-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Artoriasnál egy dolog működik igazán: közel kell maradni hozzá és dodge-olni orrvérzésig, néha ütögetni, majd amikor buffolná magát, akkor rendesen megcsapkodni. Nem szabad hagyni, hogy végigcsinálja a buff animációt, mert utána szignifikánsan erősebb lesz.
Amúgy csak rá kell érezni, nagyon más stílusú boss, mint az alapjáték bármilyen ellenfele, szinte ilyen kísérleti, proto-DS3 bossként működik.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Másnak is nagy mumus minden varázslós labirintus helyszín? DS1-ben a Duke'a Archive előtt elég sima volt a játék, de ott rendesen megszenevdtem, most DS3-ban háromszor haltam összesen (abból kettő a Firelink Shrine torony ugrálós része), 0 lelket veszítettem, majd a Lothric kastélytól kezdve estem-keltem és már 5 szintnyi lelket buktam a Grand Archive-ban. Valamiért nagyon nem mennek ezek a helyszínek...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nekem az alap DS3-ban magasan a Dragonslayer Armour meg a két herceg volt a legnehezebb. Előbbit magam sem értem, miért, mert q többi nagyot csapó boss simán ment, utóbbinál a kamerakezelést nem tudtam megszokni.
Viszont a Nameless King egy feeling, minden benne van, amitől nehéz és jó egy boss.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Amúgy az rohadt érdekes, hogy az Elden Ringnél csomó DS2-es sajátossághoz visszatértek, pedig a DS3-hoz kukázták őket. Rengeteg boss encounter hasonló elvet követ, visszatért a power stance, van life gemhez hasonló item, csak itt az fp-t növeli, a világ is hasonlóképpen szerteágazó módon épül fel, stb.
Mintha fejleszteni akartak volna mindent, ami a DS2-ben nem volt az igazi.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Miyazaki azt mondta sokszor (legalábbis az angol fordításban), hogy a lehető legnagyobb szabadságot akarja adni a játékosoknak, ez az Elden Ringgel maximálisan sikerült is, nem igazán jut eszembe ennél jobb sandbox játék a Minecrafton kívül.
Azt nem csodálom, hogy a DS2-t elengedted, egy gyenge játék. Lehet szeretni, nem szeretni, mint bármelyik másik From produktumot, de technikai értelemben egy CP2077 szintű hulladék a mai napig, csak nem volt körülötte akkora hype, így nem is bukott akkorát, olyan megoldásokkal, ami már a 2000-es évek elején is gázak lettek volna, annyi előnnyel, hogy legalább a framerate nagyjából stabil. Ez azért nagyon szomorú, mert voltak benne jó ötletek (amiket aztán nagyrészt átemeltek az ER-be) és a sztorija, világa talán jobb is, mint a másik két résznek.
Viszont az tök egyértelmű most már, hogy a From = Miyazaki. Az elmúlt másfél évtizedben bármibe kezdtek nélküle egy kalap szar lett, viszont az ő játékai mind top kategóriásak, szóval amíg marad náluk, addig nem lesz nagy probléma.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez is pl. egy olyan dolog, amit átemeltek az Elden Ringbe, csak kicsit okosabban, vagy inkább időtállóbban: ahelyett, hogy pvp boss lenne, a legerősebb pvp karakterek közül hármat npc-ként kell lenyomni egymásután. Ez így talán még nehezebb is az input reading meg az npc invaderek végtelen staminája miatt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
A maga idejében a DS1 volt számomra a legnehezebb, főleg a kieggel.
DS2 csak addig tűnt nehéznek, amíg meg nem értettük, hogy is működik a játék, utána optimális ADP stattal meg végtelen life gemmel egyszemélyes hadseregként darált le a játékos közösség mindent, már ha nem törölte addig a francba.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Szimplán amatőrök és/vagy szarnak bele.
Akármennyire is szeretem a From játékait, soha nem volt a legszimpatikusabb fejlesztőcsapat, nincs meg a játékosközpontú gondolkodás náluk. Ha mondjuk a For Honor szervereit lőtték volna le lassan fél éve, a nyugati sajtó és játékostársadalom már rég keresztre feszítette volna őket, hiába nem játszanak sokan azzal se.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Van egy állandó multis közössége a DS3-nak, szerintem PC-n is rengetegen játszanának vele még, engem Xboxon állandóan bedobált másokhoz és hozzám is jöttek invadelni, úgyhogy abszolút él még a játék. Az nem érv, hogy single játék multi komponenssel, ha mennie kell a multinak, akkor menjen. Pont.
Az ER multija meg szarabb, nem véletlen vándorolnak vissza DS3-ba rengetegen...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Bugosak a multis eszközök, akár pvp, akár koop a cél, csomó embernek nem működik rendesen a jelszavas, barátokkal való játék és mivel nehezen értelmezhető az egész multis szisztéma működése, ezért a kérdés rögtön az, hogy rosszul csinálom, vagy rosszul működik? PVE-ben rendszeresen szétkapcsolja a játékosokat valamiért (bár nekem ilyen gondom csak egyszer volt), PVP-ben a balansz egy nem létező fogalom jelenleg.
Gyakorlatilag nincs olyan aspektusa, amiben jobb lenne, mint a DS3 jelenleg, ha azt az egyet nem vesszük, hogy PC-n ez megy, a DS3-é meg nem.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
A 3-nak se volt jó grafikája, ráadásul abban az évben még látványosabban kinyílt az olló a From meg az iparág nagyágyúi között, Uncharted 4, Quantum Break, The Division, Battlefield 1 egészen új szintre emelték a grafikai részletességet.
