Új hozzászólás Aktív témák

  • BullZeye

    veterán

    3 kérdésem is lenne rögtön.

    1) Nem kapok számlát, és nem is vonja le DIGI csoportosban az elmúlt 2 hónapban, július 5 volt az utolsó kiállított számla. Azt hiszem július-augusztusban kötöttük a szerződést 2 éve 2 évre. semmi emailt nem kaptam tőlük azóta, ez normális? Net meg TV még van, csak tartok tőle, hogy gondol egyet és egy szép szerda este kikapcsolja, okos otthon egy része meg majd nézelődik net nélkül. Jelenleg nincs tartozás az oldal szerint és 2 fizetési határidő maradt ki (utolsó aug 31, és szept 31 és okt 31 nincs már).

    2) Összefoglalóban ez van:
    Már előfizető vagyok, lejárt a hűségidőm. Lehet újra okos csomagom?
    Meglévő ügyfeleknek szóló akció keretében ügyfél a meglévő 1 vagy 2 kábeles előfizetését 3-as TV+NET+TEL előfizetésre kiegészítve csatlakozhat az OKOS csomag akcióhoz. Nem vehet részt az akcióban, aki meglévő két szolgáltatását (tv+net) csak telefon szolgáltatással kívánja 3 szolgáltatásra bővíteni. Tehát le kell mondanod a TV vagy NET szolgáltatást 3 hónapra, majd akkor újra igényelni, így jogosult leszel újra okos csomagra szerződni.

    Viszont nekem már 3as csomagom van, tv+tel+internet, így is le kell mondjam, hogy újra akciósban legyek? Ha lemondom, feleségem pedig megköti a szerződést (lakás fele az ő nevén van), akkor mennyi ideig nem lesz internetünk?

    3) Jól emlékszem, hogy DIGInél 2 (most már csak 1) év hűség után listaárat fizetsz, és nem is egyszerű újra akciósat kérni? De legalábbis véletlenül se könnyíti meg a dolgot?
    2 év alatt ahogy nézem volt egy durvább áremelkedés, most 4250et fizettem, legolcsóbb meg 6000 jelenleg, és 100megabitért fizetnék ugyanannyit mint az új tereületek 1 gigabitért...

Új hozzászólás Aktív témák