-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorgo
őstag
válasz Kai_Rong #7725 üzenetére
szerintem meg egyáltalán nem csúnya, sőt, egy 2009-es gametől nagyon is jól néz ki!! Én fordítva nyomon, a DS -lal kezdtem, aztán meglátom, hogy lesz-e belőle ER. Az igazat megvallva ahhoz bele kellene locsolnom 150k-t a gépbe, hogy fusson. Most épp "nincs kedvem".
[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7745 üzenetére
Első végigjátszásnál nehéz a legjobb fegyver buildet megtalálni mivel nem ismered. A legkisebb titanitot könnyű farmolni , asszem +4-ig csak az kell, azzal nem veszítesz sokat, ha rossz helyre rakod. A titanit darab, ami a tábla után jön ahhoz elsőre roszabb a hozzáférés, azzal már óvatosan mibe teszed. Elsőre dexes karival úgy jártam hogy a Priscilla kaszája mentett meg, különben elég gyenge fegyvereim lettek volna, a strenghtes fegyverekkel sztem könyebb az első végigjátszás. A Claymore az egyik joker, a legjobb ár-érték arányú, ahhoz idomulva erősre fel lehet tápolni és még nem is a legnehezebb(súlyra). A betűjeleket kell figyelni és a kipécézett fegyverhez osztani a pontokat, azzal lesz a legideálisabb az elosztásod. A betűjel határozza meg milyen pl. dex szorzóval csap le a fegyvered, persze hiába üt erőset, ha nagyon ritkán, szóval taktika. Egyébként itt spoileres lehet az összes fegyver [kalkulátor] , ezzel kimatekozhatod mire akarsz gyúrni. Leginkább hogy melyik fegyver jön be neked, move-ja, fejből elsőre a katanákkal mindenképpen nehezebb a játék, többet kell mozogni. mint pl.claymore-nál.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
_drk
őstag
válasz Kai_Rong #7756 üzenetére
Azóta sok játék elővette ezt a mechanikát.
Egy testvér játékkal mint például Elden Ring után meg már nem nagy meglepetés.
Guideok alapján meg már tényleg nem is annyira nehéz csak pár rész, de ott meg ugyan úgy el kell fogadni, hogy meghal az ember párszor, de aztán annyi, lehet megint haladni. -
melega
őstag
válasz Kai_Rong #7756 üzenetére
Nekem kedvencem a From Software játékai közül az első és harmadik része.
A másodikat annyira nem szerettem.
Nioh 2 őt egyenlőre félreraktam amúgy sincsenek szerverek pcn.Most a Witcher 3 at játszom, de negyedik végigjátszásra dögunalom.
Majd utána az Elden ringet próbálom újrajátszani.[ Szerkesztve ]
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7756 üzenetére
Sen's Fortress kevesebb frusztrációt okozna ha pl. a Super Meatboy-ban lenne.
Utólag már hiányolom az ilyen részeket a későbbi DS-ekből.
Anor Londo*? Nem nehéz?
insert röhögős Tidus mém*Nézd meg hogy néz ki a Westminster székesegyház. Döbb.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kai_Rong #7772 üzenetére
Nem, vissza kell menni Undead Asylumba, össze kell szedni a babát az egyik cellából és azzal tudsz csak átlépni a festménybe.
Gyakorlatilag a játékosok legnagyobb része része azt se tudja, hogy vissza lehet menni a kezdőhelyre. Aztán felszedni a szükséges lootot ott, összekapcsolni fejben egy totálisan más helyszín jelentéktelennek tűnő festményével nagyjából 1 a millióból lehetőség.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7776 üzenetére
Elvileg Frampt-tel (a nagyfogú kígyó) kellene beszélned. A szellemeket csak spéci fegyverrel lehet sebezni, vagy ha átkozott vagy.
Ezt elvileg egy NPC mondja el, vagy tárgyleírást elolvasva is rá lehet jönni. De szerintem ez nagyon nem várható el a játékostól - Gwyn áldja meg aki kitalálta."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7776 üzenetére
Sztem csak nehéz, két bosszal egyszerre, ami a történetükből adódik hogy egyben vannak, de a kövér az lassú, szóval vannak korlátaik, és az oszlopok sem véletlenül vannak ott, szóval átgondoltan nehéz, nem csak összecsapták hogy keresztbetegyenek. Nekem az unfair csak a dlc-nél jutott eszembe, vagy a Four Kings-nél éreztem még úgy hogy nem kontrollálom a helyzetet, még azt se ha nyerek.
Kérek egy számot a jútútú
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kai_Rong #7786 üzenetére
A Bed of Chaos azért ilyen, mert az az egész terület félkész állapotban került a játékba, maga a boss gyakorlatilag egy placeholder.
Seath akkor nehéz (vagy inkább idegesítő), ha acsira hajtasz és kell a farka, mert azt egyedül rohadt problémás lehet levágni, sok próbálkozás kellhet hozzá.
Gwyn volt az első igazán idegesítő gondolatolvasó boss szerintem a From játékaiban, csak eszedbe jutott, hogy inni kéne, az ujjad épp csak rácsusszant a gombra és máris büntetett.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7796 üzenetére
B team munka, mert közben Miyazakiék a Bloodborne-t hegesztették.
Rengeteg töltelékboss, hülye pályaátmenetek, átgondolatlan játékmechanika.
De állítólag sokkal jobb is lehetett volna.
Viszont a DS2-nek vannak a leghangulatosabb DLC-i (amik sokkal jobbak mint az alapjáték)."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kai_Rong #7796 üzenetére
Én a DS2-t skipelném a helyedben, minden szempontból gyengébb játék, mint az első, ezer sebből vérzik a mai napig és a SotFS nem is biztos, hogy jobb, mint az alapjáték, inkább máshogy rossz. Tételesen a következők a problémák:
- Snap pointok számát csökkentették forduláskor, tehát ha te mondjuk a kamerához képest 45 fokban akarnál haladni, akkor nem biztos, hogy tudsz, csak 40 vagy 50 fokban mondjuk (egy példa).
- Hitboxok problémásak mind a játékosnál, mind az npc és játékos ellenfeleknél. Nem kicsit, nagyon, a mai napig ezért fikázzák a Fromot, pedig az azóta kiadott játékaik sokkal jobbak ebből a szempontból.
- Ehhez kapcsolódik a backstab, ami vagy működik, vagy nem.
- Nincs iframe csomó olyan esetben, aminél korábban meg a később játékokban van, pl. ha kinyitsz egy ajtót vagy átlépsz egy köd kapun, magyarán van egy megszakíthatatlan animáció, ami közben szarrá tudnak csapni.
- Van egy tök érthetetlen új "feature" és skill azzal, hogy nem állandó az iframe-ek száma roll közben, hanem fejleszthető.
- Az AI retek gyenge és az aggro távolságok nevetségesek, a világ végére is követnek az ellenfelek
- Az új healing rendszert olyan szinten lehet abuzálni, hogy gyakorlatilag halhatatlan lehetsz. Ha erről nem tudsz, akkor viszont frusztrálni fog.
- Túl sok a boss, nincs mind jól kidolgozva, sokszor az az érzése az embernek, hogy azért nehéz és frusztráló, hogy nehéz és frusztráló legyen, mint a fejlesztők tudatosan rájátszottak volna a hírnevükre.
- Mai napig tele van kisebb-nagyobb bugokkal, a PC-s pvp-t pedig tönkrevágták a hackerek.A sztorija amúgy jó, bár nincs köze a másik két részhez, a DLC-k tényleg faszák, de egyszerűen nincs jól összerakva a játék, átgondolatlan, befejezetlen, minden szempontból gyenge folytatás. A vele egyidős Lords of the Fallent inkább elővenném, pedig az is egy erős közepes játék csak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
sp8787
addikt
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7806 üzenetére
O&S-t szanaszét lehet szívatni az oszlopok használatával.
Akkor van baj, ha mind a kettő közel van.
Super Smough seggese meg 2 hátrabukfenc. (Egyébként ő könnyebb mint Super Ornstein)
Nekem legalábbis jobban tetszik mint Friede&Papi v. a Demon Prince."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7806 üzenetére
Pont az oszlophaszmálat segíteni tud, de nekem kemény idegek kellettek hozzá, csak 4+ban éreztem rá a tartós használatára. 3+ban éreztem boldogtalannak magam ha nem lesz smough-dárdám, az akció máig traumatizál ,azt másodikra hagyni rosszabb mint a pufit, a segítséget hol vittem hol nem mert tutira őt csapta le elsőre, akkor mehettem újból, megnőtt , a lába közt bukfencelgettem, ha megyek be abba a csarnokba mindig stressz mert sosem tudni hogy alakul. A gwyn bazi jó utolsó boss lenne, nem olyan nehéz mint a willámosok, de nagyon kell előle mozogni, csakhogy ott a parry amivel meg, a segítséggel pláne rutinműtét.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7812 üzenetére
ez volt nekem is mindig a kövéret próbáltam közénk táncolni, úgy relativre biztonságosan lehet létezni(pár pillanatig) és egyet be lehet sózni max 2 t. Az oszlop megzavarja a dárdás AI-jét de a kövéret kell figyelni mert a bunkó az messzire túlnyúlik rajta meg ha megindul szántani, de ott meg egyik oldalra fogja kikerülni az oszlopot, mindig mindent figyelni kell uhh,tiszta Vietnám. Amúgy nem Tom csak én éreztem úgy és véletlen, de a DS1 - ben mintha szándék lenne mindig oltári hatalmas démonok valagába alázkodni, de csak ott van egy kis nyugi meg biztonság.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
melega
őstag
válasz Kai_Rong #7822 üzenetére
Én 2 hete játszottam végig a DS 2 Scholar of the first Sint és a Witcher 3 Blood and wine után kezdem a DS 2 dlcket.
Úgy ha a Witcher 3 at nem halálfutamon nyomom azon nem megy, úgyhogy nem lesz platina. A DS 2 höz képest jó könnyű.
Amúgy a Dark souls 2 Scholar of the first sint psn nyomod?
Igen és a dlcben egy boss nem megy behívhatnálak.
Esetleg ha a Blood and wineval végzek játszhatnánk DS 2 pvpt.[ Szerkesztve ]
-
-
#82860288
törölt tag
válasz Kai_Rong #7850 üzenetére
100000% nem, visszautasítottam az ajánlatát, még re-spec sem volt, úgyhogy még nyelvet sem kapott.
Sirris küldijét Oceiros után fejeztem be, nem tudom az számít-e bármit is, leírások szerint nem.
Megöltük a nagyapját is, összeszedtem a páncélt meg a pajzsot és a shrineban szolgálatot esküdött nekem. -
#82860288
törölt tag
válasz Kai_Rong #7852 üzenetére
Milyen karakterrel csinálod?
Most elszenvedtem velük pár órát, 3x sikerült az a módszer, hogy mögéjük kerültem a lépcsőre a 2. fázisnál, így nem volt aggro.
Viszont a Pestilent Mist előbb ölte meg az öregebbet, mint a fiatalabbat, így természetesen kicsináltak engem is rövid időn belül. -
#82860288
törölt tag
válasz Kai_Rong #7854 üzenetére
Ooh, akkor te nagyon jól haladtál, egyáltalán nem kell izgulnod. Én sok bossnál órákat töltöttem, aztán egy ideje ahol lehet idézek vagy a könnyebb utat választom. Szerintem a maradék 2 bosst simán le fogod nyomni.
Te hogyhogy Int-es buildet választottál?
Anno réges-régen egy messzi-messzi galaxisban vagy 20-30 éve ezekben a (PC-s) játékokban kaptál egy kardot 'oszt csá. Később jobb esetben kaptál pajzsot vagy kétkezest de a mágiát nem nagyon használták ki. Nekem a fantasy mágia nélkül elképzelhetetlen, így ahol lehet azt használok + én jobban szeretek ranged mage lenni. Mondjuk ettől függetlenül a The Elder Scrolls Onlinet 5 évig játszottam és minden fajt és osztályt kipróbáltam stamina és magicka alapon is, szóval nem ódzkodok tőle, csak szerintem unalmas már a melee. Mert amikor van egy kardod meg egy pajzsod, azt úgy hívják, hogy lovag és nincs benne semmi fantázia, élhettél volna a középkorban vagy az ókorban is.
Bár a mostani Skyrim karakterem egyik kezében enchanted kard van, a másikban tüzes mágia, de van egy enchanted bow-m is, mert néha meg lopakodni jó.
DS 3 új végigjátszásnál is valószínűleg valami mágia alapú leszek, vagy pyromancer vagy dark magicet fogok használni.
Elden Ringben tuti az astrologert fogom kipróbálni először. -
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7862 üzenetére
Igen, az elég gáz, főleg hogy átmegy az akadályokon is.
Nekem az a "kedvencem" amikor teleportálás után a fejedre esik.
De egyébként a Dragonslayer Armornál begyakorolt guri-guri-támadás taktikát kellene hasznosítani. Katanával v. longsworddel viszonylag könnyű."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#82860288
törölt tag
válasz Kai_Rong #7862 üzenetére
Én el sem jutok a 2. fázis végéig.
De a legrosszabb az, amikor rám teleportál vagy mögém és a kameraállás miatt nem látok semmit, így fogalmam sincs mikor kellene gurulnom, aztán ha full HP-m volt, talán túlélek egy slasht.
De most 2 napja hanyagolom megint, majd lehet megpróbálom őket, amikor sikerül legalább 6 órát aludnom. -
#82860288
törölt tag
válasz Kai_Rong #7865 üzenetére
A 2. fázis elején nagyon könnyen kinyírnak, néhányszor megpróbáltam harcolni, de nagyon nem ment.
Ezt próbálom követni most: [link]
Ezt már megcsináltam jó párszor. Ranged sorcererként is van az a távolság, ahol még nem teleportál, de a roll dodge még megmenthet.Viszont belefutottam 2 fura dologba:
Amikor meghal az Elder Prince, nem tudok a Younger Prince-re lockolni, pedig úgy már simán megöltem volna, de valamiét a lock nem működik. Pontosabban az Elder Prince-re lockol a Younger helyett.
Közelebb meg nem mehetek a Pestilent Mist miatt, különben én is meghalok, és mivel magicka alapú vagyok a kis kardommal nem tudnám időben megölni.A másik fura dolog, hogy van, amikor cast közben szakad félbe az animáció, cutscene, majd utána folytatódik. Így viszont simán kizökken, pontosabban aktiválódik az aggro és onnan megint nem vagyok előrébb, mert 2. fázisban béna vagyok.
Fegyvert megnézem, mert van 1-2 INT alapú kard / dagger szerintem, amit fejleszthetnék, de nem tudom mennyire erősek.
[ Szerkesztve ]
-
#82860288
törölt tag
válasz Kai_Rong #7879 üzenetére
Köszi! Gratula neked is! Ezek szerint te is a végére értél?
Sztem nekikezdek majd a Nameless Kingnek és ha felidegel elmegyek lehűteni magam a jegesebb vidékre, utána meg jöhet majd a Ringed City.
Ha meg beletörik a bicskám valamelyikbe, elkezdem a második kört.[ Szerkesztve ]
-
#82860288
törölt tag
-
sp8787
addikt
válasz Kai_Rong #7917 üzenetére
Ha vki leulne velem szemben aki kepben van es menne az oda vissza ,hogy jobb e az ER mint a DS2 akkor lehet kiegyeznek egy dontetlenben.
Ha vki leulne velem szemben es elkezdene bizonygatni a ,hogy barmelyik From jatek jobb mint a BB akkor siman felallnek es otthagynam a csaba. Az illeto vagy full nincs kepben vagy a jatek bal oldalaval nem is jatszott.
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7937 üzenetére
több Dark Souls boss már nem fog szembejönni
Hogy így belevetetted magad, azzal remélem tisztában vagy hogy sok játék a DS után teljesen értelmetlennek fog tűnni. Persze az egész idő, meg egyénfüggő, ki mennyit játszik, a jelenség miatt mondom, hogy valószinűtlen hogy feltalálnak még ennyire jól működő játékmechanikát. Persze aki rákattan az első DS-re az máris kiszórt a piacról egy rakás 8/10 es játékot, amivel a DS előtt szívesen töltötte az idejét.Kérek egy számot a jútútú
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Kai_Rong #7966 üzenetére
Én közben az NG++ speedrun végére értem a DS3-ban. Ha csak a bossokhoz rohangálsz, akkor cirka 3 óra alatt a játék végére lehet érni Azt hittem, hogy nagyobb lesz a difficulty spike, de igazából teljesen vállalható volt szinte minden boss az upgradelt nehézségen is. Twin Prince azért most is bekaphatja, ő továbbra is 5+ próbálkozás NG cycle-től függetlenül, meg a final boss lett érzetre combosabb, mindenki más lement elsőre, még Nameless King is. Tudom, hogy mindenkinek más boss számít nehéznek, de Nameless Kingről és a brutális nehézségéről ódákat hallotam már akkor is, amikor még nem játszottam Souls játékokkal. Ehhez képest kicsit csalódást keltő volt az öreg, bár sejtem, hogy miért lett ráaggatva a "legnehezebb DS3 boss" cím, a többi gyorsan pörgős boss helyett ő jóval kimértebben és lassabban csapkod, mintha csak a DS1-ből vagy a DS2-ből bújt volna elő, emiatt masszívan kilóg az átlagból. A panic dodge meg súlyos HP csík részekbe kerül.
Még négy-öt gyűrűt kell összeszednem, és akkor tényleg a "végére" értem. Valószínűleg elő-elő fogom még venni. Nem ez lett a kedvenc DS játékom, de a három közül valóban ez a leginkább letisztult és kézre álló "modern" cím a sorból.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
highness
tag
válasz Kai_Rong #7975 üzenetére
Már nagyon vártam, hogy el tudjam kezdeni az Elden Ringet, de addig nem akartam, amíg ez nem 100 %. Féltem, hogy később nehezebben térek vissza. Utána szerintem a DS2 lesz a következő. Az a fül szerű vaklami is kikészített engem is, csak lusta voltam rákeresni a nevére mikor az előző hsz-t írtam. Az én taktikám az volt, hogy a lehető legtöbbet a luck-ra raktam NG++ ban, mikor át tudtam variálni. A pajzs, gyűrű coin stb segítségével a szerencse faktort erősítve is sok óra volt.Engem is elgondolkodtatott, hogy számít-e egyáltalán a sok boost cucc? Mellette zenét, discord streamet hallgatva toltam a monoton gyepálást, mire sikerült. Ez még inkább értéked adott ennek a platinának a számomra. Nem minden játéknál megyek erre rá, csak a szívemhez közel állóknál. Ráadásul gyerek mellett este egy-két óra napi játékidővel.
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #8092 üzenetére
Köszi Csak olvastam róla, gyakran paráztatnak vele cikkekben, de Fromsoft játék nem maradhat ki.
Hidetaka Miyazaki -t a Time magazin beválasztotta a 100 legbefolyásosabb ember közé. Hát, nálam a dühkezelésben olyan szintekre juttatott, aminek a létezéséről sem volt eddig fogalmam, semmilyen meditáció vagy Dalai láma nem fogható hozzá
Kérek egy számot a jútútú
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Triangle Heliade Es hangfalpár
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen