-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
veterán
Ha már vélemények: szárnyrakaptak az utóbbi hetekben a hangos károgók a játékkal kapcsolatban. Tegnap is szembejött egy friss videó, nem bírtam nem meghallgatni, már a címe is az volt, hogy "az Elden Ring NEM egy 10/10-es játék".
Azt fejtegeti benne a csávó, hogy több nagy baj is van a játékkal, többekközt: a hatalmas világ tele van üres lankákkal, mezőkkel, ahol se ellenfél nincs, se item, üres az egész, nincs tennivaló. (igen, ezt így...) Továbbá, természetesen panaszkodik egy jó 5 percet a teljesítmény kapcsán, hogy "akadozik" és "szaggat" a játék... (no comment erre is, nálam miért nincs ilyen baj?) Végül elmondja, hogy egy ilyen játék biztosan nem lehet 10/10 mert nem tökéletes és elképesztően overrated az egész, nem szabad hinni a megtévesztő sajtókritikáknak sem, hazudnak az embereknek.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nos, hát ha nyeltünk egy nagyot, erre mit lehet mondani? Elmondom az én megfejtésemet: Én a nagy számokban eléggé hiszek, az ha valamit imád a többség soha nem overrate, meg overhype, annak mindig alapja van. Ha valami fos, az nem fog soha elismerő kritikákat kapni minden oldalról, legyen az szaksajtó vagy user.A másik, hogy tökéletes játék-e az Elden? Abszolút NEM az, sok hibája van. Viszont azt már merném mondani, hogy 10/10-es. Hogy miért? A 10/10 soha nem a tökéleteset jelentette, mert ha így lenne akkor soha nem született volna még 10 pontos film vagy játék, pedig hát elég sok van... Szóval ha így állok hozzá, akkor abszolút megérdemli, mert tényleg egy zsáner teremtő széria legújabb, legmélyebb, darabja, ami kihatással volt (az elődök által) és lesz a játékiparra. Mi ez ha nem 10/10? Továbbá, ha belegondolok abba milyen játékokat tartanak még "tökéletes" 10 pontos alkotásnak, pl. az agyonscriptelt, gothic korszakban ragadt harcrendszerű Witcher 3-at.... most komolyan, item, build, combat varietyben, mob, boss animációban, művészi kivitelezésben hány fényévvel van előtte az Elden? Elég sokkal. Mégis a Witcher 3 is egy elfogadottan 10 pontos játék, pedig szerintem az Elden mindenben magasan jobb nála. Szóval ha ilyen analógia mentén nézzük a dolgot, akkor hogy a fenébe ne kaphatna maximális pontszámot, én így gondolom. Semmit sem önmagában kell nézni, hanem a korszakhoz és más művekhez viszonyítva, csak így kaphat értelmet bármilyen értékelés, én ezt vallom. Ennek a kornak pedig be kell látni új királya van, s mint ilyen a legjobbra kell értékelni.
-
Döglött Róka
veterán
Hát ha az az OW, hogy több az optional bossok aránya, mint az előző részekben, akkor legyen OW. Szerintem annyi változott, hogy a terület nagyobb, de az is inkább a ló/kecske/szamár miatt. DS sorozatban is vannak optional régiók amik nem kellenek a végigjátszáshoz.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
KraX
őstag
Erre utaltam a hozzászólásomban, hogy van (pl en) akinek nagyon bejön az OW es van akinek nem annyira, mert jobban szeret vezetve lenni. En azért sem játszottam a regi részekkel mert nem szeretem annyira a lineárisabb jatekmenetet, nem szeretem a "csak" katakombakat, nekem az nagyon zárt. Van aki meg inkább azt szereti, nincs ezzel gond, ezért játszók en az Elden Ring-gel es nem akármelyik elozmennyel.
For the God Emperor!
-
ThySoul
senior tag
Na, megvan Radahn után a Valiant Gargoyle fight is az RL1 végigjátszásban. Nem is emlékeztem hogy ez ennyire szar fight volt első végigjátszásom alatt
-
Bad Pritt
félisten
válasz DanielLong #4041 üzenetére
Nekem a kedvencem a bónuszok számítása, mert nem az alap értékhez adódnak a plusz százalékok, hanem a már meglévő értékhez. Példa: a Crucible Set ugye bónuszt sebzést ad a Crucible varázslatokhoz, darabja 3,5%-ot, viszont a teljes szett 15%-ot 14 helyett. Ez azért van, mert ha felrakod az elsőt, akkor az alap 100%-ot növeli 3,5%-kal, viszont ha a következőt felrakod, akkor az már a 103,5%-ot növeli 3,5%-kal, a következő az így kapott 107,1%-ot és így tovább.
Ugyanígy működnek a buffok is. A Golden Vow (12,5% dmg buff) és a Flame Grant Me Strength (20% dmg buff) összesen 35% plusz sebzést ad pl.
És akkor ezek után el lehet kezdeni sakkozni a különböző varázslatokkal, ash of war skillekkel, crystal tearekkel, ruhákkal, stb.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
DanielLong
senior tag
válasz Bad Pritt #4037 üzenetére
Köszi a kiigazítást! Nekem a hiányzó leírásnál már csak az tetszik jobban, amikor "slightly reduces FP consumption" meg "slightly shortens casting time", most akkor az mennyi is? Bár amúgy ez is érdekes ötlet lenne, ha minden csak ilyen ködös speckót tartalmazna. Kevésbé matekoznék egy-egy helyzetben meg nem tartogatnék 5 különböző csizmát azonos súllyal, hogy hátha majd pont picit több lightning def. kell.
-
sith7
félisten
köszönöm a válaszokat
Este megnézem azt a nyilat a piros négyzetben
-
siposz
aktív tag
Az eltűnés miatt nem kell aggódni, majd megjelenik máshol. A summon sign az passz. A dragont leginkább lóhátról érdemes leölni.
-
onkelz
aktív tag
Nem tudjàtok véletlen, hogy Agheelnél, hol lehet Yura summon signja?
Csak àll a hid alatt és ezt mondja:
I can tell you want to see it through. Fools will be fools. Fight all the dragons you like.
Bemegyek a sàrkànyhoz meghalni, visszamegyek Yuràhoz, de màr nincs ott. -
Bad Pritt
félisten
válasz DanielLong #4035 üzenetére
Margit ad egy második talisman pouchot.
A piros négyzet önmagában csak annyit jelent, hogy valami befolyásolja a hp-t, talizmán, great rune, varázslat vagy akár a Fia által adott Baldachin's Blessing. Mellette van egy nyíl, ami azt jelzi, hogy pozitív vagy negatív irányban történik változás és ha nem tudjuk ennek az okát, akkor el kell kezdeni nyomozni.
Ugyanígy ha zöld a négyzet, akkor a staminát, ha kék, akkor az FP-t érinti, ha kard, akkor a sebzésed, stb, nagyrészük elég egyértelmű ikonokat kapott.
Én amúgy örültem volna, ha adnak egy magyarázatot hozzájuk, mert ebben a játékban már tucatnyi jel lehet ott.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
siposz
aktív tag
válasz Döglött Róka #4032 üzenetére
De itt az open worldben az előrehaladás nem küzdelem. Egyszer simán átmentem 10 checkpointon komolyabb küzdelem nélkül, pedig csak egy "Hol készült a festmény" rejtvényt próbáltam megoldani.
-
DanielLong
senior tag
Megelőztek.
Úgy emlékszem Bad Pritt azt mondta, hogy a piros négyzet a max HP-t növelő talizmánt jelenti. Annak a helyére tudnál egy másikat választani, mert úgy emlékszem Godrick előtt csak egy talisman pouch van. Azt meg az equippment menüben tudod átállítani. Karakterspecifikus talizmán tudtommal nincs, semmilyen követelményük nincs, bármit felvehetsz.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
A talizmánt nem használod a use gombbal, hanem az equpiment menüben berakod a neki való slotba a ruhák alatti sorban. Neked még valszeg csak egy szabad helyed lesz, később bővülni fog.
A stamina bar alatti bekeretezett négyzet tippre azt jelenti, hogy valamilyen tárgyat használsz, ami bfolyásolja a hp-dat. Van a négyzet mellett egy nyíl? Vagy fehér felfelé, vagy fekete lefelé mutató?
A játék ott a stamina bar alatt kis ikonokkal jelzi a buffokat és debuffokat., egy idő után tele lesz jelekkel az a terület.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
siposz
aktív tag
Ez nem egyszerűen szabadság vs. vezetve vagy kérdés. Az open world részből egyszerűen elveszett az az élmény, hogy baromi nehéz eljutni a következő checkpointra, és hogy minden bonefire-nek örül az ember, hogy ez is megvan. Meg minden shortcut nyitásnak. Nyilván csak az első végigjátszásra igaz.
Ezt nekem a játék első felében csak Stormveil kastély hozta, amúgy teljesen triviális eljutni bárhová.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Bad Pritt #4014 üzenetére
"Tök jó, egyedi fegyver, olyannyira, hogy itt van a Bastard's Stars, ami gyakorlatilag ugyanaz, csak nem kard, hanem... ilyen izé"
Annyira nem ugyanaz hogy a Bastard-ban a Nebula jobban szóródik ezért kevesebbet sebez, a Wing-nek a heavy-je meg lő
@Yodamest: bármennyire kapaszkodsz a varázslatokba, nem létszükséglet a játékban. Első végigjátszást egy Claymore-al vittem végig. Nem volt se bleed, se varázslat, csak én, a claymore, meg egy tower shield. Classic souls stílus.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
KraX
őstag
válasz pelenka35 #4025 üzenetére
Nagyon nagyot
Bad Pritt
En azert elvezem elsosorban az OW-t, mert nem vagyok beszoritva egy linearis jatekmenetbe. Oda megyek a mapon ahova akarok (es kepes vagyok odavergodni). Igy mindig van valami erdekesseg amit kitalalok magamnak. Most epp az evergaol-okat nyitogatom ki, ha megunom, felfedezem a terkepet meg tovabb, ha megunom megyek a kuldetesekben tovabb (most epp volcano manor), ha megunom katakombazok. Mindig van elfogaltsag a jatekban. Nagyon tetszik. En ugye mmo-bol erkezem es nekem ez oriasi plusz, vsz egy souls player lehet nem elvezi ezt a feturet annyira es jobban szeret vezetve lenni, esetleg nagyok a mapok es nem akar ennyire koszalni ossze vissza, felfedezni stb, nem tudom, csak tippelek. Sokfelek vagyunk es sokfelekeppen szeretunk jatszani akar egy jatekot is. Viszont en vsz nem jatszom vegig n-szer a jatekot, pont ez miatt mert en lassan haladok de mindent felfedezgetek szepen lassan. A lenyeg sztem, hogy nem kell sietni. Az egesz elet olyan lett, hogy futva kell b@szni (elnezest a kifejezestert, de igen talalo). Mindenhova rohasz stb, legalabb a jatekba ne kelljen, hosszu tavon nem tesz jot az embernek ez a sebesseg, mindent, gyorsan, azonnal hozzaallas. Persze ez is csak egy velemeny.[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
Bad Pritt
félisten
Az első volt csak mindenre kiterjedő, azóta Dark Souls módban tolom mindet legacy dungeon-ről legacy dungen-re ugrálva kb, max néhány fontosabb dolgot felszedve útközben.
Másodjára már nem túl érdekes az open world (elsőre se volt az ), de az tök jó, hogy nincs szintlépés kényszer, minden mellékhülyeséget skipelve is teljesen játszható.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
pelenka35
őstag
válasz Bad Pritt #4022 üzenetére
"crucible szett" ez hogy néz ki? megvan
paladint építgetek
Roderika meglett kováccsal szemben ült, lehet bug ?LVl 40 körül járok és elkalandoztam a térkép mocsár vidék felé TE ÚR ISTEN mekkora terület lehet bejárni ha ez a rész is bődületesen nagy
[ Szerkesztve ]
Gamertag:Rob3rt75
-
sith7
félisten
Nem adtam fel, tegnap megint elindultam, házak tetején voltam, mindenkit lecsaptam, még a nagy golyót is a teremben, de minden esetben ugyanoda jutottam, csak az udvar maradt egyedüli lehetőség a továbbhaladáshoz.
Ekkor néztem végigjátszást erről a részről, és ő is erre megy, nem áll le harcolni, hanem bal oldalon elfut mindenki mellett, és ott a következő mentési pont, lair. Szóval mégis csak arra kell menni.2 kérdés:
Találtam 3 talizmánt, de egyiket se tudom használni, mert inaktvív a “use”, vannak karakterspecifikus talizmánok ? Bárki bármit nem használhat ?
A stamina csík alatt van egy piros , bekeretezett négyzet, az mi lehet ?
-
Kai_Rong
senior tag
sikerult levernem a gargoyle-okat Mivel a full melee nem ment, hybrid modszerhez folyamodtam. Levertem katanaval az elso eletenek a felet, amint bejott a masik jomadar, atvaltottam staffra, Rock Slingeztem ket flaskanyit, amibe meghalt az elso, majd a masodik gargoyle-nal visszamentem megint katanara. Osszesen ketszer kellett healelnem, szoval meglepoen sima volt.
Cserebe Astel megint feltorolte velem vagy tizszer a padlot, igazi rohadek egy boss. Hozza valszeg meg tenyleg low level vagyok, fel kene huznom magam 90 korulre, es utana visszajonni. Lehet elmegyek Rykardekhoz inkabb.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Bad Pritt
félisten
Áh, ez easy, baromi erősek a crucible fegyverek meg incantation-ök. Amúgy rohadt jó mind, én megszereztem őket a str faith karakteremhez és Radagont a szarvval meg a farokcsapással hitless nyírtam ki.
Az amúgy elég súlyos, hogy ha egy teljes crucible szettet viselsz (a kettő közül bármelyiket), akkor 15%-kal nagyobbat sebzel velük. Erre jönnek még az egyéb bónuszok innen-onnan és a végén ott vagy, hogy majdnem duplázod a sebzést.
Mondjuk abban lenne kihívás, hogy minél előbb szerezze meg őket az ember, de utána dara.De amúgy a fáklyásnál már Fire Giant előtt vagyok, szerintem utána még megpróbálom azzal a varázskoponyával meg talán egy RL1 run és kb. ennyi. Bár most a Quantum Break miatt szünetel a dolog.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Garsza
veterán
Azért vannak elvetemült játékosok.
Crucible Knight vs MelaniaPritt egy másik fun végigjátszás?
-
Yodamest
veterán
Ilyen erős a Godskin duo, hogy felhúzott summonnal is nehéz volt? Fú ezt most nehéz elképzelnem, mert ugyan csak +5-ig vittem fel Tichet és Mimicet, de már így is simán el 1v1-eznek a bossokkal, párat belövök hátulról én is azt csá, ennyi szokott lenni. +10-en szerintem, meg is ölnék őket egyedül...
-
Garsza
veterán
Egyébként szerintem mindenféle kombináció életképes, csak meg kell tanulni begyakorolni a hozzá tartozó játékstílust. És az is biztos, hogy minden buildnek, fegyvernek vannak olyan szituációk amik más fegyverrel buildvel könnyebben megoldhatók. De ezt az Arcanos stafot biztos beszerzem az Arcane karakteremhez.
(#4018) Yodamest
Ez igaz amit írsz hogy nem lehet minden varázslatot használni. Nem is azt írtam, hogy azzal a buildel kimondottan varázslattal kell nyomulni. De kiegészítésnek, segítségnek bőven megfelel.Mondjuk nekem most a Goodskin duo -nál nagyon nem adta a varázslás. Nem volt elég hely a távolság tartásra. És még az egyiket levertem addig a másik leverte a Mimicem és onnantól veszett fejesze volt számomra. Váltottam hozzáállást, agresszívebb stílusra dupla katanaval, egyből meglettek.Pedig a Nagakiba csak +18 volt.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
Itt ugyanez a bajom, amit fent leírtam, röviden a bekarikázott statok, tehát 50dex 10int 50arc nem ugyanaz, mint a 60 int 10 arc és nem a kicsit kevesebb sebzés miatt. Azért mert míg 60 inttel szinte minden varázslatot fogsz tudni effektíve használni, az 50dex 10int 50 arc builddel mondd meg milyen varázslatokat fogsz tudni elsütni? kb semmilyet, mindnek magas int követelménye van.
"Vagy csak a botnak a hozzáadott értéke erősíti."
Ez ugyan az, mint meele fegyvereknél amikor raksz +1-et mondjuk dexre és nő a fegyver sebzése mondjuk 2-vel. A fegyver sebzése az ami számít, ami a statokat "felhasználja". Varázslónál ugyan így műxik, +1 int miatt a staff nagyobb spell sebzést kap EZÁLTAL lesznek erősebbek a varázslatok is, a staff a katalizátor, ugyanúgy mint egy bármilyen fegyver amitől többet sebzel, csak ez a spelleket erősíti fel nem a fizikai meele csapásokat. -
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4014 üzenetére
Ez az ALBINAURIC STAFF valóban jó példa, tényleg arcaneből dolgozik. Viszont ezzel megint csak van egy kis problémám: oké van egy arcane buildem mondjuk 40 vigor, 25 endu, 16 str, 20 dex és 70 arcane + van ez a staffom. Mit fogok ezzel castolni? Mert a spelleknek vagy int vagy faith követelményei vannak, tehát mindenképpen kell még azokra is pakolni bőven, ha egy rock slinget nézek, ahhoz is 18 int kell... Szóval nekem ez kicsit kontraproduktív így. Ez a jó az intben, hogy voltaképp egy statos build, elég csak az intet húzni és lesz weapon dmg, lesz spell dmg, spell stat követelmények is meglesznek, mivel úgyis húzod jó magasra, ilyen all in one. Persze NG+ nál belefér hogy mindent is felhúz az ember, de első alkalommal azért még nincs úgy eleresztve statok terén.
-
Garsza
veterán
válasz Yodamest #4013 üzenetére
De van ami Arcanra S és Intre B scalingel rendelkezik.. Albinauric Staff .
Nyilván nem lesz olyan erős mint egy Intre felépített build. De szerintem bőven használható kategória másodlagos kisegítő megoldásnak, Arcanes Blead buildnek.A Crucibelhez visszatérve, Intes buildel még nem próbálkoztam vele. De nem rémlik hogy az RoB -vel kimondott nehézséget okozott volna.
Azt viszont erősítse meg valaki vagy cávolja, hogy adott Spell sebzését viszi feljebb az Int nővelés? Vagy csak a botnak a hozzáadott értéke erősíti. Amit ugye az adot scaling visz felfele.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4013 üzenetére
80 arcane-nel RoB jobb kézben, ez a bot a másikban és kb. magát játssza a játék.
Bad Pritt - őszintén nem értem miért tették a játékba ezeket az itemeket, ugyebár több ilyen is van, amit gyak. bárki tud használni, nincs stat követelménye, nem kell neki memory slot, de abszolút haszontalan, ha nincs hozzá jó sok inted. Viszont ha meg már van 30-40 inted akkor meg már nem ezt fogod használni, mert sokkal jobb spellek vannak... szóval tök nem értem. Ez ilyen only for fun feature?
A játékban található itemek oroszlánrésze kuka, tök fölösleges vagy copy-paste. Döglött Róka említette pl. a Wing of Astelt, amit össze tudsz szedni a világban. Tök jó, egyedi fegyver, olyannyira, hogy itt van a Bastard's Stars, ami gyakorlatilag ugyanaz, csak nem kard, hanem... ilyen izé. Cserébe Astel remembrance-ját kell felhasználni hozzá. Tele a játék ilyen reskin, copy-paste, vagy egyenesen haszontalan, semmirekellő fegyverekkel.
Ez a koponya is csak azért jó, mert ilyesmi varázslat nincs, szóval valami aoe területlefedős kiegészítésnek találták ki gondolom.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
Nyilván a bot scalingje, szintje is számít, ami húzással egyre jobb lesz, de intből dolgozik minden, szóval lehet akármilyen jó botod, ha alacsony az int stat.
Én olyan bottal nem találkoztam ami arcane-ből scalel csak. Olyan van ami faith-arcane, de ott sok statot kell tenni mindkét helyre, hogy releváns legyen. Mind1 hát nyilván craftable bombákkal vagy bármi mással is ki lehet cheeselni a Cruciblet, csak példaként hoztam, hogy na az ilyen ellenfelek miatt szerettem meg nagyon a varázsolgatást, mert meeleben elég szopó.
Bad Pritt - őszintén nem értem miért tették a játékba ezeket az itemeket, ugyebár több ilyen is van, amit gyak. bárki tud használni, nincs stat követelménye, nem kell neki memory slot, de abszolút haszontalan, ha nincs hozzá jó sok inted. Viszont ha meg már van 30-40 inted akkor meg már nem ezt fogod használni, mert sokkal jobb spellek vannak... szóval tök nem értem. Ez ilyen only for fun feature?
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
Meg is van a céleszköz a következő fun runhoz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Garsza
veterán
válasz Yodamest #4010 üzenetére
Magát a spelt nem erősíti az int növelés. Vagy nem jól tudom? Csak a bot scalel valamire és attől erősödik a spell.
Ha Arcanra scalelő botot használsz például, egy Rock Slinget elég jó hatékonysággal lehet használni. Alacson int mellet Arcane karakterrel.
Ha távolság tartásra van szükség. -
Yodamest
veterán
"Egyébként van Arcanra scalelő staff. Azzal elméletileg lehet kissebb int követelményű spelleket használni."
hát lehet de minek? igazából mit használnál egy RoB mellett int spellt? A pajzs erősítőt vagy a fényt adót? Int szerintem olyan, hogy vagy csináld jól és rakj rá 70-80 pontot vagy inkább semennyit.
Érdekes tényleg, hogy te is milyen erősnek írod a RoB-ot, durva..... de most eszembe jutott még egy, pl. egy Crucible Knight ellen mit csinálsz vele? Mert Moonveilnél ott az is jó, hogy simán spellekkel ki tudod nyírni, a RoB ott hogy muzsikál spellek nélkül?
-
Garsza
veterán
válasz Yodamest #3998 üzenetére
Én próbáltam mind a kéttőt Moonvill meg RoB.
De szerintem még a bleed figyelmen kívül hagyása mellett is jobb az RoB.
A Moonvill skill használata is körülményesebb lassabb.
De az első végigjátszásomnál az Radagon Elden párost is végül az RoB -vel tudtam megölni. Pedig azok vérzés immunisak. Próbálkoztam Moonvillel is respect után. -
Kai_Rong
senior tag
-
Bad Pritt
félisten
Malenia doesn't play by the rules - Elden Ring boss analysis
Malenia stagger cancelling. Follow-up to Elden Ring boss analysis videoFasza elemzés arról, Malenia miért egy csicska boss. Pontokba szedve:
- nem lehet stance break-elni (tehát letérdel a földre pár pillanatra), miközben hyper armorral rendelkező támadást végez (más ellenfeleket lehet);
- csak bleed és frost proc tudja staggerelni (tehát megszakítani animáció közben) a hyper armorral rendelkező támadásai közben;
- a hyper armorral rendelkező támadásainak már az első frame-től védelme van;
- ha találatot kap, ki tud lépni a stagger animációjából vagy egy dash-sel vagy blockkal;
- ezzel együtt a játékos a saját támadásának animációját nem tudja megszakítani és ha véletlen azt hitte, végig lehet vinni egy több ütéses kombót, akkor büntetni tud érte
- P2-ben ráadásul nem csak kilép a stagger animációból, de még fejbe is rúg mellé.(Ezekhez hozzávesszük a mindenki által ismert, nyilvánvaló baromságokat, mint a dmg nélküli life steal képessége (ami így technikailag nem is life steal, hisz tőled nem von le hp-t a játék), az átlag játékosok számára kezelhetetlen waterfowl dance, a játék default kamerakezelésével nehezen követhető phantom spirit támadás és ott vagyunk, hogy ez a boss kb. nem ebbe a játékba való.)
Amúgy azért jó videó, mert nem azt mondja ki, hogy baj, hogy így működik egy boss, hanem az a baj, hogy a játékban semmi más nem működik így. Talán még Radagonnál lehet észrevenni hasonló dolgokat.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Garsza
veterán
válasz Bad Pritt #3994 üzenetére
Közben meglettek. Szemléletet kellett váltanom.
Eddig próbáltam távolságot tartani és úgy lecsapni őket. De még az eggyikkel végeztem addig a másik simán ledarálta a Mimicem. Fogtam hagytam a fenébe a várázslást és két katakanával agresszíven belemászva a képébe 2. Meglettek és a mimic is túlélte.Ennedig jónak tűnt a Moonvill de most azt kell mondjam az RoB jobb, annál nem volt olyan helyzet amit ne lehetett volna megoldani vele.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Bad Pritt #3977 üzenetére
RoB a szegény tarnished kalashnikovja.
Én még mindig a Wing of Astel-re esküszöm. Sokkal nagyobb fun. Sokkal többrétű az int miatt az azt használó karakter. Még egy str tank is izgalmasabb mint egy RoB.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4001 üzenetére
Jól látható, mikor akar köpni, addig elfutsz a lóval. Már ha megéri, hogy köpjön, egy jóval masszívabb későbbi sárkány kerek 20 mp-ig élt a RoB ellen és nem kellett hozzá semmivel bohóckodni, csak aláállsz és spam, szerencsétlennek a kezdő animációja sem ért véget.
Annyi a titok, hogy nincs olyan ellenfél a játékban, aminek egyszerre lenne masszív fizikai és tűz védelme és mellé bleed immunitása, szóval a skill egyik dmg típusa a háromból úgyis szétkapja a célpontot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4000 üzenetére
Úgy értem az áldozást, hogy dex-arcane tehát semmilyen spelled nem lesz mellette, nem tudsz olyan ellenfelet támadni, akinek nem feltétlen szeretnél a közelében lenni. Most egy hirtelen példa a Caleid-ben tanyázó rot-ot okádó sárkány, azt hiába ütögeted jó sebzéssel, köp egyet és 200 méteres körzetben meghal minden. Azt a sarit hihetetlen könnyű volt respec után szimplán cometekkel lóhátról lelődözni, meeleben soha nem öltem volna meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest