-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
persil
nagyúr
Na abban az esetben viszont marad az uchi, vagy a naga, preferencia alapjan.
Nem. Ha a balban levo ash-t akarod hasznalni, akkor ketkezre kell dogni, eltolod a skill-t es visszavaltasz dual-ra. Mondjuk ket kattintas, meg lehet szokni, de ennel egyszerubb nincs.
Az eredeti kerdesedre pedig az, amkt Pritt is is. Ha tetszik, nyomhatod, de alul fog teljesiteni.
Ha frost-ot akarsz dual katana es bleed melle, akkor grease.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
addikt
Playstation 5 -n (ahol nem lehet ugye USB kulcsra menteni) hogy lehet kiplatinázni egy végigjátszassál ? Ki kell húzni a net kábelt és felhőről visszaszinkronizálni ?
-
Garsza
veterán
válasz Bad Pritt #3149 üzenetére
Ezt én most nem értem mért sebzek kevesebbet?
Ez alapján nem azt mutatja. Persze a fizikai kevesebb, de az össz sebzés meg több. És ha párban használnám a Cold Nagakibat 105 frost és 38 bleed a RoB -vel 74 Bleed akkor, gyakorlatilag 100+ mind a két státusz bevitelem.
[link]
Malikhet -nél akinek strong az ellenálása mindkettőre is 6 ütés kell hogy bevigyem mindkettőt, ami 3 kombináció.
Vagy mit látok rosszul ezen? -
Bad Pritt
félisten
A Nagakiba sebzése így megoszlik mágia meg fizikai között, a mágiánál meg rohadt kevés a scalingből adódó plusz az első képed alapján, gondolom nincs pont intelligence-en.
De mondom, ha neked ez így jó és működik, akkor használd így.Amúgy az a 38+74 bleed build up nem karcsú egy kicsit? Két curved sworddal fejeztem be anno, a kettő együtt 230-as build upot tudott, gyakorlatilag egy L1 kombóból elvérzett Farum Azulában minden szörnyszülött.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Garsza
veterán
válasz Bad Pritt #3154 üzenetére
De azért gondolom a curved sword lassabb mint a Katana. Ha csak bloodloos bolna a cél akkor 160 tud a két katana párban. 84 a nagakiba és 75 a RoB. Milyen Curved Sword volt?
Ránézek arra is.Nem lehet hogy nerfelték? Mert nekem jelenleg semminél nem mutat 82 nagyobb bloodloos passív efektet.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok! A játék végére értem, de nem kezdtem
ng+ Viszont ott maradtak a runák az utolsó bossnál, most viszont már füstkapu van ott. Akkor ez bukó? Jelzi is hogy ott van. -
őstag
válasz lastmohican2 #3162 üzenetére
Igen nem fogtam meg a gracet. Akkor valszeg buko
-
batai15
félisten
Két hét egy egy órás próbálkozás után sikerült radagon+elden beast párost le verni . Sajnos odáig mentem hogy újra kellett osztani a pontjain (clasic str ) mert nem bírtam veluk. Pedig ezzel a buildel minden boss max harmadikra meg volt
Váltottam a blashphemous pengére így sikerült. Összességében nagyon jó játék volt ,de néhol eléggé unfair.
Nem baj következik a DMC 5 és Guardians of Galaxy. További jó játékot mindenkinek, valószínűleg jó darabig nem veszem most elő a játékot,nem az újra játszos fajta vagyok. Ng+ban megnéztem mire megyek , hát kb 5 perc alatt roundtable-ba voltam. -
persil
nagyúr
A curved sword a leggyorsabb powerstance-ben, mig a katana megegyebkent sem tul gyors.
Hagyd ezeket a kalkatorokat amugy, egy fillert sem er egyik sem. Ki kell probalni ott jatekban.
Blood affinity-vel az uchi valami ~120 ilyen 55 koruli arcane-nel, a rivers meg nyolcvanvalamennyi.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Garsza
veterán
-
őstag
Kicsit off elnézést érte, de gondoltam itt sok a souls játékos. Melyik játékot kezdjem el így hogy a végére értem ennek a játéknak? Sekiro, vagy Ghost of Tsushima? Köszi a választ
-
Yodamest
veterán
"Egyebkent ezt nem ertem miert kerdes ,hogy ha fogsz egy sima fegyvert pure melee az joval nehezebb mint a bleed/magic/gimmick,,,etc. Ez azert elegge egyertelmu."
Én nem érzem annyira evidensnek, ha csak az eddigi soulsokból indulok ki, egyformán erős tudott lenni egy nagyot ütő pure meele build is. Itt is úgy gondoltam jó lesz az, mert oké nem varázsolok, de cserébe több hp, több stam, greatshield, meeleben sokkal nagyobb sebzés, adná magát, hogy ez is egy járható út legyen. Itt az eldennél azért nem annyira jó ez, mert egész egyszerűen nem scalelnek be úgy a pure meele fegyverek heavyn vagy keenen hogy megérje a split dmg-el szemben azokat használni.
Miért tenne az ember 40-50 pontot dexre ha ugyanakkora sebzést tud elérni 15 ponttal is egy katanával, ami bleedel, esetleg még fagyaszt is? ráadásul a fennmaradó 35 pontot meg el tudja osztani mondjuk intre és akkor annyival is több lehetősége van, hogy még távolról lődözve a bosst le is tudja jól sebezni. Szóval igen erre én is rájöttem, de indulásnál a korábbi tapasztalatok alapján nem volt ez annyira "alap".
-
Woodslave
félisten
válasz Yodamest #3173 üzenetére
ha megvolt előtte az összes ds akkor nem gáz. A Sekiro annyira más hogy szerintem ott nincs probléma. A demon souls megint más miatt lehet érdemes játszani. Bár a ds3 szerintem még az elden ring mellett is megállja a helyét
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Dlite
tag
Na ma ránéztem Godrickra - rettenetesen fáj a fejem nincs kedvem játszani - első try-ra olyan egyharmad élete maradt. Nem reménytelen
RTX2060 I5-9500
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3173 üzenetére
Szerintem játszd előbb végig. A játék első harmadában én is ezt gondoltam, meg itt sokan mások is.
(Unpopular opinion: az Elden Ring a From Souls játékok közül a második legrosszabb. Vagy ötödik legjobb, hogy pozitív legyen a szemlélet. )
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3176 üzenetére
Durva, ennyire nem jött be? Érdekes, nem tudom elképzelni, hogy ilyen lejtmenet induljon el a játék színvonalában, pont hogy nagyon egységes az egész. Nyilván nehehezik a végefelé, de attól nem lesz rosszabb.
Számomra a sorrend eddig kb:
1. Elden
2. BB
3. DS3
4. DS1
5. DS2
6. Sekiro (fú nagyon nem jött be, számomra csak egy "na valamit adjunk ki amíg egy fő cím megérkezik", B csapatos indie souls jellege volt)[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3178 üzenetére
Nem a nehezedés a baj, boss design, mechanikák, repetitív jelleg, kidolgozatlan területek. Rohadtul bejött amúgy, egy fantasztikus élmény, összehasonlítva a DS3-mal rengeteg olyan quality of life fejlesztés van az Elden Ringben, amit az ember először észre sem vesz, de nagyon kellett már. Viszont csomó mindenben nem fejlődött semmit, az újdonságok egy része hit and miss, valamiben meg szinte visszatértek a DS2-höz.
Szóval nem azt mondom, hogy tűzrevalóan rossz játék, inkább egy új irány, amire építkezni lehet. Mint a Demon's Souls volt anno, az is év játéka lett meg a PS3 éra egyik legjobb címe, de látjuk, milyen sokat fejlődött a sorozat azóta.
Szeretne sok fejlesztő olyan B csapatos indie játékot, mint a Sekiro.
Gyakorlatilag a világ legjobb akció kalandjátéka, megoldást talált arra a több évtizedes problémára, hogyan jutalmazza az offenzív és defenzív játékot is úgy, hogy bünteti a passzivitást, mindezt DMC meg Arkham-féle pontrendszer nélkül. Tűpontos deflect rendszer, tökéletesen összerakott világ, minimalista, de mégis az egész játékra kiható rpg rendszer.Szerintem akkor értékeld az Elden Ringet, ha már nagyjából minden megvan és a végére értél legalább egyszer. Az első 50 óra rohadt nagy beetetés.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3180 üzenetére
Biztos lehetne még jobb, de mégis mit tennél elé akkor? Szóval hibái ellenére azért nem tudnám rá azt mondani, hogy bármelyik számozott DS vagy Sekiro jobb lenne nála. A BB volt még tényleg elejétől végéig nagyon rendben, ha azt mondod az jobban bejött még esetleg meg tudom érteni, de a többi objektíven nézve is kevesebb, gyengébb, kisebb, mindenben alatta van.
-
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3180 üzenetére
Sekiro téma:
Fú ez is kemény, mennyire másképp lehet megítélni dolgokat.
"Gyakorlatilag a világ legjobb akció kalandjátéka"
Abszolút NEM a világ legjobb akció kalandjátéka, ilyet így kijelenteni blődség ennek tényleg semmi alapja, szerintem a Horizon zero dawn/forbidden west azok, de valaki szerint más, ez nagyon változó"az egész játékra kiható rpg rendszer."
Pont ez volt az egyik zavaró pont nálam, hogy ez nem RPG, ez egy sima akció-kalandjáték, semmi rpg nincs benne. Annyira rpg, mint egy DMC vagy hasonló játékok."hogyan jutalmazza az offenzív és defenzív játékot is"
Ez a másik, hogy csak a parryra épít, nagyon unalmas volt nekem ez már 10 óra után, ezt lehet fú passzív-agresszív zseninek is nevezni, de szimplán annyi, hogy egy mechanikára épül és kész. Konkrétan nekem tönkre ment az xbox kontrolleremen emiatt az L1 gomb amivel parryztem, mert annyira gyakran (gyakorlatilag végig a játék alatt folyamatosan) azt kell spammelni, szerintem ha ennyire egy valamire épül egy játék az nem jó mechanika.Persze év játéka lett, mert hát miylen év volt az? Semmilyen jó játék nem jelent meg abban az évben, ööö jah dehogynem a Days Gone, egyébként annak kellett volna nyerni méltánytan sorsra jutott játék az, amit csak a PC-s megjelenés után kezdtek elismerni, rájönni, hogy "jah amúgy ez egy kur*ajó játék, PS-en ezt valahogy nem vettük észre".
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3183 üzenetére
Pont ez volt az egyik zavaró pont nálam, hogy ez nem RPG, ez egy sima akció-kalandjáték, semmi rpg nincs benne. Annyira rpg, mint egy DMC vagy hasonló játékok.
Vicces, hogy a minimalista szót kihagytad. Van benne rpg, csak nem egy olyan kiterjedt rendszer, mint amit manapság beleerőltetnek egy egyszerűbb játékba is.
Ez a másik, hogy csak a parryra épít, nagyon unalmas volt nekem ez már 10 óra után, ezt lehet fú passzí-agresszív zseninek is nevezni, de szimplán annyi, hogy egy mechanikára épül és kész. Konkrétan nekem tönkre ment az xbox kontrolleremen emiatt az L1 gomb amivel parryztem, mert annyira gyakran (gyakorlatilag végig a játék alatt folyamatosan) azt kell spammelni, szerintem ha ennyire egy valamire épül egy játék az nem jó mechanika.
A deflect egy alap eszköze a karakternek, de ezer más dolgot is használhatsz. Az egész shinobi prosthetic ezért került be a játékba.
Maga a deflect rendszer meg az Arkham-féle freeflow combat óta a legzseniálisabb harcrendszer, amit játékban alkalmaztak, a fent leírt okok miatt. Az külön dicséretet érdemel, hogy két gombbal megoldották az egészet.Persze év játéka lett, mert hát miylen év volt az? Semmilyen jó játék nem jelent meg abban az évben, ööö jah dehogynem a Days Gone, egyébként annak kellett volna nyerni méltánytan sorsra jutott játék az, amit csak a PC-s megjelenés után kezdtek elismerni, rájönni, hogy "jah amúgy ez egy kur*ajó játék, PS-en ezt valahogy nem vettük észre".
Death Stranding, Control, Astral Chain, Fire Emblem Three Houses, Outer Worlds, stb. Voltak jó játékok abban az évben.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3184 üzenetére
A minimalistát azért hagytam ki, hogy ne zavarjon össze, mert annyi rpg elem mint ami a Sekiroban van voltaképp minden játékban van. Amiatt nem mondanám rpg-nek... akkor tényleg egy DMC is rpg, ott is vannak skillek, fejlesztések, egy Tomb Raider is rpg, ott is vannak skillek, fejlesztések... Nálam az rpg ott kezdődik, hogy tudok fegyvert, ruházatot váltani, ez a Sekiroban nem lehetséges ott végig csak egy fegyverrel mész egy ruhában. Ezek a különböző skillek csak egy nagyon alap adalék, nyilván azok nélkül tényleg csak annyi lenne, hogy karddal parryzgetsz és kész, de attól még ez egy nagyon egyszerű rendszer.
De mindegy elfogadom hogy neked nagyon bejött, viszont akkor a Days Gone meg nem? Tényleg érdekes, mert az meg egy hatalmas játék.... még basszus a történet is (bár elnyújtott, nyilván open world) de tudott érdekelni, rég rántott már be úgy story, rég aggódtam úgy karakterekért, mint ott.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3189 üzenetére
De ezek rpg elemek, még ha kevés is. Szerintem abba a játékba nem is kellett több. A Days Gone-nak a sztorija tényleg jó volt, de az open world nálam megölte.
Nekem személy szerint amúgy az Astral Chain volt a 2019-es év játéka, illetve a Disco Elysium, mert azt ugyan most a konzol megjelenéssel játszottam csak, de mégiscsak 2019-es.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3190 üzenetére
Hmmm mondjuk lehetséges, hogy nálad hátrány a túl nagy világ, ez lehet talán a magyarázat arra amit kifogásolsz az Eldenben és a Days Gone-ban. Az Elden elhiszem, hogy elnagyoltabb lesz a végefelé, nyilván ezeknek a hatalmas területtel opreráló játékoknak mindig az első területei a legrészletesebbek, az by design így szokott lenni, minden játék kicsit kapkodóbb, elnagyobltabb a végefelé, mint a kezdetekkor. (tehát nincs annyi point of interest, nincs annyi egyedi ellenfél, nincs annyi kis rejtett barlang vagy egyéb treasure.)
[ Szerkesztve ]
-
Garsza
veterán
2 db smithing stone 8 -at hol tudok leggyorsabban szerezni?
-
Forrest Gump
tag
Sziasztok
Garanciális problémával ( 4 hónapos a készülék) a Samsunghoz kell vinni vagy ahol vásároltam (MM)?
Ha Samsunghoz, van esetleg ajánlott szervíz?Köszönöm
-
Woodslave
félisten
most már a végén vagyok. Elején valóban lenyűgözött, ha mondhatom azt még most is.
Egy bajom van az open world megoldással. Nem az hogy üres vagy élettelen mert még illik is a környezetbe, meg azért mindig van valami. Nekem a "souls" élményt a túlszintezés rontja el. Ezzek kapcsolatban is kétféle érzésem van.
Egyrészt a játék mérete miatt örülök, hogy nem feltétlenül kell 6 órán keresztül egy bosst próbálni mert úgy éreztem már hogy a korábbi részekhez képest megváltoztam kicsit nincs meg bennem az a kitartás. De ezzel elérték, hogy amúgy esetleg élvezetes boss fightok két ütéses semmivé silányultak, közben meg egy random lovag valahol lebax két ütéssel hiába vagyok 140-es szint.
Másrészt meg tudom hogy ez fentiekből következik, és lehet csak én érzem így a bossok egy része nem olyan "fairplay" mint a korábbi részekben. Lehet pont a túlszintezés lehetősége miatt ezek a one hitelések meg azt se látod mi van csak you died... Persze tudom a youtuben biztos van már no hit fáklya pusztakét stb. De lehet másrészről meg a idézés miatt hamarabb lenyomja még így is az ember a legtöbbet mint hogy meg kellene ismerni a move settet.
Ettől függetlenül nekem nagyon tetszettt/tetszik ez a ds3-ds2 keverék hangulat némi bb beütéssel.
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Yodamest
veterán
válasz Woodslave #3197 üzenetére
"lehet csak én érzem így a bossok egy része nem olyan "fairplay" mint a korábbi részekben. Lehet pont a túlszintezés lehetősége miatt ezek a one hitelések meg azt se látod mi van csak you died"
De ezt most kimondottan az endgame bossokra érted gondolom, mert itt a közepénél ahol még én vagyok semmi nem fair play dolog nem volt. Viszont amennyiben tényleg a végére érted, akkor ez ha belegondolsz mindegyik from játéknál így volt: a végére iszonyat elborult bossok jöttek, nagyon túl lett tolva mindegyik részben, egyáltalán nem megylepő ha ez itt sincs másképp. Most nem részletezem de gondolj csak vissza mikkel találkoztál a korábbi részek DLC-iben... ha meg már a Sekirot úgyis említettük hát ott is a vésgő Ishhin fight (főleg a 4 fázisos) az most komolyan az mi volt? Életem legnehezebb bossa ever és az is lesz szerintem örökre.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
de azóta sem mondod el, hogy ez mit akart jelenteni..... csak beböfögtél oda valamit, azt mondod szerinted nem utolsó, azt mondom szerintem nem utolsó, azt mondod szerintem nem utolsó, akkor az mit jelképezett, kinek a véleményét? Mert ha sem a tiédet sem az enyémet akkor nincs több ötletem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest