Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Nagyon fontosnak tartom egy mai csúcskártyánál (a középmezőny tetején sem árt) hogy jó legyen a pixel shader 2.0 teljesítménye.
Kár hogy a tesztben nincsenek ott az ATi konkurensek és nincs több ps2.0 teszt (igaz játék sem nagyon egyenlőre...)
[L]http://www.digit-life.com/articles2/gffx/nv38-36.html/nv38-36.html#p28[/L] -
Crion
aktív tag
Nekem nem indul vele a q3. P4 2Ghz, Abit bd7II, Asus Ti 4200/128.
-
anaqer
veterán
-
e-biza
őstag
Americas Army-ba nagy lassulás, leglaábbis ugy gondolom, hogy 2x Quincux AA és 2xAniso egy gf4 ti4200 64mega rammal meg egy 2000+ xp 512rammal elég erös közép gép, 800x600-ban az egyik pálya akad ezerrel, 1024-be meg minden akad :)
-
WolfByte
tag
Üdv!
Új Detonator driverrel az alábbi configgal tapasztalt eredmények, előzőleg 4x szériás volt fent:
ABIT NF7-S, TBred-B 2100+, 512Mbyte RAM, ASUS V8200 Gf3 - Directx9.0b
FPS-eknél:
Quake 3 : semmi különösebb javulás, hasít nagyon :DD
Szimulátor:
NFS6 HP2 : Valamivel lassabb lett, anizotropikus szűrést alkalmazva, anélkül nem észrevehető a különbség
3DMark2003 tesztnél átlag 100 pontot hozott pozitív irányban, nem sok de ez is vmi.
Az egérrel nem tapasztaltam semmi különöset, nincs lassulás Logitech Dual Optical cord esetén, Mouseware96-os driverrel PS/2<>USB sapkával.
Összesítve érdemes feltenni Gf3-ra is ezt a drivert, nagyot nem dob rajta a kari miatt, viszond haladni kell a korral, mert az újabb gamék az újrakódolt feature-t támogatják, ami régebbi driverrel nem szerencsés ill. ideális kihasználtság szempontjából. -
WolfByte
tag
Hi!
Most pakoltam fel a drivert asus v8200 gf3-ra, mindjárt megnézek pár tesztet és küldöm az eredményt, hogy jobb/rosszabb-e.
:C -
faster
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #132 üzenetére
Hoppá! Nekem is USB-s rágcsálóm van. Hajrá Forceware (de hülye név)! Hétvégén felrakom.
-
FreeM
aktív tag
''It looks like nVidia has done an excellent job with their new ForceWare Release 50 drivers. While some games and benchmarks are no better off than before, quite a few have sped up significantly. We're especially encouraged by the dramatic improvement in Halo using the Pixel Shader 2.0 path. If the Unified Compiler technology introduced in this driver is responsible, it's clear that it's an absolutely essential feature for extracting optimal shader performance out of the GeForce FX architecture. We can't say enough about the dramatic improvement in Unreal Tournament 2003, either. Anisotropic filtering quality was drastically improved and speed went way up as well.''
[L]http://www.extremetech.com/article2/0,3973,1374397,00.asp[/L] -
Shümegh
tag
OFF. Igazából én is elég láma vagyok, csak próbálkozom... :))
-
Shümegh
tag
válasz
happy_harry #141 üzenetére
Igazad van. Elnézést mindenkitől.
Amikor azt írtam, éppen hogy csak felkeltem, és olyankor morc vagyok. :) -
happy_harry
csendes tag
Bocsánatot kérek a név elírásért Shümegh. :)
-
happy_harry
csendes tag
Sümegh légyszíves nélkülözd elkövetkező megnyilvánulásaidban ezt a hangvételt, mindenki kiborulhat a lama userek miatt, de ilyet, akármennyire is finoman fogalmaztál ne tegyél többet. Nem ismerjük egymást, te se másokat. Nem tudjuk bizonyítatni egymásnak, hogy mennyire nem értünk a dologhoz.
-
rudi
nagyúr
Én átrágtam és tényleg jobb, még a gf4hez is:
''Thus a flat aftertaste remains: The GeForce 4 Ti is being slowed down artificially at the moment by the drivers (AF-Stage optimizations do not work anymore and apart from some benchmarks, Early-Z-Occlusion has been deactivated). The FX series are, however, pushed – by means of forced worse image quality, which the user can not deactivate, even if he wished to. It is somehow paradox that Nvidia advertises the new drivers with the release highlight ''enhanced image quality for both anisotropic filtering and anti-aliasing'' '' -
Shümegh
tag
válasz
happy_harry #136 üzenetére
Nálad. Nálam semmilyen probléma nincsen. Sőt, általában nincsen semmi problémám a gépemmel. Talán azért, mert értek hozzá. Most komolyan, nagyon sok embert ismerek, aki naponta tesz fel vmi új progit, tűzfal nélkül használja a netet, össze-vissza emeli a gpu, a cpu órajelét, ésatöbbi, ésatöbbi. Sztem a kutya itt van elásva...
-
happy_harry
csendes tag
Biztos, hogy az egérszaggatás e miatt a driver miatt van, mert a réginél nem csinálja. Volt már xp reinstall is és akkor is megpróbáltam alapból, akkor szaggatás lett a vége. Valszeg csak gef4ti4200 esetén jön elő...
-
FreeM
aktív tag
válasz
Alvin_ti4200 #130 üzenetére
9.75, USB
-
faster
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #123 üzenetére
Ez a beszaggatás egérfüggő? Nekem Gef300TI200 van, és gondolkodok a driverfrissítésen, de lehet, hogy még várok.
-
FreeM
aktív tag
válasz
Alvin_ti4200 #123 üzenetére
Nálam az MX500 tökéletesen szaggatásmentesen üzemel. Valami más lehet a gond.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
happy_harry #121 üzenetére
Nekem meg Logitech MX500-am van, szóval nem tudom, hogy melyik egérre nem alrgiás:F
-
t_ferenc
őstag
fx 5200hoz erdemes letolteni az uj nem is detonatornak hivott drivert?
ja, es az nvidia oldalarol nem jo?
koszi -
happy_harry
csendes tag
Na, nálam is az egérszaggatós probléma keletkezett az 52.16 driver hatására.
Semmi mentsége nincs az nvidia-nak, mert nforce-om van.
Az úl nforce driverben is a det van és ua. a probléma, akárhányszor telepítem, voltmár xp reinstall is.
Egerem: M$ Explorer 3.0
Úgyhogy fas*om nvidia. -
FreeM
aktív tag
[L]http://www.firingsquad.com/hardware/forceware_52.16/default.asp[/L]
-
rudi
nagyúr
Igen, általában csökkenteka 3dmark eredmények és feltehetőleg az UT2003 tesztek egyes eredményei is mert az NV nagyon korrektül kivette a programspecifikus ''optimalizációt''. FXeknél shader szinten viszont gyorsulás van. Már csak egy alapso aniso testeres új detonator (vagy mi az új neve?) vizsgálat hiányzik...
-
gery03
senior tag
Most pakoltam fel. Egy vödör szar. előtte 45.23 volt és az 100 ponttal többet adott 3dmark-ban. teszem vissza az előzőt, az a tuti!!!
-
laxius_
tag
Nekem 500 pontot nott a 3dmark2001 miutan felraktam. Eddig semmi gond vele. Ahogy hallottam akikenk ti4200 van az mindenki sziv vele.
-
divot
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #112 üzenetére
Most hirtelen megnéztem néhány ismertebb bótot, és szórásilag 4-6000 közötti a difi.
-
divot
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #110 üzenetére
Bruttóban olyan 4000-el drágább.
-
divot
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #106 üzenetére
Szerintem vegyél Audigy 2-t. Nem sokkal drágább, és megúszhatsz egy rakás macerát.
-
divot
veterán
Abban nincs semmi kihívás. De a gyári drivert életre kelteni, na az szép feladat. Mondjuk ha most mennék kártyát venni, tutira az audigy 2-t venném, mert az frissre ápdételt audigy1 időnként elfelejti, hogy létezik, és ilyenkor újra install. Ez néhány EAX-os játék után történik. :F
-
FreeM
aktív tag
Hallottam. De az a Catalyst 3.8-al volt, és nem felrobbant hanem csak egyszerűen tönkre ment az elekrtonika a monitorban, mert bizonyos körülmények között a driver hibásan, a monitor maximális sorfrekvenciájánál nagyobb frekvenciájú jelet (valamilyen belső maximumot) adott ki a kimenetre. Szerintem ettől még nem kellene tönkre mennie egy monitornak sem, de ez egy másik kérdés. Mindenesetre ez katasztrófális következményekkel járó hiba.
Természetesen az bármikor előfordulhat, hogy valaki fölrak egy új driver-t, és közvetlen utána tönkre megy a monitora. Sok ember ekkor hajlamos a két eseményt összefüggőnek gondolni - de a fenti eset kivételével - ezek teljesen függetlenek. -
Polesz
addikt
válasz
Alvin_ti4200 #103 üzenetére
Használjatok kxproject drivert az audigy kártyához :)
-
divot
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #101 üzenetére
Magyar xp-d van?
-
Grafman
aktív tag
különösebb kockázat nélkül bárki kipróbálhatja
Igen?! És arról hallottál már, hogy egy fickónak felrobbant a monitorja miután fölrakta az új drivert?!:DD
-Na jó, tudom, hogy ez már a hülyeség kategória, de egy fórumon már találkoztam egy ilyen topic-al, ahol a manus tényleg erre fogta.:D -
FreeM
aktív tag
Lehet. Az Audigy igen sok mindennel össze bír akadni. A Creative szoftveres támogatása kritikán aluli.
De ezt egyszerűen kitesztelheted. Leszeded az Audigy cuccait (esetleg a kártyát is kiveszed, de nem kell feltétlenül), fel az 52.16-ot és megnézni mi történik. Ha jó, akkor vissza az Audigy cucc, és ismét lehet reménykedni. -
FreeM
aktív tag
válasz
Alvin_ti4200 #95 üzenetére
Ez pont egy ilyen konfigurációfüggő jelenség. Pl. nekem soha semmivel sem szaggatott az egér. Érzésre ennek a szaggatásnak kevés köze van az 52.16-hoz, még akkor is, ha egy régebbit visszarakva megszűnik.
-
-
FreeM
aktív tag
Ez szinte minden új driver-nél így szokott lenni. Az a fórum csak azt bizonyítja, hogy vannak olyan emberek akik találkoztak olyan jelenségekkel amik lehetnek hibák. Hibák pedig mindíg vannak. A legtöbb hiba, konfigurációfüggő, így igen sok esetben ugyanaz a hibára utaló jelenség egy embernél jelentkezik, másoknál meg soha vagy fordítva. Úgyhogy nem kell azt gondolni, hogy a máshol olvasott jelenségek feltétlenül jelentkezni fognak.
Az bizton állítható, hogy katasztrofális hiba nincs az 52.16-ban, úgyhogy különösebb kockázat nélkül bárki kipróbálhatja! -
Grafman
aktív tag
Na csak azért ide, mer nem akarok e miatt új topicot nyitni:
[L]http://www.guru3d.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=21[/L]
-Amint láthatjátok minden harmadik topic arról szól, hogy mennyire bug-os ez a driver, ha jót akartok magatoknak, kerüljétek.
De a Battlefield-hez létzik egy megoldás: újra kell telepíteni a kiegészítők és a mod-ok nélkűl. -
Docci
senior tag
-
FreeM
aktív tag
válasz
UNQL.Charlie #83 üzenetére
Ez ismert hiba. Lsd. Release Notes (#78)
-
UNQL.Charlie
tag
Battlefield is behal ettol a drivertol.
Amig a foldon vagy jol fut, ha elkezdesz repkedni, eltunik a talaj, neonfenyben vibbralnak az epuletek.
Regi driverrel tokeletesen megy.
Szal kicsit bugos a draga. -
FreeM
aktív tag
Valamelyest pontosítanom kell magamat. Az 52.16-os Release notes dokumentuma szerint
[L]http://download.nvidia.com/Windows/52.16/ForceWare_Release_50_graphics_drivers_Release_Notes_v52.16.pdf[/L]
a hivatalos megnevezés ezentúl ForceWare és nem Detonator. Ígyhát a fórum címe helyesen ForceWare 52.16 lenne.
Persze ez csak egy elnevezésbeli változtatás (de az új név azt is kihangsúlyozza, hogy itt egy alapjaiban átírt meghajtóprogramról van szó). -
Orc
senior tag
válasz
steve1207_ #75 üzenetére
Off
Most milyen Vga-t használsz? Gondolom valamilyen Fx. Tényleg szarabb a képe, mint egy Ge4-nek? Ezt nem hittem volna.
On -
steve1207_
csendes tag
Üdv mindenki!
Geforce3Ti kártyához nem vált be teljesítmény szempontjából, de sztem a képminősége sokat javult. Ezelőtt Ge4Ti-m volt és annak sokkal jobb volt a képe (igaz ez kártyadolog nem driver). Szal így is megy minden meg úgy is úgyhogy nem fogom feltelepíteni újra a 44.90et (ez volt eddig a legjobb), mert filmnézéshez meg zenehallgatáshoz meg ilyenekhez ez is megteszi.
Ami game van az meg úgyis megy jól 1024ben 2xes élsimítással (MaxPayne2, Halo, THPS4).
Még annyi hogy 3D mark 2001-ben egy 1000el csökkent a pontszámom (ezelőtt 9300volt)
Ha képminőség fontos akkor maradhat, amúgy ezt már FX-hez csinálják úgyhogy akinek Ge4-e vagy hasonlója van sztem nem érdemes próbálkozni az új driverrel.
Húdehosszúlettaszöveg. -
dugika
csendes tag
Szóval én is kipróbáltam.Msi ti 4200-nél szerintem semmi változás csak a tv kimenetet rontotta el.Videó lejátszás alatt csak nagy sárga-kék vonalak.Persze Fx-nél nem tudom mi a helyzet de én visszaraktam a régi jól beváltat.
-
Orc
senior tag
Geforce 3-hoz felesleges a 52.** driver, nem?
-
divot
veterán
Srácok! Az 51.16-ossal két másodperc alatt fagyott ki a Wolfeinstein multija, és még csúnyán sercegett is. Ja, és úgy halt meg, hogy vitte magával az egész rendszert. Két reset után meguntam, és visszaraktam a negyvenvalahanyast. Azóta nincs gond. Jó kis driver. :(
-
Grafman
aktív tag
Árúlja már el nekem valaki, hogy mit jelent az, hogy ''szoftverből kezeli''...Ez nekem nagyon ködösnek tűnik, persze van sejtésem a dolog mikéntjével kapcsolatban.
Elvileg egy GF2MX is kezeli a DX9-et szoftveresen, csak a speckókat nem jeleníti meg. ''Szoftveresen kezeli'', már én is írtam ezt sok helyre, de f@ngom sincs róla, hogy ez mit jelenthet. Most vagy kezeli vagy nem. A chip-től függ a DX-támogatás
(pontosabban amit a normális emberek annak hívnak), vagy tudja vagy nem.
Nem?! -
e-biza
őstag
ki játszik a 3dmark-kal? :) játékban mit telejsit ez atlényeg. ez megegyezik amúgy a fenti verzioval vagy cseréljem a hivatalosra inkább?
-
ToBeY
nagyúr
Én is felraktam a 3D Mrak 2001-ban minusz 400-600 pont a Detonator 43.45-hoz képest szal gef3 Ti-hez nem igazán vált be!:(
-
Kipróbáltam az Abit MX440-emmel, eredmény: 3DMark2001 3. game teszt elszáll kékhalállal, valami KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED az nv4_disp.dll-ben...
...gyorsan vissza raktam a régi drivert, azzel megy minden tökéletesen. -
Versus
senior tag
Én most nézegetem egy valóban nagy tudású ,ráadásul Radeon tulaj barátommal trilineart azonos demon készített screenshottal és bizony az 52.16 összehasonlítva az előző Detonatorokkal hatalmasat lépett előre,vagyis jól láthatóan megjelent a trilinear filtering ! Egyébként valami érdekesség valóban lehet az FX5200-ban ugyanis esköszöm hogy az MP2-ben dinamikus fénykezelés van ! :) Ha hétvégén hazajövök próbálok róla videót csinálni amin esetleg látszik is !
-
Grafman
aktív tag
Íme egy ujjabb furcsaság: lefuttattam a Halo timedemo benchmark-ot az 5200FX-emen és az eredmény összegző log file-ban a következő szörnyűségre lettem figyelmes: Shader: 1.4
Összehasonlítva egy másik PH! tag (konkrétan FreeM) topic-ba passzolt benchmarkjával nálla az 5900FX-jével volt Shader: 2.0!!!
Hoppá!
Akkor mégiscsak jó volt a szimatom, és ezekszerint nincs PS2.0 támogatás az 5200-asokban?!:O
Driver: 52.16
Na ezt magyarázza meg valaki! -
FreeM
aktív tag
Hivatalos, WHQL minősítésű:
Windows XP/2000
[L]http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_52.16[/L] -
rudi
nagyúr
Az önkényes aniso állítgatásnak két oldala van:
1. lehet hogy alig változik a képminőség és gyorsul a kártya
2. mégiscsak változik valami ami főleg sépci tesztprogramokkal mérhatő ki, innentől kezdve NEM valósak azok a sebességtesztek ahol NV éppen a módosításnak hatására gyorsabb.
A szomorú ha (52.14ben így volt) az új driverben csak application módban (még high qualityn is van optimalizálás) van némi esély arra hogy saját magunk (vagyis a program) állítgat, ezt meg sok proggi nem támogatja.
Érdemes megnézni a 3dcenter.de cikkét a dx52.14el kapcsolatban és a digit-life régebbi cikkjét az OpenGL anisoval kapcsolatban (ez van már DX alatt is).
Tükör nem akkora szám csak kiváncsi voltam mert ilyen jellegű eltérés még nem nagyon volt ati/nv cuccok között. -
Grafman
aktív tag
Azt rebesgetik semmilyen NV cuccon nem megy ez a fícsör, ATInál meg 7000esen is (DX7).
Jah, most látom csak miért... Akkor valószínűleg az én szerencsétlen kis 5200FX-em az eggyetlen NV kártya a földkeregségen amivel megy! Hát ez is valami.
Amúgy még a 45.23-assal is voltak tükrök.
De ez a tükör most tényleg akkora nagy szám? -
Grafman
aktív tag
Tisztába vagyok vele mit jelent az Aplication beállítás, de az én észrevételem az, hogy néhány proginál jobb driverből manuálisan a maximumra húzni, mert jobb eredményt hoz mintha alkalmazásvezérelten hagynánk.
UFO Aftermath is bugos, vibrálni kezdett a kép, de furcsa mód csak 2D-ben.
Max Payne 2 -ben, és a többi progiban nállam a Trilinear Filter-el nincs probléma, ellenben 4X Antialiasing-al ez is bugzani kezdett, viszont alig lassabb vele.
Tükör van, de ez miért olyan nagy szám?! -
rudi
nagyúr
Majdnem minden (qualityban, vagy best vagy micsoda nem) anisoban fölülbírál a gép ha nem application preseten van. Van egy textúra élesség teszt benne és ha ott alcsonyabb élességet észlel akkor alacsonyabb anisot rak be. A kérdés az hogy milyen szintnél tesz alacsonyabbat.
www.digit-life.com-on van egy teszt ezzel kapcsolatban még a régebbi 43.xx-es driverrel mert ott jött be ez. Nagy kérdés hogy milyen szintnél vág és milyen az eltérés a vágott és a vágatlan között.
Szerintem az NV35 felépítése van olyan komplex hogy driverből hozhattak sokat a PS2.0n, de akkor felmerül a kérdés hogy eddig miért nem csinálták meg?
Trilinear filteringgel mi van 52.xx-ben? A tesztekben azzal volt bug. Lécci nézzétek meg!
Ja még valami: Max Payen 2ben vannak tükrög?! Azt rebesgetik semmilyen NV cuccon nem megy ez a fícsör, ATInál meg 7000esen is (DX7). -
FreeM
aktív tag
Detonator 52.16 Win2000/XP WHQL
[L]http://download.guru3d.com/pafiledb.php?action=file&id=688[/L]
(Telepítő nélkül) -
Grafman
aktív tag
Ímhol a tapasztalataim, hátha valakit érdekel:
Nah, az Inno 3D féle 52.14-et tettem föl és tényleg észrevehetően gyorsabb, némely játék viszont furán viselkedik vele.
Jedi Academy: jobban bugzik mint a 45.23-assal (legalább mostmár tuti, hogy a driver miatt), DE vagy 10FPS többlet+8xAniso mellett SOKKAL szebbek, élesebbek a textúrák.
Freedom Fighters: Szaggat vele mint a fene, és nemileg mintha bugzana (furcsa égbolt, de lehet, hogy eddig is ez volt).
Max Payne 2: Asszema 8X anisot fölülbírálja az engine, szóval az tök ugyanaz.
Holnap kipróbálom a Halo-val is mert a 45.23-al kb minusz 1.5FPS volt mindennel a minimumon.
Most töltöm az 52.16-ost, remélem az jobb lessz. -
anaqer
veterán
válasz
csabicsepp #47 üzenetére
Heh.. inno 3DfX 5600... the voodoo lives on! :D
-
csabicsepp
aktív tag
Kellemes ez a driver, legalábbis az én szutyok inno3dfx5600-omon.
Kicsit gyorsabb mint az előbbi, de ami nekem fontos, hogy a 4x-es Ant. szűrés kevesebb mint 10%-ot ront a kártyesz teljesítményén, az eddigi ~30% helyett. (winme-vel). -
FreeM
aktív tag
''Ha az uj kompiler olyan jo volna, minden PS2.0-at hasznalo programnal jelentos novekedes lenne lathato.'' Én úgy láttam, hogy minden PS2.0-át használó programnál jelentős gyorsulás tapasztalható, de persze ezt nem kötelező elhinni nekem. Nemsokára (2 nap múlva) úgyis tengernyi teszt fogja elönteni a net-et, azokból mindenki csemegézhet majd kedvére.
-
Raymond
titán
Aquamark3 - egy pont.
''ugye nem Radeonnal?'' - nem.
''tudod, én a kákán is csomót keresek'' - igen.
''ezen a területen jelentős fejlesztés történik'' - csak nem tortent. Valami igen, de a Halo az csak egy jatek. Ha az uj kompiler olyan jo volna, minden PS2.0-at hasznalo programnal jelentos novekedes lenne lathato. -
FreeM
aktív tag
Najó, most az egyszer elfogadom! :DDD
Arról az oldalról közvetlenül elérhető ez a két
[L]http://www.nvidia.com/object/LO_20021117_4942.html[/L]
[L]http://www.nvidia.com/object/feature_cinefx.html[/L]
másik oldal, ahol valóban le van írva a Pixel Shader 2.0+ támogatás. Ezt elfogadhatjuk. Az, hogy hogyan támogatja, az persze már egy másik kérdés. -
Grafman
aktív tag
Ok köszi, most nézem és a dobazára is rá van írva, csak baromi lusta voltam megnézni.
Azzal kevertem, hogy bizonyos újj DX9-es ficsőröket állítólag csak szofverből képes kezelni a kártya a többi FX-hez képes. És van még egy extra amit kihagytak belölle, csak most hírtelen nem ugrik be mi az. -
FreeM
aktív tag
Benne biztos nincsen, de feltételezem, hogy inkább azt szeretted volna megkérdezni, hogy van-e teljes hardveres támogatás az 5200-as kártyákon a PS2.0-hoz.
Mivel nem akarok hülyeséget mondani, ezért ezt a kérdést most passzolom. Ha valaki tudja a helyes választ (és alá is tudja támasztani valamilyen hiteles forrással) akkor válaszolja meg!
Ellenben több 5200-as tulaj is számottevő teljesítménynövekedésről számolt be (hiszen nem csak a PS hanem a VS feldolgozását is optimalizálták, és ezen kívül számos más területen is történt változtatás az 52-es detonátorokban), úgyhogy szerintem érdemes felrakni.
Legroszabb esetben, ha valamiért mégsem tetszene a dolog, akkor visszarakod a régit és kész. Legalább próbáld ki, különben sosem tudod meg! -
anaqer
veterán
Ezt honnan vetted? Mármint hogy az 5200 nem tudja a PS2.0-t?
Akkor nem lenne DX9-es ''CineFX'' kártya! Mit gondolsz, ki a bánat venné akkor meg? :DDD
Szóval tudja, így még az is lehet, hogy egy keveset profitálsz is az 50-es szériából. Persze sokat nem, de egy próbát biztos megér... -
FreeM
aktív tag
Aquamark3? Az király. Kár hogy én PS2.0-ás Halo eredményeket írtam le. Vagy kevered az Aquamark3-at a Halo-val (ami azért nagyon súlyos lenne), vagy nem nekem akartál válaszolni, vagy egyéb. :DDD
''de nem az a ''csoda'' amit igertek...'' Most már nem akarok olyanba belemenni, hogy ki is ígért ''csodát''?, de azt megkérdezem, hogy mivel tesztelted? (Az Aquamark3-as buli után a kisördög megkérdeztetné velem azt is, hogy ''ugye nem Radeonnal?'' :DDD, de ezt most nem kérdezem meg! :t) Ugyanis ha nem FX-el, akkor jelentős teljesítménynövekedés tényleg nem várható (de egy szerényebb igen, +javítások és némely esetben a képminőség is javulhat - igaz, nem jelentős mértékben -, no meg nyilván új/régi hibák is vannak benne, de ez mindíg igaz).
''Igen, a lagnagyobb ujjitas a PS2.0 alatt mutatkozna meg es a 3DMark2001, X2 es gunmetal nem hasznalja ezeket, de mas sem nagyon ami a piacon van...'' én mondjuk legnagyobb újítást írtam volna a ''lagnagyobb ujjitas'' helyett, de valószínű ez csak az én szintemen érdekes (tudod, én a kákán is csomót keresek :P). Ellenben az vicces, hogy amíg lehet panaszkodni valamire (pl.: VS, PS teljesítmény) addig a csapból is az folyik, amint ezen a területen jelentős fejlesztés történik akkor viszont hirtelen ''óóóó, hát alig használja valami ami a piacon van'' című dolgok kerülnek előtérbe. -
Raymond
titán
Lattam oket. Most nincs idom ujra atnezni az oldalakat, de mintha vlona vagy a TRAoD-bol vagy egy masik progi-bol egy uj patch, amely a MS HLSL fordito helyett a Cg-t hasznalja es igy ugyanolyan kepminoseg mellet jelentos teljesitmenynovekedest hoz. Ha jol amlekszem az ananstech-en vol valami rola...
Ha lesz egy kis idom megnezem a progit (megvan) mert a v49-es patchet is meg lehet szerezni valahonnan. -
rudi
nagyúr
Nézz ár a TRAoD benchmark verzióra, az ps2.0s. Igaz nem lehet letölteni, de ha megvan a game és elolvasod a beyond3d-n hogyan lehet tesztelésre bírni akkor kiderül mit tud az új driver ps2.0 alatt.
Alapból az 5900 jóval túlteljes íti a ps2.0 specifikációkat és nagyon extrául programozható de a 9800asban több a kraft mert több föggetlen renderelője van. Lehet hogy az NVseknek sikerült végre egy jó drivert írni és akkor szerencsére megint kiegyenlítődhet a verseny; time will tell... -
Raymond
titán
Ja. Az Aquamark3....Ahoz mondjuk nem kell kommentar. (erre a monadatra ne is valaszolj - mindegy hogy pozitivat vagy negativat akarsz irni rola - a tema mar leragott csont).
Leteszteltem mas benchmark-al is (3DMark2001, 3DMark03, X2, Gunmetal...). Nem allitom hogy nem gyorsabb, de nem az a ''csoda'' amit igertek...
Igen, a lagnagyobb ujjitas a PS2.0 alatt mutatkozna meg es a 3DMark2001, X2 es gunmetal nem hasznalja ezeket, de mas sem nagyon ami a piacon van... -
rudi
nagyúr
Van egy digit-life-s (ixbt) cikk [L]http://www.digit-life.com/articles2/behind-intellisample/index.html[/L] amiben OpenGL anisoról írnak. Ugye hasonló van az 5x.xx-es detonatorokban DirectXben? Próbáljátok ki azt az aniso testert ami a cikkben található. Érdekelne ha valaki beszámolna a tapasztalatairól, gondolom az az ainos booster amit leírtak szintén hozhat valamit a konyhára.
-
Esmein
nagyúr
43.5x-hez képest 10 fpst esett tőle a Nature teszt. Inkább visszaraktam a régit.
-
Versus
senior tag
Először is ne tegyétek fel egyelőre mert bizonyos játékok erős bugzásnak kezdenek tőle (Battlefield) ,gondolom a whql-ben ezt megoldják.
Én is lefuttattam vele pár tesztet 3dmark2001 gyakorlatilag nem változott, 3dmark2003 6700-ról 6800 pontra nőtt ,Aquamark 42 ezerről 53 ezerre (!) ,UT2003 benchet pont kifelejtettem ,viszont ott megvizsgáltam a nevezetes aniso képminőséget ami látványos változáson ment keresztül (firstcoloredmip 1 parancs a konzolba) lám mintha meglenne az elveszett trilinear ! :)
Majd nekiesek egy részletes képelemzésnek ha kijön a végleges driver verzió,az eddigieket bíztatónak tartom! -
-
FreeM
aktív tag
Aha, tényleg semmi egetverő változás:
2500MHz, 1024MB, 128M nVidia GeForceFX 5900 (DeviceID=0x0331) Driver=6.14.10.4523 Shader=2.0
D:Program FilesMicrosoft GamesHalohalo.exe -timedemo (Version=1.0.2.581)
Frames=4700
Total Time=139.84s
Average frame rate=33.61fps
Below 5fps= 11% (time) 0% (frames) (16.561s spent in 11 frames)
Below 10fps= 12% (time) 0% (frames)
Below 15fps= 12% (time) 0% (frames)
Below 20fps= 23% (time) 6% (frames)
Below 25fps= 40% (time) 17% (frames)
Below 30fps= 44% (time) 21% (frames)
Below 40fps= 63% (time) 40% (frames)
Below 50fps= 80% (time) 62% (frames)
Below 60fps= 91% (time) 80% (frames)
###Sound Options###
Hardware Acceleration= No
Sound Quality= Normal
Environmental Sound= No
Sound Variety= High
###Video Options###
Resolution= 1024 x 768
Refresh rate= 85 Hz
Framerate throttle= No Vsync
Specular= Yes
Shadows= Yes
Decals= Yes
Particles= Off
Texture Quality= High
2500MHz, 1024MB, 128M nVidia GeForceFX 5900 (DeviceID=0x0331) Driver=6.14.10.5216 Shader=2.0
D:Program FilesMicrosoft GamesHalohalo.exe -timedemo (Version=1.0.2.581)
Frames=4700
Total Time=103.82s
Average frame rate=45.27fps
Below 5fps= 9% (time) 0% (frames) (10.082s spent in 10 frames)
Below 10fps= 10% (time) 0% (frames)
Below 15fps= 10% (time) 0% (frames)
Below 20fps= 10% (time) 0% (frames)
Below 25fps= 14% (time) 2% (frames)
Below 30fps= 33% (time) 13% (frames)
Below 40fps= 43% (time) 20% (frames)
Below 50fps= 57% (time) 34% (frames)
Below 60fps= 74% (time) 55% (frames)
###Sound Options###
Hardware Acceleration= No
Sound Quality= Normal
Environmental Sound= No
Sound Variety= High
###Video Options###
Resolution= 1024 x 768
Refresh rate= 85 Hz
Framerate throttle= No Vsync
Specular= Yes
Shadows= Yes
Decals= Yes
Particles= Off
Texture Quality= High
Ez pl. csupán +34%-os teljesítménynövekedés a 45.23-hoz képest. -
anaqer
veterán
Hááát, sokra ne számíts... nekem mondjuk bejött, mert az 52.13-as nálam is szórakozott ( Q3ban éles fordulásoknál beröccent ), és ez most megy rendesen.
Kár, hogy ez nemzetközi verzió, szóval kénytelen voltam kicsit megpiszkálni nv4_disp.inf-et... ( Rühellem a magyarított drivereket, meg aztán 11 MB mégis barátságosabb, mint 22. :U ) -
_George
senior tag
én is le szeretném cserélni a driveremet a ti4200@4600 ban vajon a 44.03ashoz képest van változás? mert ha igen, akkor még ma letöltöm :)
-
Raymond
titán
Semmi egetvero valtozas nincs.....
-
Grafman
aktív tag
Én is csak azért merem felrakni, mert már kinnt van az Inno honlapján.
FX5200-höz van valami infó a Starstorm-osban, hogy jó hozzá eggyáltalán? -
gerlaip
addikt
válasz
Alvin_ti4200 #7 üzenetére
Ahhoz nekem a 41.09-es a legjobb.
-
e-biza
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #19 üzenetére
szerencsére nálam még nem fordult elö. lehetséges hogy valami egér driverrel összeakadt? nem használtam még soha PunkBuster (anti cheat) software-t, de ha minden igaz van akinél összeakad a driver meg a PB és fagyaszt mindent.
-
e-biza
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #7 üzenetére
ha megnyugtat én 52.13-at használok és fut az egerem :)
-
e-biza
őstag
azért jo hogy a readme nem szol az fx 5900 -rol mig az inf fájl igen.
-
Warlock_42
senior tag
Örvendetes, hogy van még support 98-hoz. -
e-biza
őstag
állitolag a képminösége jobb én még nem néztem. aki csak azért szol a forumba,hogy fikázza a drivert, kérem ne tegye. teljesen felesleges mindig látni a hülyeséget, hogy 3dmárk 2000000000 pont vagy ut2k3 311331 fps. köszönjük nem kellenek az ilyen ''konstruktiv'' hozzászolások. starstorm-bol is kikerült az 52.13-as állitolag nagyon jo. [L]http://www.rkintegration.com/drivers/StarStorm5213x.zip[/L]
-
Grafman
aktív tag
Jó, most látom csak, hogy beta.
Akinek Inno 3D kátyája van az az Innovision oldaláról töltse le, de az összes többi helyre is innen nyúlták, csak átírták az .inf filet. Ott csak 52.14 van XP-re, 98-ra van 52.16-is.
Ja, és csak FX-hez érdemes. -
Sanya
nagyúr
ezzel már az fx 5200-es 20.000 pontot ad 3démárkban?
-
Grafman
aktív tag
Ez már a végső hivatalos verzió vagy még mindíg csak beta?
-
FreeM
aktív tag
Ez kimaradt: Aki esetleg nem tudná, GeForce FX tulajoknak kötelező darab!
-
FreeM
aktív tag
További letöltési hely(ek):
[L]http://www.majorgeeks.com/download3294.html[/L] -
FreeM
aktív tag
Akit érdekel vegye vigye!
[L]http://www.hanners.nildram.co.uk/detonator52.16xp.zip[/L]
(Windows 2000/XP, 22671 KB)
Aktív témák
- iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2147
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700X / GTX 1080Ti / 16GB DDR4 / 512 SSD!
- Dell PA12 43NY4 65W utángyártott töltő
- iKing.Hu Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3392, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest