-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
herdsman12
őstag
válasz BullZeye #76187 üzenetére
Úgy tűnik, hogy nem tudja jól kezelni a Digi a lejárt hűséges ügyfeleket. Vannak, akik hónapokkal a hűség után is még a régi díjat fizetik, nálunk ez két hónapig volt, majd a harmadik hónapban visszamenőleg kiszámlázták a régi ár és az új ár különbözetét.
A hírközlési tv és az ÁSZF is rendelkezik erről a kérdésről. Időben (talán 60 nap) figyelmeztetniük kell, hogy lejár a hűség, mi lesz a következő díj, stb. Nálam ez elmaradt, pontosabban sokkal hamarabb egy általános tájékoztatás jött, hogy majd lesz automatikus áremelés.
Reklamáltam, de közben kötöttünk új hűséget és ott helyben korrigálták a visszamenőlegesen kiszámlázott összeget.
Akár jelezheted, hogy nem kapsz számlát és talán marad a régi összeg, de ez totál bizonytalan, vagy egyből kötsz új hűséget.
[link] [link]
Az nem lehet, hogy a banki megbízás lejárt és azért nem vonják? Digi ügyfélkapun sincs számla?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen