-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Weareus
addikt
válasz Phoen|x #8088 üzenetére
Valóban az.
Első runomban Gaelt lehoztam elsőre.
Midirről mondjuk azt, hogy nem elsőre és nem is első nap, de még második napon sem...
Kb. Orphan of Kos szintű xopás volt...[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
cyberkind
félisten
válasz Phoen|x #8111 üzenetére
Én azt mondom az egész DS ívet látva, bárcsak, ilyen lenne minden szériában a legrosszabb rész.
DS 1- 8 pont
DS 2 - 7 pont
DS 3 - 9 pontNálam, de én nagyon szeretem a 3. rész látványvilágát és harcrendszerét, a map viszont az elsőben ver oda.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Tasunkó
senior tag
válasz Phoen|x #8111 üzenetére
Nem szeretem a DLC-ket, de a DS2-nél kezdtem értelmét látni a DLC-nek. Kinézetre is, tartalomra is, jobb mint az alapjáték. Talán a boss-ok között vannak nehezek, de jó kihívások is. A sárkányos az nagyon epikus harc volt, a DLC-ben, meg jó balansz, nekem. Másodikra mentem bele, és lehet hogy elsőre könyebbek, az Ivory-t 1 évig pihentetnem kellett, szóval ha ki akarod próbálni, fontold meg, mert NG+on még erősebbek lesznek. Persze te is, de...
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Phoen|x #8159 üzenetére
Olyankor nagyon virtuózok szoknak lenni, nem tudom eldönteni, hogy csak képzelődöm, vagy leprogramozták hogy milyen mozgásom utal idegességre a végén. Viszont a DS2 -ben az biztos van, hogy egyrészt vannak etapjaik, de az utolsó 10-20 százaléknál felforr a vérük, de előtte eljátsszák 1 pillanatig hogy megroggyannak, a DS1 olyankor inkább kíméletesebb volt.
Kérek egy számot a jútútú
-
Beretvás
addikt
válasz Phoen|x #8319 üzenetére
A második face nem nehéz videok alapján, csak odáig eljutni nekem még nem sikerült. Nem érzem még kicsit sem. Meg nem nyitottam ki a mellék utat a bosshoz sem, elfelejtettem tegnap. Majd ma ha az időm engedi. Aztán adok a pofájának. Tegnap elment 2 órám mire befarmoltam 1 milla soult a 15 intelre. Most 108 as a kari. nem tudom jo e a szint mire elértem a twinhez.. bár lehet itt nem úgy van mint BB nél hogy a skillt tudod kompenzálni némileg szintezéssel.
-
nanamii_o
tag
válasz Phoen|x #8490 üzenetére
Demons soulsban is van egy ilyen, hogy le van szúrva a földbe egy kard és azzal kell kinyírni a bosst. Először nem tudtam kinyírni, mert tele volt az inventorym és nem engedte, hogy felvegyem a kardot, de közben lőttek mindenhonnan. Az is vicces volt. Nagy player vagyok, tudom. Egy csomó ilyen storym van még. Volt olyan, hogy bossharc közben tört el a kardom, de nem volt nálam az a por amivel meg lehet javítani és úgy kellett megölnöm. Akkorát sebeztem mintha kaviccsal dobáltam volna kb.
[ Szerkesztve ]
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #8528 üzenetére
MageRG és Phoenix: köszi!
Azt nem írtam, de a játékban a legveszélyesebb dolog a gravitáció volt (Blighttown, Crystal Cave, Anor Londo tetőgerendázat, Royal wood az alattomos szakadék részekkel pl.), míg a legkeményebb ellenfél a kamera
Amúgy viccet félretéve: szuper játék volt, tényleg! (A DS3 éppen 2 perce települt fel a gépemre.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #8532 üzenetére
Nem lesz ezzel gond: csak próbaképpen indítottam egy warriort, két kézre fogva a csatabárdot (mert pajzssal nem bohóckodunk a jelszó már az ER karakterem óta!), és a tutorial legelején "fordulj vissza" feliratnál tovább mentem, mert miért ne, ez csak próbakarakter! Nem sajnáljuk, ha elkenik a száját, nem ijedünk meg! A jelek szerint még benne van a kezemben a "bugi" a mai DS1 finálé (DLC tartalom + Gwyn letolása) után, mert elsőre lenyomtam azt a kristályos akármi gyíkot, aki ott héderelt a kanyon végében (Igaz, elment a három estus, és annyi hp maradt mindössze, hogy ha valaki csúnyán rám néz, már attól meghalok.) És nem volt gond a "sebességgel" sem. (Nekem valahogy amúgy is jobban fekszik a jelek szerint, amikor gyorsan kell reagálni, és nincs "késleltetés".)
Holnap megnézek egy mercenaryt is, mert izgat az a duál penge (csak akkor már négy gomb lesz a támadásokra vszg., én meg akkor tudok jól koncentrálni, ha nem kell polipot játszanom), azután eldöntöm, hogy ez lesz-e vagy maradok a harcosnál. (A knight sem lehet rossz, ha no magic fegyveres figurát gyártanék, de valahogy uncsin genericnek éreztem rápillantva.)
Mercenaryval nyilván egy dexes, a warriorrel meg egy quality build felé kacsintgatnék. (Oké, tudom, bárkiből lehet bármi, de szeretek már az elején úgy választani, hogy az adjon egy irányt.) De vszg. rálesek azért egy-két oldalra előtte, hogy lássam, kb. milyen irányba érdemes fejleszteni a karaktert: pl. az is lehet, hogy valami str build lesz majd a vége.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest