Aktív témák
-
FreeM
aktív tag
Akit érdekel vegye vigye!
[L]http://www.hanners.nildram.co.uk/detonator52.16xp.zip[/L]
(Windows 2000/XP, 22671 KB) -
FreeM
aktív tag
További letöltési hely(ek):
[L]http://www.majorgeeks.com/download3294.html[/L] -
FreeM
aktív tag
Ez kimaradt: Aki esetleg nem tudná, GeForce FX tulajoknak kötelező darab!
-
Grafman
aktív tag
Ez már a végső hivatalos verzió vagy még mindíg csak beta?
FIGYELEM! Régi tipusu gumimatrac tulajdonosok előnyben!!!
-
Sanya
nagyúr
ezzel már az fx 5200-es 20.000 pontot ad 3démárkban?
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
Grafman
aktív tag
Jó, most látom csak, hogy beta.
Akinek Inno 3D kátyája van az az Innovision oldaláról töltse le, de az összes többi helyre is innen nyúlták, csak átírták az .inf filet. Ott csak 52.14 van XP-re, 98-ra van 52.16-is.
Ja, és csak FX-hez érdemes.FIGYELEM! Régi tipusu gumimatrac tulajdonosok előnyben!!!
-
e-biza
őstag
állitolag a képminösége jobb én még nem néztem. aki csak azért szol a forumba,hogy fikázza a drivert, kérem ne tegye. teljesen felesleges mindig látni a hülyeséget, hogy 3dmárk 2000000000 pont vagy ut2k3 311331 fps. köszönjük nem kellenek az ilyen ''konstruktiv'' hozzászolások. starstorm-bol is kikerült az 52.13-as állitolag nagyon jo. [L]http://www.rkintegration.com/drivers/StarStorm5213x.zip[/L]
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
Warlock_42
senior tag
Örvendetes, hogy van még support 98-hoz.What does the free fall feel like? Asks the boy with a spark in his eye Know why the nightingale sings Is the answer to everything
-
e-biza
őstag
azért jo hogy a readme nem szol az fx 5900 -rol mig az inf fájl igen.
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
e-biza
őstag
válasz Alvin_ti4200 #7 üzenetére
ha megnyugtat én 52.13-at használok és fut az egerem :)
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
e-biza
őstag
válasz Alvin_ti4200 #19 üzenetére
szerencsére nálam még nem fordult elö. lehetséges hogy valami egér driverrel összeakadt? nem használtam még soha PunkBuster (anti cheat) software-t, de ha minden igaz van akinél összeakad a driver meg a PB és fagyaszt mindent.
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
gerlaip
addikt
-
Grafman
aktív tag
Én is csak azért merem felrakni, mert már kinnt van az Inno honlapján.
FX5200-höz van valami infó a Starstorm-osban, hogy jó hozzá eggyáltalán?FIGYELEM! Régi tipusu gumimatrac tulajdonosok előnyben!!!
-
Raymond
félisten
Semmi egetvero valtozas nincs.....
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
_George
senior tag
én is le szeretném cserélni a driveremet a ti4200@4600 ban vajon a 44.03ashoz képest van változás? mert ha igen, akkor még ma letöltöm :)
Az alkohol nem válasz, de legalább elfelejted a kérdést...
-
veterán
Hááát, sokra ne számíts... nekem mondjuk bejött, mert az 52.13-as nálam is szórakozott ( Q3ban éles fordulásoknál beröccent ), és ez most megy rendesen.
Kár, hogy ez nemzetközi verzió, szóval kénytelen voltam kicsit megpiszkálni nv4_disp.inf-et... ( Rühellem a magyarított drivereket, meg aztán 11 MB mégis barátságosabb, mint 22. :U )And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
FreeM
aktív tag
Aha, tényleg semmi egetverő változás:
2500MHz, 1024MB, 128M nVidia GeForceFX 5900 (DeviceID=0x0331) Driver=6.14.10.4523 Shader=2.0
D:Program FilesMicrosoft GamesHalohalo.exe -timedemo (Version=1.0.2.581)
Frames=4700
Total Time=139.84s
Average frame rate=33.61fps
Below 5fps= 11% (time) 0% (frames) (16.561s spent in 11 frames)
Below 10fps= 12% (time) 0% (frames)
Below 15fps= 12% (time) 0% (frames)
Below 20fps= 23% (time) 6% (frames)
Below 25fps= 40% (time) 17% (frames)
Below 30fps= 44% (time) 21% (frames)
Below 40fps= 63% (time) 40% (frames)
Below 50fps= 80% (time) 62% (frames)
Below 60fps= 91% (time) 80% (frames)
###Sound Options###
Hardware Acceleration= No
Sound Quality= Normal
Environmental Sound= No
Sound Variety= High
###Video Options###
Resolution= 1024 x 768
Refresh rate= 85 Hz
Framerate throttle= No Vsync
Specular= Yes
Shadows= Yes
Decals= Yes
Particles= Off
Texture Quality= High
2500MHz, 1024MB, 128M nVidia GeForceFX 5900 (DeviceID=0x0331) Driver=6.14.10.5216 Shader=2.0
D:Program FilesMicrosoft GamesHalohalo.exe -timedemo (Version=1.0.2.581)
Frames=4700
Total Time=103.82s
Average frame rate=45.27fps
Below 5fps= 9% (time) 0% (frames) (10.082s spent in 10 frames)
Below 10fps= 10% (time) 0% (frames)
Below 15fps= 10% (time) 0% (frames)
Below 20fps= 10% (time) 0% (frames)
Below 25fps= 14% (time) 2% (frames)
Below 30fps= 33% (time) 13% (frames)
Below 40fps= 43% (time) 20% (frames)
Below 50fps= 57% (time) 34% (frames)
Below 60fps= 74% (time) 55% (frames)
###Sound Options###
Hardware Acceleration= No
Sound Quality= Normal
Environmental Sound= No
Sound Variety= High
###Video Options###
Resolution= 1024 x 768
Refresh rate= 85 Hz
Framerate throttle= No Vsync
Specular= Yes
Shadows= Yes
Decals= Yes
Particles= Off
Texture Quality= High
Ez pl. csupán +34%-os teljesítménynövekedés a 45.23-hoz képest. -
Versus
senior tag
Először is ne tegyétek fel egyelőre mert bizonyos játékok erős bugzásnak kezdenek tőle (Battlefield) ,gondolom a whql-ben ezt megoldják.
Én is lefuttattam vele pár tesztet 3dmark2001 gyakorlatilag nem változott, 3dmark2003 6700-ról 6800 pontra nőtt ,Aquamark 42 ezerről 53 ezerre (!) ,UT2003 benchet pont kifelejtettem ,viszont ott megvizsgáltam a nevezetes aniso képminőséget ami látványos változáson ment keresztül (firstcoloredmip 1 parancs a konzolba) lám mintha meglenne az elveszett trilinear ! :)
Majd nekiesek egy részletes képelemzésnek ha kijön a végleges driver verzió,az eddigieket bíztatónak tartom!Premium Vintage
-
Esmein
nagyúr
43.5x-hez képest 10 fpst esett tőle a Nature teszt. Inkább visszaraktam a régit.
"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson
-
rudi
nagyúr
Van egy digit-life-s (ixbt) cikk [L]http://www.digit-life.com/articles2/behind-intellisample/index.html[/L] amiben OpenGL anisoról írnak. Ugye hasonló van az 5x.xx-es detonatorokban DirectXben? Próbáljátok ki azt az aniso testert ami a cikkben található. Érdekelne ha valaki beszámolna a tapasztalatairól, gondolom az az ainos booster amit leírtak szintén hozhat valamit a konyhára.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Raymond
félisten
Ja. Az Aquamark3....Ahoz mondjuk nem kell kommentar. (erre a monadatra ne is valaszolj - mindegy hogy pozitivat vagy negativat akarsz irni rola - a tema mar leragott csont).
Leteszteltem mas benchmark-al is (3DMark2001, 3DMark03, X2, Gunmetal...). Nem allitom hogy nem gyorsabb, de nem az a ''csoda'' amit igertek...
Igen, a lagnagyobb ujjitas a PS2.0 alatt mutatkozna meg es a 3DMark2001, X2 es gunmetal nem hasznalja ezeket, de mas sem nagyon ami a piacon van...Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
rudi
nagyúr
Nézz ár a TRAoD benchmark verzióra, az ps2.0s. Igaz nem lehet letölteni, de ha megvan a game és elolvasod a beyond3d-n hogyan lehet tesztelésre bírni akkor kiderül mit tud az új driver ps2.0 alatt.
Alapból az 5900 jóval túlteljes íti a ps2.0 specifikációkat és nagyon extrául programozható de a 9800asban több a kraft mert több föggetlen renderelője van. Lehet hogy az NVseknek sikerült végre egy jó drivert írni és akkor szerencsére megint kiegyenlítődhet a verseny; time will tell...Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Raymond
félisten
Lattam oket. Most nincs idom ujra atnezni az oldalakat, de mintha vlona vagy a TRAoD-bol vagy egy masik progi-bol egy uj patch, amely a MS HLSL fordito helyett a Cg-t hasznalja es igy ugyanolyan kepminoseg mellet jelentos teljesitmenynovekedest hoz. Ha jol amlekszem az ananstech-en vol valami rola...
Ha lesz egy kis idom megnezem a progit (megvan) mert a v49-es patchet is meg lehet szerezni valahonnan.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
FreeM
aktív tag
Aquamark3? Az király. Kár hogy én PS2.0-ás Halo eredményeket írtam le. Vagy kevered az Aquamark3-at a Halo-val (ami azért nagyon súlyos lenne), vagy nem nekem akartál válaszolni, vagy egyéb. :DDD
''de nem az a ''csoda'' amit igertek...'' Most már nem akarok olyanba belemenni, hogy ki is ígért ''csodát''?, de azt megkérdezem, hogy mivel tesztelted? (Az Aquamark3-as buli után a kisördög megkérdeztetné velem azt is, hogy ''ugye nem Radeonnal?'' :DDD, de ezt most nem kérdezem meg! :t) Ugyanis ha nem FX-el, akkor jelentős teljesítménynövekedés tényleg nem várható (de egy szerényebb igen, +javítások és némely esetben a képminőség is javulhat - igaz, nem jelentős mértékben -, no meg nyilván új/régi hibák is vannak benne, de ez mindíg igaz).
''Igen, a lagnagyobb ujjitas a PS2.0 alatt mutatkozna meg es a 3DMark2001, X2 es gunmetal nem hasznalja ezeket, de mas sem nagyon ami a piacon van...'' én mondjuk legnagyobb újítást írtam volna a ''lagnagyobb ujjitas'' helyett, de valószínű ez csak az én szintemen érdekes (tudod, én a kákán is csomót keresek :P). Ellenben az vicces, hogy amíg lehet panaszkodni valamire (pl.: VS, PS teljesítmény) addig a csapból is az folyik, amint ezen a területen jelentős fejlesztés történik akkor viszont hirtelen ''óóóó, hát alig használja valami ami a piacon van'' című dolgok kerülnek előtérbe. -
veterán
Ezt honnan vetted? Mármint hogy az 5200 nem tudja a PS2.0-t?
Akkor nem lenne DX9-es ''CineFX'' kártya! Mit gondolsz, ki a bánat venné akkor meg? :DDD
Szóval tudja, így még az is lehet, hogy egy keveset profitálsz is az 50-es szériából. Persze sokat nem, de egy próbát biztos megér...And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
FreeM
aktív tag
Benne biztos nincsen, de feltételezem, hogy inkább azt szeretted volna megkérdezni, hogy van-e teljes hardveres támogatás az 5200-as kártyákon a PS2.0-hoz.
Mivel nem akarok hülyeséget mondani, ezért ezt a kérdést most passzolom. Ha valaki tudja a helyes választ (és alá is tudja támasztani valamilyen hiteles forrással) akkor válaszolja meg!
Ellenben több 5200-as tulaj is számottevő teljesítménynövekedésről számolt be (hiszen nem csak a PS hanem a VS feldolgozását is optimalizálták, és ezen kívül számos más területen is történt változtatás az 52-es detonátorokban), úgyhogy szerintem érdemes felrakni.
Legroszabb esetben, ha valamiért mégsem tetszene a dolog, akkor visszarakod a régit és kész. Legalább próbáld ki, különben sosem tudod meg! -
Grafman
aktív tag
Ok köszi, most nézem és a dobazára is rá van írva, csak baromi lusta voltam megnézni.
Azzal kevertem, hogy bizonyos újj DX9-es ficsőröket állítólag csak szofverből képes kezelni a kártya a többi FX-hez képes. És van még egy extra amit kihagytak belölle, csak most hírtelen nem ugrik be mi az.FIGYELEM! Régi tipusu gumimatrac tulajdonosok előnyben!!!
-
FreeM
aktív tag
Najó, most az egyszer elfogadom! :DDD
Arról az oldalról közvetlenül elérhető ez a két
[L]http://www.nvidia.com/object/LO_20021117_4942.html[/L]
[L]http://www.nvidia.com/object/feature_cinefx.html[/L]
másik oldal, ahol valóban le van írva a Pixel Shader 2.0+ támogatás. Ezt elfogadhatjuk. Az, hogy hogyan támogatja, az persze már egy másik kérdés. -
Raymond
félisten
Aquamark3 - egy pont.
''ugye nem Radeonnal?'' - nem.
''tudod, én a kákán is csomót keresek'' - igen.
''ezen a területen jelentős fejlesztés történik'' - csak nem tortent. Valami igen, de a Halo az csak egy jatek. Ha az uj kompiler olyan jo volna, minden PS2.0-at hasznalo programnal jelentos novekedes lenne lathato.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
FreeM
aktív tag
''Ha az uj kompiler olyan jo volna, minden PS2.0-at hasznalo programnal jelentos novekedes lenne lathato.'' Én úgy láttam, hogy minden PS2.0-át használó programnál jelentős gyorsulás tapasztalható, de persze ezt nem kötelező elhinni nekem. Nemsokára (2 nap múlva) úgyis tengernyi teszt fogja elönteni a net-et, azokból mindenki csemegézhet majd kedvére.
-
csabicsepp
aktív tag
Kellemes ez a driver, legalábbis az én szutyok inno3dfx5600-omon.
Kicsit gyorsabb mint az előbbi, de ami nekem fontos, hogy a 4x-es Ant. szűrés kevesebb mint 10%-ot ront a kártyesz teljesítményén, az eddigi ~30% helyett. (winme-vel). -
veterán
válasz csabicsepp #47 üzenetére
Heh.. inno 3DfX 5600... the voodoo lives on! :D
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
Grafman
aktív tag
Ímhol a tapasztalataim, hátha valakit érdekel:
Nah, az Inno 3D féle 52.14-et tettem föl és tényleg észrevehetően gyorsabb, némely játék viszont furán viselkedik vele.
Jedi Academy: jobban bugzik mint a 45.23-assal (legalább mostmár tuti, hogy a driver miatt), DE vagy 10FPS többlet+8xAniso mellett SOKKAL szebbek, élesebbek a textúrák.
Freedom Fighters: Szaggat vele mint a fene, és nemileg mintha bugzana (furcsa égbolt, de lehet, hogy eddig is ez volt).
Max Payne 2: Asszema 8X anisot fölülbírálja az engine, szóval az tök ugyanaz.
Holnap kipróbálom a Halo-val is mert a 45.23-al kb minusz 1.5FPS volt mindennel a minimumon.
Most töltöm az 52.16-ost, remélem az jobb lessz.FIGYELEM! Régi tipusu gumimatrac tulajdonosok előnyben!!!
-
FreeM
aktív tag
Detonator 52.16 Win2000/XP WHQL
[L]http://download.guru3d.com/pafiledb.php?action=file&id=688[/L]
(Telepítő nélkül)