Új hozzászólás Aktív témák

  • _drk

    őstag

    válasz Bad Pritt #4134 üzenetére

    A HP vissza szívás szerintem nem kell bele. Teszel be olyan amulettet ami azt ad.
    A grappling hook meg nem tudom, dinamikusabbá teszi az Open Word-öt de én itt nem éreztem, hogy kéne.
    NPC eddig se sok volt From játékokban, ezen a formulán nem változtattak. Ennek biztos 100 oka is van miért nem raknak bele.
    Én Gideonnak nagyon örülök aki értelmesebben elmond pár dolgot :D
    Az AI-t 2022ben nem emlegetném. Sehol nincs már és valószínű nem is lesz mert rohadt erőforrás igényes és egy open world játékban majdhogynem lehetetlen megcsinálni.
    A legtöbb játék scripteket használ, pont azért, hogy mikor megjelensz akkor lásd pont, hogy mi történik. CoD-ok így készülnek 20 éve és a legsikeresebb játék.

    Ez egy kibaszott megváltó játék, mert szerettem az Open World-öket de jól meg is untam őket. Erre jött ez és gond nélkül bele megy több 100 óra, mert ÚJ.

    Harcrendszer a DS3-ban működött a legjobban, úgy hogy nagyon sok oldalú volt és nem volt annyira broken. Egyértelmű, hogy azt hozták át csak még jobban telepakolták. Még az íjak is használhatóak lettek.
    Szerintem a Bloodborne féle gyorsabb harc itt nagyon sok fegyvernél mást eredményezne mint amit vársz. Ott rohadttúl le volt limitálva minden, hogy működjön.
    Ott keveseltem is a dolgokat egy DS3-hoz képest, úgy hogy én alapból a DLC-vel kezdtem amibe már több fegyvert raktak.

    A játék hibáit én is elismerem, de az ne legyen már negatív, hogy előző játékaikból hoztak át dolgokat. Ráadásul olyan dolgokat ami már akkor jól működött.
    Meg vannak benne üres terek....
    Bossokkal van baj bőven azt is tudom. De sok játékot nem is tudok amiben ennyi féle Boss lenne ilyen sok opcióval. Ezt szerintem 1-2 patch-el és DLC-vel orvosolni is fogják.

Új hozzászólás Aktív témák