigor kevés lesz a boldogsághoz, meglepő módon ez a bossfight ment a legkevésbé jól, sokszor haltam és korán. A pályadesign amúgy itt is marha jó volt, és nem éreztem slognak, hogy a kiolvadás után újra végig kell caplatni a korábbi mapon. A DLC final bossa már egy igazi pushover volt, cserébe a mechanika tényleg egyedi volt, hogy ki kellett "csalogatni". Mondjuk mindenki tudja, hogy ebben a DLC-ben az igazi rettegett ellenfél nem is akármelyik boss, hanem a hósündisznó. Sonic is megirigyelné azt a mészárlást, amit ezek leműveltek, fú de gyűlöltem őket, főleg ott, ahol nem lehetett őket íjjal leszedni :D

    A másfél speedrunon is túl vagyok, szóval csillant a platina a PS-en. Ha tudja az ember, hogy hova kell menni, akkor tényleg nagyon gyorsan a végére lehet érni.

    Nehéz lenne megmondani, hogy melyik tetszett jobban, a DS1 vagy a DS2. Sztoriban szerintem a DS2 jobb volt, legalábbis nekem a lore itt jobban tetszett, mint az első részben. Tényleg sok f.szság mechanika van benne, ami nagy dózisban frusztrált. A Hollow-vá válás és HP bar csökkenés mondjuk szerintem pont nem osztott / szorzott, aki zavart, az vagy Human Effigy-zett a fontosabb csaták előtt, vagy pedig volt gyűrű, ami negligálta a problémát. A clunky hitboxok meg a világ végére is követlek ellenfelek azért nem nyerték el a tetszémet. A Gutterben konkrétan volt egy Hollow, aki a pálya elejéről a második bonfire-ig követett - díjazom a kitartását, de néha amiatt kerültem szendvics gangbangbe, mert azt hittem, hogy a mögöttem lévőket már rég leráztam, aztán amíg az előttem lévőkkel harcoltam, azok is utólértek. Ezt valahogy a technikailag kevésbé kiforrottabb első rész sokkal jobban tudta kezelni, ami számomra egy kicsit meglepő. A DLC-k viszont sok mindenért kárpótoltak, ott szerintem mindegyik content jobb, mint az első rész.

    Ma este szerintem elkezdem a DS3 Fire Fades editiont is, tényleg kíváncsi vagyok, hogy a legjobb Dark Souls játék milyen.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz melega #7828 üzenetére

    Sajnos a DS3 után már csak a Bloodborne maradt ki a sorból, szóval hamarosan véget ér a From Software goodness végére érek. Nekem anno a Nioh volt az első hasonszőrű cím, amivel játszottam, abba és a Nioh 2-be összesen beleszaladt csekély 1000 óra :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz MageRG #7829 üzenetére

    Én most egyelőre friss élményekkel a kis easter eggeket / korábbi részekre utalásokat imádom, amik szembejönnek :D
    Most értem a Road of Sacrifice-hoz, és eddig kifejezetten könnyűnek érződött a játék, főleg a második rész után, ahol a trashmobok is rommá vertek a játék első 10 órájában :D De hát még nagyon az elején járok a kis level 35-ös karakterrel. A faember boss volt kicsit idegesítő, de ez is inkább azért, mert nem egy tipikus bossfight volt. Gundyr és Vordt lement első próbálkozásra.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz melega #7832 üzenetére

    Nem fair összehasonlítani őket szerintem, mert a teljes Soulsborne-ban kevesebb órám van összesen, mint bármelyik Niohban egyenként :D

    Nálam egyébként a Nioh 2 a favorit, de abba is ment bele a legtöbb órám. Jól össze van rakva, fair, jók lettek benne az újítások, és a looting rendszere is pozitívan fejlődött az elődjéhez képest.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz #82860288 #7849 üzenetére

    Biztosan nem voidoltad azzal, hogy a Rosarie covenantba idokozben beleptel?

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz #82860288 #7851 üzenetére

    Hmm.m, akkor nem tudom, mi lehet a gond. En most fogok odaerni a Twin Prince bosshoz, es megcsinaltam Sirris questjet, szoval valszeg beadja majd.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz #82860288 #7853 üzenetére

    Dex-es melee karakterem van, a kezdő longswordot húztam fel +8-ra, van mellett egy +7-es Uchigatana, illetve Grass Crest Shield van a stamina regen miatt, Flynn's Ring, Ring of Favor, Chloranty Ring és Estus Ring a gyűrűszett. Eddig az ilyen gimmicky puzzle bossokon kívül (Cursed Greatwood, Wolnir) mindenki más elsőre vagy másodjára meglett, de most azért kicsit kezdek aggódni, hogy közeledik a Nameless King :D

    Te hogyhogy Int-es buildet választottál?

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz #82860288 #7855 üzenetére

    Ma este ertem a boss kapuhoz, nekem ott van Sirris jele. Mondjuk sokaig nem elt mikor behivtam, szoval nem biztos, hogy sokat vesztesz vele… Egyelore Lothricek a vizvalasztok, 3bol 3szor meghaltam a phase 2 vegen. A kamera tenyleg random, amikor kiteleportal hogy a divine slashet elnyomja, akkor leesik rola a lock on es altalaban nem tudok eldodgeolni a tamadas elol. Na majd holnap tisztabb fejjel lenyomom oket

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz #82860288 #7864 üzenetére

    Igen, kétségtelenül a legnehezebb része az, hogy a teleport után rá tudj lockolni. Amúgy kicsit más a teleport animáció attól függően, hogy mit fog csinálni utána, és az alapján tudod időzíteni a dodge-ot. Kivéve, ha épp casting / hitting animációban vagy, akkor igazából mindegy, mert benyeled a damage-et :D Casterként amúgy valószínűleg többször futsz bele teleportba, meleeként azt vettem észre, hogy ha a jobb oldalánál vagy a háta mögött vagy közvetlenül, akkor a körbeslash mozdulatát próbálja spammelni, szóval könnyen le lehet sebezni amíg tart a staminád.

    Ma reggel rápróbáltam megint, egész könnyen meglett három próbálkozásból. Érdemes a phase 1 végén az ajtó környékén / oszlop mögött kinyírni az idősebb testvért, mert akkor kellően messze van a phase 2 indító projectile bullshitjétől, és csak a teleportot kell kidodge-olnod. Nekem a legtöbb problémám azzal volt, hogy mindig a boss hátát akartam ütni, hogy a piggybacked Lothric sebződjön, aztán legtöbbször vagy nem tudtam megütni, vagy kifutottam a staminából, szóval átlagban két slasht be is nyeltem. Nincs valami Int-re skálázódó jó fegyvered? Amíg Lothrich próbálja felébreszteni a bátyót, addig simán lehet ütni, 20-25%-ot biztos leszedsz mielőtt a Wrath of Godot elnyomná a resurrection végén.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz #82860288 #7878 üzenetére

    Gratula! En most filozom, hogy neki menjek elobb, Nameless Kingmek, vagy pedig a DLCknek :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz #82860288 #7880 üzenetére

    Ja, a lord soulokat mar felraktam, szoval csak a Lord of Cinder van hatra. Vegul elobb ellatogattam Archdragon Peakre, kedves kis helyszin :D Nameless King nekem meglepoen nem volt veszes, majdnem elsore meglett, a villam AoEjet a vegen lotte el egyszer, es abba bele is haltam :DDD A first phase picit lutri, en akarhanyszor ralockoltam, a kamera megorult, szoval lock-on nelkul probalkoztam a phase 1-ben. Attol fuggoen, hogy milyen kedve van a kiralybacsinak, azaz milyen tamadasokat lo el, lehet konnyen dodgeolni vagy eppen nem lehet, mert nem latod, hogy melyik move-jat nyomja el. Nekem az elso probalkozasnal nagyreszt aram AoEt csinalt vagy tuzet okadott a sarkany, ezt a kettot egesz jol lehet kezelni, ha repules kozben tamad valamit, az nehezkesebb. A villamos szarjai ellen van a mapon egy lightning defense buff gyuru, azt erdemes betenni valamelyik slotba.
    A masodik phase nem volt veszes, szokasos soulsos dodge-olj jobb oldalra taktikat alkalmaztam. Lothric es tezsvire nagyobb szoporoller volt, ha oket le tudtad nyomni, akkor Memeless is menni fog.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Bad Pritt #7899 üzenetére

    Uh bazzeg ne is mondd, most ertem hozza. Elso phase konnyen lement, pipa. Masodik phaseben lett belole egy dual boss fight. Fatert csunyan megszortam bleeddel, eldolnek mindketten, szuper. Varom a promptot hogy ideadja a souljat, erre csak egy titanite slabet adott, akkor mar tudtam, hogy itt baj lesz :D harmadik phaseben eddig ugy hazavagott, hogy orom volt nezni… Nem is nagyon tudom, hogy mikor kene megprobalnom megutni, a harc nagy reszeben ugral meg repul a frigid picsaja :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz #82860288 #7905 üzenetére

    Smouldering Lake-ben ket pyro tome is van, szoval check again. Fire Whip meg Fire Storm jon meg azzal a tome-mal, szoval ha egyik sincs keszleten Karlanal, akkor gyanus, hogy csak az Izalith tome-ot gyujtotted be.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz gorgo #7908 üzenetére

    DS1ben sztem a parry kifejezetten konnyu, a DS2ben elkezdtem leszokni rola, DS3ban meg full veletlen ha neha beadja :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Tasunkó #7910 üzenetére

    Itt feleslegesen vagdosod a farkukat, nem adnak fegyót :)

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz shakuras #7915 üzenetére

    Nekem ugyanez a kérdésem volt egy másfél hónapja. Én végül nem skippeltem a második részt, és egyáltalán nem bántam meg, sőt. A hate egy jó része a streamerektől jön, elég sokan beálltak a sorba szarozni a játékot, pedig egyáltalán nem lett rossz. Más mint a DS1, nekem a második rész eleje jóval szenvedősebb volt, elsősorban amiatt, hogy a normál enemy-k nagyon sűrűn vannak lerakva a pályára, nagyon messziről beaggrózhatóak, és a világ végére is követnek téged. A DS1-es "csak elfutok a bosshoz" taktika nem annyira működik, bár ha nagyon akarod, akkor ki tudod üresre pucolni az utat. Minden enemy normál esetben csak 10-szer spawnol, azaz ha 10-szer leölöd, akkor nem jön vissza, akárhányszor is pihensz a bonfire-nél.
    Kevesebb az alap invincibility frame is, illetve külön stat van arra, hogy ezt húzni tudd (mondjuk cserébe a több stat típusért sokkal kevesebb XP-be kerül egy-egy level up). Ha az elejétől fogva pakolsz az ADP statra, akkor nem lesz gondod.
    A legfrusztrálóbb mechanika az elején az, hogy itt a hollowingnak kézzel fogható hatása van: ha meghalsz, akkor csökken a max HP-d, hacsak nem használsz fel rá humanity-t. Lesz rá gyűrű, amit a játék elején össze lehet szerezni, hogy nagyrészt negligálja a problémát, viszont akkor a 4 gyűrű slotodból egy szinte fixen mindig azzal lesz betöltve.
    A hitboxok eléggé offosak, ha ilyen kis szarok vannak előtted (crystal lizard, minidisznó, stb.), akkor baromi nehéz őket eltalálni :D Mondjuk cserébe a nagy dögöket mindenhol is lehet ütni.

    Ha ezeken túl tudsz lendülni, akkor egy nagyon jó élményben lesz részed. Visual concept tekintetében szerintem a legszebb / legkülönlegesebb DS, sztoriban eléggé eltér az első rész csapásirányától, és nekem személy szerint a lore is érdekesebbnek tűnt itt, mint az elődjében. Relatíve nagy szabadságod van a játékban, bármelyik nagy területre el tudsz jutni még a játék legelején, szemben a DS3-mal, ami minden pozitív kvalitása ellenére is csak egy csőjáték. A DLC-k pedig ebben a játékban a legjobbak, mind a három viszonylag hosszú, tele érdekes játékmechanikai ötletekkel és emlékezetes ("nehéz") bossfightokkal. Ne hagyd ki, egy végigjátszást legalább megérdemel.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    A hétvégén befejeztem a Ringed City DLC-t. Midir nem is volt annyira vészes, mint féltem tőle, hogy lesz, igazából több próbálkozásba került a hídon lenyomni, mint a bossfight verzióját a magamévá tenni :D Azért egy pár próbálkozás kellett ott is, de viszonylag jól tanulható movesetje van, illetve az előző két DS + az Elden Ring sok mindent megtanított a sárkányos bossfightokról, és minő meglepő, a legtöbb trükk itt is működött. Abszolút fair boss fightnak mondanám (ellenben a szutykos Elden Beasttel, felette máig nem tudok igazán napirendre térni a folyamatos olcsó spamjei miatt). A kamera persze szar volt, mint a legtöbb gigászi méretű bossnál a játékban, de ez nem a boss hibája, rá kell szokni a lock-on és lock-off váltogatására.
    A PvP-s bossfighton azért meglepődtem (Spear of the Church), de koncepcionálisan szerintem tök jó ötlet volt, hogy valakit az adott covenantból ad be a játék.
    Gael is emlékezetes bossfight volt, engem a movesetje eléggé Artoriaséra emlékeztetett a DS1 DLC-ből. Kicsi üresség járta át a lelkemet a végén, mikor beadta a soulját, mert ez egyben azt is jelenti, hogy több Dark Souls boss már nem fog szembejönni :( Na azért a Bloodborne-ban még bízom, mint a következő végigjátszandó címben.

    A két DS3-as DLC-t egyébként felemásnak mondanám. Az Ariandeles elég vérszegény lett a mapot tekintve, kevés új enemy típus volt, a pályadesign is csak olyan so-so szintre sikerült, mondjuk cserébe a boss fightok jók voltak, Sister Friede már csak a nehézség és a rage faktor miatt is dobogós nálam a bossok között :D Három fázist három külön HP csíkkal nem felejt el az ember olyan könnyen. A Ringed City DLC-ben viszont gyűlöltem a pályán mászkálni, olyan szintű bullshit jött szembe. Dreg Heapben a folyamatosan lövöldöző angyalok kergettek az őrületbe, magában Ringed City-ben pedig az enemy placementek - a Dark Souls 2 legnagyobb PTSD részeit idézték az egymás hegyén-hátán nyüzsgő imba kemény ellenfelek, megfejelve azzal, hogy a bonfire távolságok inkább az első játékot idézték, azaz jóóóó messze voltak egymástól. A kettő együtt kevésbé jó kombináció. Viszont a bossfightok itt is tényleg magasan az alapjáték átlaga felett voltak, mind a négyet eléggé élveztem. Így a sorozatra visszatekintve, szerintem a DS2 DLC-i adtak hozzá a legtöbbet a játékhoz - mindegyik újító volt a maga módján, jól adagolták a lore-t, kihívást, a mechanikákat, ráadásul az összes bossfight is magasan a játék legjobbjai közé sorolható. Az első rész DLC-jét inkább a játék részének tekintem, amit idő / erőforrás hiányában kivágtak, majd pénzért kicsit felhúzva beletettek. A DS3-ban ez tényleg plusz content, amit azért csináltak meg, hogy legyen plusz content :D

    Még hátra van két speedrun a gyűrűkért és a két "normál" endingért, most értem Yhormhoz, érdemi exploration nélkül nagyon gyorsan lehet haladni, ráadásul a bossok többsége úgy olvad el a Long Sword alatt, mint vaj a forró kés alatt. Számomra elég meglepő, hogy az egyik alapkaszt konkrétan top tier kezdőfegyvert kapott, amivel csak annyi teendőd van, hogy +10-re felhúzod, meg bescale-eled az általad preferált és húzott stattal. 70-es dex-szel megcsapkodva nem nagyon húzza sokáig egyik ellenfél sem.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz MageRG #7938 üzenetére

    Köszi. Alapjáték végére 100-as szint körül voltam, aztán nekiálltam kifarmolni a spellek / gyűrűk miatt a covenant itemeket, azzal felugrottam 137-re (azóta is PTSD-m van a Proof of Concorde és Sunlight Medal itemektől :D) , azzal vágtam neki a DLC-knek. Az NG+ runt 149-es szinten kezdtem.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Tasunkó #7943 üzenetére

    Azért annyira nem vészes a helyzet, a Nioh és a Sekiro után is játszottam mással, szerencsére elég széles a játékstílusban az érdeklődésem, az akció RPG-k pedig kifejezetten nem tartoztak a nagy kedvencek közé.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Bad Pritt #7963 üzenetére

    Csórikám akkor dolgozik, amikor leülsz a bonfire-höz :D Csak azért, hogy azonnal újra szét tudd zúzni a munkáját :(

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Kai_Rong #7966 üzenetére

    Én közben az NG++ speedrun végére értem a DS3-ban. Ha csak a bossokhoz rohangálsz, akkor cirka 3 óra alatt a játék végére lehet érni :D Azt hittem, hogy nagyobb lesz a difficulty spike, de igazából teljesen vállalható volt szinte minden boss az upgradelt nehézségen is. Twin Prince azért most is bekaphatja, ő továbbra is 5+ próbálkozás NG cycle-től függetlenül, meg a final boss lett érzetre combosabb, mindenki más lement elsőre, még Nameless King is. Tudom, hogy mindenkinek más boss számít nehéznek, de Nameless Kingről és a brutális nehézségéről ódákat hallotam már akkor is, amikor még nem játszottam Souls játékokkal. Ehhez képest kicsit csalódást keltő volt az öreg, bár sejtem, hogy miért lett ráaggatva a "legnehezebb DS3 boss" cím, a többi gyorsan pörgős boss helyett ő jóval kimértebben és lassabban csapkod, mintha csak a DS1-ből vagy a DS2-ből bújt volna elő, emiatt masszívan kilóg az átlagból. A panic dodge meg súlyos HP csík részekbe kerül.

    Még négy-öt gyűrűt kell összeszednem, és akkor tényleg a "végére" értem. Valószínűleg elő-elő fogom még venni. Nem ez lett a kedvenc DS játékom, de a három közül valóban ez a leginkább letisztult és kézre álló "modern" cím a sorból.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz highness #7974 üzenetére

    A Vertebra Shacklesnél én elgyengültem, és PvP-ben szedtem ki. Egészen biztosan gyorsabb volt, mint ha offline szenvedtem volna vele :D A Proof of Concorde épp elég nagy büntetés volt, ott egy laza 5 és fél óra kellett a 30 darabhoz. Ez volt az a Dark Souls cím, ahol úgy éreztem, hogy a drop rate és az item discovery között nincs szignifikáns összefüggés, és igazából full placebo az, hogy magadra aggatod a luck booster cuccokat.

    A DS2 SotFS volt szerintem a legkönnyebb platina a sorozatban, ott csak 2 questline-ra kell figyelni, illetve egy itemet kell farmolni, de nagyságrendekkel fájdalommentesebb, mint a harmadik rész.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz melega #8040 üzenetére

    A Sekiróval kapcsolatos csalódást az okozta, hogy rengeteg "Souls veterán" ragequittelt rajta. Ott vagy megtanultált jól játszani, vagy pedig ugyanúgy rommá vert a boss, nincs grind meg jobb loot opció, mint a Soulsoknál... :D Pont emiatt az a legjobb From Software játék a kínálatból, szerintem.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz Tasunkó #8091 üzenetére

    Nem összehasonlítható a két játék. A Sekiro erősen skill-based, nem tudsz buildelni, mert nincsenek statok, nincsenek szintek. DS2-ben ha elakadsz valahol, tudsz respecelni, hogy valami más megközelítéssel próbálkozz, tudsz pár plusz levelt grindelni, hogy több életed / damage-ed legyen, stb.

    A Sekiro nehézségére leginkább azok szoktak panaszkodni, akik a DS háttérrel vágnak neki, és hasonlóra számítanak - azt a mindsetet kell magadévá tenned, hogy a Sekiro nem egy Souls játék, hanem teljesen más, még ha hasonló elemeket is vélsz benne felfedezni. Nekem anno a Sekiro az első "Soulslike" játékaim között volt, előtte csak a Nioh 1-et pörgettem végig. Egy-két bossnál azért nyilván sokszor kellett próbálkozni, hogy győztesen kerüljek ki a csatából, de egyáltalán nem volt vészes, szóval abszolút teljesíthető kevesebb Soulslike tapasztalattal is.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz nanamii_o #8127 üzenetére

    Igen, ez a DS2-ben is így van - a játék legnehezebb bossai a DLC-ben vannak. Egy bizonyos hármas bossfight-tól eltekintve amúgy mindegyik teljesen fair és fun. Nálam a DLC tolta fel a DS2-t a Souls-játék toplistám tetejére :) Nagyon quality mindhárom DLC a játékban.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

Új hozzászólás Aktív témák