Kicsit mindig az az érzésem a From játékai kapcsán, hogy az art department vért izzadva próbálja ellensúlyozni a programozók gyenge képességeit. Egyáltalán nem rossz ránézni a DS3-ra, de nem véletlen, hogy a grafika sosem jön elő, mikor ajnározni kell ezeket a játékokat.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én szerintem elég nagy mákkal behúztam a Iaitót és azzal vittem végig anno egészen NG+3-ig. Gyakorlatilag van egy pár méteres rész Blighttownban, ahonnan látni a loot fényét, ugrani is kell hozzá, de meglett. Jó cucc.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tasunkó #7766 üzenetére
Ugyanazt tudom mondani, leírva nagyon szép, csak közben vagy bejön vagy nem. Nekem is sikerült már így, de ha nem gyakorlod orrvérzésig, akkor nem 100%-os taktika, arról meg ne is beszéljünk, hogy közben a másik sem fog popcornt majszolni, legalább kétszer eltalálhat, míg végzel a jobboldalival.
Egy dolog működik 100%-ban, a poison cheese.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kai_Rong #7772 üzenetére
Nem, vissza kell menni Undead Asylumba, össze kell szedni a babát az egyik cellából és azzal tudsz csak átlépni a festménybe.
Gyakorlatilag a játékosok legnagyobb része része azt se tudja, hogy vissza lehet menni a kezdőhelyre. Aztán felszedni a szükséges lootot ott, összekapcsolni fejben egy totálisan más helyszín jelentéktelennek tűnő festményével nagyjából 1 a millióból lehetőség.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tasunkó #7778 üzenetére
Na ja, a Four Kings egy ritka elcseszett koncepció volt (mekkora szerencse, hogy az Elden Ringben vissza is tértek hozzá és ugyanolyan szaros maradt ).
Ornstein és Smough szerintem se vészes, én nagyon élveztem mindig azt a harcot, annak ellenére, hogy a játékmenet egyértelműen nem többszereplős boss harcokhoz van kitalálva.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kai_Rong #7786 üzenetére
A Bed of Chaos azért ilyen, mert az az egész terület félkész állapotban került a játékba, maga a boss gyakorlatilag egy placeholder.
Seath akkor nehéz (vagy inkább idegesítő), ha acsira hajtasz és kell a farka, mert azt egyedül rohadt problémás lehet levágni, sok próbálkozás kellhet hozzá.
Gwyn volt az első igazán idegesítő gondolatolvasó boss szerintem a From játékaiban, csak eszedbe jutott, hogy inni kéne, az ujjad épp csak rácsusszant a gombra és máris büntetett.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kai_Rong #7796 üzenetére
Én a DS2-t skipelném a helyedben, minden szempontból gyengébb játék, mint az első, ezer sebből vérzik a mai napig és a SotFS nem is biztos, hogy jobb, mint az alapjáték, inkább máshogy rossz. Tételesen a következők a problémák:
- Snap pointok számát csökkentették forduláskor, tehát ha te mondjuk a kamerához képest 45 fokban akarnál haladni, akkor nem biztos, hogy tudsz, csak 40 vagy 50 fokban mondjuk (egy példa).
- Hitboxok problémásak mind a játékosnál, mind az npc és játékos ellenfeleknél. Nem kicsit, nagyon, a mai napig ezért fikázzák a Fromot, pedig az azóta kiadott játékaik sokkal jobbak ebből a szempontból.
- Ehhez kapcsolódik a backstab, ami vagy működik, vagy nem.
- Nincs iframe csomó olyan esetben, aminél korábban meg a később játékokban van, pl. ha kinyitsz egy ajtót vagy átlépsz egy köd kapun, magyarán van egy megszakíthatatlan animáció, ami közben szarrá tudnak csapni.
- Van egy tök érthetetlen új "feature" és skill azzal, hogy nem állandó az iframe-ek száma roll közben, hanem fejleszthető.
- Az AI retek gyenge és az aggro távolságok nevetségesek, a világ végére is követnek az ellenfelek
- Az új healing rendszert olyan szinten lehet abuzálni, hogy gyakorlatilag halhatatlan lehetsz. Ha erről nem tudsz, akkor viszont frusztrálni fog.
- Túl sok a boss, nincs mind jól kidolgozva, sokszor az az érzése az embernek, hogy azért nehéz és frusztráló, hogy nehéz és frusztráló legyen, mint a fejlesztők tudatosan rájátszottak volna a hírnevükre.
- Mai napig tele van kisebb-nagyobb bugokkal, a PC-s pvp-t pedig tönkrevágták a hackerek.A sztorija amúgy jó, bár nincs köze a másik két részhez, a DLC-k tényleg faszák, de egyszerűen nincs jól összerakva a játék, átgondolatlan, befejezetlen, minden szempontból gyenge folytatás. A vele egyidős Lords of the Fallent inkább elővenném, pedig az is egy erős közepes játék csak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz cyberkind #7802 üzenetére
Hát én senkinek nem ajánlom.
Első Souls játéknak nem jó, mert olyanokra tanít meg, amik máshol nem kellenek, sokadiknak szintén nem jó, mert olyanokat kell megtanulni, amik máshol nem kellettek. A power stance az egyetlen dolog abban a játékban, amire azt mondom, hogy egy pozitív változás, tök jó ötlet és hiányzik a DS3-ból.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen