-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vorosmarti
senior tag
válasz Yodamest #4899 üzenetére
Még szintén ehhez egy gondolat: szerintem a játékosbázis méretének abszolút semmi köze nincsen egy játék nehézségi szintjéhez. Úgy mondod mintha a kettő szorosan kapcsolódna, de én nem így látom.
Na bumm, eltérő a véleményünk. Véleményem szerint a From szeretett volna nyitni a legendásan nehéz játékokat elutasítók irányába, így kicsit mainstream-esítette az új címet. Azt hozzá kell tennem, hogy sztem nem sikerült ezt teljes mértékben megvalósítani, vannak még balansz gondok most is, miközben kijött pár patch, esetenként több oldalnyi changelog-al. Ebbe már nem mennék bele, Bad Pritt kolléga már ezekről sokat írt a topic-ban, és nem mindenki osztotta a véleményét.
WoW-ot soha nem játszottam, de ott elég evidens, hogy az idő múlásával esett a játékosbázis, ráadásul a kieg-ek megjelenése után mindig volt egy kis felfutás.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz vorosmarti #4900 üzenetére
Mindenben van persze igazság, számomra érdekes és nagyon idegen ilyen konkrét esetről hallani, hogy valaki így direktbe arra keresi a választ megvétel előtt, hogy "nehéz-e a játék". Ha nekem az előzetes videók, videótesztek, meg úgy a szetting alapján tetszik egy játék, pl. hogy más címet mondjak a Horizon Forbidden West, soha eszembe nem jutna végül az alapján dönteni, hogy megveszem vagy nem, hogy mennyire nehéz...
Más atom hype játék példáján, ha mondjuk azt kommunikálták volna megjelenés előtt, hogy a Cyberpunk-ban csak normál játékmód lesz elérhető, nem lesz benne se hard, se easy, vajon fele ennyien veszik meg? Ez lehet ennyire döntő faktor?
Szerintem mindenbe bele lehet tanulni. Most az, hogy jaj istenem nehéz egy játék, mint egy Crash Bandicoot (igen az egy nehéz játék), akkor majd belejönnek a játékosok, én nem érzem ezt egy ilyen kardinális, a vásárlást eldöntő tényezőnek. A Days Gone-ban nincsen pl. nehézségi szint választás úgy emlékszem, mégis elképesztő sokan megvették, főleg PC-re, és azért azt sem mondanám egy könnyű játéknak, többet szívtam benne a hordákkal, mint az Eldenben a bossokkal... akkor hogy van ez?
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #4902 üzenetére
Megjelenes elott SEMMI masrol nem szoltak a kulfoldi forumok, csak arrol, hogy az elden vajh nehezebb, vagy konnyebb lesz-e, mint a korabbi from jatekok.
Egy "random cyberpunk" eseteben nekem is fura lenne, de a from jatekainal mindig kerdes volt, igy ennel is. Onnantol meg eleg csak az elso ket ujsagiro tesztjet megnezni/elolvasni es, ha elhangzik a mondat, hogy igen kicsit konnyebb, maris ketszer annyian veszik meg.
De minden from jatek alatt hemzsegnek a kommentek, hogy ha picit konnyebb lenne, akkor megvennem.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
vorosmarti
senior tag
válasz Yodamest #4902 üzenetére
A Days Gone-ban nincsen pl. nehézségi szint választás úgy emlékszem, mégis elképesztő sokan megvették, főleg PC-re, és azért azt sem mondanám egy könnyű játéknak, többet szívtam benne a hordákkal, mint az Eldenben a bossokkal... akkor hogy van ez?
Részemről utoljára nyilvánulok meg ezen témában, mert ugyanazt írtam le 4-5x, eltérő és lehetőségeimhez mérten, változatos nyelvi eszközökkel.
Sok játékot mondhatsz amivel kapcsolatban igazad van, de a From Software (talán nem nehéz belátni) kiharcolta azt a pozíciót egy termékeny évtized alatt, hogy ha meghallja vki, hogy a Dark Souls fejlesztője adja ki új játékát, önkéntelenül eszébe jut, hogy az nem érdekli, mert nehéz. Ez más kategória mint bármi amit említettél. Neked nincs okod ódzkodni az új játékuktól, mert tudod h beletanulsz. Aki a DS1-et Ornstein és Smough-nál fejezte be, azok nem fognak kapkodni a From új játéka után, legyen az bármennyire hype-olva. (A steam-es achievement-ek statisztikája szerint nincs 30%, aki megszerezte a lordvessel-t. Ebből ki lehet következtetni hogy bármennyire brilliáns játék a DS Prepare to Die Edition, több mint 70% nem fejezte be.) A fentiek fényében értékeld kérlek a szavaimat. Nem az okoskodás a célom, csak próbálom alátámasztani a mondanivalómat.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
Ezzel kapcsolatban 2 dolog:
Az újságírók ezekben a nagyon korai tesztekben, első napos tesztekben, a maguk nem tudom kb 4-5 játékidejükkel hogyan tudták megmondani, hogy ez könnyebb-e? A játék eleje abszolút nem könnyebb, amikor még alacsony szintű vagy. Én sem mondanám ha megkérdezné valaki, hogy az Elden első 5 órája könnyebb vagy a DS3 első 5 órája, egyszerűen nem tudnék rá választ adni, mert az Eldenben is haltam bőven az elején, amikor azt sem tudtam merre kell menni, megölt az oriás, megölt a lovag, mindenki megölt... a DS3-ban legalább "kikövezett" út van, kb tudod merre haladj. Szóval azért azzal erős fenntartásaim vannak, hogy az újságírók egy így kapásból rá tudták mondani, hogy könnyebb lenne, mint bármelyik eddigi rész.
A másik dolog, igen ez vicces, hogy már mennyire "rettegett" lett a széria ilyen szempontból, hogy egyből a nehézséget kérdezgeti mindenki, de vajon, ha ez így leülepszik az Elden hatására és mindenki lenyugszik, utána a következő játéknál mondjuk Elden Ring 2-nél is vajon megint feltépődik majd a seb és mindenki a nehézségére lesz kíváncsi vagy így már ez fel sem fog merülni, nem lesz a köztudatban. Az lenne az érdekes, ha jönne már végre egy Bloodborne ramaster PS5/PC kiadással, hogy vajon így az Elden után azt hányan vennék meg a nehézsége ellenére?
-
Yodamest
veterán
válasz vorosmarti #4905 üzenetére
Kiharcolták a pozíciót, tejesen mértékben igaz, de vajon most ez az elképesztő Elden ringes játékosbázis beletanult a módiba vagy a következő játékuknál megint indul a rinya?
Itt is csak arra keresném a választ, ha most bejelentenének egy Bloodborne remastert, ami a PS4 egyik legjobban fogyó sikercíme volt, azt vajon hogyan fogadná a nagyérdemű? (az én véleményem, hogy azonos bázisa lenne mint az Elden Ringnek, nagyobb összegben fogadnék is rá)Ezek a hányan fejezték be a játékot meg hasonló statok nem sokat mondanak, úgy tudom az Eldenben is (ami már ugyebár egy könnyű souls, ezt megbeszéltük) a játékosok csak valami 60%-a győzte le Margitot, ami konkrétan az első boss a játékban. Szóval akkor hiába vették meg ennyien, mégiscsak nehéznek találták sokan úgy tűnik. Illetve hasonló statokat más játékokkal kapcsolatban is hallottam már, pl. olyasmi is rémlik, hogy pl. a Last of Us-t (ami egy tök lineár, rövid story játék) csak a játékosok 70%-a fejezte be.... Szóval az, hogy a DS1-et 70% nem fejezte be ennek fényében már nem is túnik olyan rossz statisztikának.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
Ennyire szivatós volt neked? Érdekes hallani. Én ahogy így visszagondolok, persze haltam itt-ott, de alapvetően tök magától értetődő a tutoriál szekció és az azt követő első helyszín. A sárkánynál kell figyelni jobban, hogy ne kapjon telibe a tűz, de így közellenségek szintjén semmi extra nincsen. Eldenben azért ha az elején bemész egy dungeonba ami ott a kezdőhely környékén van és még a summonod sincsen meg, akkor elég szívás tud lenni, velem ez volt. Ki a fene gondolná ott, hogy neked vissza kell menned az árushoz, hogy kapjál summont... Én csak mentem, betévedtem egy dungeonba, ott haltam egyfolytában (impek, csapdák, a végén a boss), sokkal szivatósabb volt, mint a DS3 eleje. Evergaolról nem is beszélve, ott a kezdőhelytől nem messze.... De érdekes hogy milyen más élményeink vannak.
[ Szerkesztve ]
-
BOBAKILL
őstag
A From nem véletlenül taláta ki a spiriteket. Ahogy írtátok is ez azért történt hogy megnyissa a kaput azok felé akiknek eddig ugyan tetszett a DS széria de a nehézsége miatt nem játszottak vele. Nekem is több ilyen ismerősöm van. Úgy gondolom bejött a From féle easy mód rendszer ez az eladásokon is látszik. Én meglepődtem az open world-ön is, nagyszerűen megoldották. Az más kérdés hogy kinek mennyire jött be a játék hossza vagy a világ felépítése, stb.stb.
A harcrendszere szerintem kifogástalan, a szokásos from hitbox az még mindig megvan bár mintha finomítottak volna rajta.. Az AOW-okkal gyakorlatilag annyiféle variációt lehet összehozni hogy mindenki megtalálja a neki tetszőt.
Kár azon vitázni hogy kell-e a mimic vagy sem. Ha úgy tetszik az egy easy mode kapcsoló. Itt nem átkapcsolod a menüben hanem megszerzed és használod. Az is jó ötlet volt hogy nem mindenhol lehet azért használni.
Aki DS élményre vágyik mint én az meg nem használ spiriteket. Ennyire egyszerű.
Én nagyon élveztem a játékot, tetszik az egész; a story is és a karakterek is, bossok is.
A végére valamiért belefáradtam és a főboss egy nagy csalódás volt nekem. Marha nagy csalódás. Alaposan rányomta a bélyegét a főcímnél a hangulatomra. Visszagondolva egy hatalmas bár kissé hosszú de élvezetes utazás volt az elden ring. FÁrasztó volt a sok ugyanolyan miniboss, a végén meg az a takonylény az egyszerűen nevetséges volt. Story szempontjából értem hogy miért volt így, de jobb lett volna egy Marika+Radagon bosspáros a végén. Azt élveztem volna, és szerintem beleillett volna valahogy a storyba is.
Nálam itt hasalt el az Elden. Ha olyan élményt adott volna a végén mint a DS3 akkor egy rossz szavam nem lenne.Nekem sem feltétlenül tetszik a spiritek használata én jobban korlátoztam volna. Pl. csak főbossoknál és nem lennének ilyen erősek sem. Mondjuk a játék elején engem inkább zavart a spirit mert állandóan elakadtam benne Margitnál.
Régóta terveztem hogy írok pár sort ide a játékról, de csak most sikerült. :D
-
BOBAKILL
őstag
válasz Yodamest #4911 üzenetére
Inkább mellette mint mögé helyezném ha igazságos akarok lenni.
Viszont mint játékélmény, hangulat inkább mögötte. Vannak részek amik hozták a DS élményt de túl nagy a világ így az nem érvényesült telejsen..
Kevésbé fostam az elden világában járkálni mint a DS-ban. Talán ez fejezi ki amit akarok mondani. Itt el tudsz lovagolni ha gáz van, ott kevésbé. -
Yodamest
veterán
válasz BOBAKILL #4914 üzenetére
Hát meg azért abban egyetértünk, hogy a DS3 DLC-k és úgy általában véve endgame tartalom az eléggé ott van a szeren. Az Eldennél mintha pont fordítva lenne, itt gyönyörű az early game, rengeteg lehetőség, tényleg olyan mintha most születtél volna meg, aztán a vége meg egy nagy húgycsőspirál....
-
addikt
válasz Yodamest #4915 üzenetére
Nah még egy utolsó az ellentmondásaidból és befejeztem:
#4857:
"1. Az elején nagyon élveztem, úgy voltam vele, hogy fú hát ez 6x végigjátszós lesz...
2. Majd valahol a 60% környékén besokalltam az ismétlődéstől, attól hogy túl erős is vagyok, nem volt kihívás, unalmassá vált, úgy éreztem teljesen kiismertem a játékot.
3. Viszont miután folytattam, még olyan helyszinek jöttek, amik ismételtem felértékelték számomra, pl. a haligtree aminek végén Malenia is ugye tartózkodik, az egy nagyszerű pálya, de azula is eléggé tetszett. Szóval a vége megint erős volt számomra, kellő kihívással (a pályákon, nem a bossok által) és szép helyszínekkel."
#4915:
"Az Eldennél mintha pont fordítva lenne, itt gyönyörű az early game, rengeteg lehetőség, tényleg olyan mintha most születtél volna meg, aztán a vége meg egy nagy húgycsőspirál...."Most akkor mégis mi? Vagy a húgycsőspirál pozitív jelzőként értendő?
Go Gunners!
-
Yodamest
veterán
https://www.youtube.com/watch?v=E3Huy2cdih0
Érdekes így látni a kommenteket itt ezalatt az 1 évvel ezelőtti reveal videó alatt. Nagyon durva mindenki, aki megjelenés és 50-100 óra gameplay után ide bekommentelt, mennyire el van ájulva tőle. Szinte csak azt olvasni, hogy élete játéka, igazi legenda született stb. Mondjuk el is tudom képzelni, aki ugye nem játszott korábban egyik játékukkal sem, azt ez a mindenre kiterjedő részletesség, maga a miliő, a precíz, súlyozott harcrendszer biztos lesokkolta.Ez olyan, mint amikor valaki csak ilyen nemtudom halálos iramban, marvel bármi, rohammentő, bajos csajok, lázadó csajok, 365 és hasonló szutyadékokat néz, majd rátalál egy normális filmre.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz Phoen|x #4916 üzenetére
Úgy kell érteni, ahogyan írtam: a 2 endgame helyszín szép, meglepett, hogy még ilyet is tartogatott a gém, viszont általánosságban gyenge az endgame, főleg bossok terén. Míg a DS3 általánosságban erős minden téren endgémben, jók a helyszínek, jók a bossok. Nincs ebben semmi ellentét.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Yodamest #4907 üzenetére
Ezek a hányan fejezték be a játékot meg hasonló statok nem sokat mondanak, úgy tudom az Eldenben is (ami már ugyebár egy könnyű souls, ezt megbeszéltük) a játékosok csak valami 60%-a győzte le Margitot, ami konkrétan az első boss a játékban. Szóval akkor hiába vették meg ennyien, mégiscsak nehéznek találták sokan úgy tűnik.
A DS1-et példaként irtam. Több mint 10 éve jelent meg, és ~29% jutott túl Ornstein és Smough párosán (közel a játék harmad/félidejében ). Ez már lényegileg nemigen fog változni, van már remastere, tekinthetjük az adatot véglegesnek.
Az Elden Ring 6 hónapja jelent meg, és jelenleg 75% ölte meg az első boss-t (steam). Mit akartál ezen 2 adat kapcsán összehasonlitani? Egyelőre ez semmit nem mond, ráadásul a legtöbben majd féláron veszik meg a játékot decemberben vagy jövő nyáron...
-
pandras83
senior tag
válasz Yodamest #4917 üzenetére
Ez olyan, mint amikor valaki csak ilyen nemtudom halálos iramban...
Az új ER játékosok (From szüzek) nem egy azonos stíluson belül találtak egy olyat ami végre jó, hanem kaptak egy új From játékot, amit telepakoltak nekik opcionális segítséggel és a trendeknek megfelelően nyílt világba helyezték. A From több játékost akart, mert vannak befektetőik. Tudod, kapitalizmus. Mit kell ezen neked még rágódni?
Az újságírók ezekben a nagyon korai tesztekben, első napos tesztekben, a maguk nem tudom kb 4-5 játékidejükkel hogyan tudták megmondani, hogy ez könnyebb-e?
Ez is bullshit. Hogy a búbánatba ne lehetne eldönteni akár azt, hogy önmagában nehéz-e vagy a korábbi DS szériához képest nehezebb-e? Persze hogy könnyebb bzmeg, hát oda mész, ahova akarsz.
Maga a szituáció nincs előttem, hogy "áh mi ez a játék Elden Ring, hmm biztos jó lehet, mindjárt utána olvasok mennyire nehéz és ha azt írják könnyű akkor megveszem" - szerintem az emberek nem így gondolkoznak, hanem impulzus vásárlók, megveszik mert nagy volt a hype és már a VÉTEL UTÁN amikor játszották, jöthettek max rá, hogy az nekik mennyire nehéz vagy könnyű. Szóval az eladásokat ez biztosan nem befolyásolta.
Ez is gyönyörű. Milyen gyakran veszel impulzusból 20.000-ért bármit is?
Ne fáradj semmilyen válasszal, nincs min vitatkozni. Azt látszik a hozzászólásaid egy részéből, hogy szeretnél mindenhez is érteni, szeretsz képzelegni dolgokról, de a világért sem bántanád meg magad holmi utánaolvasással vagy tényekkel.
No offense, de most már elég volt.
[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
Yodamest
veterán
válasz pandras83 #4920 üzenetére
Lehet nem mindenben van igazam vagy sok a féligazság, de te is aztán szépen leegyszerűsíted a dolgokat.
"Persze hogy könnyebb bzmeg, hát oda mész, ahova akarsz."
Ettől miért lenne amúgy könnyebb? DS1-ben is, el tudsz indulni vagy 4 irányba a központi hubból, de abból 3 helyen csak a szopás vár... Itt is ugyanez van: De jó tudok menni Caelidbe, ja hogy szopó? Oké tudok menni stormwindbe már egyből, ja hogy szopó? Ja nem, tudok menni azt megkerülve a tavakhoz vagy teleporttal dragonbarrowba, ja hogy ott is szopó? Attól, hogy sokfelé mehetsz ahol underleveled vagy miért lenne könnyebb azzal szemben, hogy egy kikövezett úton kell haladnod, ahol a SZINTEDNEK MEGFELELŐ ellenfeleket kapsz? Lásd mondjuk DS3 első helyszínei, ott a szádba van rágva hogyan haladj mindig egyre feljebb, hát nem sokkal könnyebb? Farmolni meg ott is tudsz, megállsz egy helyen és farmolsz, ugyan az mint az Eldenben, csak ott lovagolsz is közben...
"Ez is gyönyörű. Milyen gyakran veszel impulzusból 20.000-ért bármit is?"
Már bocs, mert látom pipa vagy, de ebben sincs igazad. Én semmikor mert tudatos vásárló vagyok, de lásd, öhm Cyberpunk öhm, az emberek NAGY TÖBBSÉGE impulzusvásárló, illetve hypevonat vásárló, egy kurv@ tesztet nem bírnak megvárni, amiben elmondanák, hogy a játék egy bughalmaz és egy fos, de ők már szaladnak a boltba és veszik mint a lisztet.... szóval igen, sokan vannak ilyenek.
[ Szerkesztve ]
-
pandras83
senior tag
az emberek NAGY TÖBBSÉGE impulzusvásárló
Gondolom ez a Yodames név is onnan jön, ahonnan ez a sok okosság.
Nincs muníciód, így nem fair a küzdelem. Finito.Cyberfuck Patchrunner
-
Döglött Róka
veterán
válasz Yodamest #4918 üzenetére
Tulszintezve mentel neki az endgamenek fel kene fogni vegre.
De akkor vegyuk vegig a hapogasodat:
"Jaj uncsi a jatek, sztem otthagyom.. "
"Jaj vegigtoltam, kozben kifarmoltam szaz szintet, de "az endgame gyenge volt."
"Tul konnyu a jatek, ha farmolsz."
"A spiritek tul konnyuve teszik, foleg a mimic" (fyi BKT a leginkabb OP spirit, a mimic egy vicc hozza kepest)"
"Regen minden jobb volt."
"Ertek hozza, ti nem."Szerintem vicces amit eloadsz:)
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Bad Pritt
félisten
Does Elden Ring have input reading?
Röviden: nem az gombnyomást magát figyelik azok a bizonyos ellenfelek, hanem az animáció kezdetét, nem mintha ez bármit számítana a végeredményt tekintve.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
siposz
aktív tag
válasz Döglött Róka #4925 üzenetére
"fyi BKT a leginkabb OP spirit, a mimic egy vicc hozza kepest"
Hát ha valami erősebb mint a mimic, akkor az elég izé. Oké nem próbálgattam, de érzésre a mimic magában agyon tudná verni Maleniat és a Godskin duot is.
-
csabi0805
senior tag
Sziasztok!
Ma befejeztem a játékot.181 óra lett meg egy kicsi.
Le a kalappal mindenki előtt,aki ebben részt vett.
Imádtam.
Az ilyen játékokért nem sajnál az ember egy forintot sem. -
Bad Pritt
félisten
-
Yodamest
veterán
válasz Döglött Róka #4925 üzenetére
"Tul konnyu a jatek, ha farmolsz."
Ilyet sosem írtam...."A spiritek tul konnyuve teszik, foleg a mimic" (fyi BKT a leginkabb OP spirit, a mimic egy vicc hozza kepest)"
Ez szimplán nem igaz, mimic toronymagasan a legerősebb, nyilván ha nemtudom valami lvl1-es fegyvert adsz neki és semmi spelled nincsen, akkor ő is gyenge lesz, de ha csak közepesen is erős a karaktered akkor mindent visz."Regen minden jobb volt."
"Ertek hozza, ti nem."
Szintén ilyenek nem hangoztak el."Jaj vegigtoltam, kozben kifarmoltam szaz szintet, de "az endgame gyenge volt."
Annak hogy farmoltam, semmi köze ahhoz, hogy az endgame gyenge, maga a boss design gyenge, semmi köze a nehézséghez vagy a farmolásomhoz. -
Döglött Róka
veterán
A mimic mint ai kurvahulye. Minel sokretubb a karaktered annal hulyebb. BKT keves dolgot tud, de azokat nagyon, instant 20% damage barmire, teleportal, kd-t tol kisebbekre. Neked csak le kell szedned a bosst neha rola.
@yodamest: ha nem erted a szarkazmust, ne reagalj... Mondjuk miert is ertened. :)
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
siposz
aktív tag
válasz Döglött Róka #4934 üzenetére
Két darab curved sword, bleed, oszt jónapot. Kitérésben harmatgyenge, de mivel nagyon jól bírja a gyűrődést, ez annyira nem számít. A WA spamet meg csinálja rendesen.
-
Döglött Róka
veterán
Ez semmilyen szinten nem megy szembe az allitasommal.:)
De rakj ossze egy castert, egy paladint vagy egy karaktert ijjal. Amint valtozatosabb az alap a mimic osszevissza nyom mindent.
UI.: akinek bleed melle mimic kell, az valszeg igen bena :D
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
siposz
aktív tag
válasz Döglött Róka #4936 üzenetére
Kösz
Igen, faék egyszerű build, elég erős vele a mimic. A bleed meg bármilyen erős, ha Malenia pörgő forgó szarja szétkap mint floki a lábtörlőt.
-
Bad Pritt
félisten
Mondjuk igazán rossz spiritek nincsenek a legendary-k közt, egész faszán vannak balanszolva, hogy minden igényt kiszolgáljanak.
Én is behatóbban tesztelgettem őket anno és mindegyikben benne van a one man army lehetőség, bár a gyökér AI miatt Tiche meg Lhutel kiemelkednek közülük, Ogha pl. hiába lövöldöz pár másodpercenként nukleáris robbanófej erejű nyilakat, ha rendszeresen beakad valahova.
Ami baromi mókás volt még az Finlay, rot procra épülő setupnál ő a leghasznosabb.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Bad Pritt #4939 üzenetére
Oh igen, Lhutel se semmi. Castereknek szinte kotelezo.
Mondjuk en nagyon ritkan hasznalok spiritet mert mindig is a coopban hittem. :)
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #4940 üzenetére
Én a kísérletezgetések után inkább poénra vettem, ha idéztem, soldjars of fortune, land squirt, jellyfish greatshield soldiers ment a gang bossok ellen.
Amit érdemes lehet mindenkinek kipróbálni, az Deenh madár, képes buffolni a fizikai sebzést, emg kiváló aggro elvonó jószág. Hasznos.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
pandras83
senior tag
A Zamor Ruins-hoz járok néha spiriteket tesztelni. Ha az első dög a romok közötti úton 50% hp alá üti a spiritet, akkor az nálam bukó. Persze attól is függ hogy mennyire van kigyúrva a spirit. A BKT pl szerintem inkább csak 1v1-hez való, bossok ellen
Cyberfuck Patchrunner
-
siposz
aktív tag
válasz Döglött Róka #4943 üzenetére
Teljesen jó MOBok ellen is. Nem azért mert kéne, csak ha épp kedvem van a tájban gyönyörködni sörözés közben, akkor lerendezi őket is.
-
sith7
nagyúr
Találtam scroll - okat, meg cookbook - okat, ezeket hol / hogyan lehet "kinyitni", megtanulni ?
-
Bad Pritt
félisten
The Best Sword in the Game | Elden Ring #18
Mikor nem ér el a sárkányig a sugár...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Cookbookot alapból "megtanulod, ha felvetted, egyből tudsz olyan cuccokat kotyvasztani, ami abban az adott cookbookban volt.
A scrollokat le kell adni egy olyan személynek, akitől varázslatokat tudsz tanulni és utána tőle lehet megvenni őket.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest