Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    veterán

    válasz Bad Pritt #4134 üzenetére

    "De mikor olyan kifejezéseket dobáltok rá, amiket egyszerűen nem érdemel meg, ha nem látjátok a negatívumait és reális kontextus nélkül vizsgáljátok a játékot, "

    Értem mi a bajod vele és egyébként én megkockáztatom, hogy ha befejeztem kb 200-240 óra között valahol, akkor nem is fogom már elővenni egy újrajátszásra. Mindent bejárok, sok helyen többször is voltam már, nem érzem azt, hogy a játék elejét újra akarnám élni, hiszen folyton visszajárok az elejére amúgy is.... Zavar, hogy a questekhez wikit kell használnom, mert anélkül képtelenség. Aláírom, hogy a bossokat, minibossokat normál enemyként kapni már nem túl szórakoztató. A bloodborne szerintem jobb játék, nekem az a kedvencem az összes közül.

    Viszont nem tudom nem számításba venni, hogy más közel ilyen jóra értékelt játékok, sok esetben mennyivel kevesebbet nyújtanak. Amit itt elmondtam zavaró dolgokat, ugyanúgy egy God of Warnál, Unchartednél is tudnék párat mondani. Egy Tony Hawk pro skater 1+2, Deaths Door, meg hasonló kis volumenű címek 90%-on állnak metán, lássuk be azért nem egy szint. Szóval amivel kezdtem is az egészet, ebben a viszonylatban, amikor ilyen játékok állnak 90%-on, nem tudom azt mondani, hogy az Elden nem joggal 96%. Szóval én csak viszonyítok. Majd ha a Witcher 3 mindenki szerint 7-8 pontos játék lesz, én is azt fogom mondani, hogy az Elden nem érdemel 10-et, max 9-et, de így nem....

  • _drk

    őstag

    válasz Bad Pritt #4134 üzenetére

    A HP vissza szívás szerintem nem kell bele. Teszel be olyan amulettet ami azt ad.
    A grappling hook meg nem tudom, dinamikusabbá teszi az Open Word-öt de én itt nem éreztem, hogy kéne.
    NPC eddig se sok volt From játékokban, ezen a formulán nem változtattak. Ennek biztos 100 oka is van miért nem raknak bele.
    Én Gideonnak nagyon örülök aki értelmesebben elmond pár dolgot :D
    Az AI-t 2022ben nem emlegetném. Sehol nincs már és valószínű nem is lesz mert rohadt erőforrás igényes és egy open world játékban majdhogynem lehetetlen megcsinálni.
    A legtöbb játék scripteket használ, pont azért, hogy mikor megjelensz akkor lásd pont, hogy mi történik. CoD-ok így készülnek 20 éve és a legsikeresebb játék.

    Ez egy kibaszott megváltó játék, mert szerettem az Open World-öket de jól meg is untam őket. Erre jött ez és gond nélkül bele megy több 100 óra, mert ÚJ.

    Harcrendszer a DS3-ban működött a legjobban, úgy hogy nagyon sok oldalú volt és nem volt annyira broken. Egyértelmű, hogy azt hozták át csak még jobban telepakolták. Még az íjak is használhatóak lettek.
    Szerintem a Bloodborne féle gyorsabb harc itt nagyon sok fegyvernél mást eredményezne mint amit vársz. Ott rohadttúl le volt limitálva minden, hogy működjön.
    Ott keveseltem is a dolgokat egy DS3-hoz képest, úgy hogy én alapból a DLC-vel kezdtem amibe már több fegyvert raktak.

    A játék hibáit én is elismerem, de az ne legyen már negatív, hogy előző játékaikból hoztak át dolgokat. Ráadásul olyan dolgokat ami már akkor jól működött.
    Meg vannak benne üres terek....
    Bossokkal van baj bőven azt is tudom. De sok játékot nem is tudok amiben ennyi féle Boss lenne ilyen sok opcióval. Ezt szerintem 1-2 patch-el és DLC-vel orvosolni is fogják.

Új hozzászólás Aktív témák